Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
nilkka joka on ilmeisesti venähtänyt kuntonyrkkeilyssä ihan huomaamatta. Toki nyt sen kyllä huomaa ku nilkka turvonnu ja hemmetinmoinen mustelma. JA ihanasti katkaisee taas mun hölkkätreenit tämäkin. Tätä aiemmin sai taistella akillesjänteen kanssa...ja.ja.Voisinko saada liikkua ilman tämmösiä jatkuvia hidasteita!murr
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuume ollut yli 38 astetta torstaista asti :( Joka paikkaa särkee, Buranan voimalla pystyn nukkumaan suurimman osan päivästä, hengitystiet ihan tukossa ja kipeänä. Jos sitä huomenna päivystykseen..
 
töissä tuli syötyä eines *askaa kun ei ollutkaan ruoka tehtynä ja nyt kalorit yli 2000 =( (ehkä olisin voinut eväät valita paremmin mutta nälkä voitti järjen) eli illalla syönkin sitten vaan banaanin ja menen nälkäisenä ja kiukkuisena nukkumaan...
 
Reilun viikon kestänyt pienehkö flunssa. Ei kuumetta, mutta mitään ei oikein jaksa tehdä. Tänään kävin vähän kokeilla reenaamista, mutta eihän siitä tullu mitää. Lomaviikko ny koulusta ja ois aikaa reenata, mutta ei. Vois vaan nukkua ja jumittaa kotona ja syödä. Mahtavaa.
 
PMS-ahdistusvitutusväsymysjumitus. Taaskaan ei ole uskoa omiin kykyihin oikein millään elämänalueella. Kroppakin brakaa jatkuvasti jostakin.
 
Polvi leikattiin eilen UUDESTAAN. Tuo leikattiin edellisen kerran tossa pari vuotta sitten ja sen leikkauksen jälkeen tuolla ei ole veri kiertänyt joten ristiside pidi vaihtaa TAAS. Tällä kertaa tosin oli vähän pidempi leikkaus ja polven sisään laitettiin 3cm pitkä ja 9mm leveä ruuvi. LISÄKSI polvea sahattiin koska siinä oli kulumaa sun muuta kivaa, joten kivut ovat aika helvetilliset. Hyvä kun justiinsa pääsee vessassa käymään.. Nälkäkin ois..
Vituttaa kun ei pääse salille, ei pääse ulos, EI PYSTY TEKEMÄÄN MITÄÄN.
Ei jaksa koko ajan istua koneella, telkkarista ei tule mitään, en pääse edes kirjastoon/pyytää jotain käymään siellä puolestani, koska se on suljettu remontin takia, joten ei ole mitään lukemistakaan!
Tänään tuli tosin myyntiin uus ProBody lehti, joten ehkä voisin pyytää jotain hakemaan sen minulle..

LISÄKSI minua vituttaa se että mieheni lähti tänään takaisin Kotkaan, koska koulu kutsui..
En pääse töihin muutamaan KUUKAUTEEN ja sittenkin kun sinne pääsen en kykene vielä ajamaan kunnolla. Ja ammattinimikkeeni on autonkuljettaja.

Kiinnostaa siis IHAN PERKELEESTI istua vaan kotona kun ei mitään pysty tehdä paitsi purkaa vitutustaan tänne. Vitutuksen multihuipentuminen! Kiitos ja anteeksi. :curs:
 
tää ahdistus..en tiedä, mistä johtuu, mutta sain maanantaina hyperventilaatio (?) kohtauksen :( ei kiva. ja nyt mistään ei oikein tule mitään. ahdistaa, masentaa ja pelottaa :( :(
 
Miks toi maha vaan on ja pysyy?
No okei, on se kesästä pienentynyt huomattavasti kun yhdet housut ei enää purista, mutta silti..
Se näyttää ja tuntuu ihan samanlaiselta kuin kesällä :(
(ei kannattas jäädä peilailee sinne kaupan pukukoppiin liikaa, se valo ei kyllä imartele ketään..)
 
- akillesjänne rahisee
- vatsa kettuilee sen, kun ehtii
- hampaaseen/ikeneen sattuu
- korkea vaatimustaso itseltään työjutuissa -> miksaa tän hajoilevan kehon kanssa, ei hyvä!
 
Tulin kipeäksi meidän tyttöjen rilluttelureissulla :( Yksi meistä oli kipeä ja tsädäm, tartutti sitten meidät loputkin. Suoraan sanottuna ihan perseestä. Koska mun on vähä niinku pakko mennä ens viikol töihin ku on syysloma et saan rahaa ja kuukauskortin salille ostin just viime viikolla. Menee rahat roskikseen mun nenäliinojen mukana :jahas:
 
Mun kissa on ollut nyt kateissa 2 kk, olen muuttanut uudelle paikkakunnalle joten katti ei tod. näk. löydä uuteen kotiin enää pitemmältä reissulta... No vinkkejä olen saanut sen mahdollisesta sijainnista ja mennyt niiden perässä. Mutta tällasia paikkoja joista mulle on vinkattu, ei tunnu olevan olemassakaan! :curs:

V*tuttaa ja haluaa kissansa takaisin... ja toisaalta ottaa päähän, että eikö se saakelin karvaperse vois löytää kotiin... vaikka ei taida auttaa sen syyttäminen, itteppä muutin:(
 
Briseis: Saat jatkoaikaa korttiin jos oot kipee... winkkinä vaan:)

no voi vitsi mietin tota mahdollisuutta mut luulin ettei se oo mahdollista! kiitos paljon winkistä ;)
 
Ketuttaa, kun joku tekee oharit. Etenkin jos se johtuu krapulasta. Jos jotain on sovittu siitä pidetään kii tai ainakin ilmoitetaan mikäli ollaan jomotuksen tai muun syyn takia estyneitä :P
 
edelleenkin tää nilkka.miten kauheen pitkään tän pitää olla kipee ja paskana ettei voi harrastaa lajia mistä tykkää niin hitosti.Muutama ilta jo mennyki itkien kun vihdoin löydät lajin mistä tykkäät ja sit nilkka nyrjähtää etkä enää pääse sinne ja lääkärin viikon juoksu/pomppimis kielto meni jo viikko sitten eikä vielkään kipu helpota.murrurr..
 
kun lukee ja kuuntelee ja näkee kuvia raudan liikutteluun liittyen, mut ei voi ite mennä ja liikuttaa :curs:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom