Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
eniten ärsyttää huonosti ilmastoitu punttis, meinas taju lähteä ja laatta lens(parin viikon päästä voi antaa palautetta, kun henkilökunta palaa kesälomiltaan).

Sitten pari miespuolista henkilöä, jotka kuvittelevat, että voivat tehdä ihan mitä lystäävät ja ajattelevat, että haluan vielä olla tekemisissä niiden kanssa- ääliöt!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään vituttaa ihan tajuttomasti poikaystävä :itku: Muutenkin tuntuu et kaikki tässä suhteessa menee päin honkia, sitten viime lauantaina tuli se viimeinen niitti.. Olin kuskina hänelle ja kaverilleen ja veli oli kanssa mukana. En jaksanut lähteä baariin katselee humalaisia selvinpäin ja muutenkin väsytti kun olin ollut töissä ja menossa sunnuntaina iltavuoroon. Sitten oli pyytänyt naispuolisen kaverinsa sinne baariin ja tarjonnut siiderin hänelle.. Okei kuulostaa varmaan siltä että ylireagoin ja varmaan ylireagoinkin, mutta PRKL vituttaa ajatella sitä tilannetta, kyseessä ei kuitenkaan ole mikään pitkäaikainen lapsuudenystävä jolle tarjoaminen varmasti olisi ihan vaan ystävyyden kunniaksi. Minusta tuo tilanne vaan kuulosti sellaiselta että siinä on ollut jännitettä ja siiderin tarjoaminen flirttailua. Ja tuntuu siltä että mainitsi siitä siksi ettei vaan veli tai sen kaveri kertoisi mulle ensin.

Tilanne olis siedettävämpi jos poikaystävä hyväksyisi sen etten tykkää että toisille tytöille tarjoillaan siidereitä ja lupaisi olla tarjoamatta jatkossa (eikö se nyt olisi parempi senkin rahapussille?) Mutta hänestä on naurettavaa että möksähdin asiasta ja ivailee vaan mustasukkaisuudestani. Asia on ehkä herkkä paikka siksi että koen maksavani yhteisistä menoistamme paljon enemmän kuin hän ja haluaisin että edes joskus tarjoaisi ravintolaillallisen tai veisi kahville.. Sen sijaan että on velkaa melkein puoli tonnia mulle vuokrista jotka olen joutunut maksamaan pienistä opiskelijan tuloistani.. Omasta mielestään hän kysyy aina minulta baarissa haluanko juotavaa, mutta minä muistan vain yhden kerran.

Kylläpä helpottaa avautua tänne :haart: Kuten sanoin oli se vain viimeinen niitti, lauantaista lähtien olen vain pyöritellyt mielessäni kaikkia suhteen huonoja puolia. Puhua olisi kiva, mutta poikaystävä ei tajua että haluaisin puhua kaikista vitutuksen aiheista mitkä riivaa mua ja tätä suhdetta, alkaa vaan jupisemaan miten ison numeron teen yhdestä siideristä. Saa nähdä ruvetaanko tässä jakamaan lusikoita vai pääsenkö yli tästä vitutuksen hyökyaallosta.
 
Vituttaa kun pitäisi olla uutta treeni-/dieetti-innostusta ja ukko saatana ryyppää ja hyppää vieraissa sen minkä ehtii. Uudella dietillä myöskin ärsyttää nälkä, jatkuva kusella ravaaminen ja ajoittainen velttouden ja järkyttävän väsymyksen tunne.
 
1. kuuden viikon kesäloman jälkeen palasin töihin maanantaina. joka aamu on satanut vettä kuin esterin perseestä.
2. joka aamu on ollut vitunmoinen kiire sporaan. tänään heräsin klo 6:30 ja meinasin silti myöhästyä kokouksesta joka alkoi klo 8. unohdin sitten sateenvarjonkin juostessani.
3. laiska hikkoo syyessään. tsiisus mikä soija tuli kun mätti kuumaa puuroa napaan kaksin käsin. arvatkaa sattuko sitten mahaan. ja löysinkö kokouksessa puuroa paidaltani.
4. organisaatiomuutokset. taas. mikään ei ole pysyvää, paitsi toimenkuvan jatkuva muutos.
eipä mulla muuta. menen työntämään pääni jonnekin kaappiin.
 
Mopsi80: Juttailen :D Ei se nyt niin ylitsepääsemättömän pahalta tuntunu, nälkä on helpottanu ja vessassa käyminen jatkuu :D Ehkä vähän rauhottunu sekin. Ja kun sain vitamiinit käyttöön niin väsyms ja velttouskin on kadonnut. Mutta nyt ärsyttää uusi asia dieetissä, kun olen tottunut 3-jakoiseen ohjelmaan syystä että voi treenata isommilla painoilla ja siellä salilla ei mene ikuisuutta, niin ohjelma on yksijakoinen :( Eipä sekään nyt sinänsä haittais, mutta mulla ainakin tuhraantuu sen ohjelman tekemiseen varmaan kaks tuntia. Tykkään kyllä salilla käymisestä mutta en mä siellä töitten jälkeen koko iltaa jaksais olla, ja tän aamuinen tieto siitä että toistot ja sarjat kasvaa dieetin myötä niin jumalauta mähän asun siellä kohta :D Tosin parisuhdetilanne huomioon ottaen niin asumuksen vaihtohan ei olis yhtään huono asia :)
 
Koko ajan kuuma/hiki tai sitten palelee... Tänään petasin aamulla sängyn verkkarit ja rintsikat päällä ja heti iho aivan nihkee. Treenin jälkeen jää termostaatti päälle ja tuntuu, että aivan hohkaan lämpöä ulos. Töihin pyöräilyn jälkeen menee vielä vartti vaatteiden vaihdonkin jälkeen, että hien pukkaaminen loppuu. Ja sitten palelee.

Pussilakanaan ei voi laittaa peittoa, koska uni ei tule kun on liian kuuma. Sit herään yöllä siihen, että on kylmä. Argh, jokseenkin ärsyttävää.
 
Autossa hajosi jotain. Perkele ettei ne saa näitä maalaisteitä kuntoon, samat jumalattomat reiät ja kuopat ja töyssyt vuosikausia. Tänään sitten erääseen tilaisuuteen myöhässä ajelin, liian huolimattomasti ja töräytin syvään reikään, joka siis on ajoradalla. Nyt autosta kuuluu aina pienessäkin töyssyssä kammottava kolinaääni, jotain irti tai rikki alustassa. Sinne menee varmaan taas huoltoon parisataa, eikä ole todellakaan siihen rahaa :(.
 
Mikä hel****i siinä on, että (naisten) pukuhuoneen ovi pitää jättää auki, kun pukkarista lähetään? Okei, pukkari on naisten "alueen" puolella, mutta siltikin. Sama homma suihkuhuoneen oven kanssa. :face:
 
Olis tehny mieli heittäytyä maahan itkemään kun tulin salilta. Treeni ei kulkenut, en jaksanut! Ja tiedän että mun syömiset on päin honkia. Nyt on pakko tsempata sen suhteen! Jos nyt jotain positiivista on löydettävä niin enpähän oo niin notkea ollut koskaan kuin nyt...
 
Vinopena käsipainoilla!! 12kilolla menee jo 12 suht siistiä toistoa. Tänään sit koitin 14kg käsipainoilla enkä saanu saatana niitä ees ylös!! PERKELE! Ensviikolla alkaa dietti ja kolmivuorotyö, eli sit saan olla onnellinen jos liikkuu enää ees 12kg. :(
Ja mikä siinäkin muuten on että siellä pukkarissa pitää suihkussaa koko huone täyteen niitä tököttejä (lue hajuja ja lakkoja). En oo ees mikään astmaatikko/herkkä ja silti kävi tänään henkeen aika hyvin kun yks neiti/rouva suihkutteli kemikaaliarsenaaliaan ympäri pukkaria. KÖH
 
Ollut vähän laskua puntti-innostuksessa viime aikoina johtuen salin vaihdosta. Sunnuntaina sitten pitkästä aikaa kävin tekemässä kunnon reenin ja jotenki se kipinä taas sytty. Tänään oli tarkoitus lähteä käymään taas vähän liikkumassa, mutta eiköhän töissä ollessa yhtäkkiä iskeny kamala päänsärky (särkylääkettä ei tietenkään ollut mukana) ja pahoinvointi, kotiin kun pääsi niin suoraan kaaduin sänkyyn nukkumaan. Nyt on ihan rähjänen olo ja vituttaa. :( Etten vaan taas olis tulossa kipeeksi. Aina tuntuu, että kun rupeaa enemmän intoa löytyä liikkumaan niin iskee joku flunssa.
 
löin töissä polveni, se oli kipeä, mut päätin silti lähteä vetämään jalkatreeniä, lopputuloksena se, että kierin tuskissani maassa huutaen- jes, taitaa jalkatreenit jäädä vähäksi aikaa.
 
Mikä hel****i siinä on, että (naisten) pukuhuoneen ovi pitää jättää auki, kun pukkarista lähetään?

Tätä minäki ihmettelen. Meidän salilla on vielä miesten pukuhuoneen ovi vastapäätä, kiva siellä sitte vahtia kalsarisillaan että koska joku rouva taas kulkee huolimattomasti pukuhuoneen ovesta sisään tai ulos ja jättää ovet perässään auki, p*rkele.

Tänään ei onnistu mikkään. Remonttihommat menee pärseelleen, erehdyin menemään salille nälkäisenä (major epic fail), koira kiukuttelee ja kaikki vituttaa. Taidan mennä loppupäiväksi pönöttämään sohvannurkkaan ja murista kaikille jotka uskaltautuu puhumaan mulle. Mur.
 
Yhtäkkinen tunne, johon yhdistyi seuraavanlaisia tunteita
- olen läski
- olen ruma
- alavartaloni on yksi iso ongelmakohta
- niinkuin keski- ja ylävartalokin
- hiukseni ovat hirveät
- mitä teen koulutuksellani/elämälläni/paskalla cv:lläni
- miksi asun tässä kaupungissa

Pitäs alkaa tiukentaa ruokavalioo ja koventaa treeniä, mut mua vaan väsyttää ja nälättää 24/7. Lisäksi olen laiska. Vituttaa olla laiska. Yritän olla reipas, mutta sitten iskee väsymys tai keskittymiskyky katoaa, ja tadaa istun perseelläni tuijottaen FB:tä/TV:tä/taivasta/jne. Pitkäaikaisvitutusta on aiheuttanut lajitreenin huonontuminen tällä alueella. Sais ajaa 300km, että lähin hyvä treeniseura löytyis. Tekis mieli repii tukka päästä, koska oon laittanu ihan järjettömästi rahaa ja aikaa ja vaivaa treenaten ulkomailla viimesen vuoden. Sit tuun takas Suomee ja mua lyödään enemmän henkisesti ku fyysisesti. Mm. kertomalla, että joo meidän seura ei enää kuulu Suomen lajiliittoon.

Miksen voi olla enemmän fit ja vähemmän sotanorsu. Viime vuoden treenaaminen sata lasissakaan ei saanut rasvaa juurikaan irtoutumaan. Hyvin minimaalisesti lähti löysää, vaikka on kyllä mistä ottaa!

Nyt lähen treenaa.... ->
 
Yhtäkkinen tunne, johon yhdistyi seuraavanlaisia tunteita
- olen läski
- olen ruma
- alavartaloni on yksi iso ongelmakohta
- niinkuin keski- ja ylävartalokin
- hiukseni ovat hirveät
- mitä teen koulutuksellani/elämälläni/paskalla cv:lläni
- miksi asun tässä kaupungissa

Pitäs alkaa tiukentaa ruokavalioo ja koventaa treeniä, mut mua vaan väsyttää ja nälättää 24/7. Lisäksi olen laiska. Vituttaa olla laiska. Yritän olla reipas, mutta sitten iskee väsymys tai keskittymiskyky katoaa, ja tadaa istun perseelläni tuijottaen FB:tä/TV:tä/taivasta/jne. Pitkäaikaisvitutusta on aiheuttanut lajitreenin huonontuminen tällä alueella. Sais ajaa 300km, että lähin hyvä treeniseura löytyis. Tekis mieli repii tukka päästä, koska oon laittanu ihan järjettömästi rahaa ja aikaa ja vaivaa treenaten ulkomailla viimesen vuoden. Sit tuun takas Suomee ja mua lyödään enemmän henkisesti ku fyysisesti. Mm. kertomalla, että joo meidän seura ei enää kuulu Suomen lajiliittoon.

Miksen voi olla enemmän fit ja vähemmän sotanorsu. Viime vuoden treenaaminen sata lasissakaan ei saanut rasvaa juurikaan irtoutumaan. Hyvin minimaalisesti lähti löysää, vaikka on kyllä mistä ottaa!

Nyt lähen treenaa.... ->

Hyväksy olevasi laiska, niin elämä helpottuu huomattavasti :). Ei enää mene energiaa siihen laiskuudesta murehtimiseen ja jaksaa tehdä asioita paremmin. Oletko muuten varma, että haluat tehdä niitä asioita joiden edessä väsymys iskee?

Ja takaisin aiheeseen, iski flunssa. Juuri kun treenimotivaatio alkoi taas nostaa päätään vajaan kuukauden suossa tarpomisen jälkeen. Eikä mikä tahansa pikkuflunssa vaan keuhkoissa tuntuu- flunssa. No olen ollutkin viimeset pari vuotta aika terve...
 
Se kun lähin mahdollinen parkkipaikka on täysi ja on kiire. Sillon tein niinku moni muukin ja jätin auton parkkiksen alueen pientareelle. No eikös se parkkipirkko ollu käyny laittamassa 40e sakon! Syy oli "asiaton maastopysäköinti". Kohtuutonta tollasia sakkoja antaa autosta joka ei ole edes kenenkään tiellä, tai haitaksi. Oli monella varmasti samat fiilikset kun mullaki...
Joo työtähän ne vaan tekee mut oppilaitoksen lähin parkkipaikka ja tunnille pitäis keretä ni annetaan sitte opiskelijalle tuollanen sakko, jesjes :)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom