Nyrkkeily - yleinen keskustelu, ennakot, uutislinkit jne

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Toivottavasti silloin palataan takaisin taas perinteiseen tapaan, jossa naisten otteluissa ottelevat vain oikeat naiset.
Vielä tuon lisäksi kun tulisi takaisin se sääntö, ettei ammattilaiset saa osallistua. Viimeksihän siellä oli joissain sarjoissa tyyliin 10-20 ammattilaismatsin kavereita mätkimässä teinejä. Mutta pysykööt tämä jos edes miehet saataisiin pois naisten sarjasta.

Miksi ammattilaisten osallistuminen on jotenkin huono asia? Sehän vain nostaa tasoa, että parhaiden ei tarvitse jäädä pois.
Minä olen nähnyt ja näen edelleen olympianyrkkeilyn vähän kuin jääkiekon U20 MM-kisat. Parhaat paikalla aikuistumisen/ammattilaistumisen kynnyksellä. Jos historiaa katsoo niin nyrkkeilyn olympiavoittajat päätyvät äärimmäisen usein ihan maailman huipulle ammattilaisissa, eli siisti bongata huippulupauksia ja alkaa sitten seuraamaan heidän ammattilaistaivaltaan. En saisi mitään kiksejä jos sinne menisi esim AJ pistämään tulevia lupauksia sairaalakuntoon vaikka teknisesti ottaen taso hänen myötään nousisikin. Mutta tämä on toki vain minun mielipiteeni.

Suositut

Back
Ylös Bottom