Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
toden totta nyt ärsyttää..tuli lauantaina oltua pitkästä aikaa viihteellä duuniporukan kanssa ja eilinen meni rapuloidessa. Nyt tänään piti mennä piiskaamaan itseään salille ja rankaisemaan tästä hunningolla olosta, mutta tulikin niin heikko olo ja oksetus olo että oli pakko lähteä kotiin.. eli se sitten siitä. huomena uusi yritys
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ahaa! Kun vain tekee gradua ja harrastaa kilpaurheilua, ei tee mitään. Päivät ja illat ovat aina vapaina silloin, vaikka pieneen reippailuun tai milloin mihinkin, joten hei soitellaan! Juuri näinhän se on, enhän mä tee mitään. Varsinkaan, jos päivästä toiseen tulee jotain uusia suunnitelmia. Mies on useimmiten ymmärtäväinen, mutta välillä hänelläkin meinaa arvostelukyky pettää. Ei kai se, etten käy töissä (kuin parina tuntina viikossa) tarkoita sitä, että kaikki kotityöt ovat minun vastuullani? Silti jaksetaan kyllä vittuilla siitä, jos ei oikein gradu edisty. No todellisuudessahan mää en tee mitään tietenkään päivän aikana kotona, vähän lenkkeilen ja päiväunia kovasti nukun ja sitten meen reeneihin. Mutta teoriassasaattaisin tehdä. Kuitenkin. Niinku.

Mä en myöskään ihan milloin tahansa voi lähteä tekemään punttitreeniä, vaikka olisinkin "vain kotona". En tosiaankaan ole mikään treeniohjelmahifistelijä, mutta kyllä mä mielelläni käytän lepohetket hyödyksi jos viikossa on vaikkapa kymmenenkin treeniä.
 
tää flunssakierre..:jahas:tässä rapiat 1½kk menty on-off flunssassa,kuuri päällä korvatulehdukseen ja ei mitään vaikutusta..bonuksena poskionteloissakin alkaa olla mukavia tuntemuksia.itkua nieleskellen kökkiä vaan kotona ja räkiä päänsä tyhjäksi:itku::wall:
 
V*tun paska tietokone ! Joutunu nyt käynnistää kaks kertaa uudestaa päivitysten takii ja nyt tuli joku uus tietoturvaohjelmapäivitys F-secure internet security 2010 mikälievarmaantoooositärkee niin nyt joka kerta ku avaan uuden nettisivun niin tulee sellanen joku paska että sallitaanko vai estetäänkö joku sata kertaa ja sit ku laitan rastin et älä näytä tätä uudestaan niin silti se vaan tulee aaargh. Ihan ku mun kone ei ois valmiiks jo tarpeeks hidas. Ja muuteki vietän liikaa aikaa koneella ja nyt se aika vie tuplaantuu ku venaan aina minuutin et joku sivu aukeis....
 
Viikonloppuna kaverit ilmoittivat eroavansa (toisistaan siis) kuuden ja puolen vuoden jälkeen.
Tänään yksi toinen kaveri kertoi keskenmenostaan (12 viikkoa takana).

Näin jo painajaisia tuon erouutisen jälkeen, saa nähdä mitä nyt seuraa. Mä en tiedä miksi "sijaiskärsin" aina näin. :(
 
Viikonloppuna kaverit ilmoittivat eroavansa (toisistaan siis) kuuden ja puolen vuoden jälkeen.
Tänään yksi toinen kaveri kertoi keskenmenostaan (12 viikkoa takana).

Näin jo painajaisia tuon erouutisen jälkeen, saa nähdä mitä nyt seuraa. Mä en tiedä miksi "sijaiskärsin" aina näin. :(

Voi ei :(

Kyllä minäkin murehtisin. Ei sille vain voi mitään. Mun mielestä on jopa ihan hienoa, että joku pystyy eläytymään tuolla tavalla toisten ihmisten iloihin ja suruihin. Kunhan taakka ei käy liian raskaaksi kantaa.

Itselläni on nyt ilmeisesti aika vaikea kausi menossa. Erittäin pahasti alavireinen. Itseluottamus on karissut etenkin nyrkkeilyssä, ja "kilpailukielto" syö motivaatiota. Nykyisessä treenisysteemissäkin saattaisi olla parantamisen varaa, mutta jos tuntuu turhalta selittelyltä vedota siihen tai puhua asiasta valmentajalle. Tai jotain. En tiedä.
 
Tunne siitä, että on kovinkin eksynyt joissakin asioissa eikä oikein tiedä miten tulis olla ja mitä tulis tehdä. Aluksi kaikki se vaan vitutti, mutta nyt lähinnä tuntuu että takki ois tyhjä. Vituttaa, että tuli lauottua toiselle todella törkeesti riidan keskellä, mitä tosin en tarkottanu.. se vaan tuli sammakkona suusta. Tosin riita loppu ku seinään. Oisinpa vaan osannu pitää pääni kiinni.
 
Asiakkaat

Ei jumalauta! Vituttaa selvitellä toosi vanhoja sotkuja, jotka ei edes johdu minusta. Saamattomat ihmiset kerrassaan kyrpii! Et sä voi soittaa v***u lokakuun lopussa, et miks sopimus ei oo päättyny kesäkuussa. Olisit ilmottanu sillo kesäkuussa asiasta!! Ajatustenlukijaksiko tässä pitäisi vielä ruveta, mitä hä!? :curs:

Muuten ollu ihan hyvä päivä.:)
 
Yläselän jumit ja siitä seurannut päänsärky (jatkuu jo toista päivää) sekä huono/kuvottava olo... :( Ei kiva, ja kouluun pitäs mennä jököttää! Onneks huomenna hierontaan!
 
Sama kuin yllä: jumit ja päänsärky. Nyt ovat jo muutkin paikat jumissa kuin selkä, ja kroppa on totaalisesti seis. Turvoksissa, nuhainen, tukkoinen ja särkyisä. Loistavaa. Seuraava lepopäivä on ensi viikolla :)

Vielä enemmän harmittaa se, että näen miestäni tällä viikolla ihan liian vähän. Olen jopa hieman yllättynyt siitä, kuinka kauheasti nyt tunnun tarvitsevan häntä. Onneksi ensi viikolla on - näillä näkymin - vähän enemmän yhteistä aikaa.

Koko viikon vaivanneelle syvälle ahdistukselle en ole löytänyt syytä.
 
Taas yksi perjantai-ilta yksin. Kaverit muualla tai vaihtoehtoisesti muiden kavereidensa kanssa ryyppäämässä, myös poikaystävä lähtee baariin. Toisaalta voisin lähteä itsekin messiin, mutta ei huvittaisi katkaista hyvin alkanutta dieettiä (varsinkin kun olen jo parina päivänä tällä viikolla vetäissyt pienet punkkukännit) ja ei huvita Sedulaan mennä istumaan selvinpäin :( Huoh, olisipa kivaa jos olisi treenaavia kavereita tai edes yksi kaveri, jota ei huvittaisi baareilla.
 
Olen mokannu työvuorojeni kanssa ja ottanu liikaa töitä, enkä pääse noista lisävuoroista eroon. Nytkin on 7 päivän jakso menossa. Ei siinä muuten mitään, mut kun pitäis gradun ideapaperi väsätä kunnon pohjustuksella ens viikolla esiteltäväksi ja ens viikolla on kahden muun tehtävän palautus sekä tentti. Hitto sentään. Ei kai auta ku tinkiä yöunista et saa kaiken tehtyä. Ja minähän en enää töistä lisävuoroja ota. Viime viikollakin joka päivä känny piippas ja kysyttiin lisävuoroihin tai vuoron alkamisen siirtoihin suostumista. Ärsyttävää, kun joka päivä kysytään. Mun pitäis sopparin mukaan tehdä 15 tuntia viikossa, mut nytkin on koko ajan 37,5 tuntista viikkoa ja mä sentään opiskelen ja teen gradua samalla. Mun pitää näemmä alottaa taas sanan "ei" harjoittelu, jos se tulis tulevaisuudessa ulos helpommin.
 
Taas yksi perjantai-ilta yksin. Kaverit muualla tai vaihtoehtoisesti muiden kavereidensa kanssa ryyppäämässä, myös poikaystävä lähtee baariin. Toisaalta voisin lähteä itsekin messiin, mutta ei huvittaisi katkaista hyvin alkanutta dieettiä (varsinkin kun olen jo parina päivänä tällä viikolla vetäissyt pienet punkkukännit) ja ei huvita Sedulaan mennä istumaan selvinpäin :( Huoh, olisipa kivaa jos olisi treenaavia kavereita tai edes yksi kaveri, jota ei huvittaisi baareilla.

oo tyytyväinen ja ylpee että voit/kykenet olla dieetillä. on se vaan hiano homma ku kroppa kunnossa. kännääjät on tietyntason heikkoo porukkaa...

:kippis1:
 
Mun pitäis sopparin mukaan tehdä 15 tuntia viikossa, mut nytkin on koko ajan 37,5 tuntista viikkoa ja mä sentään opiskelen ja teen gradua samalla. Mun pitää näemmä alottaa taas sanan "ei" harjoittelu, jos se tulis tulevaisuudessa ulos helpommin.

Symppaan vahvasti. Hoida nuo nyt alta pois ja sitten et perkele ota ylimääräisiä töitä tai tuun hakkaan sut. Mä koetin pari kolme vuotta yhdistää osa-aikatyöt, treenaamisen ja opiskelun, mutta eihän siitä mitään tullut. Nyt on sikäli mahtava tilanne, että on taloudellisesti juuri ja juuri mahdollista tehdä gradua, kun tekee pari kuntonyrkkeilyohjauskeikkaa iltaisin ja kun veronpalautuksiakin tulee. Opintolainaa saattaisin nostaa, jos menisi tiukaksi, koska tiedän jo kokemuksesta että pää hajoaa liikaan hommaan. Koetahan nyt jaksaa!:haart:

Taas yksi perjantai-ilta yksin.
Noh, mulla on taas yksi lauantai-ilta yksin, mutta olen jo oikeastaan tottunut tähän. (Mä nyt tosin olen sinuun verrattuna vanha akka jo...) Sairausloman aikana, kun ei treenaamisen vuoksi tai painontarkkailun takia tarvinnut vältellä baari-iltoja, jaksoin muutaman kerran ottaa ja ei se oikeastaan enää edes huvittanut. Toisaalta minä olen muuten aika tottunut olemaan yksin kotona enkä liiemmin pidä kuppiloista. Pubeissa on ihan ok istua myös selvinpäin. Tänään tuntuu tylsältä olla yksin kotona, ei siksi että tahtoisin ihmisten ilmoille vaan siksi, että tahtoisin olla miehen kanssa.

Mutta usko pois, loppujen lopuksi tuo on PALKITSEVAA.

Muuten mua nyt lähinnä vituttaa samat asiat kuin ennenkin. Treeni ei kulje kuten tahtoisin, selkä ja niska ovat jumissa, päätä särkee joka ilta ja olen koko ajan aivan tukossa. Onneksi ensi viikko on kevyt ja muutenkin helpompi - ainakin näillä näkymin. Ellei sitten taas ala se "niin sähän et tee päivisin mitään (paitsi mitä nyt vähän koetat sitä gradua siinä joskus vääntää) joten sähän voisit..." Aaargh.
 
Symppaan vahvasti. Hoida nuo nyt alta pois ja sitten et perkele ota ylimääräisiä töitä tai tuun hakkaan sut. Mä koetin pari kolme vuotta yhdistää osa-aikatyöt, treenaamisen ja opiskelun, mutta eihän siitä mitään tullut. Nyt on sikäli mahtava tilanne, että on taloudellisesti juuri ja juuri mahdollista tehdä gradua, kun tekee pari kuntonyrkkeilyohjauskeikkaa iltaisin ja kun veronpalautuksiakin tulee. Opintolainaa saattaisin nostaa, jos menisi tiukaksi, koska tiedän jo kokemuksesta että pää hajoaa liikaan hommaan. Koetahan nyt jaksaa!:haart:

Kiitos vaan tsemppaamisesta. Siis ihan mun oma mokahan toi on ollu, en oo vaan tarpeeksi sanonu ei. Mä en haluu opintolainaa ottaa, joten siksi käyn töissä. Mies on tarjoutunu elättämään mua sen aikaa ku teen gradua, mut mä en oo halunnut, kun tykkään ostella vaatteita ja matkustella ja elää ei-kituuttaen ja itsenäisesti omalla lompakolla, et tavallaan olen kusessa oman ylpeyden ja mukavuudenhalunikin takia. Just viikko sitten tultiin Italiasta, et pidin kyl 2 ruhtinaallista viikkoa lomaakin. Mulla ei oo ku 3 tenttiä ja yks verkkokurssi ton gradun lisäksi enää, et kyllä tämä tästä. :rolleyes:
 
Back
Ylös Bottom