Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Aamupaino ja ostoskrapula:(

Vaaka näytti 68,9kg:itku: - toukokuussa oli 66,2 parhaimmillaan ja silloin piti aloittaa kiristely... Toki filettäkin on tullut kesän aikana, mutta SILTI. Ja kahden viikon päästä synttäribileet, jolloin tietyn minihameen pitäisi mahtua päälle. Ja neljän viikon kuluttua kehoanalyysi (heinäkuussa rasva tasan 24%, sen piti olla syyskuussa alempi).
Kauhea säästöbudjetti päällänsä, mutta silti ostin Salomonin juoksulenkkarit, 79,90€. Ovat toki täydelliset ja maastopuolimaratonille treenaamista varten äärimmäisen tarpeellisetkin, mutta silti vielä kotona mietin, että ne 40€ Adidakset olis sittenkin saattaneet riittää..:jahas:
Ai niin ja eilisissä tansseissa oli ehkä kesän kehnoin haku:itku:

Täytyy vaan yrittää ajatella huomista, kun heti aamusta pääsee heläyttään 15km uusilla kengillä.. Ja on luotettava siihen, että painonnousu johtuu vain eilisestä, poikkeuksellisesta sipsisessiosta. Ja huono tanssi-ilta johtui ryysiksestä?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja kuinka ollakaan, jalassani on rasitusmurtuma. Niin kuin minä viikko sitten jo lääkärille sanoin.

Tämä ei ole hyvä päivä. Ei ollenkaan.
 
Viikonlopun tajuton mässäily ja "juominen" (4 olutta lauantaina, jonka seurauksena sunnuntaina tajuton krapula...onko huonolla viinapäällä mitään rajaa??!) tuntuu vielä tänäänkin väsymyksenä ja treenit meni luonollisesti päin - noh, tiedätte kyllä. Muutenkin on vaan niin maanantai.

Onneksi päivää piristi uusi, hieno, lähes ajatuksen voimalla kulkeva pyöräni, joka pääsi tänään ekalle koeajolle <3
 
Huh, taas flunssassa ja kuumeessa, eiiii en kestä tätä oloa! Ensi viikonloppuna olisi kisat, katsotaan kerkeänkö minä parantua siihen mennessä. Pitää vaan nyt taas levätä ja napsia Buranaa.
 
Epica, Jospa sitten juoksisit vaan sen toisen koiran kanssa?

Mua ketuttaa miehen pelaaminen. Koko päivän (on saikulla) taas istunut tv:n edessä ja hakannut menemään.
 
Se että kipsin ja piikkien poiston jälkeen lääkäri totesi kädessä (sormessa) olevan rotaatiovirheen ja luultavasti edessä on uus leikkaus ja ajatellun vajaan kk treenitauon sijaan varmaan 3 mokomaa edessä.

(Näiden lisäksi työnhaku ei tuota tulosta eikä gradukaan oo vielä valmis, puhumattakaan siitä, että rahat loppuu)
 
BB potuttaa täälläkin. Mutta vielä enemmän potuttaa se, että erehdyin tylsyyksissäni selailemaan muutamia "muotiblogeja" vai-mitä-ne-nyt-on... :curs: Oon kyllä suuri blogien ystävä ja bodyaiheisia blogeja tulee luettua päivittäin, mutta miten ihmeessä noi muotiblogit voi olla niin suosittuja??!? Loputtomasti kuvia jostain teinitytöistä venkoilemassa ja vääntelehtimässä HM-vaatteissa Helsingin keskustassa! Nyt ainakin tiedän, että jos haluan joskus päästä erittäin tuohtuneeseen mielentilaan mahdollisimman nopeassa ajassa, niin kannattaa laittaa googleen joko "muotiblogi" tai "pro-ana blogi"....
 
BB potuttaa täälläkin. Mutta vielä enemmän potuttaa se, että erehdyin tylsyyksissäni selailemaan muutamia "muotiblogeja" vai-mitä-ne-nyt-on... :curs: Oon kyllä suuri blogien ystävä ja bodyaiheisia blogeja tulee luettua päivittäin, mutta miten ihmeessä noi muotiblogit voi olla niin suosittuja??!? Loputtomasti kuvia jostain teinitytöistä venkoilemassa ja vääntelehtimässä HM-vaatteissa Helsingin keskustassa! Nyt ainakin tiedän, että jos haluan joskus päästä erittäin tuohtuneeseen mielentilaan mahdollisimman nopeassa ajassa, niin kannattaa laittaa googleen joko "muotiblogi" tai "pro-ana blogi"....

Niin totta! Miten voi olla päivän merkittävin asia jollakin se, minkävärisen vyön on laittanut päälleen tai kuinka ihqu uusi luomiväri on ja millaisella siveltimellä sitä juuri itse haluaa levittää. Sen ymmärrän hyvin, että jotain uutta löytöä hehkuttaa blogissaan, mutta kun kirjoitus toisensa perään koskee vain ja ainoastaan pintaa, niin alkaa yököttää. Onneksi ei ainakaa itseäni vielä hävetä jos on töissä samat vaatteet kolme päivää putkeen tai tukka rumilla saparoilla. On sitä muutakin mietittävää, kuten -hmm- oikea elämä!:D
 
Ja tänäinen vitutuksen aiheeni: työpaikan pullavuoro. Töissä on joka tiistai henkilökunnan kokous, jossa on kiertävä pullavuoro. Eilen kokouksessa vaan ilmoitettiin, että jokainenhan meistä siihen osallistuu. Viime keväänä sanoin jo, että en aio rinkiin kuulua, koska en myöskään herkkuja syö. Nyt sitten mun vuoro olisi ollut heti ensi viikolla hommata herkut 24 hlö:lle, mutta ilmoitin, että en aio kuulua pullarinkiin. Sain hirveästi paheksuntaa ja mulle yritettiin perustella, että ei oo paha nakki kerran pari tuoda pullia töihin. Yritin perustella, että näin muidenkin vaiva hiukan vähenee, kun mua ei tarvitse laskea pullansyöjiin mukaan, jolloin muut voi tuoda vähemmän pullia. Ei mennyt varmaan vieläkään jakeluun, vaan olen nyt suuri luopio, joka ei tuo panostaan yhteiseen hyvään. Ja samat ihmiset valittaa joka päivä, kun jotain makeaa on tarjolla ja laihduttaa pitäisi...
 
Ja tänäinen vitutuksen aiheeni: työpaikan pullavuoro.

Hoho, kerrankin voin samastua johonkin pieneen mutta suureen vitutukseen. Meillä ei ole pullavuoroa, mutta yhdessä vaiheessa oli helvetinmoinen mussutus siitä, että kuka hakee keksejä. Ja sitten päiviteltiin keksi kourassa, että "ei pitäisi näitäkään syödä".

Ps. osallistun saman tien hedelmärinkiin, jos joku pykää sellaisen kasaan.
 
*ituttaa..nyt kun vihdoin olen kuntoilusta innostunut ja ruvennut kunnolla lenkkeileen ja juoksuakin yrittänyt niin koira pistää hanttiin. Ei saakeli sentää ota ainuttakaan juoksuaskelta vaan sitä saa repiä perässä. Toinen dogi kyllä juoksee onneissaan, mutta tämä neiti todella pistää hermoja tiukalle..*murrr*

Heh, mulla oli aamulla sama ärsytyksen aihe. Tai koira olis kyllä juossut, mutta sillä on niin pikkaset kintut kun vertaa meidän isompaan luffeen, että sai aika hitaasti lönkötellä.
Ja jotenkin tuntuu kurjalta jättää sitä sit aina kotiin :(
 
Ja tänäinen vitutuksen aiheeni: työpaikan pullavuoro. Töissä on joka tiistai henkilökunnan kokous, jossa on kiertävä pullavuoro. Eilen kokouksessa vaan ilmoitettiin, että jokainenhan meistä siihen osallistuu. Viime keväänä sanoin jo, että en aio rinkiin kuulua, koska en myöskään herkkuja syö. Nyt sitten mun vuoro olisi ollut heti ensi viikolla hommata herkut 24 hlö:lle, mutta ilmoitin, että en aio kuulua pullarinkiin. Sain hirveästi paheksuntaa ja mulle yritettiin perustella, että ei oo paha nakki kerran pari tuoda pullia töihin. Yritin perustella, että näin muidenkin vaiva hiukan vähenee, kun mua ei tarvitse laskea pullansyöjiin mukaan, jolloin muut voi tuoda vähemmän pullia. Ei mennyt varmaan vieläkään jakeluun, vaan olen nyt suuri luopio, joka ei tuo panostaan yhteiseen hyvään. Ja samat ihmiset valittaa joka päivä, kun jotain makeaa on tarjolla ja laihduttaa pitäisi...


Muakin vituttais tollanen. Mites sitten keliaakikot, maksaako nekin kiltisti, vaikka ei voi syödä. Meillä ainakin töissä keittiön kaapin ovessa on lista kahvin juojista ja ne ketkä kahvia juo, sitä myös paketin aina välillä tuo. Mä en ainakaan suostuis maksamaan senttiäkään mistään pullista, koska a) mul on keliakia ja b) noudatan ketodieettiä. Ihme mursujen aivopesua.
 
Hammaslääkäri. Oikeasti, miten vaikeaa voi olla saada yksi pieni leuka puudutettua? En ole ikinä ennen antanut tökkiä millään puudutuspiikillä itseäni, mutta eilen hammaslääkäri puhui ympäri kun on niin iso reikä paikattavana, mahdollisesti juurihoitoa tiedossa. No sitten tökittiin (erittäin) piikkikammoista puudutuspiikillä. Ensimmäinen ei vaikuttanut yhtään mitään, vähän suupieli kihelmöi. Toinen ei tuntunut sen kummemmalta. Kolmatta laittaessa tuntui että olisi tökätty piikillä johonkin hermoon, mutta laittamisen jälkeen ei vaikutusta. Neljännen jälkeen huomasin ettei vasen puoli naamasta toiminut kaulasta silmään saakka (tunto naamassa oli edelleen) Minkäänlaista vaikutusta hampaiston suunnalla ei ollut, eikä hammaslääkäri uskaltanut enää viidettä piikkiä tökätä. Ja hammaslääkärin apulainenkin alkoi huolestua etten kai mä ihan pyörry kun aloin olla "vähän" paniikkisen oloinen. Korjasi sitten toiselta puolelta yhden pikkureiän ja sanoi että parissa tunnissa naama alkaa toimia. Ja paskat. Kotiin päästyä teki mieli mennä ottamaan torkut, mutta ei voinut kun tuli tukehtumisen tunne heti makuulla (nieleminen ei tahtonut onnistua).
Neljän tunnin päästä vielä töihin lähtiessä puoli naamaa roikkuu edelleen ihan toimimattomana. Silmäkin alkoi ärtyä kun sitä ei saanut kiinni kokonaan kuin kädellä laittamalla. Lähin kumminkin töihin, onneksi sitten alkoi naamakin vähitellen toimia.
Ei *** huvittaisi yhtään mennä uudelle käynnille hammaslääkärille...
 
Hammaslääkäri. ...
Ei *** huvittaisi yhtään mennä uudelle käynnille hammaslääkärille...

Otan osaa! Multa poistettiin aikoinaan 4 viisauden hammasta silleen et kaks aina kerrallaan. Samalta puolelta ylhäältä ja alhaalta. Ja alahampaat oli niin tiukassa, et kun alaoikea poistettiin niin leuka oli kipee kuukauden jälkeenpäin. Siitä jäi lievä hammaslääkärikammo. Toinen kiva juttu oli, et kun ei meinannu puutua niin jouduttiin laittaan useampi piikki, joten naama oli kanssa puuduksissa niin, ettei tuntenu mm. sitäkään, et veri vuotaa toisesta suupielestä. Kävelin sitten draculan näköisenä läpi koko kaupungin kouluun, jossa sitten kaveri vinosti huomautti, et sul on hei tossa suupielessä jotain... Ja hieman hävetti.
 
Tänään pistin sekä kyykyssä että SJMV:ssä uudet kakspuolikkaat tangon päihin ja olin niin tyytyväinen! No, kerkesin yhden sarjan tehdä SJMV:a, kun huomasin että oikean silmän näkökentässä näkyy vähän kaikenmoista kuviota. Siinäpä se mun reeni sitten olikin, kun tajusin että ei tämä mahtava valoshow johdukaan hurjasta suorituksesta vaan ilmoittaa alkavasta migreenistä. No ei muutaku kotio ja tässä nyt on sitten tämä ilta nautittu Setä Migreenin kanssa.
Eniten harmittaa se, että tää oli mun toinen aurallinen kohtaus, joten joudun lopettamaan e-pillerit, koska ne ei oikein sovi tällaiselle auraajalle.
 
Se että poju tuli kipeeksi ja sunnuntaina olisi kaverin lapsen synttärit mihin on kovasti odotettu..toivottavasti kundi paranee siihen mennessä.Ja eihän se vielä riittänyt. Pitihän sitten nauttia "kunnon" aamupala ja voi että se leipä oli hyvää..nyt omatunto soimaa ja suklaata naamaan. Kun ei selkärankaa ole niin sitä ei vain ole...kiukuttaa..
 
MIKSI!?!?
Miksi mun marssimurtumaani särkee taas. Ei jumalauta menee hermo, jos se tosta lähtee taas pahenemaan ja mä joudun taas jollekin vitun lojumissaikulle :(
 
Munan puute vituttaa. Ja kiristää hermoja. On taas se aika kuukaudesta, kun on hermo kireellä muutenkin ja tarttis päästä kainaloon, mut kun ei pääse. :(
 
Kun jokin menee pieleen, niin se voi aina mennä vielä enemmän pieleen..

Tänään tapahtunutta:

Kävin ruokakaupassa ja huoltoasemalla tankkamassa. Rahaa ei oikeastaan ole, ja liitolla kestää ikuisuuden käsitellä hakemus. Siellä on ilmeisesti joku muukin jonossa.. Mutta onneksi on Visa! Vieläpä vuosimaksuton Visa View! Hienoa! Se vaan ei käy ihan joka paikassa, mutta ei sen niin väliä. ...Vai onko?

Huoltoasemalla:
myyjä: Tää ei käy.
minä: eikö, kyllä sen pitäis.. oon mä sitä mielestäni täällä ennekin käyttäny, ainoastaan jollain Shellillä se ei oo käyny..
myyjä: tää on Shelli.
Just.. Ja oliko vähän tyhmä olo? Haluaako joku vaihtaa päätä mun kanssa?

Haha. Laskua ei kuulema voi kirjoittaa mukaan, eikä velaksi anneta IKINÄ, joten sinne on kiikutettava käteistä tänään ennen klo 23:00.

No, ajelin kotiin ja etsin sitä pientä lappusta (joka on ollut kateissa jo yli vuoden..) jossa on tuon kortin PIN. Ei löydy. Soitan asiakaspalveluun ja tilaan sen saamarin koodin, jotta välttäisin vastaavan tulevaisuudessa. (Kortilla voi siis nostaa rahaa automaatista.) Samalla ajattelen että käyn sitten kaupungilla baarissa, jossa voivat kirjoittaa sen verran isommalle summalle että saan tarpeeksi käteistä. Sen PIN-koodin tulemiseen kun menee kuitenkin yli viikko, joten siitä ei ole tähän hätään apua. No, se asiakaspalvelunainen soittaa minulle takaisin, että nyt on niin pitkät jonot sen koodin kyselyyn, että uusi kortti uusine pineineen tulee nopeammin, joten hänpä laittoi minulle sellaisen jo tilaukseen. Ja siihenkin menee pari viikkoa. Ja toimiiko se vanha kortti sillä aikaa? EEEIIIIII!!!!!!!!:curs::curs::curs::itku::itku::itku::curs::curs::curs:

Eli nyt alan soitella kavereille, jos joku haluaisi lainata tankillisen verran rahaa. Ihan älyttömän hauskaa. Lisäksi asun 40km:n päässä keskustasta. Ihan vitun hauskaa.:dance:

Edit. KIITOKSET PIKKUSISKOLLE! :D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom