Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Mikäpäs sen mukavampi heräämisaika kuin 04:00. Heräsin painajaiseen ja sydän tykytti niin, etten sitten saanu unta uudelleen. Nyt sitten keittelin kahvit ja jatkan esseen vääntämistä. Käytetään nyt sit hyödyksi nää tunnit. Kiva vaan, ku illalla joudun valvomaan kun olen puoleen yöhön asti töissä, et sillon ei varmaan kauheesti naurata. Mut varmasti tulee uni ensi yönä taas.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun iho ilmeisesti vihaa mua.

Heh. Joo. Se on kyllä harvinaisen ärsyttävää, kun oma keho alkaa vittuilla.
(Mun jalka ilmeisesti vihaa mua.)

Nyt harmittaa, kun tahtoisin urheilla, mutta juuri tuo yllämainittu oman kehon vittuilu estää melkein kaiken kivan urheilun. Toipilas kun olen. Harmittaa, että en nykyisin enää pidä uimisesta, koska se olisi nyt varsin sovelias liikuntamuoto. Tai no uimisesta pidän, ja vedestä, mutta uimahallissa uiminen menee heti hirveäksi suorittamiseksi ja kellon vilkuilemiseksi. Yhteen aikaan, vuosia sitten, uin melkein joka päivä. Silloin urheilu oli melko pakonomaista toimintaa, en tiedä juontaako tämä uimahalli-inhoni sieltä asti.
 
Sanoin kuvaamattoman paljon vituttaa se, että messuviikonloppu lyheneekin yhdeksi päiväksi eli sunnuntaiksi, ellei sitten sekin jonkin esim. tautien takia peruunnu. Lastenvahtiehdokas sitten päättikin kieltäytyä ja se siitä vapaasta viikonlopusta. Ei kun hotellia perumaan! Perrrk..
 
Vituttaa olla nainen. Joka ikinen kuukausi 2-3 päivää olen aivan maissa, vaikka mun kaikki asiat on ihan hyvin (niinkuin ennenkin.) Ne hormonit ne hormonit. Ärsyttävää. Ja sit kun kuun vaihde on ohi, niin elämä hymyilee taas. Ois kiva kun vois skipata noi alakulo-väsymyspäivät kokonaan.
 
Mua vituttaa se kun olin eilen salilla ja laitoin painot penkkipunnerrukseen ja sit joku outo tyyppi tuli sanoon että toi on liian painava sulle vaikka en ollu vielä kertaakaan ees nostanut sitä. :curs: Siinä meinas kilahtaa kyllä oikein kunnolla mutta ainakin nousi painot paremmin kuin koskaan :D On se kumma kun jollain on tollanen helvetin tarve tulla sanoon mikä on mulle liian painava ja mikä ei. :curs:
 
Mua vituttaa se kun olin eilen salilla ja laitoin painot penkkipunnerrukseen ja sit joku outo tyyppi tuli sanoon että toi on liian painava sulle vaikka en ollu vielä kertaakaan ees nostanut sitä. :curs: Siinä meinas kilahtaa kyllä oikein kunnolla mutta ainakin nousi painot paremmin kuin koskaan :D On se kumma kun jollain on tollanen helvetin tarve tulla sanoon mikä on mulle liian painava ja mikä ei. :curs:

Eihän ton pitäs vituttaa :hyper: Oisit näyttyny kesoo ja antanu tyypin nähä kuin se nousee ;)
 
Vituttaa katsoa, kuinka ihmiset tuhoavat elämänsä ja itsensä, esim. alkoholilla, tupakalla ja yleisellä ordäämisellä. Kansakunta tyhmistyy silmissä, joku BB on päivän kuuma puheenaihe, haloo. Tai no, mitäkö mä muiden puolesta moisesta vittuunnun. No, ottaa vaan päähän. Pysyypä kansa tyytyväisenä ja passiivisena. Nimim. lauantai-iltana stadin läpi kulkenut.
 
Edelleen, se että ihmiset pyöräilevät ja kävelevät rivissä. Ja heiluvat rattaidensa ja ipanoidensa kanssa pitkin tietä :curs:. Ei mahdu millään ohi.

ps. Ja miksi meidän talo on täynnä seinälukkeja!! Olen muutaman päivän aikana tappanut valehtelematta 8. Puhelinluettelo on täynnä sätkiviä jalkoja. Minulla on lievä hämähäkkikammmo joten ei ole mukavaa puuhaa.
Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. Eläinsuojelijat saa tulla hakemaan meiltä vaikka laatikollisen seinälukkeja jos tulee jotain sanomista :rolleyes:.
 
Helvetin hormoooooonit! Hulluks näiden kanssa tulee. Mä haluun kikulin, heti... (Miks miehillä on niin paljon helpompaa??!) Vituttaa sekin. Ei kulkenu treeni tänään ku piti itkee päräytellä vähän väliä jostain asiasta mitä ei ees itse tiedä että mistä asiasta.
 
Snadisti vituttaa, kun olen sellainen yksinäinen soturi, sopeutumiskyvytön, ailahtelevainen, oikukas, ylitunteellinen ja vielä melko itsekäskin kun on kyse lopullisista valinnoista. Tai siis ei muut pysy perässä mun kiemuroissani ja se on vaikeaa. (Mulla tosin on usein kivaa, en pääse pitkästymään :lol2:).
 
Menkat ja niiden aiheuttamat vatsakivut ja ruuansulatushäikät (en tajua miks mulla aina ruuansulatus venkoilee menkkojen aikaan) :curs:!
 
Menkat ja niiden aiheuttamat vatsakivut ja ruuansulatushäikät (en tajua miks mulla aina ruuansulatus venkoilee menkkojen aikaan) :curs:!

Samis :( Viidettä päivää kärvistelen menkat-alkaa-just-kohta -alavatsajomotuksen kanssa eikä ne perkeleet vaan suostu alkamaan. Ja vatsa pulputtaa ja tekee mitä haluaa. Tosin tää tajuton särkylääkkeiden popsiminenkaan ei tee vatsalle hyvää mutta pienempi paha kuitenkin.
 
Suomalaiset rauhanturvaajat oli aamulla ollu räjähdeiskussa. Sain mieheltä viestin heti tapahtuneen jälkeen, jossa hän ilmotti olevansa kunnossa. Vaikka hän on ok, niin olen aivan hermoraunio ja oon pidätelly itkua koko päivän, ensin koulussa luennolla ja nyt sit töissä. Pelottaa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom