Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täällä on kanssa munan puutetta. Tai no ei välttämättä tarttis edes sitä saada kunhan vaan kaikenlaista söpöstelyä ja hiplailua ja hyvänä pitämistä... Ja mieluusti sitä munaakin.
 
Tutina. Salilla rankka jalkatreeni (pitkästä aikaa) ja ihan järkyttävä tutina ja tärinä.
Jalat nyt jo ihan tukossa, en halua tietää, mitä huomenna... tai ylihuomenna! :eek:

Ideoita, mistä voisi olla puutetta? Alla runsas aamupala (salilla noin puoltoistatuntia sen jälkeen) ja palkkarinkin vetelin heti treenin jälkeen.
 
Tutina. Salilla rankka jalkatreeni (pitkästä aikaa) ja ihan järkyttävä tutina ja tärinä.
Jalat nyt jo ihan tukossa, en halua tietää, mitä huomenna... tai ylihuomenna! :eek:

Ole onnellinen. Minä en saa moista tutinaa/tärinää enää millään aikaiseksi, vaikka treenaisin kuinka lujaa, ja heitän "mega maksimia" kehiin. Viimeiseen vuoteen en ole saanut jalkoihin moista fiilistä, vaikka kuinka haluaisin ja haluaisin. Ja painojen määrästä se tosiaan ei ole kiinni :(.
 
En tiedä voiko siitä olla onnellinen, kun haittasi jo treenin aikanakin.
Siis ekat kunnon sarjat ja polvet hakkaa ja kamala elohiiri silmässä.
En usko, että se on tavoitteena.

Ja nyt ihan hillitön jumi!Heräilin yölläkin, kun kiristää joka puolelta!
Kyllä mä ymmärrän, että oudoksestaan vetää tukkoon, mutta ei tahdo eteenpäin
päästä (no kieltämättä ihanaa, että treeni tuntuu menneen "perille", mutta joku raja!)
 
Miehen EX. Vedettiin kunnolla yhteen eilen, johtuen ehkä Exän järkystä humalatilasta. Ei muuten mitään, mutta kun kaikki kaverit pyörii samassa porukassa. Ja eilinen ei johtunut miehestä tai mistään siihen liittyvästä, itse asiassa en edes tiedä mistä kyseinen naikkonen veti herneet nokkaansa aivan totaalisesti ja poistui ovet paukkuen. :lol2:
 
Kurkkukipu ja koko viikonlopun kestänyt semipaska olo. Tulis kunnolla kipeeksi niin osais hommata tuuraajat jumppaohjauksiin, nythän sitä menee väkisin sinne taistelee ja toivoo ettei pahene.
 
Ihme lämpöilyä ollut jo viime torstaista lähtien, nimittäin lämpö pyörii siellä 37,5 asteen molemmin puolin, kun normi on sellaiset 36-36,5 astetta. Lämmön lisäksi ei ole muita oireita kuin jumalaton palelu. Ei yhtään tiedä, että joko sitä kärsisi lähteä treenailemaan vai meneekö homma sitten vain kahta pahemmaksi. En tiedä sitten, pitäisikö vaan odottaa, että lämpö palautuisi normaaliksi vaikka siinä menisi viikkoja...
 
Porissa ihmiset ajaa pyörillään päin ****** ja kävelevät pitkin katuja kuin karjalauma! Joka päivä saa pelätä, että koska taas rysäyttää pyörällään jonkun kylkeen! Kävellään väärällä puolella tietä ja varsinkin keskustassa tyypit säntäilevät suoraan alle :curs:! Viime viikonloppuna oli Helsingissä ihan eri meininki.

Otsasuonen saavat pullottamaan myös apinoivat ipanalaumat, jotka koulusta tullessaan polkevat jotain ihme siksakkia ja kahdeksikkoa niin, ettei mahdu edes yksi lenkkeilijä juoksemaan omaa puoltaan ohitse. Vannon että seuraavasta mellastavasta kakarajoukosta kaatuu se lähimmäinen pyörä jos ei osata väistää :wall:! Rivissä ei prkl saa ajaa.
 
Tyyppi, josta oon tykänny jo kauan ja johon ihastuin jo pari vuotta sitten, on menny kesän aikana kihloihin. Mun sydän särkyi kun halasin sitä onnitellessani. Meillä meni joka asiassa ajoitukset pieleen, en koskaan saanut edes tilaisuutta... :(
 
Tuli niiiin huonot työvuorot. Menee komiasti päällekkäin tenttien ja luentojen kans ja kauheeta säätämistä taas, et saa vaihdettua. Ja usein lopputulos on se, et joutuu antamaan vuoron pois, kun ei pysty vaihtaan, jolloin lopputulos tilipussin kannalta on aika ankea. Ei oo helppoa ei. Vittu.
 
Porissa ihmiset ajaa pyörillään päin ****** ja kävelevät pitkin katuja kuin karjalauma!

Ymmärrän tuskasi, vaikka Porista ei olekaan moisia kokemuksia. Itselläni paloi tänään käämit taas kerran typeriin autokuskeihin. (Taitaa olla minulla viikoittaista, tunnustan.) Tietyömaiden kohdalla ajaminen tuntuu olevan joillekuille suunnattoman hankalaa. IHAN OIKEASTI, kun liikennemerkki osoittaa, että kaista päättyy, sille kaistalle on TYPERÄÄ vaihtaa ohitusaikeissa kymmenen metriä kyseisen liikennemerkin jälkeen. Sitten tulee nöyrtyminen kaahailun jälkeen, kun edessä on totaalinen stoppi. Mieli tekisi olla päästämättä noita urpoja enää sille oikealle kaistalle, mutta jos en päästäisi, minä olisin se urpo liikenteessä. Aaaargh!

Helpointahan olisi, jos liikenteessä saisi yksin ajella tai pyöräillä tai kävellä teiden ruhtinaana. Perkele.

Tänään harmittaa myös se, että väärä ohjelma meni nauhoitukseen.
Eikä se ollut edes oma vikani vaan miähen vika.
 
Tuli niiiin huonot työvuorot. Menee komiasti päällekkäin tenttien ja luentojen kans ja kauheeta säätämistä taas, et saa vaihdettua. Ja usein lopputulos on se, et joutuu antamaan vuoron pois, kun ei pysty vaihtaan, jolloin lopputulos tilipussin kannalta on aika ankea. Ei oo helppoa ei. Vittu.

Kuulostaa tutulta. Itsekin teen töitä opintojen ohella 2-3 vuoroa viikossa. :jahas:
 
Mun salikortissa oli joku häikkä ja meni iäisyys että sain oven auki sillä. Salilla huomasin, että aamulla paniikissa etsimäni paita oli kassissa, mutta verkkareista ei tietoakaan. Tein sitten farkuissa pari sarjaa penkkiä ja pystypunnerrusta ja läksin himaan. Kostoksi poljin töihin kiertotietä, joka puolivälissä matkaa alkoi tympiä, kun oli taas sellanen tuuli että morjens.
 
Tauti yrittää puskea päälle :curs:! Sinänsä se ei olisi outoa vaikka sen saisikin, koska töissä on tasan kaksi ihmistä osastolla kellä ei flunssaa vielä ole: minä olen näistä toinen ja toinen palasi eilen vasta lomalta :jahas:.
 
Vituttaa kun on ollut jo kauheassa flunssassa viime viikon alusta lähtien. Tyhmänä tietenkin perjantaina ajattelin että kyllähän mä voin viihteelle lähteä kun olokin oli jo ihan normaali..
Niin, lähti sitten kesken baari-illan ääni kokonaan ja nyt sitä istutaan taas kotona neljän seinän sisällä!
Kauhea polte olisi päästä lenkille tai salille mutta kun ei!:curs:

Ärsyttää myös tulevaisuuden epäselvyys ja huono rahatilanne, huoh..:itku:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom