Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Kipeänä oleminen kesälomalla vituttaa aika kovasti :( Ihan sikatylsää!! Tämä hienous alkoi keskiviikkona kurkkukivulla, joka onneksi kesti vain yhden päivän. Eilen uskaltauduin vähän ulkoilmaan, kun oli jo parempi olo..eipä ollut pitkään, vaan kuume nousi sillä reissulla :jahas: Tänään yritän pakottaa itseni lepäämään, mutta ei oo helppoa...

Mä en edes muista milloin viimeksi olisin pitänyt tällaista pidempää kesälomaa, viime vuosina "lomat" on olleet vain muutaman päivän pituisia, kun opiskelijana on pitänyt raataa tienaamassa kesät ja kaikki muutkin lomat.. Nyt on jopa kolmen viikon loma! Oon ollut tosi tiiviisti töissä kesien lisäksi koulun syys- ja talvilomaviikot, samoin joulun aikoihin. Ja nyt kun kerrankin on loma, niin mä olen kipeänä!

Onneksi ei edes ollut mitään suuria lomasuunnitelmia.. Ei oo oikein mahdollisuutta tehdä reissuja, kun oon kuitenkin vain köyhä opiskelija ja nyt on vieläpä meneillään säästökuuri suurempaa tavoitetta kuin kesälomamatkailua varten :evil: Mutta silti, ulkona on kesän tähän asti hienoimmat kelit, joten olisin niin mielelläni ollut vaikka tutkailemassa lähiluontoa kameran etsimen läpi.
Säästökuurista huolimatta mulla oli suunnitelmissa tehdä jossain vaiheessa pieni "köyhän miehen" lomareissu Kainuuseen, joten ehkä tässä vielä ehtii nauttimaan lomasta kunhan flunssa menee ohi.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vituttaa kun en voi tykätä doveran postailuista kuin kertaalleen. Olis hienoo jos sitä tykkäysnappulaa vois rämpyttää vaik... kymmenen kertaa!
 
Vituttaa ihan urakalla kun tänään varmistui että puolukoiden lisäksi myös maca aiheuttaa mulle vatsakipuja ja lämmönnousemista. Miks ei vaikka karkit ja keksit.
 
Olisi ollut kiva nukkua kunnon yöunet, mutko ei niin ei. Neljäs yö putkeen 6-6,5h:n yöunilla on vain mulle liian vähän. Olen siis heräillyt ennen aikojani. Nooh, ainakin päivästä tulee mielenkiintoinen, kun tuppaa jo välillä unohtumaan kesken lauseen, että mitä olinkaan sanomassa :D. Plus illalla juhlimaan, niin siitäkös mielenkiintoista tulee, kun tähän ottaa vielä pari sidukkaa :D.
 
Ihankun olisin vetänyt helvetisti pullaa kurkustani alas, semmoinen olo. Ihan pöhöttynyt fiilis, ärsyttää :jahas:
 
Polvi on pallo ja kipee, joten saa unohtaa lentiksen ja jalkatreenin muutamaksi viikoksi :(. Pt teki mulle mummojumppaohjelman, joka sisältää 30 toiston sarjoja kaikkee kivaa... Motivaatio on hieman kadoksissa tehdä vipareita kahen kilon käsipainoilla, tunnen itseni heikoksi...
 
^vaihda pt:tä tai ole oma pt:si. Mulla lienee jokin itsenäisyyskompleksi, kun siinä missä en ikinä laita ruokaa resepteistä, en voisi noudattaa kenenkään muun tekemää ohjelmaa. Muita (kuten vaikka pt:tä) tartten toki tekniikoiden tarkistamiseen ja ideoiden esittelyyn, mutta oma ohjelma, oma vastuu.

Se fiduttaa, kun oon aina vaan niin herkkuperse (etenkin suklaata menee taas joka päivä muun herkuttelun ohessa ja nytkin myös rommiglögiä tässä siemailen), että kropan fiksaaminen silmää miellyttävälle rasvatasolle on jos ei mahdotonta, niin ainakin hyvin hidasta. En käsitä miten joku voi oikeasti syödä tosi askeettisesti ja samalla säilyttää elämän minkäänlaisen mielekkyyden.
 
^vaihda pt:tä tai ole oma pt:si. Mulla lienee jokin itsenäisyyskompleksi, kun siinä missä en ikinä laita ruokaa resepteistä, en voisi noudattaa kenenkään muun tekemää ohjelmaa. Muita (kuten vaikka pt:tä) tartten toki tekniikoiden tarkistamiseen ja ideoiden esittelyyn, mutta oma ohjelma, oma vastuu.

Niin, noh tarkennuksena voinen lisätä, että mulla on lihasmassaa ja mulla on voimaa. Mulla on myös paska polvi ja ilmeisen paskaksi menossa oleva olkapää. Mulla ei ole liikkuvuutta, pää ei käänny, hartioissa ei kierrä veri ja tasapaino pettää askelkyykyssä omalla painolla. Siltikin se mummojumppa vituttaa (tai hävettää), vaikka tässä tilanteessa ne reiden loitonnukset oikeesti taitaa olla vaan hyvästä...
 
Ok. Ootko kokeillut osteopaatilla käyntiä? Niskajumiin voi auttaa paremmin kuin mikään. Mulla on just hoitojakso menossa. Ja salitauko...

Vitutus on vähentynyt, kun koitan vain olla ns rauhallinen siitä huolimatta, että elämäni on...tällasta. Turha odottaa mitään ihmeellistä. Mutta kaikki on siedettävämpää, kunhan rasva palaa.
 
Se fiduttaa, kun oon aina vaan niin herkkuperse (etenkin suklaata menee taas joka päivä muun herkuttelun ohessa ja nytkin myös rommiglögiä tässä siemailen), että kropan fiksaaminen silmää miellyttävälle rasvatasolle on jos ei mahdotonta, niin ainakin hyvin hidasta. En käsitä miten joku voi oikeasti syödä tosi askeettisesti ja samalla säilyttää elämän minkäänlaisen mielekkyyden.

NIIN SAMA ongelma. Tai siis ongelmahan on siinä, että kun ei ole selkärankaa ei sitte minkäänlaista!! Kotiin en osta juuri millonkaan mitään herkkuja ja syön todella terveellisesti... PAITSI töissä vedän suklaata melkein kaksin käsin. Hitto!! Menee pohja niiku kaikelta ruokavaliolta ja treeniltä, ku mussun mussun mässyn mussun.. Mistä selkärankaa??! Maha paisuuuuuu vaan. Tarviisin itsekuria. Ärsyttää ku ei oo!!
 
Mä en nyt enää tissuttele enkä syö sokeriherkkuja KOTONA. Mutta tää saatanan kestoflunssa pilaa taas täysin treenit ja niin edelleen, ellei kohta taltu. Lauantaina tarttis tosiaan päästä salille.
 
Vittu mä mitään huomennakaan salille pääse, tauti päällä entiseen tapaan. Kohta pitää varmaan luopua punttimimmin statuksesta, kun ei saatana parane ja pääse jumalauta ikinä treenaamaan.
 
Ärsyttää jumalattomat menkkakivut, joiden takia treenikin jäi puolitiehen :< onneksi ei jäänyt kun loppuverkka tekemättä, kun se kipu oli jo sellaista, ettei pystynyt seisomaan suorassa. Silti ärsyttää, kun jäi kesken. Ja tämä kipuilu kestettävä 3 viikon välein. Huooooh!
 
Se on sit viikon ab-kuuri ja treenikielto tietty jatkuu saman ajan...ttu. Nyt on sit alettava 1500 kalorin laihdutuskuuri, tai plösähdan kaiken kukkuraks, mitä EI enää pää kestäis.
 
Vituttaa se, että ei ole päässyt treenaamaan kohta yhdeksään kuukauteen välilevyn pullistuman takia. 9 kk. se on pitkä aika. ja juuri olin saanut edellisen pullistuman asettumaan, yhteensä 4 vuotta taistelua takana. masentaa. Kaikki neuvot ja ohjeet on jo käyty läpi. Puoli tuntia hiljaa kävelyä riittää, niin jo on pakko mennä sohvalle asentoon, jotta saa hermon rauhoittumaan. Hermokipu raastaa. Syvät selkä- ja vatsalihakset on treenauksessa aina kun vaan kipu vähän hellittää. jotenkin vaan masentaa, kun on liikkunut ja urheillut koko ikänsä, ja olisi tarve saada se jokapäiväinen liikunta-annos ja tavoitteitakin olisi monenmoisia.Leikkaukseen ei ole edellytyksiä, ainakaan neurokirurgin mielestä. onglmana on pullistuman lisäksi alaselän yliliikkuvuus, joka mutkistaa asioita.
Kyllä on monet itkut itketty ja taas tsempattu kunnes tulee taas tällainen masennusvaihe, kun tuntuu että tästä ei ikinä tule mitään... jään sohvaperunaksi koko loppuiäkseni...
 
Shit Aallotar!
Ei oo itselläni (onneksi) ollut pullistumia, mutta erään läheisen välilevyn pullisteluja seurasin hyvin läheltä ja se oli ihan hirveetä :(
Voimia ja tsemppejä sulle!!! Tiedän yhden erittäin pätevän kiropraktikko-jäsenkorjaaja-hieroja -miehen, joka on näitä pullistumiakin onnistunut hoitamaan aika menestyksekkäästikin. Kaikkiahan ei tietty voi noilla keinoilla hoitaa, mutta joitakin kuulemma voi!

Vituttaa se, että ei ole päässyt treenaamaan kohta yhdeksään kuukauteen välilevyn pullistuman takia. 9 kk. se on pitkä aika. ja juuri olin saanut edellisen pullistuman asettumaan, yhteensä 4 vuotta taistelua takana. masentaa. Kaikki neuvot ja ohjeet on jo käyty läpi. Puoli tuntia hiljaa kävelyä riittää, niin jo on pakko mennä sohvalle asentoon, jotta saa hermon rauhoittumaan. Hermokipu raastaa. Syvät selkä- ja vatsalihakset on treenauksessa aina kun vaan kipu vähän hellittää. jotenkin vaan masentaa, kun on liikkunut ja urheillut koko ikänsä, ja olisi tarve saada se jokapäiväinen liikunta-annos ja tavoitteitakin olisi monenmoisia.Leikkaukseen ei ole edellytyksiä, ainakaan neurokirurgin mielestä. onglmana on pullistuman lisäksi alaselän yliliikkuvuus, joka mutkistaa asioita.
Kyllä on monet itkut itketty ja taas tsempattu kunnes tulee taas tällainen masennusvaihe, kun tuntuu että tästä ei ikinä tule mitään... jään sohvaperunaksi koko loppuiäkseni...
 
Vituttaa se, että ei ole päässyt treenaamaan kohta yhdeksään kuukauteen välilevyn pullistuman takia. 9 kk. se on pitkä aika. ja juuri olin saanut edellisen pullistuman asettumaan, yhteensä 4 vuotta taistelua takana. masentaa. Kaikki neuvot ja ohjeet on jo käyty läpi. Puoli tuntia hiljaa kävelyä riittää, niin jo on pakko mennä sohvalle asentoon, jotta saa hermon rauhoittumaan. Hermokipu raastaa. Syvät selkä- ja vatsalihakset on treenauksessa aina kun vaan kipu vähän hellittää. jotenkin vaan masentaa, kun on liikkunut ja urheillut koko ikänsä, ja olisi tarve saada se jokapäiväinen liikunta-annos ja tavoitteitakin olisi monenmoisia.Leikkaukseen ei ole edellytyksiä, ainakaan neurokirurgin mielestä. onglmana on pullistuman lisäksi alaselän yliliikkuvuus, joka mutkistaa asioita.
Kyllä on monet itkut itketty ja taas tsempattu kunnes tulee taas tällainen masennusvaihe, kun tuntuu että tästä ei ikinä tule mitään... jään sohvaperunaksi koko loppuiäkseni...

Pystyn kyllä niin samaistumaan sun tilanteeseen! Itsellä on myös ollut terveysongelmia (sydän juttuja) koko tämän vuoden ja olen viimeksi pystynyt käymään salilla tammikuussa. Monet itkut on tässä tullut väännettyä ja eikä helpotusta näytä olevan tulossa ihan heti. Mutta kaikkeen näköjään tottuu ja enkä enää suostu hirveästi ajattelemaan koko asiaa, sillä siitä tulee vain paha mieli.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom