Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Ottaa päähän kun pitäis tehdä lopputyötä mutta en saa aikaiseksi tehtyä ja sitten on vaan paska fiilis koko ajan siitä että on niin saamaton. Ainoa kiva asia mitä pystyn tekemään ilman huonoa omaatuntoa, on salilla käynti koska sen pääkoppa on uskonut olevan jotain hyödyllistä. Mutta sali on tänään remontin takia kiinni. Ja ulkonakin sataa. Ja huomenna joutuu töihin. Ahdistaaaa!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itku! Viimeinen lomapäivä ja huomenna takaisin töihin. Masentaa, kun huomiseksikin on luvattu sadetta, joten on kiva aamu tiedossa, kun pitää polkea litimärkänä töihin. Mitenkähän kestän syksyn paineet ja selviän liikuntaongelmineni, kun lomallakin oli vaikeaa pitää mieli kasassa.
 
Tiskivuori ja väsytys. Mukavien illanviettojen huonot puolet :D.
 
Anorektiset bloggaajat! Joo, olen itsekin ollut anorektikko ja syömissekoilija, mutta oikeasti tuollainen tyyppi, joka esittelee itseään ja sairasta vartaloaan julkisesti blogissaan. Sitten kun sanotaan, että olet kamalan laiha ja miten olet laihduttanut. "Osittain tahallisesti. Nyt paino putoaa, kun unohdan syödä." Wtf. On mullakin pieni elämä, mutta tänään ärsyttää tuokin.
 
Puhelin sai pienen kolahduksen--> näyttö paskaksi jo toista kertaa! Sit sovittiin äijän kanssa, että hän ottaa multa salin avaimen ja jättää mulle pyörän, jotta minä ehdin sitten käydä sen avaimen noutamassa myöhemmin itselleni ja ehtisinkin näin sitten salille. No miten kävi? Mies otti avaimen, mutta pyörää ei näkynyt missään. Kiukkuisia viestejä tuli lähtettyä muutama ja toistaiseksi en oo vastausta saanu. Myöhästyin tunnilta enkä välttämättä ehdi salille ilman sitä kispaa. Perkele.
 
Meillä on töissä vissiin hometta, kun joka kerta pidemmän työputken aikana mulla alkaa silmät punottaa ja henkeä ahdistaa ja nenä menee tukkoon, vaikka ei oo nuha. Niin ja päätä särkee. Työkaverit valittaa kaikki ihan samaa ja asiasta on valitettu ja kahteen kertaan on ollu jotain ukkoja tutkimassa, mut mitään ei löydy. Ja sit kun on 3-4 päivää taukoa töistä niin oireet helpottaa. Ihan kauhee olo tuli taas 5 peräkkäisen työpäivän jälkeen. Se nyt vielä puuttuis et sais jonkun pysyvän sairauden ton työn johdosta.
 
Kaks maailman tylsintä tenttikirjaa englanniksi, joista koitan kaivella esseeaihetta yliassarille hyväksyttäväks. Ylläri, et pakkotoisto vie voiton, eikä homma oikein etene.
 
Meillä on homeet todettu jo viime elokuussa ja asia on edelleen vaiheessa :curs:
 
Heräsin yöllä pohjekramppiin. Fiksuna hierojana sain sen laukeemaan alta aikayksikön, mut sattui aivan saatanasti! Nyt pohje on edelleen arka ja kohta pitäis lähtee töihin riehumaan. :(
 
Jo 2 viikkoa flunssassa. Koko ajan vähän lämpöä, pää kipeä, tukkoinen olo. Kävin tänään lääkärissä ja sain antibiootit. Kaikki fyysinen työ kiellettyä :( Positiivista tässä on se, että tähän alkaa jo kohta tottua.
 
Ketuttaa se kun viikon unet on menneet plörinäksi ja sen takia treeni ei luistanu, jatkuvasti väsyttää ja ihokin on ihan harmaa :P Vois mennä agre-lenkille hakemaan lääkettä unettomuuteen sekä happea naamaan !!
 
Miespuolisten tapa vetää välillä aivan outoja johtopäätöksiä ja väännöksiä asioista... :/
 
ottaa kieltämättä pannuun että mun pitäs pakata muuttoa varten ja tota tavaraa on LIIKAA! enkä ole edes hamstraaja vaan heitän useimmiten tavaroita surutta roskiin, kun ne käy turhiksi! ärr!

ja toinen mikä tässä pakkaamasisessa hieman ottaa kupoliin on se, että mies on töissä tän yön ja mä täällä oon joutunu pakkailee yksikseni, vaikka muutenkin oon hoitanut kaiken tähän mennessä. mutta minkäs sille mahtaa kun toisella on töitä, mutta silti! ärtsyä!
 
Tauti (tavan flunssa tässä sikaflunssaa ootellessa)
 
Tää päivä on tuntunu ihan hemmetin pitkältä ja tuntuu, ettei oo ikinä ohi. Vaikka kävin töissä ja puntilla niin siltinkään en saa aikaa kulumaan. Ja mihkään kavereita kattoon en viitti mennä kun mua vituttaa. Enkä ees tiiä miksi, kun kaikki on periaatteessa ihan okei, mut silti vaan vituttaa. Tulee koko ajan mieleen se Ismo Alangon kappale, missä lauletaan jotain et vittu kun vituttaa. Ja anteeks kielenkäyttö, mut en tällä hetkellä pysty ilmasemaan itteeni muilla sanoilla. Olen aina inhonnu sunnuntaipäiviä sydämeni pohjasta, mut tänään aivan erityisesti vituttaa.
 
Olen ollut enempi vähempi paskana yli kaksi kuukautta. Tukipohjalliset on teetetty, ja ne ovat aiheuttaneet vain uusia kipuja ja tulehduksia. Kesän harjoittelu on ollut katkonaista ja väsynyttä, töistä on tullut jo ties mitä varoituksia kun sairauslomia on kertynyt yhteensä melkein kuukauden verran (viimeisintä yritin välttää, mutta kipu yltyi hieman liikaa). Lisäksi urheiluun liittyvän byrokratian kanssa on tapeltu toukokuusta asti, mikä on vienyt voimia. Töissä vituttaa, mutta en tiedä uskallanko irtisanoutua ennen kuin työt muutenkin loppuisivat, koska miehellä on luultavasti taas lomautus edessä. Ja tänään, päälle päätteeksi, selvisi etten saa otella tämän vuoden puolella lainkaan. Juuri kun sparri oli alkanut sujua, juuri kun huomasin että polte päästä ottelemaan on taas herännyt, pitkän alavireisen jakson jälkeen. Olen jo valmiiksi ollut jokseenkin pahasti alamaissa, enpä enää tiedä minkä verran kiinnostaa vittu yhtään mikään.

Ja koko ajan jalkaa vihloo.
 
*ituttaa..nyt kun vihdoin olen kuntoilusta innostunut ja ruvennut kunnolla lenkkeileen ja juoksuakin yrittänyt niin koira pistää hanttiin. Ei saakeli sentää ota ainuttakaan juoksuaskelta vaan sitä saa repiä perässä. Toinen dogi kyllä juoksee onneissaan, mutta tämä neiti todella pistää hermoja tiukalle..*murrr*
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom