Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Eipa kai kyseessa olisi hairio, jos se tosta vaan oikenisi. Anyway.. ehka admin voisi laittaa pysyvan viestin, etta tama ei ole syomishairioisten tukemiseen erikoistunut palsta, tukea loytyy muualta ja parit linkit peraan. MUTTA mikali haluaa keskustella yleisesti ravintoon ja liikuntaan liittyvista asioista, sita taalla voi tehda.

Sen laatuiset häiriöt on käsittääkseni muutenkin tarpeen parantaa ammattilaisen avuin, ei nettifoorumin turvin? Jos joku löytää apua foorumilta, ja onnistuu paranemaan, niin hienoa, mutta mun mielipiteeni ei siitä muutu.

Ja kyllä, nyt alkoi vituttaakin. Mun marssimurtuma senkun vaan kipeentyy ja joudun sitten maanantaina varmaan kurvasee työterveyslääkärillä. Sitten se antaa saikkua ja mulla palaa käämi jo ekana päivänä kun on niin tylsää. Ei oo jalkojakaan saanut reenatuksi puoleentoista viikkoon, ja oon aika saletti että pidempi tauko on vielä vasta edessä :(
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Komppailen myös Jepua. Mua kaikki keskustelut vaan villitsevät sairaampaan ja sairaampaan suuntaan. Mutta niin kuin sanottu, yksilöllistä on, siitä en halua käydä taistelemaan.
 
Hyvän ystävän puolesta vituttaa. Ostivat miehensä kanssa yhteisen omistusasunnon ja kaiken piti olla kunnossa, mut nyt toi ukko on jääny kiinni pettämisestä ja uhkapelaamisesta. Kauheet pelivelat niskassa, eikä niillä oo rahaa ees ruokaan ja kaveri on aivan maissa ja ahdistuslääkkeillä. Ja asuvat tietysti toisella puolen Suomea niin auttaminenkin on hankalaa. Men. What can you say?
 
Ja mun oma ongelma: Finnit. Uusi teini-ikä paiseineen on iskenyt, kun lisäsin ruokavaliooni terveelliseksi arvioimiani pähkinöitä. Tulos: Otsassa 5 finniä. Voi vittu.
 
Suututtaa kun treeni menee pilalle ulkopuolisten tekijöiden takia! Kun pyörälenkkiin ei saa vauhtia ruuhkaisten teiden takia (joutuu aina pysähtelemään). Tai maastaveto menee pilalle, kun liukas tanko putoilee hikoavista käsistä yli 50 kg:n painoissa (tarttis olla remmit :[). Tai juoksulenkki katkeaa jalkakipuun...

Eli vaikka motivaatiota riittäisi kuinka, niin aina ei vain pysty tekemään sitä parasta mahdollista suoritusta! That sucks ò_ó.
 
Väsyttää ja vituttaa. Jopa koiran tahditon kävely ärsyttää (peitsaa). Eli nyt ollaan jo vitutuksen multihuipentumassa. Töissä teki mieli paiskoa tuoleja seinään,kun eivät edestä "siirtyneet" vaan jäivät pöydänjalkoihin kiinni, imuri jäi jumiin, lasta ei pysynyt seinällä... Olisipa ollut voima muuttaa tavarat eläviksi ja aiheuttaa niille niin paljon tuskaa ja kipua ja huutoa kuin mahdollista. Nyt vain kiukuspäissäni potkaisin imurin seinään aiheuttaen yläkannen irtoamisen ja pölypussin leviämisen. Kiukku kannattaa.

Salille koitin mennä purkamaan kiukkua, mutta siellä joku buenoperäinen nainen teki kyykkyjä 60 kilolla (pepun salaisuus paljastui) niin hirvittävän metakan kanssa, että en tienny ketä ollaan panemassa. Oikeasti kuulosti siltä, että on käynnissä jokin multiple orgasm - effect. Ettette luule minua nyt ihan tiukkapipoksi, niin normipäivänä olisin vaan huvittunut ja jatkanut treeniä ihan normaalisti, mutta nyt tunsin oikein kun ohimoissa sykki kiukusta, kun jokaista hauiskääntöä seurasi kanssatreenaajan hinaajahuuto. Naisella oli vielä kuulokkeet korvilla, niin tuskin kuuli omaa ääntänsä. Lisäksi vihaan lapsia ja ruokaan tuli liikaa mausteita, kun kiukkuisena ravistelin maustepussia liikaa.


S**tana.
 
Kerranki ku vien pyörän huoltoon ja samalla asennutin tavaratelineen, jonka ostin sieltä, niin eiköhän se vanha kuuppa laskuta siitä asennuksesta, vaikka huoltoon vietäessä tyttö lupas, et sisältyy hintaan. Kait mä nyt oisin saanu sen telineen halvemmalla muualta ja osannu sen asentaa ihan itsekin. Ärsyttää tollaset!
 
Ukko lähti taas töihin ja mun pitää taas kaks kuukautta selvitä ilman meisseliä maisemissa. Ja kainaloonkaan ei pääse. Tuskanen olo jo nyt vaikka aikaa kulunu vasta vajaa viikko. Huoh.
 
Juuri nyt kyrsii ihan kiitettävästi nämä mun ehkäisypillerit mitä oon vedellyt.. Migreenin takia syödään estrogeenitonta versiota ja mulla on nyt ylirunsaat ja vittumaisen vaikeet menkat IHAN KOKO AJAN. On joo todella toimivat ehkäisypillerit kun ei voi harrastaa seksiä!! Kyllä vituttaa. :evil: Mä päätin tänä aamuna luopua näistä ja siirtyä kondomeihin, tulkaa finnit, tulkaa kaikki muukin, mikä tahansa on parempaa kuin tää älytön vuotaminen.. no can do.

Ja sali jossa mun piti alottaa on sittenkin rempassa. Noh, odotetaan, käydään fillaroimassa sillä välin. Jotain valoisaa pitäis keksiä ja se vois olla ehkä se, että nyt tiedän mikä pillerimerkki ei sovi mulle. :hyper:
 
Vittu oikeesti miehet on IDIOOTTEJA! Toi avokki huudattaa pleikkaria ihan täysillä ja olen monta kertaa pyytänyt, että laittaa hiljemmalle. Kyllähän se laittaakin, mutta sitten taas vähän ajan päästä se huutaa.

Sitten miehet ihmettelee, miksi naiset nalkuttaa..

Meen ostaa viimeisillä rahoilla tuolle paskiaiselle kuulokkeet, jotta ei tarttisi enää kuunnella tota vitun räminää tuntikausia joka helvetin päivä.

Sori kiroilu, mutta se helpottaa.
 
Vittu oikeesti miehet on IDIOOTTEJA! Toi avokki huudattaa pleikkaria ihan täysillä ja olen monta kertaa pyytänyt, että laittaa hiljemmalle. Kyllähän se laittaakin, mutta sitten taas vähän ajan päästä se huutaa.

Sitten miehet ihmettelee, miksi naiset nalkuttaa..

Meen ostaa viimeisillä rahoilla tuolle paskiaiselle kuulokkeet, jotta ei tarttisi enää kuunnella tota vitun räminää tuntikausia joka helvetin päivä.

Sori kiroilu, mutta se helpottaa.

Mä ostin miehelle lahjaksi kuulokkeet, kun kyllästyin kuuntelemaan jääkiekkoa samalla, kun koitan lukea tenttiin tai kirjoittelen esseitä. Hyvin otettiin vastaan ja siis noitahan tarvitaan vain silloin, kun mul on jotain keskittymistä vaativaa, muutoin mua ei meteli haittaa. Meillä ei oo ollu yhtään sanomista ko aiheesta ostoksilla käymisen jälkeen.
 
Joskus mietin, etta vietan turhan paljon aikaa yksin, etta pitaisi olla sosiaalisempi ja ja ja.. ja sitten kun olen ja menen muiden kanssa ja istun siina ja kuuntelen toisen turinoita ja on niiiiiiin tylsaa, etta meinaan vajota uneen. Pahimpia ovat yleensa baari-illat. Ja sitten mietin taas, etta olisinpa mieluummin yksin ja miksi lahdin. Tasta syysta (ehka) en edes ole tavannut ketaan kivaa miesta, tylsistyn aina heti. Aggh. Anteeksi, nukahdin, olet niin tylsa. Tapaanko aina vain vaaranlaisia ihmisia vai onko vika minussa? Vai onko se ihan OK olla yksin, jos ei huvita muiden seura? :jahas:

Toinen vi**tuksen aihe ovat muurahaiset, joita on joka paikassa. Kutittavat.
 
Joskus mietin, etta vietan turhan paljon aikaa yksin, etta pitaisi olla sosiaalisempi ja ja ja.. ja sitten kun olen ja menen muiden kanssa ja istun siina ja kuuntelen toisen turinoita ja on niiiiiiin tylsaa, etta meinaan vajota uneen. Pahimpia ovat yleensa baari-illat. Ja sitten mietin taas, etta olisinpa mieluummin yksin ja miksi lahdin. Tasta syysta (ehka) en edes ole tavannut ketaan kivaa miesta, tylsistyn aina heti. Aggh. Anteeksi, nukahdin, olet niin tylsa. Tapaanko aina vain vaaranlaisia ihmisia vai onko vika minussa? Vai onko se ihan OK olla yksin, jos ei huvita muiden seura? :jahas:

Toinen vi**tuksen aihe ovat muurahaiset, joita on joka paikassa. Kutittavat.

Mulla on usein suunnilleen sama homma. Jotenki viihdyn tosi hyvin itsekseni. Ihmiset, joiden kanssa ei ole mitään yhteistä pitkästyttävät. Väsynyttä tavata vanhoja koulukavereita, joiden kanssa juttu ja keskustelut ei mene yhtään eteenpäin, huoh. Oisikin joku sellainen ystävä, jonka kanssa ois paljon yhteistä ja juttun juurta.
 
Nyt vi****aa kurkkukipu, jonka takia piti nousta sängystä keittään teetä keskellä yötä! :/
..ja tietty, TIETTY kello 6:15 herätämässä..
Ärsyttää jo valmiiks huominen vetelä olo!
 
Miks me naiset ajatellaan aina kaikki niin hemmetin moneen otteeseen ja kaivetaan kaikki ja murehditaan todella monta päivää jotakin, minkä mies voi unohtaa minuutissa???
 
Joo oli mukava herätä tänää siinä vähä jälkee neljän aamulla ja pyöräillä töihin kuudeks ja kaikki tämä vain sen takia että töissä voin huomata, että työt alkaaki vasta 13.30. HUOMENNA pitäisi mennä kuuteen.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom