Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Rallit ketuttaa!!! En päässy lähtee pakoon niitä mihinkää niinku normaalisti ja voi herranjesta niitä helikoptereita ja autoja ja kännisiä ja jajajajajajaj. ARGGGH:::!!!!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Helvetti että ottaa aivoon. Tulin tänään kämpille parin kuukauden muuallamajailun jälkeen, ja voi jeesus missä siivossa se oli kesävuokralaiseni jäljiltä. Oli jättänyt lapun pöydälle, että sori en kerennyt pestä lakanoita kun oli kiire, suihkun lattiakaivo ja keittiön lavuaarit eivät vedä lainkaan ja loisteputki on palanut jokin aika sitten. Astiat olivat niin paskaisia, että jouduin pesemään ne uudestaan ja lattialla on roskia niin paljon, että sama kun pari kuukautta olisi kengät jalassa sisällä kävellyt ja vessa haisee ihan kuselle.

Pistin pojalle niin äkäistä viestiä puhelimeen, etten edes muista milloin viimeksi olisin kellekään niin raivostunut. Ihan kuin mulla ei muuta tekemistä olis kuin hoitaa vuokralaisen aikaansaamia paskoja omilla vähillä rahoillani - onko se nyt niin iso homma soittaa isännöitsijälle kun ei putket vedä, hommata uutta loisteputkea ja vähän heiluttaa imuria? Tää kämppä ei koskaan ole ollut yhtä hirveän näköinen - mun piti vähän aikaa tullessani katsoa suu auki, kun en ollut uskoa silmiäni. Kaiken lisäksi on kamala darra kahden päivän festariputken jälkeen, ja päivän ainoaan luksukseen, suihkuun, mennessäni en tietenkään muistanut lattiakaivoa. Minuutin jälkeen lattialla oli muutaman sentin kerros vettä lainehtimassa.:curs:
 
Huono päivä. Huono aamu. Pyöräintervallit oli tiedossa ja alkoi sataa kaatamalla, sitten satoi jo nyrkin kokoisia pisaroita. Mutta keskityin vaan suoritukseen ja ajattelin että kyllä se tästä. 20 minuuttia myöhemmin ajelin sellaista pitkää suoraa ja edessä pyöräili sellainen hintelä nainen, jota luulin aluksi lapseksi kun se ajeli niin epävakaasti tien laidalta toiselle. En ollut varma kummalta puolelta ohittaa joten odotin hetken että nainen valitsisi jomman kumman. Koska tilanne eteni hyvin hitaasti, yritin sitten yritin ohittaa. Ja kappas! Rouva päättikin sitten että nyt käännytään! CRÄSH. Ja molemmat lensi pyörän selästä. Olin itse ihan shokissa mitä oikein tapahtui ja nainen oli yhtä pihalla. Menin tietenkin kysymään onko hän kunnossa mutta nainen puhui jotain ihme venäjää tai serbiaa mitä se nyt olikaan o.O. Vaihdoin vielä englantiin mutta ei se sitäkään osannut.

Koska vaikutti, että oltiin molemmat okei, jatkoin matkaa. Lenkki sinänsä onnistui hyvin (eli jaloissa tuntui mikä oli tarkoituskin). Kotiin tullessa oli hiestä ja sateesta märkä ja halusin vain suihkuun. Mutta koska asun yhä kotona, hemmoteltu siskoni oli tietenkin juuri samaan aikaan siellä. ( Ja koska hän on neuroottinen, hän pesee itseään ensin puolituntia, ekaks vähän kuumalla ja sitten kylmällä ja viidellä eri hiusmömmöllä ja kuivaa hiuksiaan toiset puoli). Tiesin siis että tästä tulee hiiiidasta :(. Odottelin siinä sitten keittiössä likomärkänä ja isä huusi naama punaisena siitä, että edes kehtasin kysyä pääsiskö sinne suihkuun vähän nopeammin.

Meillä on perheessä tällainen hierarkia aina ollut. Ja minä olen siellä pohjalla :piis:. Ensimmäinen ajatus suihkun jälkeen olikin, päästäkää jo mut pois täältä... Töitä kun saisi ja voisi muuttaa poikaystävän kanssa omaan kämppään. Ilman työkokemusta on kuitenkin vaikea saada töitä ó_ò. Ja työkokemusta ei saa ilman töitä.

Elämä on seisahtunut paikalleen ja tulen kotona hulluksi.
 
"Ilman työkokemusta on kuitenkin vaikea saada töitä ó_ò. Ja työkokemusta ei saa ilman töitä."

Tuo on niin ärsyttävää! Itsekkin olen omalta alaltani yrittänyt etsiä nyt yli puoli vuotta töitä, mutta olen aina kuulemma vielä liian kokematon tai nuori. " Jos olisit 5 vuotta vanhempi niin tilanne voisi olla toinen" Argh.:curs:
 
Oli tarkoitus lähteä aamulla seiskan aikoihin salille. Noh, eipäs tullut mitään kun olin vieläkin hereillä. Pyörin vaan sängyssä koko yön ja kyllä meinasi taas itku päästä kun unta ei vaan kuulu. Noh, sain lopulta huimat kaksi tuntia nukuttua! Mietityttää että taasko tämä unettomuus alkaa. Viime talvena meni monta, monta kuukautta 4-5h yöunilla ja olin niin rikki lopulta. Siihen kun vielä ymppäsi kovan treenitahdin, ihmissuhdeongelmat, koulun, stressin ja kadonneen ruokahalun niin oravanpyörä oli valmis. Nyt pitää taas höllätä ettei historia toistaisi itseään....
 
Lähes jokaöiset painajaiset aiheuttaa päivisin ahdistusta ja pahaa mieltä, enkä tajua miksi, kun ne nyt on vaan unia. Viime yönäkin unessa kaikki läheiset yrittivät päättää päiväni mitä ihmeellisimmin keinoin ja eivät suostuneet luovuttamaan vaikka selvisin kaikista yrityksistä jollain konstilla. Eipä tuollaisten unien jälkeen voi juuri sanoa levänneensä.
 
Sillon kun jostain sovitaan niin siitä pidetään myös kiinni! :curs: Jos sovitaan vaikka jostain tapaamisesta tiettyyn aikaan, niin sillon ollaan myös paikalla. Ärsyttävää soitella perään ja sit selvii ettei toinen olekkaan tulossa paikalle.
 
Yritin tänään (tai siis eilen) löytää jakkupuvun... Arrrrgh... Tulipa todella sellainen olo, että mun perse on JÄTTILÄISMÄINEN... Se ei mahtunut kuin ehkä kahteen niistä kymmenistä jakuista, mitä sovitin :( Housuja en edes päässyt sovittamaan. Siis, ymmärtäisin jos olisin ihan epäsuhtainen, mutta mun mitat on 90/69/95, ei kai sen nyt pitäis aivan tuntematon yhtälö olla??

Joo, on sitä isompiakin ongelmia, mutta otti kyllä päähän, kun pitäisi löytää siistit vaatteet hautajaisiin lauantaiksi. Kaapissa ei ole jäljellä mitään tummia vaatteita, jotka enää sopisi mulle... :(
 
Yritin tänään (tai siis eilen) löytää jakkupuvun... Arrrrgh... Tulipa todella sellainen olo, että mun perse on JÄTTILÄISMÄINEN... Se ei mahtunut kuin ehkä kahteen niistä kymmenistä jakuista, mitä sovitin :( Housuja en edes päässyt sovittamaan. Siis, ymmärtäisin jos olisin ihan epäsuhtainen, mutta mun mitat on 90/69/95, ei kai sen nyt pitäis aivan tuntematon yhtälö olla??

Joo, on sitä isompiakin ongelmia, mutta otti kyllä päähän, kun pitäisi löytää siistit vaatteet hautajaisiin lauantaiksi. Kaapissa ei ole jäljellä mitään tummia vaatteita, jotka enää sopisi mulle... :(

Hae Nansolta musta puolihame tai mekko, niin voit käyttää myöhemmin muualla.
 
Hae Nansolta musta puolihame tai mekko, niin voit käyttää myöhemmin muualla.

Joku semmonen olis kyllä hyödyllinen. No, löysin kaapin perältä ikivanhan harmaan itetehdyn jakun joka vielä sopii jotenkuten, etin kaupasta jotkut mustat housut ja paidan ja se on sit siinä. Helvetti että vihaan vaatteiden etsimistä kun oon tämmönen mutantti millä 90% rievuista pussittaa selästä ja/tai kinnaa perseestä :(
 
Mun auto on duunipaikan pihalla ja nyt vituttaa lähteä hakemaan sitä bussilla. Lisäksi katoin yhdet aikataulut väärin ja luulin et ehtisin hakea auton ja käydä siellä mestassa mut nyt en ehdikään, pitää huomenna sit vaan herätä aikaisin ja hoitaa asia pois alta. Jos auto olis himassa ni ehtisin vielä.

Mutta nojaaa, itse mä sen sinne jätin. Oli vaan pakko ottaa bissee :jahas:
 
Helvetti että vihaan vaatteiden etsimistä kun oon tämmönen mutantti millä 90% rievuista pussittaa selästä ja/tai kinnaa perseestä :(

Käytä ompelijaa, saat laatuvaatteet juuri sulle istuvina, eikä tarvi stressata. Helpottaa elämää kummasti. Ja tulee muuten ihan samanhintaiseksi kuin valmiin vaatteen ostaminen, varsinkin, jos ne halvimmat ja yleisimmät on ne mitkä sulle ei koskaan sovi.
 
Enpä muuten enää ikinä mene tämmösellä säällä ja tähän aikaan vuodesta pyörälenkille! Oli niin paljon pörriäisiä ilmassa että sai varoa ja muutama eksyi paidan alle ja purasivat iljettävästi. Pelkästä inhosta meni jalat veteliksi pyöräillessä ja nyt oon täynnä paukamia, taatana.
 
Käytä ompelijaa, saat laatuvaatteet juuri sulle istuvina, eikä tarvi stressata. Helpottaa elämää kummasti. Ja tulee muuten ihan samanhintaiseksi kuin valmiin vaatteen ostaminen, varsinkin, jos ne halvimmat ja yleisimmät on ne mitkä sulle ei koskaan sovi.

Toinen vaihtoehto on muokata esimerkiks Espritin jakkupukuja ompelijalla. Näppärä ompelija ottaa hiukan vyötäröltä sisään ja muokkaa hihoista oikean mittaset. Mä en saa ainakaan mitään joustamattomia vaatteita sopimaan päälleni ilman hoviompelijaani. :D Tää viiskymppinen leidi on oikee taikuri, jolla on magic touch. Loihtii villakangastakeista ja suorista housuista just eikä melkeen sopivat.
 
Enpä muuten enää ikinä mene tämmösellä säällä ja tähän aikaan vuodesta pyörälenkille! Oli niin paljon pörriäisiä ilmassa että sai varoa ja muutama eksyi paidan alle ja purasivat iljettävästi. Pelkästä inhosta meni jalat veteliksi pyöräillessä ja nyt oon täynnä paukamia, taatana.
Puhumattakaan siitä kun ne lentää silmiin, ja suuhun... :jahas: Tiedettehän.. kun pyöräilee oikein lujaa ja huohottaa niin suu on koko ajan silleen auki. Oli pienestä kiinni etten nielaissut kokonaista mehiläistä :lol2:.

Tänään on ollut muuten kiva päivä, mutta työvoimatoimiston ilkeät konttorirouvat ärsyttävät ja pilasivat hyvän aamun.
 
Puhumattakaan siitä kun ne lentää silmiin, ja suuhun... :jahas:

Ja korviin, kun juoksee.:curs: Olenkin ottanut tavaksi lähteä lenkille vasta illalla, päivällä ei pysty. Joka paikassa paarmoja ja kärpäsiä. Ja nuo jälkimmäiset menee todellakin joka paikkaan, etenkin korviin. Ei niitä muina kesinä kyllä näin paljoa ole ollut, vaikka maalla asunkin..
 
Otin ruokavalioon mukaan soijalesitiinirakeet ja jumalauta, et alkoi naama kukkimaan. Aina sama juttu. Kaikki soija aiheuttaa mulle iho-ongelmia. Perseestä.
 
Ja korviin, kun juoksee.:curs: Olenkin ottanut tavaksi lähteä lenkille vasta illalla, päivällä ei pysty. Joka paikassa paarmoja ja kärpäsiä. Ja nuo jälkimmäiset menee todellakin joka paikkaan, etenkin korviin. Ei niitä muina kesinä kyllä näin paljoa ole ollut, vaikka maalla asunkin..

Ikuiset traumat kun penskana mun huone oli oikeesti takkahuone, eli ulko-ovi ihan vieressä ja eristykset niin ja näin.. plus se takka tietenkin! Kaikki ötökät oli aina siellä. Mun pöydällä oli kiipeillyt muurahaisia jo muutaman viikon kun yks yö heräsin siihen, että mun korvakäytävässä käveli yks.
Ja aina kerran viikkoon sai herätä siihen kun hämähäkki käveli naamalta.

Ehkä siksi mä muutinkin niin nuorena pois kotoota :hyper:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom