Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Hieman pännii, kun tuntuu, ettei pysty ottamaan treenistä kaikkea irti, kun töitten jälkeen salille mennessä on niin hemmetin väsynyt. Nyt kotona (hampurilaisen ja viinilasin jälkeen :rolleyes: ) pystyy nostelemaan isompia painoja kuin salilla konsanaan... Ehkä treenaan jatkossa vain pikkupäissään roskaruokaravinnolla niin pystyn antamaan kaikkeni. :puntti:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lainasin mun kaverille kassillisen kesävaatteita, koska se pyys vaatteita LAINAAN. Tästä on kaksi kuukautta. Tänään kyselin niitä vaatteita takaisin ja se sano, että oli HEITTÄNY NE ROSKIIN KOSKA LUULI ETTÄ ANNOIN VAATTEET SILLE. Saatana, vitun vittu kiva siel oli muutamia aivan helmiä kesämekkoja ja jumpsuitti mitä ostin viime talvella. :/ Vituttaa älyttömästi vaik onki näin materialistinen vitutus mutta kuitenkin. :-(
 
Kadonnut treenimotivaatio... Ohoi missä olet? Elän siinä toivossa että kesä ja helle on johtanut tähän, josko se inspiraatio kohta sieltä löytyisi!:rolleyes:
 
Pohkeisiin sattuu koko ajan ihan hulluna, kun viime yönä heräilin vähän väliä suonenvedon vuoksi :( Pitänee ottaa rauhallisemmin ja magnesiumia...
 
Ei saa öisin nukuttua ku niin kuuma ja uus sänky on aivan liian pehmee ja niskat täysin jumissa... Alkaa väsymys pikku hiljaa painaa!
 
Heräilen yöllä hiestä märkänä ja nukun huonosti. Tätä jatkunut nyt kuukausi. Ärsyttää. :curs:
 
Miehet.
 
Työ.

Vannon ja vakuutan, etten enää ikinä ota tämmöstä pestiä vastaan. Loma oli ja meni ja viel 6 1/2 viikkoa pitäs pään kestää. Vituttaa niin suunnattomasti kun ei pysty olee ajattelematta duunia ees vapaalla. Tänään iski niin hirvee stressi et hyvä ettei laatta lentäny. Pakenin pahaa oloa salillekin, mut eipä helpottanu.

Kaikkeen sitä tuleekin suostuttua. Mut oonpahan taas kokemusta rikkaampi.
 
Alaselkäkivut... Kyykkyä ei voi enää tehdä, maastavetoa ei kannata ees miettiä. Tekniikoita katottu sivulta, alhaalta, ylhäältä ja pää alapäin mut ei auta ei. Fysioterapeutti sano et pakarat on jumis ni johtus siitä. Suksikoon suolle seki. Jooh, alakais penkkipekaksi
 
Alaselkäkivut... Kyykkyä ei voi enää tehdä, maastavetoa ei kannata ees miettiä. Tekniikoita katottu sivulta, alhaalta, ylhäältä ja pää alapäin mut ei auta ei. Fysioterapeutti sano et pakarat on jumis ni johtus siitä. Suksikoon suolle seki. Jooh, alakais penkkipekaksi


Toi pakaroitten jumi voi olla oikeasti hyvä veikkaus.
 
Alaselkäkivut... Kyykkyä ei voi enää tehdä, maastavetoa ei kannata ees miettiä. Tekniikoita katottu sivulta, alhaalta, ylhäältä ja pää alapäin mut ei auta ei. Fysioterapeutti sano et pakarat on jumis ni johtus siitä. Suksikoon suolle seki. Jooh, alakais penkkipekaksi

Syynä voi olla myös etureisien/lonkankoukistajien kireys jotka "vetävät" alaselkää väärään asentoon. Teetkö istumatyötä? Usein tässä työssä tämä kyseinen paikka kiristyy koska istuessa lihas joutuu olemaan supistuksessa koko ajan. Tsemppiä penkkipekalle :D
 
Kaveri, tai pikemminkin tuttu joka poistuu mun ja monen muun ihmisen elämästä. Tiedän että ei enää tavata kun se lähtee. En tiedä vituttaako enemmän oma "menetys" vaiko se että en pysty olemaan iloinen toisen puolesta vaikka se tekee rohkeasti päätöksen joka tuntuu siitä oikealta.
 
Vituttaa kun läski mopopoika-pullamössöpoika tuli ja ajoi mopollansa mun päälle kun ajoin pyörällä suojatiellä.. Seurauksena 3 viikkoa liikuntakieltoa.. Saatanan saatana ja arvakkaas oliko just alkanut vielä kulkemaan ja hinku treeneihin on KOVA!!! PRKL pullamössö-nuoret!!!
 
Syynä voi olla myös etureisien/lonkankoukistajien kireys jotka "vetävät" alaselkää väärään asentoon. Teetkö istumatyötä? Usein tässä työssä tämä kyseinen paikka kiristyy koska istuessa lihas joutuu olemaan supistuksessa koko ajan. Tsemppiä penkkipekalle :D

Tuota mietin kans ite.. Ja ne pakaratki myös kävi mieles, mutku oon yrittäny venytellä niitä ja käyny hieronnassa, mut ei se sekää oo pitkään sit auttanu :/ Joo, kyllähän tuota opiskelua vois istumatyöksi sanoa :D Sit siihen ku viel laittaa notkoselkää vähä peliin ni avottiarallaa, kipuja tiedos. Nääh, totta se joku joskus hamassa tulevaisuudessa diagnosoi et oon kieroon kasvanu ihminen eikä suoraks saa :D Tackar! :D
 
Alaselkäkivut... Kyykkyä ei voi enää tehdä, maastavetoa ei kannata ees miettiä. Tekniikoita katottu sivulta, alhaalta, ylhäältä ja pää alapäin mut ei auta ei. Fysioterapeutti sano et pakarat on jumis ni johtus siitä.

Mulla alaselkä oli ihan paskana keväällä parin kk ajan, mutta hierojan ohjeen mukaan rupesin venyttelemään ja venyttely järjestyksessä pakarat-lonkankoukistajat-takareidet auttoi ja selkäkipuja ei ole ollut enää ollenkaan.
 
Mulla alaselkä oli ihan paskana keväällä parin kk ajan, mutta hierojan ohjeen mukaan rupesin venyttelemään ja venyttely järjestyksessä pakarat-lonkankoukistajat-takareidet auttoi ja selkäkipuja ei ole ollut enää ollenkaan.

Häätyypi kokkeilla seuraavaksi venytellä noin. Täytyy kohta vaihtaa threadia ko vitutus loppuu ihmisten välittämisten myötä, kaunis kiitos! :)
 
Murrrrrrrrrrrrrrrr!!! Miksi laihtuminen on niin s****nan hidasta!?!??! :wall: Kaikki mulle heti NYT!!!!!...

(HUH! Kiitos! Helpotti vähän avautua...)
 
Tänään vilkasin ehkä vähän väärään aikaan peiliin ja alko ärsyttämään tuo maha ja nuo sisäreidet niin paljon, että jätän lihasten kasvattelun nyt muutamiksi viikoiksi ja polttelen vähän läskiä pois.. Onneks tuli sentään investoitua tänään kunnolliseen salikorttiin niin pääsee vääntämään punttia ja uiskentelemaan niin paljon ku sielu sietää.. :puntti:
 
Vituttaa kun tuli ero avokista! Ehkä maailman ihanin ihminen, mutta kun ei toimi niin ei vaan toimi! En vaan saa itteeni nyt tajuamaan sitä kun ikävä on kova.. niin paska olo etten tiedä miten päin olisin.. ahdistaa ja silti jollain tavalla vaputunut olo.. Tekis mieli laittaa sille viestiä ja tilittää.. hakea turvaa.. mutta kun nyt pitäis oppia taas olemaan yksin ja vahva ilman toista. Mielialat vaihtelee.. huomenna lähtö viihteelle.. josko helpottas oloa.. Päivällä se tuntui vielä mahti idealta.. mutta nyt tahtoisin vaan sulkea ovet ja olla yksin kotona. Päivän parhaat hetket tänään salilla <3 Tuli muuten vedettyä hitonmoinen treeni!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom