Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Söin just ketutukseen pussillisen karkkia ja pötkön fazerin sinisiä nappeja. Nyt on paha olo, sekä fyysisesti että henkisesti... Eikö sitä ikinä opi? :wall:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Osuin pyörällä parkkeerattuun autoon, johon tuli kaks naarmua. Tulee kallis lasku jos käykin niin että kotivakuutus ei korvaa. Perkele. :face:
 
Juuri kun pääsin taas liikunnaniloon kiinni, joku idiootti jättää (metsä)lenkkipolulle tölkin ja minähän juoksen tietty siihen. Nyt on jalka ihan s**tanan kipeä... ja aikamoinen känkkäränkkä. Prkleen idioottijuopot.:itku:
 
vituttaa kun en osaa levätä vaikka kroppa huutaa lepoa, tää on pakkopullaa jota aion kestää kyllä vielä huomisen. Vituttais sitten vielä enemmän jos en taistele :D
 
Treenitauko jatkuu sairastelun takia nyt kolmatta viikkoa. Ensin ruokamyrkytys ja sitten vähän äkäisempi flunssa päälle. Että osaakin turhauttaa, mutta ehkä ens viikolla uskaltais jo salillekin.
 
kun ei ole voimaa! ihan nuutunu kroppa vaikka pää tahtois mennä joten joutuu lepäämään, eikä taida ihan viikko auttaa oman hölmöilyn takia :face:
 
Tuli mätettyä tänään kaikkea turhaa, tekis mieli vaan lisää, kaikilla muilla toimii kivat dieetit mukavasti ja mua ärsyttää vaan vaikka vois olla iloinen muitten puolesta. Sitte vielä avokki onnistu jotenki olemaan niiin kannustava että kiehahtaa, ja varmaan vaan ite onnistuin kaiken kääntämään jotenki väärin. Mökötyttää. Huooh... :itku:
 
Kyykäärmeitä joka puolella! Toissapäivänä ihan meidän edessä omalla pikkupihatiellä, viime hetkellä sain koirat pysäytettyä, nehän ei näe eikä tajua mitään, kävelisivät päälle ja yli, niin on käynytkin. Onneksi olivat hihnassa. Tänään toinen pienempi hiekkatiellä, kun olin yksin liikkeellä. En mä niitä itseni vuoksi pelkää, mutta koirille, varsinkin pikkuterrierille se voi olla hengenlähtö. Menee puolet kesän ja ulkoilun ilosta, kun koko ajan pitää kytätä maahan eteensä ja ennakoida, ihan joka paikassa. Välillä pidän kyllä koiria irti maastossa, pitää niiden välillä saada olla vapaanakin, mutta se tietysti on riskialtista. Ärsyttävää. Käärmeillä sitä paitsi on perinteinen vaellusreitti kallioilta mun pihan läpi pelloille :(. Ja syksyllä takaisin talvehtimaan.
 
Dietti menossa ja tässä on nyt koko kesäkuu täynnä ties mitä synttäreitä ja juhannuksia ja grillibileitä ja tupaantuliaisia ja jopa saatana pikkujoulut, jotka ovat tänään. Ei siinä muuten mitään, mutta voin vaan kuvitella kuinka hyvää safkaa siellä olis tarjolla ja ilmaselle juotavallekin on hankala sanoa ei.
 
Pari viikkoa tuli oltua pois salilta (tokan viikon olin kipeä), ja mietin vain että milloinkohan pääsen samalle tasolle kuin yli pari viikkoa sitten. Huoh. :( Inhottavia tällaiset takapakit.
 
^ Sama täällä. On oltu kipeänä ja sitten huhtikuussa avopuoliso päätti pistää lusikat jakoon. Eli siinä meni sitten huhti-toukokuu selvitellessä asuntoa, tavaroita ja elämäänsä.

Nyt vihdoin on 2 viikkoa saanut treenata jo normaalisti (2-3 kertaa/viikko), aerobinen puoli on sentään ollut mukana koko ajan kun on 2 koiraa, joita on lenkitettävä melko paljon.
 
PERSE!! Se, ettei reenin tulokset näy peilissä :itku:
 
Saakutan pissis salilla tänään. Sain jo painotkin prässiin kun tuli parkumaan että kuinka hän oli just tulossa siihen :curs: Ja sama pissaliisa myöhemmin taljassa sama homma kun itsellä sarja jo käynnissä. Ei mitään pyyhettä tms. indikaattoria että vempain olisi ollut varattu.
 
Vituttaa, etten osaa enää ottaa rennosti ja antaa mennä, kun kevään dieettausprojekti onnistui. Sisäinen vahtijani käyttää minua vaa'alla 3-4 kertaa päivässä "ihan uteliaisuudesta" tai sitten vain varmuuden vuoksi, koska lakkasin kirjaamasta syömisiäni kalorilaskuriin. Pelkään jatkuvasti, etten onnistu pysymään tavoitepainossa. Tää kaikki tuntuis ymmärrettävämmältä, jos olisin tässä vaiheessa faktisesti "tosi hoikka", kuten rasvaprosentiltani jotain alle 21 luokkaa. Mutta en edes ole.

Samaan aikaan mieheni, joka ei liho voipaketillakaan, voi syödä pähkinöitä ja leipää ja juoda viiniä miten tahtoo, ja osaa tehdä sen ihan rennosti tai murehtien enintään aivan muita asioita.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom