Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Munan puute vituttaa. Ja kiristää hermoja. On taas se aika kuukaudesta, kun on hermo kireellä muutenkin ja tarttis päästä kainaloon, mut kun ei pääse. :(


Tää oli kyllä niin nappiin sanottu, kirosin juuri tässä itse samaa. Nyt kuitenki ku luin tämän teikäläisen ongelman, niin hajosin ihan täysin :D Kyllä, kyllä se vaan siltikin vituttaa!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:down: vituttaa kaikki "pienet" murheet joita on nyt elämässä aika monta samalla kertaa. vituttaa se kun elämä on ku keskeneräinen palapeli. mm. rahat tiukalla ja sopivaa kämppää ei tunnu vaan löytyvän jne. onneks tosin suunta parempaan...pikku hiljaa. pakko. nyt vaan on epätoivo taas valloillaan :/

ja on tota jotain iloakin onneksi tullut, ettei ihan vituta koko aikaa niin ettei veri kierrä päässä.
 
:down: vituttaa kaikki "pienet" murheet joita on nyt elämässä aika monta samalla kertaa. vituttaa se kun elämä on ku keskeneräinen palapeli. mm. rahat tiukalla ja sopivaa kämppää ei tunnu vaan löytyvän jne. onneks tosin suunta parempaan...pikku hiljaa. pakko. nyt vaan on epätoivo taas valloillaan :/

ja on tota jotain iloakin onneksi tullut, ettei ihan vituta koko aikaa niin ettei veri kierrä päässä.


Kovin tuttu tunne. Mua ainakin ajatuksissa helpotti, kun rupesin miettimään, että kuinka monella ystävälläni loppupeleissä olisi kaikki valmista eikä keskeneräistä? Ei muistaakseni tullut mieleen ketään. Kaikki taistelevat noiden samojen asioiden kanssa ja itsellä viimeist 2 viikkoa ollu taas tili tyhjä. Kämppä on liian pieni. Siltikin sitä puksuttaa eteenpäin, yrittää aina vaan. Ei pidä murehtia liikaa, kaikki aikanaan ja kaikkihan aina loppupeleissä jotenkin järjestyy. Voimia ja tsemppiä, kyllä se palapeli valmistuu!:)
 
Pyörä hajos !!!! Olin matkalla töihi ku jotai tapahtu, ei pystyny jarruttaa enää ollenkaa, heti jos jarrutti ni ne polkimet vaa itestää alko pakolla menee eteepäi. Pyöräilin sillä myös himaa, talutin kaikki alamäet... On vissii sellanen vika et sitä tuskin pystyy ees korjaan, jo toinen pyörä vuoden sisää. Luulin et mummopyörät ei hajois koskaan.

Ja eile kävin ettiin ittelleni farkkuja joka on maailman vittumaisinta hommaa koska ei sopivia kuitekaa löydy. Kaikki on liian kireitä reisistä ja vyötäröstä isoja. Pakko hommaa jostai farkut ku töihin tulee farkkupakko.
 
:down: vituttaa kaikki "pienet" murheet joita on nyt elämässä aika monta samalla kertaa.

Ne perkeleet tulevat aina ryppäissä. Tai sitten isommat murheet tulevat sopivasti ketjussa, juuri kun yhdestä on selvitty niin toinen jo odottaa.

Minua ahdistaa, kun kodinkoneet hajoilevat. Tiskikone ja pyykinpesukone toimivat jotenkuten, mutta nyt ilmeisesti pakastin vetää aivan viimeisiään. Viime yönä vietimmekin rattoisan hetken kesken unien, kun koetimme saada pakastimen ovea pysymään kiinni. Helvetin helvetti. No, eiköhän tuo ole vuokranantajan heiniä ainakin maksupolitiikan suhteen, mutta ylimääräistä säätämistä taas tästäkin.

Omat fiiliksetkin ovat olleet taas aivan merkilliset. Ihmeellistä väsymystä, huonovointisuutta ja päänsärkyjä. Tuntuu että kroppakin kremppaa koko ajan jostakin, vaikka treenaaminenkin on perin vähäistä vammojen vuoksi. Vaikka sairauslomalla olo on turhauttavaa, ajatus töihin paluusta (ehkä jo ensi viikolla?) ahdistaa silti. Elämää on tällä hetkellä melko vaikeata kokea mielekkääksi.
 
Mä en halua kuulla enää YHDENKÄÄN kädenvääntämuijan treenipainoja, kiitos!:curs: Menipähän taas aamu pilalle, kun piti oikein italialaisen välikäden kautta kuulla liettualaisen 100kg:n hauiskäännöstä (osatoistoja, joo, mutta silti tangolla perkele..) Ihan sama vaikka olisi millä cheatilla tehty, tuo on LIIKAA!! Tuli oksetus ja ahdistus ja laitoin pari tekstaria Liettuaan kun en uskonut.. mutta ei auta itku tässäkään, vahvistus tuli. Sitä joko on ite heikko tai sitten tuolla on noita yli-ihmisiä.. Kyllä nyt itkettää.:itku:

edit. Niin ja tuo nainen on mun painoluokassa. Jei. (Ja itse asiassa ollaan kavereita, tai ainakin oltiin tähän asti..:D)
 
^Ookei.. Tuo olikin ilmeisesti staattinen pito.. Tulipahan ite kokeiltua 90kg:lla (enempää ei mun mutkatankoon mahtunut), ja kyllähän tuo vielä meni ihan hyvin kädet 45 asteen kulmassa, mutta takakenossa.:D Eli ei se hauiksille silloin mene. Vaan tuskinpa menee noilla muillakaan muijilla jotka tollasia painoja.. Ainakin haluan toistaiseksi pysyä tässä uskossa, enää ei okseta, joten älkää tulko särkemään tätä kuvaa!:D
 
Ostimme uuteen kotiin maton. Mies lupasi maksaa. Lasku tuli ja annoin sen hänelle. Hän vilkaisi ja antoi takaisin.Pistin sen meidän "laskukoriin". Alkuviikosta (viime) mainitsin, että se lasku pitäisi nyt maksaa. Mies sanoi, että joo. Nyt hän on ollut pian viikon kotopuolessa ja itsekkin tulin vasta viikonloppuna kämpille. Aloin siinä sitten maksamaan omia laskujani ja samalla silmään iski, että matto olisi pitänyt maksaa viime viikon keskiviikkona ja sitä ei tosiaan ole maksettu. Soitin ukolle, joka tietysti nukkui eikä suvainnut vastata vaan pisti puhelimen pois päältä. Kiva ja kiitos. Vituttaa tämmönen kun aina sille saa noista muistuttaa. Ja voisin kyllä maksaa sen itse mutta kun en voi koska omiin laskuihin meni ihan suolaisesti ja tuet tulee vasta viikon lopulla ja ruokaakin pitäisi ostaa. Ja aina se jaksaa raha-asioista kitistä vaikka sillä itsellään on hyväpalkkainen työ, tilillä aina reippaasti rahaa ja vanhemmat on sille koko ajan tuputtamassa lisää. Itse saan vaan tukia ja silti pärjään.

Ja tuo perkeleen vesisade saisi jo loppua!
 
Treenit meni perseelleen. Paino on laihdutuskuurilla tippunu kivasti, mut ei oikein oo tehoja vetää treenejä läpi entiseen tahtiin. Tän päivän treeni oli haukottelua ja hysteeristä kikattelua, vaikka olen nukkunu kun tukki viime aikoina ja eilen oli jopa vapaapäivä, eli kaiken ois pitäny sujua tänään. Mut ei.

Mietiskelen täs et olenkohan vetäny aikataulut liian tiukalle, kun löin kaikki loput opinnot (neljännen ja viidennen vuoden) samaan kalenteriin ajatuksena vetää ne läpi vuodessa. Tänään alkoi ja graduseminaarissa mulla alkoi toi hysteerisyys, kun tajusin mitä olin menny tekemään ja alkoi tulla sellanen lievä epäusko omiin kykyihin, vaikka tiiän et mulla pitäis olla tohon realistiset mahdollisuudet.
 
Vituttaa oikein ylipaljon se, että työkaveri, miespuolinen, väittää että olen haukkunut häntä humalassa homoksi kollegoillemme!! Tämä ei siis todellakaan pidä paikkaansa ja nyt häntä ahdistaa koska hänestä liikkuu tällainen huhu. Voi &%¤#"*"! että mua korpee, minua ei hän tietenkään usko(koska olen nainen) vaan hänen "erittäin luotettavia tietolähteitään". Miehet=naisia pahempia juoruilijoita potenssiin sata!!
 
Treenit meni perseelleen. Paino on laihdutuskuurilla tippunu kivasti, mut ei oikein oo tehoja vetää treenejä läpi entiseen tahtiin. Tän päivän treeni oli haukottelua ja hysteeristä kikattelua, vaikka olen nukkunu kun tukki viime aikoina ja eilen oli jopa vapaapäivä, eli kaiken ois pitäny sujua tänään. Mut ei.

Mietiskelen täs et olenkohan vetäny aikataulut liian tiukalle, kun löin kaikki loput opinnot (neljännen ja viidennen vuoden) samaan kalenteriin ajatuksena vetää ne läpi vuodessa. Tänään alkoi ja graduseminaarissa mulla alkoi toi hysteerisyys, kun tajusin mitä olin menny tekemään ja alkoi tulla sellanen lievä epäusko omiin kykyihin, vaikka tiiän et mulla pitäis olla tohon realistiset mahdollisuudet.
Musta tuntuu, että teikäläisen elimistö vetää pelkillä höyryillä. Lisää energiaa napaan tai saliohjelman kevennystä. Ei ihmiskeho jaksa, jos ei ole energiaa millä puntata... Tsemppiä! :)
 
Musta tuntuu, että teikäläisen elimistö vetää pelkillä höyryillä. Lisää energiaa napaan tai saliohjelman kevennystä. Ei ihmiskeho jaksa, jos ei ole energiaa millä puntata... Tsemppiä! :)

Juu mä olen keventäny painoja, penkkiäkin teen 10 kiloa pienemmillä painoilla. Mut toi ongelma tuntuu koskevan sarjakestävyyttä. Kaikki sarjat jää kymppeihin tai puoleen tusinaan toistoja. Olkapäille oon tottunu tekeen 15 toiston sarjoja, mut nyt en jaksanu. Mä olen ketogeenisellä dieetillä ollu 3 viikkoa, joten hiilareita ei tuu kun 20 g/päivä, joten tiiän mikä syy on. Kaloreita tulee tarpeeksi, joten niitä en lisää, koska haluan laihtua. Eli täytynee lyhentää toistomääriä.
 
Juu mä olen keventäny painoja, penkkiäkin teen 10 kiloa pienemmillä painoilla. Mut toi ongelma tuntuu koskevan sarjakestävyyttä. Kaikki sarjat jää kymppeihin tai puoleen tusinaan toistoja. Olkapäille oon tottunu tekeen 15 toiston sarjoja, mut nyt en jaksanu. Mä olen ketogeenisellä dieetillä ollu 3 viikkoa, joten hiilareita ei tuu kun 20 g/päivä, joten tiiän mikä syy on. Kaloreita tulee tarpeeksi, joten niitä en lisää, koska haluan laihtua. Eli täytynee lyhentää toistomääriä.


Varmasti kovin ärsyttävä tilanne, siis taistella mielen ja kehon välillä :( Pitää vaan ajatella positiivisesti, ymmärtää juuri se syy et miks ei jaksa samoin ku ennen :) Ei pidä vaatia itseltään samoja tuloksia ku ennen dieettiä, vaan painettava eteenpäin niillä eväillä mitä nyt on. Siitä se sitten taas lähtee ylöspäin :thumbs:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom