Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Vituttaa se, että järkyttävä vatsakipukouristus tuli tänään kuin salama kirkkaalta taivaalta. Syykin lienee naisten päivät mutta silti ärsyttää. Muutun ihan toimintakyvyttömäksi tuollaisen kivun edessä, kun menee kylmän väreet selässä ja heikottaa ja etoo. Enpä ole pitkään aikaan vastaavia kipuja kokenut ja toivon, että jäävät myös ainutkertaisiksi. Gramma parasetamolia ja 400mg burana eivät nekään tunnu tepsivän kuin järjettömän hitaasti. Asiaa ei helpota se, että tekisi mieli syödä jätskipaketti helpottamaan oloa :D
Noooo, huomenna paremmin.

Tälläinen välihuomio,että parasetamoli ei jelppaa menkkakivuissa. Siihen tarttee nimenomaan syödä ibuprofeenia,näin minua neuvoi farmaseutti..
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tälläinen välihuomio,että parasetamoli ei jelppaa menkkakivuissa. Siihen tarttee nimenomaan syödä ibuprofeenia,näin minua neuvoi farmaseutti..


Sama huomio. Yritin ottaa parasetamolia siksi, ettei se ärsyttäisi niin paljon vatsaa muttei siitä mitään apua ollut. Ärsyttävintä on kuitenkin se, että kivut jatkuilee. Onneks sain sentään nukuttua ibuprofeiinin voimalla.
 
Mulla on kuukaudessa 2 päivää jolloin kuukautiskivut on ihan sietämättömät, sillon menee kevyesti se yks liuska buranaa päivässä. En oo ainakaan vielä vatsahaavaa saanu. Muutoin otankin sitten buranaa ihan vaan pakon eessä. Nuina päivinä se vaan on pakko ja voi sitä onnea jos sattuu pitkä koulu- tai työpäivä kohdalle... Naisena olon varjopuolia :rolleyes:
 
Eilen syntynyt rannevamma. Mitäpä sitä enempää analysoimaan.:(
 
Kuntosalien pakkojäsenyydet. Tykkään nykyisestä salistani, enkä haluaisi salia vaihtaa mut tykkäisin käydä jossain muualla spinnaamassa. Ja joka paikassa on kymppikortit hinnoiteltu tähtitieteellisen korkeiksi ja jäsenyys kannattavaksi. Jäseneksi taas en halua liittyä elämäntilanteeni takia.
 
Voi elämä mikä krapula.. Ei VOI tulla tällanen olo pelkästä oluesta. Paitsi että mulle voi.:urjo: Piti käydä poliisilaitosella puhaltamassa ennen kun uskalsin mennä rattiin. En juo enää ikinä. (Tai ainakaan vähään aikaan..) Ja vituttaa kun kattotikkaat puuttuu ja nuohoojakin kävi jo patistelemassa. Vastahan mä sain nuo seinät maalattua! Ja ikkunapellit puuttuu. Pitiköhän niiden kuulua siihen ikkunatoimitukseen.. Maalia jäi 20 litraa yli, saakohan siitä rahat takas.. Onpahan taas maanantaiksi soiteltavaa.
 
Vituttaa riitely. Vituttaa marttyyriksi heittäytyminen, puhumattomuus, murjottaminen, lapsellinen kiukuttelu, tavaroiden paiskomisen halu, oma typeryys, toisen typeryys, yksinkertaisten asioiden muuttaminen monimutkaisiksi, toisessa huoneessa lymyily, tahallinen ymmärtämättä jättäminen, toisen huomioimattomuus parisuhteessa ja enempi vähempi hienovarainen ilkeily. Ja vielä uudestaan ja ehkä kaikkein eniten vituttaa se marttyyriksi heittäytyminen ja hiljainen syyllistäminen. Vituttaa niin että naama irtoo!


Ilmeisesti muuten avioliitto tahi muunlainen lapsettomien ihmisten parisuhde on sellainen, että siinä ei saa toiselta vaatia esimerkiksi kotona olemista tai juopottelua edes vittu parina viikonloppuna vuodessa. Sitten jos on lapsia niin ehkä saa vähän vaatia. Ja kuulemani mukaan niitäkin vaatimuksia sitten jaksetaan poikaporukassa naureskella ja ikuisesti väännetään vitsiä siitä, kenen vaimo on pahin pirttihirmu.
 
Ei enää riitaa. Mutta on ihmeellinen ahdistus. Taas. Syytä en tiedä. Sama juttu kuin ennenkin: iltaisin ahdistaa että uusi päivä on tulossa, aamuisin ahdistaa että on noustava uuteen päivään.
 
Mulla on kuukaudessa 2 päivää jolloin kuukautiskivut on ihan sietämättömät, sillon menee kevyesti se yks liuska buranaa päivässä. En oo ainakaan vielä vatsahaavaa saanu. Muutoin otankin sitten buranaa ihan vaan pakon eessä. Nuina päivinä se vaan on pakko ja voi sitä onnea jos sattuu pitkä koulu- tai työpäivä kohdalle... Naisena olon varjopuolia :rolleyes:

Kasvisruokavalio kuulemma auttaa noihin kipuihin merkittävästi. Eli voisihan sitä ainakin kokeilla olla ne muutamat päivät ennen kuukautisten alkua täysin ilman eläinvalkuaista, joka herkistää kivulle. Itselläni ei ole ollut kipuja viimeisimpien menkkojen aikaan laisinkaan. Olen syönyt kyllä lihaa, mutta vähemmän kuin aikaisemmin. Muutenkin tullut syötyä vähemmän ja karkit yms. kokonaan jätetty pois. Ja huom. vielä kesällä mun kuukautiset oli niin tuskaiset, että meni pari päivää täysin buranan armoilla sikiöasennossa maatessa :/ Nykyisin ei mitään ongelmia, pieni polte vain edellisenä päivänä varoittamassa, että kohta alkaa.
 
Minun päiväni:

Herään klo 6. Syön, laitan vauvan ja itseni kamat kasaan, herätän vauvan, puen, vien päiväkotiin, menen töihin.

Töissä 8-15.20. Sitten matkaan kotin, haen vauvan päiväkodista, tulen kotiin.

Kotona 16-> Vien roskat, laitan pyykkiä koneeseen, laitan ruokaa, siivoan keittiön, laitan astiakoneen. Edessä vielä lisää pyykkiä ja vauvan nukkumaan laittaminen.

Avokin päivä:

Nukkuu pitkään, pelaa koneella, katsoo leffoja koneella. Syöttää vauvan klo 17, koska käsken ja sitten laittaa pari astiaa koneeseen. Syö mun laittamaa ruokaa. Loppuillan katsoo leffaa, pelaa ja surffaa netissä.

VITTUPERKELESAATANA suututtaa!! :curs::curs::curs:

Kun rupesin siivoamaan ruoanlaiton jälkiä, mua ahdisti niin paljon, että tuntui, että tukehdun. Nyt vaan itkettää.
 
Nukkuu pitkään, pelaa koneella, katsoo leffoja koneella. Syöttää vauvan klo 17, koska käsken ja sitten laittaa pari astiaa koneeseen. Syö mun laittamaa ruokaa. Loppuillan katsoo leffaa, pelaa ja surffaa netissä.

VITTUPERKELESAATANA suututtaa!! :curs::curs::curs:

Onpa kieltämättä todella suututtavaa. Omituisesti nyt murehdin tällä tavoin tuntemattoman ihmisen puolesta, mutta tuo vain kuulostaa niin tukalalta. Olisiko mahdollista ottaa asiaa puheeksi? Vai ei kai siinä sitten käy niin, että puheeksi ottaminen tulkitaan nalkuttamiseksi? Mietin vain, että itse en tuollaista varmaan jaksaisi ns. kilahtamatta :/
 
Onpa kieltämättä todella suututtavaa. Omituisesti nyt murehdin tällä tavoin tuntemattoman ihmisen puolesta, mutta tuo vain kuulostaa niin tukalalta. Olisiko mahdollista ottaa asiaa puheeksi? Vai ei kai siinä sitten käy niin, että puheeksi ottaminen tulkitaan nalkuttamiseksi? Mietin vain, että itse en tuollaista varmaan jaksaisi ns. kilahtamatta :/

Mä kilahdin ihan pysyvästi viime viikolla ja käskin avokin muuttaa pois. Jonottaa nyt asuntoa useamman yrityksen asuntojonoissa. Toivottavasti pian löytyy kämppä, koska mulla hajoo muuten pää.
 
Mä kilahdin ihan pysyvästi viime viikolla ja käskin avokin muuttaa pois. Jonottaa nyt asuntoa useamman yrityksen asuntojonoissa. Toivottavasti pian löytyy kämppä, koska mulla hajoo muuten pää.

Oho! No, toivottavasti nyt löytää sitten nopeasti tiensä ulos. Varmasti oikea ratkaisu, ei tuollainen peli yksinkertaisesti vetele. Vaikka onhan tuo vähän surullistakin silti. Luulisin. Koeta sinäkin jaksella.
 
Menee hermot. Sain viimeinkin ostettua tulostimen kotiin, ja nyt se ei perkele suostu toimimaan. Ilmoittaa vaan et luukku on auki tai kasetti ei ole kohdallaan, vaikka ohjeita seurasin ja niiden mukaan kaikki on tehty oikein. Vittu jos nyt jonkin viallisen sit ostin. Eikä mul ois aikaa pelleillä tollasen kanssa. Edellisen tulostimen sain asennettua helposti, mut se olikin huomattavasti laadukkaampi versio. Ei pitäis koskaan ostaa halvinta, mut kun aattelin et kait HP nyt on ihan hyvä merkki. Paska. Nyt ei sit edelleenkään ole tulostinta, enkä kyl saa tota toimimaan kun pelkään et rikon sen. (Siis jos ei se ollut jo valmiiksi viallinen.)
 
Että kun ottaa aivoon tämä sikainfluessan suurentelu. Tuttava on ihan paiseessa lasten kanssa että ottaako rokotteen vai ei kun se rokote on muka niin vaarallinen, mutta sitten jos ei otakaan rokotetta niin varmasti kuolee siihen virukseen sitten... Ja ne kersat ei edes ole tarhassa missä ne taudit tarttuu vaan kotona hoidossa!!! Teki mieli sanoa että tunge pulloon ne pennut mutta pidättelin. Kausi-influenssaan kuolee vuosittain enemmän ihmisiä kuin tähän niin mikä muuten niin kovin fiksuja ihmisiä oikein vaivaa?
 
Tajusin, kuinka retuperällä mun ajatusmaailma yhä on, kun luin tämän kommentin ilostuttaa-threadista:

Eli suklaapusu tai pari päivässä ei vielä dieettiä pilaa, hyvä.:hyvä: On niin pitkä dieetti päällä, että pää ei kestäis jos ei jotain hyvää silloin tällöin syö. Seliseli.:rolleyes:

Vaikka en ole dieetillä, en salli itselleni edes pientä herkkua oikeastaan ikinä. Tavallaan olen siis dieettiruokavaliolla koko ajan. On niitä sallittuja ruokia ja kiellettyjä, joiden syömisestä tulee niin kova morkkis, etten sitten viitsi riskeerata syömällä niitä. Tajusin, että olen ollut "dieetillä" jo yhdeksän vuotta peräkkäin. Vaikka näenkin, että ei herkuttelu ole ketään tuttavaani lihottanut muodottomaksi, uskon, että itselleni kävisi juuri niin.
 
Tajusin, kuinka retuperällä mun ajatusmaailma yhä on, kun luin tämän kommentin ilostuttaa-threadista:



Vaikka en ole dieetillä, en salli itselleni edes pientä herkkua oikeastaan ikinä. Tavallaan olen siis dieettiruokavaliolla koko ajan. On niitä sallittuja ruokia ja kiellettyjä, joiden syömisestä tulee niin kova morkkis, etten sitten viitsi riskeerata syömällä niitä. Tajusin, että olen ollut "dieetillä" jo yhdeksän vuotta peräkkäin. Vaikka näenkin, että ei herkuttelu ole ketään tuttavaani lihottanut muodottomaksi, uskon, että itselleni kävisi juuri niin.
Viiwi, en mäkään normaalisti herkuttele oikeastaan koskaan. Se on helppoa kun ei ole dieetillä ja syö normaalia ruokaa ja hyvin. Siihen päälle jos syö vielä herkkuja niin morkkis tulee ja jos tavaksi ottaa niin kyllä se rasvakudoskin paisuu. Normaalisti ei tee edes mieli makeaa. Mutta ootahan kun olet miinuskaloreilla niin yhtäkkiä joku viinerikin näyttää houkuttelevalta, vaikka niitä muuten söisi kerran kolmessa vuodessa..:rolleyes: Äsken söin kahvin kanssa Bran Flakesiä maustamattomalla jogurtilla ja yhden Sacher-leivoksen, jälkimmäisessä 130kcal, eikä tullut edes morkkis.:D Voisit kokeilla vaikka kerran viikossa "repäistä" ja ostaa jotain ihan pientä, huomaat varmaan ettei siihen kuole.;)
 
DVD-masiina hajosi perkele. Kuva näkyy, ääntä ei kuulu. Sama vika korjattu jo kahdesti aiemmin. Pakko kai ostaa uusi... Millä v***n rahalla???
(Ja paljonko sellaiset maksaa edes?:itku:)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom