Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Pari viikkoa flunssassa, pari päivää terveenä (?) ja nyt taas kurkku kipeä. Treenille ei pääse ja salikortti turhaan maksettuna. :curs:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vakiosali pyrkkä on muuttunut teinipoikien ja pahalta haisevien ukkojen hengailupaikaksi. Aiemmin se oli hyvä ja halpa ja kaikkiin "naisten" laitteisiin pääs heti, mut annaku koetat pyrkiä penkkipaikalle tai metsästää vapaata tankoa ja nurkkaa missä kyykätä niin ei ole!! En taho enää mennä sinne ja oon nyt ihan tyhjän päällä :itku:
 
Sabi, Pori ei ole vielä mitään, kokeilepa Kuopiota... Täällä autoilijat ei tunne liikennesääntöjä ja kaupunki on täynnä maailman- ja jalkakäytävienomistajia, joten liikkuminen on lähinnä turhauttavaa sekä hengenvaarallista..

Eli siis Kuopio kypsyttää ja koti-ikävä on kova.. Niin, ja lisäksi vuorokaudesta loppuu tunnit kesken. T: Porista kotoisin, nykyään Kuopiossa
 
Sabi, Pori ei ole vielä mitään, kokeilepa Kuopiota... Täällä autoilijat ei tunne liikennesääntöjä ja kaupunki on täynnä maailman- ja jalkakäytävienomistajia, joten liikkuminen on lähinnä turhauttavaa sekä hengenvaarallista..

:D, Kuopijossa on kortti ajettu ja opiskeltu mutta rennompaa on autoilla muan piäkaupungissa, kaikki on jo alistuneet ja ajaa aika nätisti... tosin ei varmaan missään muualla ole jatkuvasti katutöitä (joitten takia ajetaan niinkun Venla siteeraa). Hankkikaa kaikki lapsia, autossa istuttu aika on sitten ihan omaa aikaa ja musiikin saa ite valita, eläköön ruuhkat :hyvä:

Ei vaan, ruuhkat on hanurista, bussilla ruuhka-aikaan menee 1 h 45 minuuttia/suunta (kun koti ei ole pysäkin vieressä eikä työpaikka), ei kannusta käyttämään julkisia kun omalla autolla menee "vaan tunti suuntaansa".
 
Sekä Porissa että Kuopiossa tuntuu olevan helkkaristi yksisuuntaisia katuja. En pidä.

Nyt harmittaa, kun jostain syystä paikallislehti ei huolinut mua kirjoittamaan heille juttua. Idea taisi kyllä kelvata, koska hieman samaan aiheeseen liittyvää juttua kuulemma suunnittelevat, mutta sen kirjoittaa oma toimittaja. Höh.

Toinen harmittava juttu on, että mun kuntonyrkkeilyryhmiin olisi enemmän tulijoita kuin voidaan ottaa. Ei tosin ole minun syyni, että työnantajani (toinen niistä) on varannut liian vähän vuoroja ja vieläpä antanut ihmisille katteettomia lupauksia, mutta ikävää että halukkaat joutuvat ulkopuolelle, etenkin kun viimevuotiset ryhmät olivat ihan hirveän mukavia, ja hekin tuntuivat tykkäävän minusta.
Edit. Toki itsellänikin on vain rajallisesti aikaa tuntien vetämiseen... mutta kun silti harmittaa.
(Kivaa tässä on se, että kuulemme tähän yllättävään suosioon on juuri se, että minusta on vetäjänä tykätty niin paljon. Tiedä häntä, mutta ajatus imartelee.)
 
Sabi, Pori ei ole vielä mitään, kokeilepa Kuopiota... Täällä autoilijat ei tunne liikennesääntöjä ja kaupunki on täynnä maailman- ja jalkakäytävienomistajia, joten liikkuminen on lähinnä turhauttavaa sekä hengenvaarallista..

Eli siis Kuopio kypsyttää ja koti-ikävä on kova.. Niin, ja lisäksi vuorokaudesta loppuu tunnit kesken. T: Porista kotoisin, nykyään Kuopiossa
Voi ei!! Tässä on pitkään jo tullut suunniteltua muuttoa juuri Kuopioon opiskelun perässä :D... Ja haaveilin että siellä vasta olisikin hyvä pyöräillä. Olisi kivaa jos ihmiset vaan ymmärtäisi ajaa sitä oikeaa reunaa. Ja jos on pakko juoruilla ja samalla ajaa/kävellä rivissä, niin voisi edes väistää silloin kun joku yrittää ohi.

Onneksi sentään mummot ja vaarit näyttävät kädellä mihin kääntyvät. Olen nimittäin jo yhden nuoren naisen pyörän kylkeen rysäyttänyt, kun neiti ajoi väärällä puolella tietä ja vielä kääntyi suoraan eteen. Tosin, hän paljastuikin ulkomaalaiseksi joten ei varmaan ollut hajuakaan suomalaisista liikennessäännöistä. En päässyt edes opastamaan häntä kun ei ymmärtänyt englantia.
 
Voi ei!! Tässä on pitkään jo tullut suunniteltua muuttoa juuri Kuopioon opiskelun perässä :D... Ja haaveilin että siellä vasta olisikin hyvä pyöräillä. Olisi kivaa jos ihmiset vaan ymmärtäisi ajaa sitä oikeaa reunaa. Ja jos on pakko juoruilla ja samalla ajaa/kävellä rivissä, niin voisi edes väistää silloin kun joku yrittää ohi.

Onneksi sentään mummot ja vaarit näyttävät kädellä mihin kääntyvät. Olen nimittäin jo yhden nuoren naisen pyörän kylkeen rysäyttänyt, kun neiti ajoi väärällä puolella tietä ja vielä kääntyi suoraan eteen. Tosin, hän paljastuikin ulkomaalaiseksi joten ei varmaan ollut hajuakaan suomalaisista liikennessäännöistä. En päässyt edes opastamaan häntä kun ei ymmärtänyt englantia.

I agree! Itsekin vaikutan täällä Kuopiossa ja hitsi vieköön, välillä niin tuskaista ajella fillarilla! Eilenkin melkein kolaroin jonkun nuoren pojan kanssa kun hän kääntyikin yhtäkkiä suoraan eteen ja hän + kaverina näki varsin hyvin minut. Aaaargh. Maalla on kyllä aina paljon kivempi pyöräillä (kotipaikka niin keskellä korpea että eipä ole paljon muuta liikennettä, heh), onneksi pääseekin sinne ensi viikonloppuna.

Mutta asiaan, suuri vitutuksen aihe tänään on oma saamattomuus. Ehei, tehtäviä asioita ja palutettavia koulutehtäviä olisi aivan hurjasti mutta minä tyttö se vaan siirrän niiden aloittamista aina huomiseen... Argh!
 
On taas ollut niin turha päivä, ettei mitään järkeä. Olen vain löhönnyt kotona tällaisena melkein-kipeänä ja ahdistus tulee. Tämä on taas näitä olotiloja, joiden vallitessa melkein toivoo olevansa KUNNOLLA kipeä - vaikka tietää, että sitten jos on, olo olisi paljon paljon hirveämpi. Tällä kertaa poikkeuksena on tosin se, että salaa toivon sairastavani flunssan nyt*, kun kärsin muutenkin vammoista. Tulisi paranneltua tuo saatanan rasitusmurtuma lopullisesti ilman sitä jatkuvaa pähkäilyä, että miten tässä nyt treenais että ei riskeeraisi toipumista mitenkään. Lisäksi kyllästyttää ne ainaiset samat säälittävät keinot pysyä edes jonkinlaisessa kunnossa. Ei kiinnosta uida, polkea pyörää tai harrastaa sisäsoutua. Ei vain kiinnosta. Totuus kuitenkin on, että kunto on romahtanut aivan älyttömästi. Ja tuon totuuden ymmärtäminen pahentaa oloa vielä entisestään.

Olen jotenkin niin depiksessä (varsinkin juuri tänään), että en pysty edes hyödyntämään tätä toimetonta kotona olemista tekemällä edes JOTAIN ns. hyödyllistä.

Onneksi vajaan tunnin päästä on pakko lähteä vähän asioille, ettei nyt mene aivan harakoille tämä päivä.

*) Ihan kuin nyt muka jotenkin voisi päättää, että tänä syksynä tulee yksi ainoa flunssa, ja se tulee muuten sitten NYT.
 
Väsyttää ihan kamalasti, päätä särkee, niskat jumissa, en jaksa edes puhua. En siltikään osaa vaan olla, koko ajan pitää muka touhottaa jotain. Nukun huonosti ja on krooninen nälkä. Jos en osaa ajoissa ottaa itsäni niskasta kiinni, menee taas ihan vi**iksi. Kun vaan osaisi olla tekemättä mitään. Edes hetken.
 
Voi vitun Sotka!!!!!!!! Aaaargh!!! Hngggnnnngghhhh! Vituttaa nii että naama irtoo kohta. Sain tänään autokyydin Sotkaan, se ei siis todellakaan ole kävelyetäisyydellä asunnoltani. Ostin kivan laatikoston, jollaista olen jo pidemmän aikaa himoinnut. Sain sen kotiin ja innoissani sitten tässä pari tuntia hikoilin ja intopiukeena kasailin. No, arvata saattaa että makkeliversiohan tämä oli, ekan laatikon ja yläkannen väliin saa tunkee kouran ja täten alin laatikko ei mahdu sille tarkoitettuun tilaan. Tossa se nyt sit tönöttää nurkassa ilkkuen mun mahtavaa tuuria. Soitan huomenna Sotkaan ja sanon että nyt muuten haette tuon pois täältä ja tuotte mulle uuden. Kiitos. Voi vittu miten ärsyttää. Ihan hukkaan heitettyä aikaa!!!
 
No löytyi sitten syykin tälle väsymykselle ja apatialle, flunssa. Tilanne ei vielä katastrofaalinen, mitä nyt nenässä polttaa ja kurkku on turvonnut ja päätä särkee. No, nyt on ainakin aikaa sairastaa, kun ei ole uusi työ vielä alkanut. Jos lepäisi kunnolla, niin ehkä tämä helpottaa piankin. Ehkä. :jahas:
 
No löytyi sitten syykin tälle väsymykselle ja apatialle, flunssa. Tilanne ei vielä katastrofaalinen, mitä nyt nenässä polttaa ja kurkku on turvonnut ja päätä särkee. No, nyt on ainakin aikaa sairastaa, kun ei ole uusi työ vielä alkanut. Jos lepäisi kunnolla, niin ehkä tämä helpottaa piankin. Ehkä. :jahas:

Höh, voi ei. Tuntuu että yksi jos toinenkin on nyt kipeänä. Itselläni alkaa jo helpottaa, otin pari päivää kevyesti ja söin paljon vitamiinia. Toivottavasti sinäkin selviät helpolla!

Itseäni muuten ärsyttävät tällä hetkellä mun treenipaidat. Miten ne voivatkin haista niin pahalle, pesunjälkisetkin? Pistävä hienhaju kaikissa parhaissa paidoissa. Saas nähdä miten onnistuu hajunpoisto etikan avulla.
 
Vituttaa se, että en voi purukalustoni hoidon vuoksi syödä 3-4 viikkoon kuin pehmeää ruokaa. Kamalaa, kun ei voi pureskella kasviksia ja rouskutella omenaa, vaan puuroa, jogurttia, mehukeittoa, pilttiä, soseita jne. pistelen naamaan. Voi luoja kaipaisin jotain hyvää kanafileetä. Kaiken lisäksi paino ei ota laskeakseen. Pitäisi nipistää kymppi pois - ihan kesämässyistä johtuen ja mikä tilanne: syön liian vähän ja kroppa on kenties säästöliekillä. Soitin tänään lääkärilleni puhuen kilpirauhasen vajaatoiminnasta ja hän ei ottautunut säästöliekkiin mitenkään! Kuulemma ei pitäisi olla säästöliekkiä ollenkaan. Sain kuulla elimistön biokemiallisista reaktioista, vaikka vilpittömästi kerroin liikkuvani paljon ja kaloreiden mukaan syöväni vähän. Onneksi sain pian puhelun terapeutiltani, joka oli ottanut yhteyttä ravitsemusterapeuttiin. Ravitsemusterapeutti oli taas nimenomaan sitä mieltä, että minun pitäisi lisätä syömistä, ja siten paino alkaisi laskea. :)
 
JUMALAUTA! Kuinka monta tuntia vuorokaudessa voi ihminen pelata pleikkaria?! Tai esitetäänpä asia toisin: kuinka monta tuntia vuorokaudessa voi ihminen pelata hyvällä omallatunnolla pleikkaria ilman, että hankkii muille perheenjäsenille oman telkkarin? Ai niin mutta meillähän ON kaksi telkkaria, mutta kun olkkarin sohvalla on kivempi pelata niin totta kai pleikkari ja digiboksi pitää asentaa kiinni samaan telkkariin. JA MUUTENKIN. Olisi joskus tälleen sunnuntaisin kiva tehdä jotain muutakin yhdessä kuin... niin, istua vieressä kun toinen pelaa..? Kolme vuotta sitten aloin seurustella urheilijan kanssa, mutta sitä urheilijaa ei oo kyllä näkynyt aikoihin.

Sitä paitsi ei tää mun flunssani mihinkään häipynyt, nuha ja kurkun karheus haittaavat yhä oloa.
 
JUMALAUTA! Kuinka monta tuntia vuorokaudessa voi ihminen pelata pleikkaria?! Tai esitetäänpä asia toisin: kuinka monta tuntia vuorokaudessa voi ihminen pelata hyvällä omallatunnolla pleikkaria ilman, että hankkii muille perheenjäsenille oman telkkarin? Ai niin mutta meillähän ON kaksi telkkaria, mutta kun olkkarin sohvalla on kivempi pelata niin totta kai pleikkari ja digiboksi pitää asentaa kiinni samaan telkkariin. JA MUUTENKIN. Olisi joskus tälleen sunnuntaisin kiva tehdä jotain muutakin yhdessä kuin... niin, istua vieressä kun toinen pelaa..? Kolme vuotta sitten aloin seurustella urheilijan kanssa, mutta sitä urheilijaa ei oo kyllä näkynyt aikoihin.

Sitä paitsi ei tää mun flunssani mihinkään häipynyt, nuha ja kurkun karheus haittaavat yhä oloa.

Varmaan ihan yhtä monta kuin voi katsoa yleisurheilua, jalkapalloa, jääkiekkoa, hiihtoa tai formuloitakin...:hyper: Mäkihyppy meinas unohtua.
 
Back
Ylös Bottom