Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Kummipojan synttärit ni lähti syöminen lapasesta, tähän mennessä tänään kasassa jo yli 3000 kaloria ja lisää tulee, vituttaa :(
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aivan sairas väsymys ollut koko viikon ja tuntuu vaan pahenevan koko ajan. :( En tiedä olenko mä tulossa kipeäksi vai onko mulla joku vitamiinipuutos, kun meinaan nukahdella ja aivot lyö aivan tyhjää koko ajan.
 
Eilen iski flunssa päälle, eli vitutus aika kova kun ei pääse reenaamaan !! :/

Mulla sama, eilen illalla alkoi hento kurkkukipu, ja tänään herätessä se oli sit ihan järkyttävä. Koitan ajatella positiivisesti ja ottaa tän hyvän levon kannalta!
 
Viime päivinä ollut ihan hirveä vitutus päällä, mutta tänään tuntuu että se on ihan lähtenyt käsistä. Mikään iso asia ei ole viturallaan, mutta tässä kohti vitutus on jotain paljon enemmän kuin osiensa summa. Tuntuu ettei mitenkään päin ole hyvä olla eikä mikään mitä teen tunnu hyvältä. Oon viikon lykännyt treffejä kun yritän saada ihon kuntoon rankemman treeniputken jälkeen. Mun on vissiin pakko alkaa tekemään salilla jotain muuta kuin perusvoima-/massatreeniä koska naamaan ja selkään tulee niin kamalia paiseita. Nyt oon vajaan viikon ollut käymättä salilla eikä uusia paiseita ole tullut, mutta huoh miten noiden vanhojen parantuminen voi kestää niin kauan :( Vitutukseen tekisi niin mieli syödä vaan jotain paskasokerimättöä mutta ei voi kun tietää mihin kuntoon iho siitä menee.

Sekin vituttaa että tuolla ulkona on niin hankala liikkua, pyöräileminen on ihan tuskaa joko se täryyttää niin et aivot tuntuvat ruhjoutuvan kallon sisällä tai sitten pyörä menee 20 sentin sohjossa ihan mihin sattuu ja tekis mieli paiskata pyörä kapealla jalkakäytävällä eteen tulevan mummon niskaan. Pitäis käydä kirjastossa palauttamassa kirjat joita ei voi enää uusia mutta ei vois vähempää kiinnostaa pyöräillä sinne ja kävellen menee liian pitkään.

Koirien lenkitys vituttaa, vaikka siinä ei muuten ole ongelmaa niin silloin kun vitutuskäyrä on valmiiksi huipussaan, koirien pienikin nykäisy tai pysähtely saa savun nousemaan korvista. Tänään paistoi aurinko kun lähdin koirien kanssa lenkille, ne kulkivat nätisti ja luminen aurinkoinen maisema oli todella kaunis, ja silti mä olin itkun ja raivokohtauksen partaalla koko lenkin ja kotiin päästyä paljon vittuuntuneempi kuin ennen lähtöä.

Tiedän että vitutusta lisää kostean viikonlopun jäljiltä jäänyt univaje jota en ole muka ehtinyt nukkua pois. Väsyneenä vituttaa eikä jaksa tehdä mitään, ja oma saamattomuus lisää vitutusta entisestään. Tiskit odottanu jo monta päivää ja laskuja pitäis maksaa, huoh. Tekis mieli vaan kapinoida ja olla välittämättä mistään, mut samalla tietää et mikään asia ei muutu paremmaksi jollei vaan ota itseään niskasta kiinni ja ryhdy hommiin. Mut mistä vitusta mä saan motivaatiota siihen ryhtymiseen?
 
Olen muutaman viikon ajan tähdännyt intoa puhkuen elämäni ensimmäiseen massahiihtotapahtumaan 50+ km lenkille. Siitä olisi tullut koko vuoden mulle tärkein itseni ylittäminen.

Nyt kun siihen olis aikaa 5 pv, polven vanha vamma (plica) on ollut pari pv h*ton kipeänä, parin päivän takaisella hiihtoreissulla hankautui iho kantapään vierestä melkein verihiertymälle, ja nyt vielä on lonkkakin kipuillut parina päivänä. Alkaa näyttää siltä, että jää sitten tuo tapahtuma haaveeksi. :(
 
Oon näemmä kasvanu ulos nahkatakistani. Yläselästä kiristää niin, että jos sen laittaa ylös asti kiinni, niin käsiä ei liikutella enää mihinkään suuntaan. Hmph. Yritin käydä etsimässä uutta kevättakkia, mutta löysin vain rumia pussiviritelmiä ja trenssejä, jollaista en tahdo. Ja yläselästä sopivat kivat takit jää löysäksi vatsasta. Perkele. Lopetan ylätaljan vetämisen ja leuanvetoyritykset. En muutenkaan hirveesti tykkää shoppailusta ja nyt tästä alkaa jo tulla mahdotonta löytää hyvin istuvia vaatteita.
:wall:
 
Kunnon flunssa päällä, kuume onneksi sentään on jo helpottanut, mutta useampi päivä kai tässä pitää lepuutella ennenku pääsee salille. Ja mieli tekisi sinne jo kovasti...
 
Tää helkutin NUHA ja älytön kevätväsymys. Olin flunssassa viime viikon alussa ja tää nuha ei katoo vaan taas pahentunu! Naama tuntuu ihan turvonneelta ja kuorsaan hirveän kovaa. Treeni on kuitenki kulkenu ihan ok tästä huolimatta..
 
Katupöly. Olishan se kiva lenkkeillä ulkona, mutta turha edes yrittää tuossa pölypilvessä. Silmät koko ajan turvoksissa ja suussa hiekan maku.
 
Vedin tänään oikein kunnon ruokaöverit! Kääretorttua, 4 korvapuustia, jäätelöä, 2 keksiä. Nyt on aika paha olo. :)

ps. Söin tietysti vielä kasvissosekeittoa, parsaa, rahkaa, raejuustoa ja kauheasti leipää.
 
Se, että tuloksia tulee niiiin hitaasti ja polvet on rikki vaihteeksi. Ja se, että koko ajan on olo että kaikkipitäätehdänytheti, koko ajan pitäisi treenata ja joka treenissä pitäisi tehdä lyhyitä sarjoja, pitkiä sarjoja, kyykkyä ja hauista ja maastavetoa ja pitäisi opetella juoksemaan ja jaksaa käydä uimassa ja potkunyrkkeilyssä ja spinningissä ja bodycombatissa. Ruoan pitää olla aina ihan optimaalista, ei leipää, ei sokeria, ei suklaata, ei lisäaineita... Välillä iskee ihan oikea paniikki, että en ikinä pääse kuntoon kun en ehdi/jaksa tuota kaikkea tehdä. Ja mitä jos törmään johonkin vanhoihin tuttuihin, joita olen viimeksi nähnyt silloin kun olin kunnossa... Välillä tuo oman pään sisältö ketuttaa aivan suunnattomasti. Niinku tänään.
 
se että mun rakas pyörä varastettiin! on kyllä pokkaa tulla viemään pyöriä opiskelija-asuntojen pihoilta, niinku tässä muutenkaan ois erityisen rahoissa :( myös se vituttaa kun rasvan palaminen on mulla tosi hidasta kun taas jotku on sellasia "oho laihduin vahingossa 10kg vaikka syön joka päivä suklaata!" :curs:
 
Yks asia kyllä on ruvennut vit***amaan ja se on se kun yrittää hölkätä, niin joka helkkarin kerta alkaa pistämään kylkeen! Mä en tajua mistä se oikein johtuu? Kun ennen olin täydellisessä rapakunnossa ja harjoittelin hölkkäämistä niin se ei tuntunut läheskään aina, mutta nyt kun jopa jaksais jo jonkun matkaa oikeasti hölkätä niin ei pysty kun kylkeen pistää niin lujaa ettei saa hengitettyä. Ja vaikka kävelisin lämmittelyksi alussa ja aloittaisin oikein rauhallisella hölkällä niin siltikin se pistää ja se on nyt ollut muutaman kuukauden niin, että joka ikinen kerta pistää kun yrittää hölkätä :(
 
Hei, ootko kokeillu hengitysharjoittelua: nenän kautta viis lyhyttä vetoo sisään ja pitkällä hengityksellä suun kautta ulos. Tai joku vastaava sulle juoksurytmiin sopiva tempo ja rytmi, pääasia siis et nenän kautta ilma sisään sykäyksinä ja aina suun kautta pitkään puhaltamalla ulos. Ja venyttele ahkerasti kylkiä!
 
Yks asia kyllä on ruvennut vit***amaan ja se on se kun yrittää hölkätä, niin joka helkkarin kerta alkaa pistämään kylkeen! Mä en tajua mistä se oikein johtuu? Kun ennen olin täydellisessä rapakunnossa ja harjoittelin hölkkäämistä niin se ei tuntunut läheskään aina, mutta nyt kun jopa jaksais jo jonkun matkaa oikeasti hölkätä niin ei pysty kun kylkeen pistää niin lujaa ettei saa hengitettyä. Ja vaikka kävelisin lämmittelyksi alussa ja aloittaisin oikein rauhallisella hölkällä niin siltikin se pistää ja se on nyt ollut muutaman kuukauden niin, että joka ikinen kerta pistää kun yrittää hölkätä :(

Ja onhan sun juoksuasento hyvä, ettet ole yläkropasta liian kasassa? Juoksuasento on ryhdikäs?
 
Yks asia kyllä on ruvennut vit***amaan ja se on se kun yrittää hölkätä, niin joka helkkarin kerta alkaa pistämään kylkeen! Mä en tajua mistä se oikein johtuu? Kun ennen olin täydellisessä rapakunnossa ja harjoittelin hölkkäämistä niin se ei tuntunut läheskään aina, mutta nyt kun jopa jaksais jo jonkun matkaa oikeasti hölkätä niin ei pysty kun kylkeen pistää niin lujaa ettei saa hengitettyä. Ja vaikka kävelisin lämmittelyksi alussa ja aloittaisin oikein rauhallisella hölkällä niin siltikin se pistää ja se on nyt ollut muutaman kuukauden niin, että joka ikinen kerta pistää kun yrittää hölkätä :(

Mulla kanssa välillä pistää kyljestä jos jännitän hartioita juostessa tai olen huomaamattani kumarassa. Se on inhottavaa mutta kun kiinnitän huomiota juoksuasentoon siihen että selkä on suorassa ja ''rinta edessä'' ja olkapäät/hartiat rentoina niin helpottaa aina :)
 
Voi olla monikin asia pielessä mun juoksussa, mutta oon yrittänyt kyllä kiinnittää huomiota hengitykseen ja ryhtiin. Ehkä vielä kokeilen tuota hengitysharjoittelua ja kunnon ryhdikästä asentoa. Pitäis varmaan mennä jonnekin juoksukouluun niin sais kaikki asiat kohdilleen :)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom