Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
^Tunnen tuskasi. Pirun hyvin.
Tarttis ostaa jostain istuva kauluspaita, tai useampia. En vain tiedä mistä, ei tämmöiselle ruodolle ole semmosia. :(
Onneksi ees hihattomien aika alkaa kohta, pientä helpotusta elämään.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se, että olen salilla käynyt tosissani vuodesta 2007 lähtien, mutta miltään fitness-ladyltä en näytä yhtään. Tänään tuli karu totuus päin naamaa, kun kehonkoostumusmittauksessa rasvaprosentti huiteli lähellä 30. Oli viime kerrasta noussut. Rasvatonta massaa epätoivoisesti metsästän. Oli sitäkin tullut - vähän. Olen siis laiha läski. Pitääkö tän olla tämmöstä tähtitiedettä. Syön puhtaasti, mutta ehkäpä olen syönyt liikaa proteiinia (lähemmäs 3 g per painokilo). Tai näin tämä PT epäili, joka mittauksen teki. Nyt sitten vähennän protskuja reilusti (1,5 g per painokilo) ja katson, mitä tapahtuu. Rasvan määrää saisin kuulemma lisätä. Tähän asti saanut sen 1 g per painokilo. Painan 64 kiloa. Ehdotti, että jopa 80 g voisi syödä. Tuntuu se vaan aika paljolta. Loput sitten hiilareita. Äsken kun tein ruokavaliosuunnitelmaa, niin enpä ole tullutkaan ajatelleeksi, että kaurahiutaleissakin on tosi paljon proteiinia.

Kauhee ahdistus nyt vaan tuli. Olisi niin helpottavaa, jos olisi lihaksia, niin sitten vaan laihduttaisi rasvat veke. Mutta kun ei. Liian vähän lihaksia ja liikaa rasvaa...Huoh.
 
Vituttaa niin sairaasti kun tyttöystävä on Norjassa hupeltamassa (ryyppäämässä) ja siitä ei kuule ei sitten juuri mitään. Se on ollut varmaan koko viikon kännissä ja minä koko viikon kärttynen ikävissäni. Onneks tää paska loppuu sunnuntaina ja saan sen takaisin. Onneks. Vedän tänään ehkä perseet kun vituttaa.
 
Koko päivän on ollut aivan jäätävä turvotus! Salilla oli todella epämiellyttävä tänään tehdä treeniä kun olo oli kuin sialla, ei viittiny kyllä kauheasti peiliin tuijotella ainakaan enempää kuin oli pakko! :(
Toisekseen se että olen taas koko viikonlopun töissä ottaa päähän.

Onneksi tätä lievittää se että ensiviikolla on todella lepsu työviikko, paljon aikaa treenata ja hyviä ilmojakin on luvattu :)
Maanantaina alkaa vielä säännölliset aamuaerobiset, odotan jo. Kunhan tän viikonlopun nyt jaksaa.
 
HUH koko hartia-niska seudun jumitus, joka sitten ilmentää itseään jatkuvana päänsärkynä ja mystinen selkäkipu joka estää tekemästä kunnon salitreeniä :(! Koirallekkin tuli ripuli kun kokeilen totuttaa ohraan, joten yölläkin joutui heräämään ulkoilemaan. Kauhea sali ja lenkki motivaatio päällä, mutta ei vaan tunnusta vielä tuo selkä tykkäävän enemmälti jumpata. Kaiken lisäksi oon viis vuorokautta kahlittuna asemalle virvepuhelimien kanssa. Hurrrrraaa.
 
Alkaa nimittäin olla kärsivällisyys aika loppu tän turvotuksen kanssa. En ees enää tiijä onko tää lihomista vai turvotusta vai mitä helvettiä?? Joka saakelin viikko lasken syömisiä ja koitan saada ne 'optimiin' eli 40-30-30 tasoon. HH on pitäny nostaa ton takia ja seks se nyt sit tätä tekee?? Jumaliste kaloreita on koitettu pitää plussalla ja nyt sit miinuksellakii ihan jonkun verran. Ja tulos on saatanan saatana ihan se ja sama :wall:
Nyt vielä tajusin et ruoka ei ehkä sula niinku pitäs, mutku semmonen miun maha on ollu aina. Mut ei kai salaatin kuulu tulla salaattina ulos...? Voi hevon perse sentään... Taijan ruveta kattelee rantapallon sivuja ja lähtee vähä tuulettumaa johokii muitten pallojen sekaan.
 
Alkaa nimittäin olla kärsivällisyys aika loppu tän turvotuksen kanssa. En ees enää tiijä onko tää lihomista vai turvotusta vai mitä helvettiä?? Joka saakelin viikko lasken syömisiä ja koitan saada ne 'optimiin' eli 40-30-30 tasoon. HH on pitäny nostaa ton takia ja seks se nyt sit tätä tekee?? Jumaliste kaloreita on koitettu pitää plussalla ja nyt sit miinuksellakii ihan jonkun verran. Ja tulos on saatanan saatana ihan se ja sama :wall:
Nyt vielä tajusin et ruoka ei ehkä sula niinku pitäs, mutku semmonen miun maha on ollu aina. Mut ei kai salaatin kuulu tulla salaattina ulos...? Voi hevon perse sentään... Taijan ruveta kattelee rantapallon sivuja ja lähtee vähä tuulettumaa johokii muitten pallojen sekaan.

Kiva kuulla - tai siis ei ole - että jollakin muullakin tulee salaatti ulos salaattina. Ja mun maha on nyt kuin plussapallo. Mä laitan osaksi syyn tähän naiseuden ihannuuteen, koska kerran kuussa tää on ihan yhtä "pyörimistä" plop plop. Eikä tässä saa edes K-plussaa....perhana:D
 
Viisi vapaapäivää, mahtavat ilmat ja järkyttävä flunssa iskee päälle. Ei tartte miettiä mitä vappuna tekisi. Tuskin pääsee sängynpohjalta ylös. Kaiken lisäks näkyy tähän flunssaan liittyvän vielä sydänoireetkin. Kuinkakohan pitkä tauko tulee taas treeneihin. Voihan räkä :(
 
Alkaa nimittäin olla kärsivällisyys aika loppu tän turvotuksen kanssa. En ees enää tiijä onko tää lihomista vai turvotusta vai mitä helvettiä?? Joka saakelin viikko lasken syömisiä ja koitan saada ne 'optimiin' eli 40-30-30 tasoon. HH on pitäny nostaa ton takia ja seks se nyt sit tätä tekee?? Jumaliste kaloreita on koitettu pitää plussalla ja nyt sit miinuksellakii ihan jonkun verran. Ja tulos on saatanan saatana ihan se ja sama :wall:
Nyt vielä tajusin et ruoka ei ehkä sula niinku pitäs, mutku semmonen miun maha on ollu aina. Mut ei kai salaatin kuulu tulla salaattina ulos...? Voi hevon perse sentään... Taijan ruveta kattelee rantapallon sivuja ja lähtee vähä tuulettumaa johokii muitten pallojen sekaan.

Kannattaa kokeilla suolahappoa vatsalle, itse tilasin iherbistä tällaista: http://www.iherb.com/Source-Naturals-Betaine-HCI-650-mg-180-Tablets/970 jo jonkin aikaa sitten, ja itsellä auttoi kyllä. Ruoka suli paremmin, ja aterioiden jälkeiset turvotukset lähes tiessään! Myös suomesta saa apteekista ihan suolahappoa, mutta on kalliimpaa eikä yhtä vahvaa, ts joutuu ottamaan useamman napin kerralla ruokailun yhteydessä...
 
Vasemman jalan ihmevammailu nyt kun lenkkejä on lumien sulettua taas kertynyt enemmälti. Yhtäkkiä kaikki, aivan kaikki kengät on hankalia ja kipeyttää jalan, oli sitten lenkkarit tai mitkä tahansa muut kengät, juosten, kävellen, hölkäten tai kontaten, kaikki kengät saa armotonta kramppailua ja suonenvetomaista kiristystä jalan ulkosyrjässä aikaan niin että alan huomaamattani kääntää painoa niin paljon sisäsyrjälle kun saan --> ei hyvä. Kuukausi takaperin samat kengät vielä aivan loistavia. Oikeasti ottaa päähän kun kauppareissukin tekee mieli jättää väliin kun jalka on niin vammanen ja kävely on tuskaa. Argh. Miksi?
 
Kannattaa kokeilla suolahappoa vatsalle, itse tilasin iherbistä tällaista: http://www.iherb.com/Source-Naturals-Betaine-HCI-650-mg-180-Tablets/970 jo jonkin aikaa sitten, ja itsellä auttoi kyllä. Ruoka suli paremmin, ja aterioiden jälkeiset turvotukset lähes tiessään! Myös suomesta saa apteekista ihan suolahappoa, mutta on kalliimpaa eikä yhtä vahvaa, ts joutuu ottamaan useamman napin kerralla ruokailun yhteydessä...
Suomessa saa myös luontaistuotekaupoista Solgarin suolahappoa (Betaine HCl + Pepsin -nimistä).
 
Vasemman jalan ihmevammailu nyt kun lenkkejä on lumien sulettua taas kertynyt enemmälti. Yhtäkkiä kaikki, aivan kaikki kengät on hankalia ja kipeyttää jalan, oli sitten lenkkarit tai mitkä tahansa muut kengät, juosten, kävellen, hölkäten tai kontaten, kaikki kengät saa armotonta kramppailua ja suonenvetomaista kiristystä jalan ulkosyrjässä aikaan niin että alan huomaamattani kääntää painoa niin paljon sisäsyrjälle kun saan --> ei hyvä. Kuukausi takaperin samat kengät vielä aivan loistavia. Oikeasti ottaa päähän kun kauppareissukin tekee mieli jättää väliin kun jalka on niin vammanen ja kävely on tuskaa. Argh. Miksi?

Mee ihmeessä lääkäriin. Mun jalkapohjassa oli sidekalvon tulehdus ja ekalla kortisolipiikillä kun ei parantunut, hain toisen. En tietenkään sano että sinulla olisi vastaava :) Mutta tiiäppä sitten mistä tuli, kun yhtälailla samat kengät on ollut jaloissa monta kuukautta. Kyllä pänni istua sisällä kylmäkääre jalassa ja tulehuskipulääke huulessa kun aurinko paistaa ja aamuaerobiselle pitäis päästä ja salille myös. Mikäli haluaa ikinä nähdä itsensä bikineissä. Nyt jo parempi ja lenkeilläkin käyty.

Ärsyttää myös tuo oma paisuva kumpumasu. Syön miinuksilla, treenaan jo kovaa ja ei. Maha eikun kasvaa. Raskaana en kuitenkaan ole, se on varma ja testattu :D Pitäisi olla pitkäjänteinen ja tehdä vaan niinkuin ohjeissa sanotaan. Ja olen kyllä tehnytkin. Mutta saatana kun meinaa pieni mörkö huudella takaraivossa että "ei se kuitenkaan onnistu". Aina oon ollut herkkusuu typykkä ja nyt oon sen lopettanut. Silti mietin, että vaikka herkut on pois, mutta jääkö the kumpu kuitenkin? Ja ole siinä sitten stressitön. Miks olen vatvova, kärsimätön ja stressaaja nainen. Perkele.
 
Rempataan taloa, ja kaikki energia menee siihen remonttiin. Kun on energiaa =tehdään remonttia ja kun ei ole energiaa = ei tehdä mitään. Salille ei siis ole ollut aikaa eikä energiaa mennä, eikä kyl oikeen mihinkään muuhunkaan liikuntaan, ja ärsyttää kun lihakset katoo ja kroppa löllöytyy. :(

Olen kuitenkin "koittanut ajatella positiivisesti", että tää on vaan väliaikaista ja homma normalisoituu nopeasti sit kun pääsee taas joskus normaaliin arkirutiiniin.
 
Rempataan taloa, ja kaikki energia menee siihen remonttiin. Kun on energiaa =tehdään remonttia ja kun ei ole energiaa = ei tehdä mitään. Salille ei siis ole ollut aikaa eikä energiaa mennä, eikä kyl oikeen mihinkään muuhunkaan liikuntaan, ja ärsyttää kun lihakset katoo ja kroppa löllöytyy. :(

Olen kuitenkin "koittanut ajatella positiivisesti", että tää on vaan väliaikaista ja homma normalisoituu nopeasti sit kun pääsee taas joskus normaaliin arkirutiiniin.

Meillä kanssa ollu kaks vuotta rempat menossa, jotta saatais torppa myyntikuntoon. Salli itsellesi päivä tai pari, jolloin menet salille ja teet vähemmän remonttia, tai sitten et ollenkaan. Muuten menee meinaan molemmilla pinna niin jumalattoman kireelle, jos ei saa tehdä itselleen mieleisiä asioita, että remontin ohella syttyy "sota" :D Kyllä salitreenin jälkeen jaksaa yhdet listat kiinnittää, itseasiassa, siitä saa enemmän energiaa ja puhtia ku mieli kohoaa korkealle :)
 
Hemmetisti vituttaa että kroppa kiukuttelee milloin huvittaa ja miten huvittaa. Ei auta itku markkinoilla, täytyy niellä kohtalo ja hyväksyä tuleva tähystysleikkaus TOS-syndrooman takia. Keväällä löydettiin vasemmasta olkapäästä ja rintakehästä laskimotukosta ja syyksi selvisi puristustila joka ei leikkaamatta parane. Lääkärit tietysti kielsi nyrkkeilyhommat kokonaan, seuraavaksi varmaan pistävät urheilukieltoon. Mutta eipä se minua estä. :hyper: Pakko sanoa että urheilija ei tervettä päivää nää. ... :wall:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom