Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olin aamulla ensin niin tyytyväinen kun oli hyvät yöunet takana, pääsin helposti sängystä ylös ja ajoissa salille, mutta enkös sitten päätynyt riitelemään (uskomatonta!!) erään iäkkäänpuoleisen mieshenkilön kanssa siitä, että pidetäänkö koko salille kuuluvaa radiota päällä vai sammutetaanko radio, että hän voi katsoa ja huudattaa yhdessä nurkassa rauhassa tv:tä! Aaargghhh! :curs: Vielä sen ainoan kerran kun mulla ei ollut iPod mukana.

Kehtasipa kyseinen henkilö vielä alkaa valittamaan siitäkin etten salille saapuessani tervehtinyt häntä. Mistäköhän alkaen salilla on pitänyt tervehtiä kaikkia paikalla olijoita!? Mielestäni sinne mennään treenaamaan eikä tapaamaan ihmisiä, varsinkin ennen seitsemää aamulla..
 
PMS. Eilen vaan itkin. Ensin olin vaan vähän surullinen, mutta illalla kun olin menossa salille niin aloin vaan itkemään ja itkin kaksi tuntia putkeen sitä kuinka paska oon eikä musta oo mihinkään yms. Siis ihan ihmeellistä! En päässy ees salille ja siitä itkin vielä enemmän sitten! Sitten söin jätskiä ja sain siitäkin morkkiksen ja kaikki vaan vitutti! Päähän koskee, mahaan koskee, nukuttaa... Oikeesti. Tämmönen pitäs kieltää lailla.
 
Sanoin miehelle, tai oikeastaan räjähdin, kun se pelasi koneella ja mä koitin laittaa ruokaa ja hoitaa vauvaa ja vauva onnistui kaataa vastavalmistuneet makaronit lattialle niin huusin, kun se ei auta ilman pyytämistä ja kaikki pitää tehdä yksin, kun toinen vaan pelaa koneella.

No tämä vaihtoi pelaamaan pleikkaria.

IHAN KUIN SE OLISI ERI ASIA!
 
ei jaksa vituttaa, mutta harmittaa että tähänkin asiaan pätee se, että kantapään kautta juu.. mutta että monta kertaa pitää mokata että muistaa:curs:
 
Hippa. on sulla ihmeen hyvät hermot. Mun temperamentilla tuollainen tyyppi ois jo hirtetty pleikkarin johtoihin.

Mun salitreeni ei tas kulje kuten pitäis, tai teoriassa kulkee vaan käytännössä teen liikket väärin.
 
Mun piti käydä aamusti punttiksella penkkaamassa ennen työvuoroa, mut kas kummaa kun en sit selvinny ajoissa sängystä ylös, kun väsytti niin penteleesti. Toivottavasti ees illalla puol ysiltä sitten kulkee...
 
Nyt alkaa hiljalleen selvitä syykin väsymykseen. Ei helvata. Mul on flunssa ja aivastelen koko ajan ja nenä vuotaa. Olo huononee vaan koko ajan. Ain´t funny. Ei taida näkyä tätä mimmiä puntilla ehtoommallakaan.
 
Prkle! Tulin tuntia liian aikaisin töihin vahingossa ja nyt sitten ensimmäinen asiakaskin jätti ihanasti tulematta ja tietty ei ilmoitellut mitään!!! Vois luulla et on maanantai.... aamulla olis ehtiny vaik mitä...
 
Vastapainoksi ilonaiheille joidenkin (läheisten) ihmisten itsetuhoisuus. :(
 
Tähän asti mennyt kipsin kanssa kohtuu ok mut nyt alkaa vituttaa: 2 viikkoa aikaa piikkien poistoon ja tulehtunuthan tämä käsi on. Toivottavasti antibiootit auttaa. Haluan eroon tästä hemmetin vaivasta. :/
 
Repäsin vahingossa luomen kun tulin treeneistä. Siis kaulan vieressä oli pieni luomi ja nyt ei enää ole. :( Sitten vaan odotelleen mitä tuokin tuo tullessaan...
 
Jouduin ensimmäistä kertaa puoleen vuoteen astumaan vaa'alle, johtuen siitä että postitettava paketti piti punnita, eikä se onnistunut kuin perinteisellä ihmistaarausmenetelmällä (eikä muita tehtävää suorittamaan tietenkään ollut saatavilla).

Olen vältellyt vaakaa, sillä niin tyhmää kuin se onkin, se yksi numero vaikuttaa siihen miten tyytyväinen omaan ulkomuotooni olen. Koska samat vaatteet mahtuvat edelleen päälle, ilmeisesti lihasmassa on kuitenkin kasvanut jonkin verran - kaipa tämän voisi siis osittain kirjoittaa tuohon "mikä tänään ilostuttaa"-threadiinkin... :)
 
Repäsin vahingossa luomen kun tulin treeneistä. Siis kaulan vieressä oli pieni luomi ja nyt ei enää ole. :( Sitten vaan odotelleen mitä tuokin tuo tullessaan...
Se mitään tuo, älä suotta stressaa. Ite oon joskus tahallaan repiny jonkun pikku luomen omin kätösin irti, enkä ole vieläkään kuollut.;)
 
Odotin viisi viikkoa lähetettä kolmanteen (ratkaisevaan?) leikkaukseen, nyt se tuli, aika on VIIDEN VIIKON päästä...:curs:
Mutta treeni kulkee kivuista huolimatta:puntti: Mikä ei tapa ja niin edelleen.
 
Asun mummin luona pari viikkoa ennen kuin paasen omaan asuntoon. Vaikka on ihanaa viettaa mummin kanssa aikaa, ei 89-vuotiaan kanssa hampaiden kiristelylta voi valttya. Kuulen samat asiat viisi kertaa paivassa ja joudun samoin selittamaan kaiken viisi kertaa. Mummi kulkee perassa kun en osaa esim. ladata tiskikonetta oikein, kaytan liikaa Fairya, saan virtsarakon tulehduksen kun istun avoimen ikkunan aaressa (kesalla!!) ja ostan vaaria asioita kaupasta. Siivooja on varastanut pikkulusikat ja naapuri huijannut laina-asioissa.

Tanaan meinasi palaa pinna kun tulin puoli kahdelta nalkaisena kotiin, olin sentaan syonyt aamiaisen kahdeksalta mummin heratessa vasta puoli yksitoista. Mummin mielesta meidan olisi pitanyt syoda samaan aikaan, mutta mummilla ei ollut nalka. Selitin, etta minulla oli nalka nyt, johon vastaus 'kyllahan sita voi puoli paivaa olla syomatta' ja etta en osaa ottaa muita huomioon, olen myoskin kovapainen. Laitoin kuitenkin ruokaa (salaattia, ruisleipaa, rahkaa ja banaania) ja mummi tuli viereen kauhistelemaan kun syon niin paljon. Aggggh! Meinasin huutaa. Prkle, kun ei saa 28-vuotiaana syoda kun on nalka.

Viikko tai kaksi enaa ja sitten saan muuttaa omaan kotiin. :rock: Sitten on varmaankin mukavaa taas vierailla mummin luona. Nyt taytyy lahtea ulos pakoon lenkille.
 
Hyvä treeniputki katkes, kun olen nyt sit kipee. Lääkäristä tänään hain antibiootit ja tuntuu et järki seisoo kun on niin väsyny.
 
Vituttaa facebook. toisaalta ihan mukava tapa pitää yhteyttä ja säästää puhelinlaskussa(!), mutta sitten. Ihmisiä, joita ei ole nähnyt pitkään aikaan, useaan kuukauteen, melkeinpä vuoteen, nähdessä ei sitten tartte kysyä edes: "Moi, miten menee?", koska kaiken_on_nähnyt jo FBsta. :curs::curs:
Jokohan voitais alkaa duunitkin hoitaa sitä kautta, niin ei tarttis enää poistua kotoa mihinkään?!?!?!?
 
Vituttaa facebook. toisaalta ihan mukava tapa pitää yhteyttä ja säästää puhelinlaskussa(!), mutta sitten. Ihmisiä, joita ei ole nähnyt pitkään aikaan, useaan kuukauteen, melkeinpä vuoteen, nähdessä ei sitten tartte kysyä edes: "Moi, miten menee?", koska kaiken_on_nähnyt jo FBsta. :curs::curs:
Jokohan voitais alkaa duunitkin hoitaa sitä kautta, niin ei tarttis enää poistua kotoa mihinkään?!?!?!?

Mulla oli feissarissa profiili puolisen vuotta, mut sit kyllästyin vähäsen samankaltaisista syistä ja poistin koko fb-tilin pois käytöstä. Ja olen tyytyväinen ratkaisuuni.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom