Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tää että tulee nukuttua puolille päivin, sen jälkeen väsyttää koko päivän eikä ruokakaan maistu. Perhana. tänää aikasin nukkumaan että saa taas normaalin päivärytmin kiinni!
 
Ihmiset, jotka tuijottavat, eivätkä keskity omiin treeneihinsä... yleensä kyseessä on aina samat tyypit.

Nää on aina niin kivoja. Varsinkin sellaiset miehet, jotka "treenaa" ja jotka vaan kyttää naisia. Onneksi harvassa ja heidänkin karkoittamiseen on keinonsa, ei kyttää enää...
 
Salilla oli pari äijänkörilästä, joista toinen todella kovaan ääneen kailotti kuinka naisella pitää olla tissit. Keskustelu liittyi johonkin toisen fantaashsioimaan muijaan ja tämä yritti suositella tätä kailottajakaverilleen, oli joo kuulemma hyvännäkönen kroppa ja nätti naama, tissejä ei vissiin oikeen löytyny. Kyllä pikkusen kyrpi kuunnella tätä "mieluummin vaikka ruma, mutta kunhan on tissit" -kailotusta. Mieleen ei vaan tullut mitään nasevaa heittoa näille uroille, kihisi vaan että Hey: lady in da house, do you mind? Jotain käytöstapoja.
Ensi kerralla noista saa varmaan hyvät agret vetää reeniä, nyt tunsin lähinnä myötähäpeää näitä superadoniksia kohtaan.. Tai sitten näytän ne saakutin tissit.
 
^ näytät vaan 2 cm mittaa peukulla ja etusormella ja naurat pääl, ni kyl se siitä ;) Noh, itseäni harmittaa sitkeä tennariniska, joka on ollut jo viikon. Ajatella, näin vanhaksi pääsee, ennen kun kokee sen käytännössä.
 
Voi ie, kyl mua korpee taas kirjottaa tänne! Oon jo aamuna liian monena yrittäny päästä salille sinne kuululle aamuaeroopiselle, mutta kun ei niin ei. Tänään olis ollu vielä tunnin myöhempi töihinmeno! Huomenna, tytöt, huomenna... Jos ei taaskaan onnaa niin oon uudet vuodet juhlimatta! Kettu!
 
Jos mieheni tulee minua vastaan jätesäkkiin pukeutuneena, kuten tokaisi. Ettei hänen nahkarotsinsa mene vaan sateessa piloille.
Ja tämä ei ole vitsi.
Ja on meillä sateenvarjokin... huoh.
 
Miksi mistään ei löydy siistejä puuvillakangas takkeja? Yhdestä kaupasta löytyi, mutta sekin oli malliltaan ihan huono, näytti ihan miesten puvun takilta.. :jahas: eipä tarvinnut ostaa..
 
Typerä uudesta vuodesta alkanut flunssa, korvat ja kurkku on jatkuvasti kipeät, mut ei kuumetta :( Menen salille, hähää.
 
12n viikon projekti piirun yli puolenvälin ja lekuri ilmottaa ettei tällä kädellä nostella minkään näkösia ja varsinkaan kokosia painoja. Ainakaan ennen ku on fysiosta saatu lupa ja niiden luvat tietää (jotain lilliputti 0,5kg rimppoja). Muutenkin ollu viivytyksiä typerien pyhien ja järjettömien työvuorojen takia. Doh! :face:
Tosin voihan sitä keskittyy sit jalkoihin ihan kybällä :rock:
 
täällä meinaa itku päästä kun perkule koko ajan kipeenä.. :itku:eikä siis muita oireita ku kurkkukipu!! yli viikon nyt kestäny, ja nieluviljely oli nega.. ei oo ollu kuumetta eikämitään mutta empä oo uskaltanu lauantain jälkeen mennä edes salille, ku toivoin et menis parin päivän levolla ohi.. luulin viime viikol jo selvinneeni ja kävin jumpassa pari kertaa, siitähän tää sit paheni :( ja parin viikon päästä ei pääse 2viikkoon salille tai jumppaan kun oon ulkomailla :( edellinen kurkkukipu tauti oli just ennen joulua..

no ehkä joskus vittu keväällä sit pääsee taas käymään ihan kunnolla!:curs:
 
Talous ja tarkemmin määritellen pk-seudun asuntojen vuokrahinnat. Treenimotivaatiokin on hiukan hakusessa, toivottavasti se löytyy tässä kohtapuoliin.
 
Kaikki ottaa tänään päähän. Kipeä ranne ja kipeytynyt olkapää. Oma tunnevammaisuus, kun ei pysty lämpeämään pirun hyvälle miessukupuolen edustajalle. Tossa nyt hyväksi aluksi.. Plaah.
 
Päivitin kalenterin kevään osalta ja alkoi ahdistaa, sen verran täyttä taas on. Samalla vituttaa se, että on ollut kolmisen viikkoa kohtuu tehokasta työaikaa tarjolla, jonka päätin siis käyttää .. niin, en yhtään mihinkään. Alkaa pikkuhiljaa valjeta eessä oleva työmäärä.
 
Mua vähän korpee noi rotator cuffit. Ne tykkää toisaalta ku liikkuu, koska seuraavina päivänä ei vältsisti oo niin kauheesti kipuja, mutta toisaalta en tiedä kuinka paljon niitä uskaltaa härkkiä. Kuminauhajumppaa on vedelty muutama viikko ja nyt en pariin päivään oo niitä tehny ja nyt taas sivuttaisliike tuntuu ikävämmältä kuin hetkeen. Arvon tohtorit, onko tämä nyt vaan niin, että niitä pitää vaan reenata ja reenata? Joskushan lievissä tulehdustiloissa paikat tykkää kun niihin laitetaan nesteitä kiertämään. Onneksi kipu ei ole paha ja korpee vaan vähän.
 
Oon ollu pe asti sairaana TAAS!!! Siis tää vuosi on alkanut todella surkeesti... Ennen joulua koira oli sairaana (en päässyt salille ku en voinut jättää yksin).. KOira parantu mutta ite sairastuin heti joulun jälkeen... ja sitä kesti tammikuun alkuun.. sitten piti hammaspoistattaa ja piti välttää raskasta liikuntaa pariin päivään.. no sitten pääsin salille ma... kerkesin käymään ma-ke salilla kun taas to olin ihan varma että olen tulossa kipeeksi.. palelti yms yms... no kas vaan.. pe olin sitte kuumeessa... Nyt ei onneksi enää kuumetta ole mutta kurkku kipee ja kauhee kauhee yskä!!!! :( Sitä odotellessa että tervehtyy ja pääsee salille!!!!!! Inhottavaa :( Hyvin alko tämä vuosi..
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom