Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yritin tänään (tai siis eilen) löytää jakkupuvun... Arrrrgh... Tulipa todella sellainen olo, että mun perse on JÄTTILÄISMÄINEN... Se ei mahtunut kuin ehkä kahteen niistä kymmenistä jakuista, mitä sovitin :( Housuja en edes päässyt sovittamaan. Siis, ymmärtäisin jos olisin ihan epäsuhtainen, mutta mun mitat on 90/69/95, ei kai sen nyt pitäis aivan tuntematon yhtälö olla??
Joo, on sitä isompiakin ongelmia, mutta otti kyllä päähän, kun pitäisi löytää siistit vaatteet hautajaisiin lauantaiksi. Kaapissa ei ole jäljellä mitään tummia vaatteita, jotka enää sopisi mulle... :(
Hae Nansolta musta puolihame tai mekko, niin voit käyttää myöhemmin muualla.
Helvetti että vihaan vaatteiden etsimistä kun oon tämmönen mutantti millä 90% rievuista pussittaa selästä ja/tai kinnaa perseestä :(
Käytä ompelijaa, saat laatuvaatteet juuri sulle istuvina, eikä tarvi stressata. Helpottaa elämää kummasti. Ja tulee muuten ihan samanhintaiseksi kuin valmiin vaatteen ostaminen, varsinkin, jos ne halvimmat ja yleisimmät on ne mitkä sulle ei koskaan sovi.
Puhumattakaan siitä kun ne lentää silmiin, ja suuhun... :jahas: Tiedettehän.. kun pyöräilee oikein lujaa ja huohottaa niin suu on koko ajan silleen auki. Oli pienestä kiinni etten nielaissut kokonaista mehiläistä :lol2:.Enpä muuten enää ikinä mene tämmösellä säällä ja tähän aikaan vuodesta pyörälenkille! Oli niin paljon pörriäisiä ilmassa että sai varoa ja muutama eksyi paidan alle ja purasivat iljettävästi. Pelkästä inhosta meni jalat veteliksi pyöräillessä ja nyt oon täynnä paukamia, taatana.
Puhumattakaan siitä kun ne lentää silmiin, ja suuhun... :jahas:
Ja korviin, kun juoksee.:curs: Olenkin ottanut tavaksi lähteä lenkille vasta illalla, päivällä ei pysty. Joka paikassa paarmoja ja kärpäsiä. Ja nuo jälkimmäiset menee todellakin joka paikkaan, etenkin korviin. Ei niitä muina kesinä kyllä näin paljoa ole ollut, vaikka maalla asunkin..