Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voin vaan kuvitella, että miltä susta tuntuu. Mä olisin niin hermoraunio, varmaan tekisin kaikkeni että saisin miehen sieltä kotiin :/ Onneksi hän on kuitenkin kunnossa ja toivotaan, ettei uusia iskuja tule. Voimia sinulle...

Kiitti. Univelkojen pois nukkumisen jälkeen olotila on taas parempi. Tota mäkin toivon, et tilanne siellä rauhottuis, mut koitan nyt ainakin itte ajatella positiivisesti ja rauhoittua, et jaksan kannustaa ja tukea siellä olevaa. Kuitenkin, toi on hänen oma tahtonsa ja haaveensa ollu ja mun on sitä päätöstä kunnioitettava...
 
Jaksamisen toivotuksia EhrNamille täältäkin! Toivotaan, että tilanne rauhoittuu.

Itseäni vituttaa tämä aivan järkyttävä väsymys, joka on jatkunut jo monta päivää. Nukkumisen määrällä ei tunnu olevan osuutta asiaan. B-vitamiinia on syöty, ja rautatabuja hankin juuri lisää. Fiilikset eivät muutenkaan ole järin korkealla. Esimerkiksi se ei kannusta lainkaan, että kylkiluuhun tuli hiusmurtuma juuri kun jalka on alkanut kestää sen verran, että uskalsin ottaa sparria. Sama juttu nyt kuin noin vuosi sitten: sparrikaveri ei osannut ottaa kevyesti, vaikka sellaisesta oli puhetta. Valmentajakin kiukuttelee, ja menee mulla itsellänikin hermot itseeni, kun en osaa harjoitella tekniikkaa (vaikka osaan lyödä lujaa).

Olen kuin sumussa. Muttei kai päivässä voi kaksia päiväunia nukkua?
 
EhrNamille jaksamista paljon!

Muistin tänään taas miten paljon välillä inhoankaan syksyä. Vettä tulee koko ajan, on niin pirun harmaata ja minä tyttö se vaan haikailen etelänmatkan perään ja kidutan itseäni katsomalla matkailusivustoja läpi.... Yhh! Tahtoo aurinkoa ja lämpöä heti nyt!
 
Joku vitun kyrpärunkkari oli pölliny mun lukossa olleen pyöräni omalta pihaltani silläaikaa ku olin töissä! Vittu että nyt voin sanoo että vituttaa. Varmaan sekin on jo lammikon toisella puolella.
 
Joku vitun kyrpärunkkari oli pölliny mun lukossa olleen pyöräni omalta pihaltani silläaikaa ku olin töissä! Vittu että nyt voin sanoo että vituttaa. Varmaan sekin on jo lammikon toisella puolella.

Voi prkl että vihaan pyörän pöllijöitä ja niiden rikkojia! Multa on pöllitty kaks pyörää parin vuoden sisään ja nyt kesäl ostin uuden, joka RIKOTTIIN viikon sisään siitä ku ostin sen. Onneks sillä pystyy ajamaan, mut onhan se perseestä että tuliterästä pyörästä on mm. se varoitus"kello" rikottu (on ruma) ja sit muutenkin ärrrrr. Jos joskus saisin käsiini sellasen ihmisen joka näitä harrastaa niin.. :curs:
 
Voi prkl että vihaan pyörän pöllijöitä ja niiden rikkojia! Multa on pöllitty kaks pyörää parin vuoden sisään ja nyt kesäl ostin uuden, joka RIKOTTIIN viikon sisään siitä ku ostin sen. Onneks sillä pystyy ajamaan, mut onhan se perseestä että tuliterästä pyörästä on mm. se varoitus"kello" rikottu (on ruma) ja sit muutenkin ärrrrr. Jos joskus saisin käsiini sellasen ihmisen joka näitä harrastaa niin.. :curs:


No kyllä, kyllä! Mua suututtaa vaan niin paljon tollanen touhu. Mä haluisin päästä sanoon sille tyypille, että jos se on koskaan ostanu itselleen mitään rehellisellä rahalla niin toivoisin että joku senkaltanen ihminen pöllisi sen omaisuutta. Ja haluisin suoraan vetää myös turpaan ja ottaa oman pyöräni takaisin. Mä voin vaan kuvitella kuin vihoissa sä oot ollu jos jo noin monta kertaa tapahtunu jtn tollasta. Rääääyyyy!!!!
 
Aina kun etelän suomen sää ei ole täydellinen huomaa kuinka huonoja ajajia ihmiset ovat. Taas sai aamulla körötellä yli pitkissä ruuhka jonoissa. On se sit kumma et kun hieman tulee vettä taivaalta ja tuulee niin moottoritiel ei voi ajaa yli 90km/h....
Odotan innolla ensimmäisiä liukkaita ja lumisateita:jahas:
 
Aamusella otti hivenen pattiin kun edessä oli 3km kävelymatka kouluun feat. kaatosade, uskomaton tuuli ja halppis sateenvarjo joka ei ko. luonnonmullistuksia kestänyt vaan hajosi :jahas:

Toki bussipysäkki olisi ollut siinä matkanvarrella mutta kun neiti on päättänyt että koulumatkat kävellään niin nehän sitten kävellään.
 
Jalkatreenin kulkemattomuus...ei osaa, jaksa ja uskalla...vituttaa ja väsyttää! Prkl! P:curs: ja treenaaminen yhdessä ihmisen kanssa kuka haluaa "treenauttaa", mutta tiukan paikan tullen, kuten jalkatreenin kanssa sitä ei kiinnosta kuin oma treeninsä, vittu!
 
Viime keväänä järjestetystä kurssista ei ole vieläkään saanut arvosanaa. Kurssilla oli 20 tyyppiä, joista YKSI sai arvosanan pyytämättä, kaikki muut ovat erikseen joutuneet pyytämään ja nyt minä en näköjään saa kahdesta pyynnöstä huolimatta merkintää lainkaan. Olisi ihan kiva tietää ennen suunniteltua valmistumista, että pitääkö tuon kurssin kohdalle nyt hätäpäissään keksiä joku muu kurssi pisteet saadakseen.
 
Nyt kyllä viduddaa tää flunssan poikanen, joka ei nyt osaa päättää kiusaako mua vai ei... Ääni käheenä, kuivaa yskää, räkää ja lämpöä ...joo, ja verta ja suolenpätkiä..
 
Viime keväänä järjestetystä kurssista ei ole vieläkään saanut arvosanaa. Kurssilla oli 20 tyyppiä, joista YKSI sai arvosanan pyytämättä, kaikki muut ovat erikseen joutuneet pyytämään ja nyt minä en näköjään saa kahdesta pyynnöstä huolimatta merkintää lainkaan. Olisi ihan kiva tietää ennen suunniteltua valmistumista, että pitääkö tuon kurssin kohdalle nyt hätäpäissään keksiä joku muu kurssi pisteet saadakseen.


Meillä sama meininki, huhtikuussa suoritetusta kurssista en oo vieläkään saanu opintopisteitä.. Hitto ku joutuu ite huolehtimaan noista ja perään kyselemään. Vastauksena oli "hups, sun suoritus on unohtunu listoilta". No ehkä ne tässä opsit piakkoin tulee sitten. Eikä muuten ollu eka kurssi missä noin on käyny.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom