Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Vituttaa oikein urakalla mulla oli vähän alle 40 astetta kuumetta mut otin 3kpl 500mg särkylääkkeitä niin laski 38 että vittu jes. Ei pääse treenaan :(
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En osaa penkkiä... :( Vasen olkapää otti taasen damagea rinta-olkapää -treenissä. Pitänee ruveta opettelemaan tekniikkaa hieman paremmin...
 
ketuttaa kun tällä kuumalla ilmalla on taas vaikea löytää mukavia työvaatteita. Meillä on konttorissa tietty pukukoodi, jota ei aivan tarkkaan tarvitse noudattaa, onneksi.
kynähame + lyhythihainen + korkkarit -> ei nyt
istuvat farkut + jakku + korkkarit -> ei
mekko + kevyt neule + sandaalit (koroilla) -> mekko on aina hyvä, mutta kuumalla taitaa olla ainoa hyvä vaihtoehto.

Tämä on pieni ketutuksen aihe mutta mutta... :)
 
Salilla oli tänään niin täydellisen näköinen tyttö että heteronaisenkin huomio kiinnittyi. :wtf: Sit alako samointein ärsyttään ku oon pitäny herkutonta kautta jo for ever ja liikkunu ku hullu, ni silti alavatsan rasvakerros ei oo kadonnu mihinkään. Pyllyrasvat on kyllä pienentyny, mutta se ei oo samalla tavalla nokan alla ku maha niin sitä ei nyt lasketa. Iski epätoivo. :( Mut ei kai se auta marista... Silimät kiinni, suu tukkoon ja jumppaamaan mars! Vielä kun jumpalla ja herkuttomalla sais yhtä nätin nassun ja yhtä kauniit hiukset kuin sillä tytsällä oli niin ois tosi kiva. :D
 
Vituttaa kun työt vie kaiken motivaation ja ylipäätään puhdin treenaamisesta!! :( Kolmeen viikkoon yks kerta salilla...ei näytä hyvältä. Aina kun selvii töistä kotiin ei pysty muutakun nukkumaan :(
 
Viikon ollut kipeänä (ääni pois, nuhaa, yskää) ja treenit on saanut hetkeksi unohtaa :(

Jos tästä nyt paranee parin päivän sisään niin sitten taas on parin viikon ajan sellaiset työputket
että viikon työtuntimäärät menee tuonne lähemmäksi 70h... ei tarvi treenejä miettiä.
Jännittää myös oma jaksaminen kun yleiskunto tipahtanut kuitenkin *ärrinmurrin*:wall:
 
V*tuttaa kun ei oo uudessa kämpässä VIELÄKÄÄN leuanvetotankoa. Meillä on ollu kaks tankoa ja toisessa on helpommat kiinnityssysteemit ja sen oon saanu aina asennettua ite mutta tietenkin juuri se on hävitetty ja ukon oma tanko lojuu nurkassa asentamatta ja mies on missälie. Nyt ois voinu kiskoa leukoja ennen saunaa mutta haaveeksi jäi, mur!

Välillä v*tuttaa olla nainen kun näppivoimat ei riitä ihan kaikkiin asennusjuttuihin. Suututtaa olla jonkun toisen armoilla kun haluis tehdä asiat ihan ite.
 
ottaa päähän huominen tentti.... tekisi mieli lähteä uimaan. Ulkona ihana ilma ja minä möllöttelen sisällä. Uudet bikinit odottavat käyttöä. Yksi päivä vielä. Kyynel.
 
Joop...

No se kuulkaa vituttaa, kun olen sellasessa paikassa ollu nyt vuoden duunissa että pullassa, karkeissa, lounaassa ja pikasafkassa löytyy. Ja sellainen ihana työporukka ja pomo, että kaikkea saa syödä ja pomo oikein tuputtaakin. Itse olen varsinkin makean perään, joten jokaikinen päivä on yhtä taistelua. Kerta pari viikkoon kyllä sorrun ja napsin ranskiksia taikka pullaa. Talvella enemmänkin. Muuten ruokavalio kondiksessa ja ehkä juuri siks oikein ällöttää kun tulee sellasta roskaa kurkusta alas pistettyä.
Ja toinen yhtä vahva vitutuksen syy on se, että meillä on liioittelematta töissä näillä keleillä 36 astetta lämmintä eikä vedon vetoa. Ja koko ajan ollaan liikkeessä ja tekemässä. Onneks on enää kk jäljellä ja pääsee takas opiskelemaan :rock: Saa levätä ja reenata monen vuoden paskaduunien jälkeen.
Ja niin, koska aloitin viime syksynä niin talvilomaa ei ollu eikä kesälomaa kuin viikko, HUHTIKUUSSA! Toisen viikon otin suosiolla liksana ja olin töissä, mitä järkevää sitä nyt huhtikuussa tekee. :jahas:
 
Vituttaa kun avopuoliso ei ymmärrä, että jos se tienaa kesän 4000e käteen ja mä tienaan velkojen maksun jälkeen neljäsosan tosta, niin mä en PYSTY tekemään mitään äkkilähtö ulkomaanmatkoja, vaikka haluaisinkin. Kaikki raha menee ns juokseviin menoihin, eikä säästöön jää yhtään. Vitun kivaa syyllistämistä asiasta. Ensi vuonna helpottaa tämä velkataakka, joten sitten pystynkin lähtemään vaikka minne. :/ Mutta EI, mä olen paska ihminen ja pilaan sen loman. Vittu menköön kavereidensa kanssa vaikka Pattayalle, en ole kieltänyt eikä mua haittaa!! Mikään halpa tekeminen ei kelpaa sille, koska vitun tylsää. ARRRGGGHHHH.
 
Vituttaa kun muuten menny viikko treenien suhteen kerrankin aivan putkee, ja sitten sunnuntaina se kaatuu!
Yllättäen kaikki taas eksän vika, tai sitten mun kun en osaa sanoa sille ei. Joka tapauksessa, hitto vie!
 
Joku uskalias varasti pyöräni KORIN viime yönä meidän pihasta. Herättää suunnattoman vitutuksen lisäksi useita kysymyksiä:
a)Mikä siinä korissa kiehtoo?
b)Minkälainen ihminen kantaa sunnuntaiyönä veistä mukanaan? Mustekalat oli siis katkottu veitsellä, eikä varmasti ollut kukaan meidän talosta.
c)Vain mustekalojen koukut jätti jälkeensä - mitähän varas meinasi niillä kuminauhan paloilla tehdä?
 
Työt ja kelit on vieny kaikki mehut ja motivaation treenaamiseen, viime viikolla vissiin kaks treenikertaa.. :jahas: Töitten jälkeen sitä tuppaa vaan kaatumaan sänkyyn :zzzz:


edit. näköjään samaa valitan ku ronia:ki
 
Ai mikäkö?

Viimeinen asiakas oli idiootti, tuli luurien läpi melkein syliin asti vaikka vika ei ole minun (eikä kyllä asiakkaankaan). Mä en päässytkään isännän luota heti kotiin, vaan se vei auton ja tulee ties milloin takasin. Mun puhelin, rahapussi ja tupakat on sielä autossa. Mulla on nälkä ja saan ruokaa vasta kotona, enkä tiedä koska sinne pääsen. Kukaan ei leiki mun kanssa tänään. :wall: :curs:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom