Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se, että paino on taas noususuunnassa vaikka noudatan valmentajan dieettiä gramman tarkkuudella. Ja se, että menen lauantaina piknik-risteilylle ja syön purkkitonnikalaa kun muut mättää buffetissa.
 
Laihtuminen ärsyttää itseänikin. Kaikki muuten ok, mut pakarat. Tässä suvussa on taipumusta alleihin (vähän enempi massaa käsiin..) ja selluun. -.-;; Jos siistisi ruokavaliota lisää. Ja ihan varmaan parin viikon sisään saan jonkun flunssan.
 
Minä itse vitutan itseäni. Tai siis mua vituttaa se, ettei porukka osaa perustella asioitaan jos ne sattuu olemaan eri mieltä esmes termistön oikeellisuudesta. Mä vaan satun tykkäämään siitä, että ammattisanastoa käytetään oikessa merkityksessä, ei siten mitä mielikuvia jonkun mieleen se ehkä tuo. Krpl. Mulla on jotkut pilkunviilaushetket menossa, joka ei ole mun miellyttävin luonteenpiirteeni.
 
Yli viikko lääkärin määräämää täyslepoa takana ja mun pää hajoaa tähän, seinät kaatuu päälle. Onneksi tänään viimeinen saikku&lepopäivä, PAKKO päästä viimeistään ylihuomenna salille...
 
Kohtalaisen tehokkaasti vaan onnistuu tuo oma opinahjo tappamaan motivaation yhdeltä jos toiseltakin. Ihmettelen miten sieltä ylipäätään kukaan valmistuu.. kyllä niin saatanan vaikeeks on kaikki tehty.
 
Mä en tajuu miten tosta ukosta kuoriutuu täys mulkkupaska heti ku se ottaa kaljaa..:curs: vittu, menee hermot.. sit voidaan darrassa tulla lepertelee mut mun puolesta voi painuu helvettiin..

ja vituttaa seki et oon ens vkl luvannu lähtee reissuun ja viihteelle, ei vois vähempää kiinnostaa mutta liput on varattu ja maksettu, ja matkaseuralainen sais slaagin jos peruisin . :jahas:

ja aivan vitusti muuten kiinnostaa huomenna mennä duuniin!
 
Mun ei pitäisi olla hereillä vielä. Pääsin himaan aamuvuorosta joskus seitsemän aikaan, suoraan nukkumaan ja nyt sitten heräsin. Eikä väsytä yhtään. Toivottavasti ei väsytä myöhemminkään.
 
Ihmiset, jotka jaksaa pitää jotenkin hauskana vitsinä sitä, että pyhäpäivinä tai lomapäivinä mennään salille treenaamaan ja nautitaan siitä. Ja jotka ei muutenkaan tajua tätä koko juttua. Ja ihmiset, jotka sanoo "sä teet aina niin" "sä oot niin sellanen", jotka ei edes oikeesti tiedä millanen sä oot. Huoh.
 
Kurkkukipu. Mun oli tarkoitus kiskoo vähän aktiivisempaa salitreeniä tällä viikolla, koska ens viikolla on sikana kaikkee sosiaalista häppeningiä enkä kerkeä juurikaan liikkumaan. Ei sitte, *kele.
 
Ihmiset, jotka jaksaa pitää jotenkin hauskana vitsinä sitä, että pyhäpäivinä tai lomapäivinä mennään salille treenaamaan ja nautitaan siitä. Ja jotka ei muutenkaan tajua tätä koko juttua.

Toisinaan itseänikin vituttavat nämä. "Ei vittu, onko se käynyt tässä välissä juoksemassa?? Voi terve!" "Aiotko sä joulunakin syödä pelkkää rahkaa, hahahaha!!!"

:david:
 
Toisinaan itseänikin vituttavat nämä. "Ei vittu, onko se käynyt tässä välissä juoksemassa?? Voi terve!" "Aiotko sä joulunakin syödä pelkkää rahkaa, hahahaha!!!"

:david:

Ja sitten ne samat juovat 35 vuotta joka aamu Juhla Mokkaa samalla kahvilusikalla mitattuna samasta mukista ja syövät 2 viipaletta Ruispaloja.
 
Se kun koko vuosi on mennyt vähän plörinäksi treenauksen suhteen...ensin vaivasi olkapää ja nyt perkeleen iskias-hermo joka on ilmeisesti pakaran alla puristuksissa ja haittaa elämää. :curs:
 
vituttaa kun on taas flunssanen olo! ja vittu terveisiä perseestä muutenki tää päivä on ihan paska!
munatki lens lattialle vittu terve :D

ja oon yksin töissä jonku sijaislaikkarin kanssa joka ei vittu pidä turpaansa kiinni hetkeäkään, perkele!

ja vittu mun naama halkee näistä finneistä!

AINII! olin luullu et mun lomaan on enää neljä viikkoa, mut eilen huomasin et ei saakeli, siihen on vielä viis viikkoa. vittu VIISI!!! :curs:


anteeks kielenkäyttöni :evil:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom