Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei mun sisäreisi sit ollukkaan viel kondiksessa X/. Joops, en mä olis halunnut päästäkään kyykkäämään tai mavettamaan tai tekeen sjmv:tä tai mitään muutakaan jalkoihin liittyvää. Peekele :(.
 
Tää helvetin talvikoomailu!! Ei oo ollu vielä ikinä näin pahaa narkolepsiameininkiä. Voisi oikeesti vaan nukkua kellon ympäri ja sillonkin kun saa ittensä raahattua johonkin (ulos,salille, kouluun jne.) niin tuntuu että olisi silti ihan puolinukuksissa :wtf: Yritä tässä sitten treenata kun ei tavarat pysy kädessä ja kompastun jo omiin jalkoihin!
 
Noh,kaippa itekki voi avautua tänne :p Itellä ollu joa melkeempä kuukauden päivät "ongelmana" unirytmi joka on menny ihan päälaelleen. Unta saan (tällä hetkellä) klo 02.00 aikaan,aiemmin se oli vielä 00.00 aikoihin. Sit nukun johonkin klo 10-11 asti. Niin ärsyttävää, ku on tottunut heräämään aikasin aamulla ja nyt tämmönen. En tiiä johtuuko pimeydestä vai orastavasta masennuksesta mikä on yrittänyt puskea pintaan tässä parin kk aikana (ja kyllä,se on miulla todettu n. 2v. sitten). Pitäisköhän yrittää raahata ihtensä salille illalla, kun klo 23 asti saa olla siellä? Jos sit unettais. Tai sit ei :)
 
Jiinetta: ratkaisu tuohon ongelmaan on herätä viikko tai pari aamulla riittävän aikaisin. Eihän unirytmi voi mitenkään korjaantua, jos nukut aina puolillepäivin. Eli herätyskello soimaan vaikka kuudelta tai seitsemältä riippumatta siitä, koska olet saanut unta. Parin viikon lyhyisiin uniin ei kuole, mutta todennäköisesti saat kiinni aikaisemmasta nukkuma-ajasta ennen pitkää. Salille menemistä myöhään illalla en missään nimessä suosittele, sillä se vain tukee tuota omaksumaasi uutta rytmiä ja herättelee kehon entistä selkeämmin kun pitäisi mennä nukkumaan. Iltarutiinit pitää muutenkin rauhoittaa; ei mitään innostavaa tai järkyttävää vaan rentoa oleilua ilta-aikaan. Masennus on sitten toinen juttu, mutta senkin hallintaa tukee luultavasti normaalin rytmin noudattaminen ja liikunta yms. normaaleista elämän rutiineista kiinnipito.
 
^juu,herätyskello on joka aamu soimas,mut silti löydän ihteni sängystä viel aamupäivästä kun ei oo mitään minkä takia nousta(työtön kaikenlisäksi).. Pitää tuolle avokille sit näköjään sanoa et miun saa potkia oikeesti ylös,se kun lähtee puol kasi töihin.
 
Laps herätti puol seiska, oon jotenkin ihan jumissa ja uuvuksissa, joten en taida jaksaa salille tänään...kele. Mut jos pulkkamäkeen ?
 
Tänään vituttaa vaatekaapin läpikäynti ja toteaminen, että siellä on monia housuja odottamassa käyttöä.. Kunhan vain mahtuisi niihin. Ja joo, mikä vielä enemmän vituttaa, on mun tissit. Ne pienenee, entinen C-kuppi on laskemiseni mukaan nykyään A-kuppi! Byyääh! :itku::itku: Mä niin otan silarit vuoden päästä :itku::itku:
 
Vituttaa kun paino on noussut kilon, vaikka dieetillä olen ja siinä myös olen pysynyt. Ehkä kyseessä vaan lihaksiin kertynyt neste, on nimittäin saakelinmoinen jumitus eilisestä jalkapäivästä :rolleyes:
 
Ärsyttää se että heti tämän vuoden alkajaisiksi onnistuin potkaisemaan varpaani sängynjalkaan niin että vissiin joku hiusmurtuma tuli... Tänään oli ensimmäinen päivä kun uskalsin kävellä pari kilometriä kotiin koulun jälkeen. Ei sattunut enää kamalasti, mutta saa nähdä mitä varvas huomenna tuumaa... Normaalisti kävelen joka paikkaan, en edes osaa ajaa autolla, joten tuntuu niinkuin olisi vankina kotona =( Viime to kävin kyllä salilla tekemässä penkkitreenin kun mies kuskasi mennen tullen. Jos pystyn huomenna kävelemään niin salille käy tieni! (Taitaa vaan jäädä kyykyt ja mavet joksikin aikaa, en ole uskaltanu vielä kokeilla salikenkiä jalkaani ollenkaan...)
 
Kevyt kenttävitutus kun tuntuu että lukion ja jokapäiväisen (rankan) liikunnan hoitaminen kunnialla vaan vie mehut. Vaikka kuinka olin että jes nyt on aikataulutettu niin että tää muija repee sekä kouluun että salille ja tallille ja vielä tekemään läksytkin ja lukemaan kokeisiin ja tähän päälle pitämään pianotuntia ja suunnittelemaan wanhojen tanssien tyttöjentanssin koreografiaa ja ainiin, sählyyn. Väsymättä. Sunnuntaina viimeks kävin puntilla ja näillä näkymin perjantaina seuraavan kerran liikenis sille aikaa. Argh. Onneks sopimus kestää vielä...
Ja niin, ei vissiin pitäis valittaa kun ei oo vielä varsinaista työtä eikä perhettä ja muksuja. :D Mutta SILTI!
 
Se tässä raskaamman päälle ketuttaa, että tiistaina iski elämäni ensimmäinen ilmeisesti ponnistuspäänsärky kesken parhaan salitreenin siinä loppupuolella. Seuraavalla kerralla se iski samalla laitteella jo ekassa sarjassa. Eilen ei pystynyt edes YHTÄ kyykkyhyppyä laudalle loikkaamaan, kun jo lyötiin pesismailalla päähän. Eiköhän nää treenit sittee ollu toviksi tässä :face: . Perjantaina syöksyin jo hierojallekin, ja eihän se ylläri ollut, että niska/hartia aivan jumissa. Tänään aamulla herätessä olikin särky jo valmiiksi päällä. Voi ny %&¤. Ei sitte varmaan muuta kuin huomenna varmuuden vuoksi työterveyshuollon kautta varmisteleen omaa diagnoosia ja jos jotain relaksanttia sitten sais. KYLLÄ, vituttaa!!!
 
Ei nyt mikään mega vitutus mutta jonkun verran ärsyttää nyt kun koitan välttää turhaa sokerin syömistä ja en yleensä tykkää suklaasta, niin tänään oon himoinnu geishaa, fazerin sinistä, valkosta suklaata!
 
Työasiat vituttaa. Tai siis se töiden puute. Yrittäminen on paikoitellen hanurista. Työmurehtiminen taas vei aikaa liikunnalta, enkä sitten ehtinyt tehdä aikomaani treeniä. Mur! Olisi pitänyt pistää heti vaan treenaten niin olisi ne murheetkin unohtuneet.
 
Vituttaa mun herkästi jumiin menevä oikea takareisi. On pelko perseessä, että joudun taas viikon lepoon treenin takia, se ei kestä näköjään yhtään osumaa. F*ck :curs:
 
Kestovatutuksena itsekurin puute ja plösöys. Ja se että luonani punkannut kaveri ei nyt voi tulla hakemaan tavaroitaan että pääsisin hiihtämään. Ja kyrsii myös se että näin huonosti tammikuun budjetoineena opiskelijana olen PA vielä viikon enkä saa haettua tänne opiskelukaupunkiin vielä salilätkään aikaa. Onneksi aina on lenkkarit ja murtsikat :) ja halpa elintaso, niin on sentään rahaa sen verran käyttää autoa että pääsee vajaan 10km päähän sivakoimaan :) lenkille kun ei uskalla enää pimeällä täällä yksin lähteä.
 
Taitaa jäädä tänään bp tekemättä, selkään koskee niin maan penteleesti :( tuli vähän käppäiltyä kaverin kanssa pitkin kauppoja. No, sentään on tullu sitä kävelyä ees ja kanniskeltua painavia kauppakasseja! =)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom