Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Vituttaa tämä parin viikon treenitauko, ensin flunssan takia ja nyt kun polvesta poistettiin nestettä jonka takia tarvis viikon verran vaan istua..
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mua vituttaa oma asenne omaa elopainoa kohtaan; oon ollut ruumiinrakenteeltani hoikka mutta löysä ja paino on heijannut vuosikaudet 50-53 kilon välimaastossa. Mutta kas kas, nyt kun olen onnistunut aktivoimaan itseni voimaharjoittelun saralla niin paino on suht lyhyessä ajassa noussut useamman kilon ja on nyt lukemissa missä se ei ole koskaan aiemmin ollut, which is oikeasti nice, sillä se tarkoittaa, että läsä muuttuu lihakseksi. Vaan mitä armas pääkoppani on mieltä!? "Iiik, kamalaa, hirveetä, paino nousee, oon pontso!" Ai että kyrsii. Tämän pitäisi olla iloinen asia!!! Ehkä se tästä, pitää vaan painia itsensä kanssa ankarasti. Ja heittää vaaka vesilinnuille.
 
Ja heittää vaaka vesilinnuille.

Kannatetaan! :puntti:
Mihin täällä kukaan oikeesti vaakaa tarvitseekaan, jos ei oo mihinkään kisapainoon tms. pyrkimässä tai laihduttamassa todellista ylipainoa?! Itse en ole kotoa muuton jälkeen mokomaa kapistusta edes hankkinut juurikin tuon syndrooman vuoksi.
 
-Koira syönyt mun lempisaapikkaat rikki
-Koira karkaa pihalle
-Myöhästyin hieronnasta ja mies töistä
-Koira pissaa kotona lattialle
-Torun sitä ja se kellahtaa pissaan
-Pesen hauvelin, pesen lattian ja siltikin täällä haisee pissa...
-Kauhea määrä tehtäviä tälle päivälle ja asuntokin suursiivouksen tarpeessa....
:jahas:

Tästä piti tulla kiva lauantaipäivä...onneksi kello vasta 12 ;)
 
Aamulla paitaa pukiessa jossain olkapää-/hauisakselissa vihlaisi aivan törkeen vittumaisesti ja tätä ollut nyt koko saakutin päivän. Vihloo ja jumittaa. Tosi kätevää ku ei tiiä miten päin tätä kättä pitää vääntää, ettei tuu sitä vihlaisua.. Mä niin luulin, että nää oikeesti alkais olemaan kuosissa, mutta ei. Nyt pitää ottaa taas ne kiertäjänkalvosinreenit taas iltaohjelmaan ja kattoo auttaako. En millään jaksais enää..
 
Mua ottaa niin päähän tää sairastelukierre. Lapset vuoron perään ollut sairaana marraskuusta lähtien ja itse aina siinä välissä. Ja nyt päällä joku ihmeen sitkeä flunssa. Kuumetta jo neljä päivää ollut. Kiva katsella ulos ikkunasta, kun aurinko paistaa. Haikailen vaan kunnon lenkille pääsystä. Tällä hetkellä päivät kuluu panadolhottia juodessa ja yrittäessä kuumehuurussa touhuta lasten kans.
 
Muakin vituttaa sairastaminen :( Perjantaina oli jo varsin normaali olo, kurkku ei ollut enää juuri kipeä ja illalla käytiin miehen kanssa jo rauhallisella lenkilläkin. Eilen sit alko puskeen nuhaa päälle ja nyt on puoli päätä täynnä räkää ja paikkoja särkee taas :curs:

Pikaistakin pikaisemmat paranemiset kaikille sairastelijoille!
 
Joo tämä sairastelu niin ottaa pannuun. Illan troppi otettu, jotta selviää ensi yöstä jotenkin.
Kyllä seuraavan setin pitäisi auttaa eli kuppi panadolhottia, nasol nenäsuihketta ja vielä duactia, niin josko taintuisi unille.
Haaveena olisi päästä joskus ensi viikolla treenaan, josko tämä tauti joskus hellittäisi.
 
Onko mitään vippaskonsteja tai mitään taikajuomia kellään millä tästä hiton flunssasta paranisi?
Alkaa kyllä pää hajoon tähän sisällä oloon kun lasten flunssakierre ja oma ollut niin hitsin pitkä..
 
Kävin treenaamassa ja jotenkin on ongelmaa kokea itsensä naiselliseksi samalla kun vääntää rautaa salilla.. se on jotenkin.. en mä tiedä, se fiilis sellasesta maskuliinisuudesta vaan jotenkin vitutti ja rankasti. Ja se vitutus jatku vielä ku kotiin tuli. ugh. Jotenkin se fiilis kun useimmiten on treenikamoissa ja muut käyttää mekkoja ja korkokenkiä.. yritä nyt sitten tuntea olosi tyttömäiseksi. Ei ihan kulje käsi kädessä urheileminen ja tyttöily. Ei vaikka kuinka yrittäis korjata sitä Pinkeillä juomaPulloilla. NIH.
 
Kävin treenaamassa ja jotenkin on ongelmaa kokea itsensä naiselliseksi samalla kun vääntää rautaa salilla.. se on jotenkin.. en mä tiedä, se fiilis sellasesta maskuliinisuudesta vaan jotenkin vitutti ja rankasti. Ja se vitutus jatku vielä ku kotiin tuli. ugh. Jotenkin se fiilis kun useimmiten on treenikamoissa ja muut käyttää mekkoja ja korkokenkiä.. yritä nyt sitten tuntea olosi tyttömäiseksi. Ei ihan kulje käsi kädessä urheileminen ja tyttöily. Ei vaikka kuinka yrittäis korjata sitä Pinkeillä juomaPulloilla. NIH.
Myötätunto rispektiä, tätä on ollut niiin liikkeellä. Mua ei se maskuliinisuus siellä salilla treenatessa niinkään haittaa, mutta kun todellakin hiihtelee niissä reenikamoissa samaan aikaan kun toiset sipsuttelee korkkareissa & tällingissä samoja reittejä, niin tulee kyllä todellakin vähemmän feminiininen olo. Doh, on mulla sentään ulkohousujen taskujen sisäpuolet & vetoketjut pinkit, tästä se lähtee! Tarttiskohan asentaa neliveto-kenkiin jotkin steppi-pohjat, niin nekin kopisisi samalla tavalla kö korkkarit? :)
 
Vituttaa, että iski flunssa. Koko kroppa muutenkin jotenkin aevan tukossa. Ei auta muu kuin lepäillä pari päivää ja yrittää venytellä ja syödä hyvin.
 
Sain töistä sit yrjötaudin, tod. näk. noroviruksen. Pitäisköhän rapsata tonne ruokavalioketjuun: vedellä laimennettua Gefilus-mehua, 2 prk vauvansosetta, joista toinen kaarella heti vessanpönttöön, lisää mehua... Päivän kalorit n. 200...Hyi stana mikä olo.
 
No kyllä se pistää vituttamaan, että maailmanlopun flunssa iski nyt justiinsa, kun pitäisi lomalle valmistautua eikä olis aikaa olla töistä pois. Kahta kauheammin vituttaa se, että en pääse heiluttelemaan kuulaa, alkaa olla jo vierotusoireita. Enkä voi sanoin edes kuvailla kuinka paljon vituttaa se, että elän tällä hetkellä parisuhteessa, jossa kärsitään luottamuspulaa. Toivottavasti aiheettomasti ja toivottavasti vain väliaikaisesti.
 
Tänään ja yleensä paitojen koot. Hartioista sopivat, mut vyötärö on sitten liian teltta. Normaalisti kyllä kavennellu kun oli kone käytössä, muttei oo tällä hetkellä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom