Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja heittää vaaka vesilinnuille.
Myötätunto rispektiä, tätä on ollut niiin liikkeellä. Mua ei se maskuliinisuus siellä salilla treenatessa niinkään haittaa, mutta kun todellakin hiihtelee niissä reenikamoissa samaan aikaan kun toiset sipsuttelee korkkareissa & tällingissä samoja reittejä, niin tulee kyllä todellakin vähemmän feminiininen olo. Doh, on mulla sentään ulkohousujen taskujen sisäpuolet & vetoketjut pinkit, tästä se lähtee! Tarttiskohan asentaa neliveto-kenkiin jotkin steppi-pohjat, niin nekin kopisisi samalla tavalla kö korkkarit?Kävin treenaamassa ja jotenkin on ongelmaa kokea itsensä naiselliseksi samalla kun vääntää rautaa salilla.. se on jotenkin.. en mä tiedä, se fiilis sellasesta maskuliinisuudesta vaan jotenkin vitutti ja rankasti. Ja se vitutus jatku vielä ku kotiin tuli. ugh. Jotenkin se fiilis kun useimmiten on treenikamoissa ja muut käyttää mekkoja ja korkokenkiä.. yritä nyt sitten tuntea olosi tyttömäiseksi. Ei ihan kulje käsi kädessä urheileminen ja tyttöily. Ei vaikka kuinka yrittäis korjata sitä Pinkeillä juomaPulloilla. NIH.