Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mutsi. Soitin sille ja sain taas kuulla passiivis-aggressiivisessa hengessä mikä kaikki elämässäni on vikana. Positiivista taas oli se, etten taantunut kiukuttelevaksi teiniksi, vaan olin asiallinen ja leppoisa. (ts. esitin sellaista)
Toisena murheenkryyninä tänään on atooppisen ihottuman paheneminen.
 
Vituttaa niin että meinaa järki lähteä! :curs: Kiva lähteä lomalle ja havaita että matkatavarat ei saavu, kaikki vaatteet ja etenkin ne urheiluvermeet on siellä, eli vitutusta ei pääse edes purkamaan liikunnalla! Tietenkin meni puhelin samaan aikaan mykäksi, enkä saanut vastausta että koska mahtaisin laukkuni saada (kun se kuitenkin pitäisi olla tullut perille netin mukaan)... Illalla olisi viihteelle lähteminen ja jostain pitäisi repiä vaatteet/asusteet sinnekin, eikä kyllä kiinnostaisi tippaakaan! Tekis mieli vaan pistää musiikki täysille ja mennä peiton alle nukkumaan, sen sijaan että täytyy koko viikonloppu kiertää kaikissa kissanristiäisissä! ARGH! :curs: Hyvä "loma fiilis" taas jälleen kerran... :jahas:
 
Kuinka ihmeessä sais taottua vanhuksien kalloon sen, että vaikka vedänkin maasta 100kg, ja takakyykyllä 70kg, niin ei, ei oo pelekua, jotta repisin ittiäni, kun liikeradat on oikeet. Ja ei, aika kauan san pumpata rautaa, ennekuin musta tulee mitään kauheeta muskelinaista. Kuinka ne saa uskomaan, että meitsistä ei oo tulos epänaisellista hormooniherttaa? :puntti:
 
Eipä ne jotka eivät lajista mitään tiedä, tunnu tuota ymmärtävän. Jos eivät puhetta/selitystä asiasta ymmärrä niin näytä niille pari kuvaa vaikka
tuolta "Motivoivia kuvia" -osiosta. Siellä mimmit ovat tehneet satavarmasti kovan työn kroppansa eteen ja pitkällä ajanjaksolla, eikä kyllä ole ulkonäössä valittamista :D
 
Se kun tullaan salille, alotetaan sarja ja keskeytetään kun puhelin soi, istutaan siinä paikalla koko sen puhelun ajan. Tai kun istutaan kaverin kanssa vierekkäin, jutellaan ja istutaan. Näitä molempia nähty viimeks tänään.
 
äsken se alko, aivan mieletön ahdistus-vitutus. Pää ei ehdi mukaan kropan muutoksiin. Seuraa avautuminen : kiirettä on pitänyt viimeisen kolme kuukautta enkä ole kamalasti peiliin ehtinyt katsella... Teen ruumiillista työtä n.7 tuntia päivässä ja salilla käyn joinain viikkoina sen 10 tuntia, joinain 4. Ruumiillista työtä olen tehnyt 8 vuotta, mutta salista oli taukoa joku 5 vuotta kunnes nyt alkukesästä alotin taas käynnit, lähinnä pääkopan takia :) ennen taukoa kamppailulajin parissa 8 vuotta ja treenaaminen silloin elämän sisältö. Eli siis lihaksia on aina ollut ja ne kasvaakin aika nopeasti. tänään tosiaan tajusin, että ei yläkroppa enää kamalan naisellinen ole. Vaihdoin vaattet, katsoin peiliin ja se fakta iski kun metrin halko takaraivoon. ja ajatus ei ole missään vaiheessa ollut naiivi "käyn salilla mutta en halua könttilihaksia" vaan olen ajatellut että käyn siellä itseäni varten ja jos lihakset kasvaa niin hieno homma... Tällä hetkellä käyn lähinnä les mills (pump, combat, balance) tunneilla jotta saan töiden jälkeen aivot narikkaan. Lihaksikas naisvartalo on mielestäni kaunis, mutta miten sitä ei omaa näe kun muodottomana, miesmäisenä kaappina? Noh, kai tämä tästä.
Vitutuksen aihe itsellekin epäselvä mutta tältä tuntu tänään :D
Salikamat kasaan ja jumppaamaan :D :D
 
Lääkärin määräämä vajaan viikon täyslepo. Tarkoittaa saikkua ja taukoa kaikesta. Eikä oo ees kovin pahan oloinen kunto, vähä yskää. Virus, joten pakko levätä se pois.
 
Asia ei oo kummonen mut vituttaa niin suuresti. Mulla oli Minna Pajulahden juliste ja siinä omistuskirjotus ja nimmari ja oon hukannu sen !! Miten voi olla mahollista. Se oli niin motivoiva kuvaki :(

Oon hukannu myös pussin jossa oli kaikki pipot, tumput ja kaulaliinat. Yleensä en hukkaa mitään.
 
Vituttaa ihmiset jotka jää salilla seurustelemaan kaverinsa kanssa laitteisiin ja painoihin niin että ei vahingossakaan pääse itse siihen. Jos nyt välttämättä haluaa ja pyytää nätisti, niin monesti saa julman mulkaisun palkaksi.
Anteeksi että en ole kovin kiinnostunut juttelustanne, mutta kovasti haluaisin nyt treenaamaan kädet loppuun. Argh.
Ihmiset yleensäkin näin syksyllä saa reilun vitutuksen pintaan, varmaan tämä syksy ja pimenevät illat.
 
Vituttaa kun on ollut kipeänä enemmän tai vähemmän viimeset 5 viikkoa! Toisaalta ilonaihe että pääsi vihdoin salille.. mutta se tunne kun rauta ei nouse :wall:
 
Väsyttää. Pää on kipeä, kun niskat on jumissa. Ei oo ketään hieromassa. Liikaa kotitöitä. Liian vähän rahaa. Liian vähän aikaa. Liian vähän motivaatiota. Tylsää. jne. :jahas:
 
flunssa iski eilen kesken työpäivän oikeen uralla päälle ja olo sen mukainen...just kun mulla ois ihan mieletön treenimotivaatio päällä ja menin eilen vielä ostamaan mm. toisenlaista treenilaturia, mitä normisti käytän ja olisin niiiiiiiin halunnut mennä kokeileen. no, nyt sitte levätään. pöh.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom