Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aaargh! Sadepäivän iloja meittin 3-vuotias tuhos just torkkupeiton silppuamalla sen saksilla :curs::curs: Kattovat lastenohjelmia olevinaan isoveljen kanssa telkkarista. Ihme kun olikin hiin hiljaista :curs:
 
Nettikaupat on niin perseestä! Tilasin puhelimen, ja hups vaan, toimitus kesti 2 viikkoa luvatun 5 päivän sijaan. Postista tupsahti idän markkinoille suunnattu VENÄJÄNKIELINEN puhelin, josta vain 3 näppäintä toimi. Kettu.
 
Väsyttää ja vituttaa. Matkakuumeessani olen haalinu liikaa työtunteja ja nyt mä en ehdi enkä jaksa tehä mitään muuta. Oliko järkevää?:curs::zzzz:
 
Väsyttää ja vituttaa. Matkakuumeessani olen haalinu liikaa työtunteja ja nyt mä en ehdi enkä jaksa tehä mitään muuta. Oliko järkevää?:curs::zzzz:

Sama juttu täällä... mut onneks se matkan ajattelu saa silti vielä jaksamaan!! 15 duunipäivää enää ja sit muutaman päivän loma!!
 
Hell yeah! Hemoglobiini 106 ja voitte arvata meneekö puolimaratonille treenaaminen sen takia aika tehokkaasti päin helvettiä! Anemia. Taas. :curs:
 
Kuppinuudelit. Siis mikä noiden funktio on, sillä ei niillä ainakaan nälkä lähde!?! Kaksi lusikallista nuudeleita ja loppu onkin jotain maustettua lientä. Miten jotkut pystyy elää tuommoisella lounaalla koko päivän?
 
KUUMUUS. Eikö vois jo tulla syksy pian! Töissä meinaa läkähtyä toimistoon, eikä siellä passaa puoli alasti lojua kun asiakkaitakin käy. 8 h kun siellä paistuu niin on aika naatti olo!
Lenkilläkään ei voi käydä kun koirat läkähtyy ja itteä vituttaa.
 
Ärsyttää kamalasti kun tuntuu että en millään pääse yli tuosta entisestä tykkäyksen kohteesta. Aina kun tuntuu siltä että jes, nyt unohdin ko. miehen ja ei enää mitkään surkeat ajat tule mieleen niin eiköhän joku biisi tms. tuo yhteisiä muistoja mieleen ja tässä sitä ollaan taas miettimässä mikä meni pieleen ja miksi ja syyttelen taas itseäni. Blah!

Milloin mä pääsen tästä yli... Niin vaikeata, niin vaikeata.
 
Tänään on jo aamusta niin väärällä jalalla noustu..
Selkä kipeenä, typerä riita miehen kanssa heti aamusta, rahat vähissä.
Kaikki vituttaa enemmän tai vähemmän!
 
Hell yeah! Hemoglobiini 106 ja voitte arvata meneekö puolimaratonille treenaaminen sen takia aika tehokkaasti päin helvettiä! Anemia. Taas. :curs:

Ootko kokeillu syödä jatkuvasti joka päivä b-vitamiinia ja foolihappoa vähän niinku estolääkityksenä?
 
Äh. Sen kerran kun tuntuis että löytyis semmoinen ihminen, jonka kanssa yhteiselo ois ihanaa ja kemiat synkkaa ja elämä hymyilee.. niin sit se ihminen on toisella puolella maapalloa. Perkele.
 
Äh. Sen kerran kun tuntuis että löytyis semmoinen ihminen, jonka kanssa yhteiselo ois ihanaa ja kemiat synkkaa ja elämä hymyilee.. niin sit se ihminen on toisella puolella maapalloa. Perkele.

Tervetuloa kerhoon! Onneks tekstiviestit kulkee ja laajakaistayhteydet ja puhelinyhteydet toimii. Joskus se lyhyt puhelukin saa hymyilemään koko viikoksi ja hyvää kannattaa odottaa. Onko teillä mitään toivoa myöhemmin päästä samalle paikkakunnalle?
 
EhrNam, ei oikein. Tuo toinen asuu siis ihan syntyjään Yhdysvalloissa (okei ei se nyt IHAN maapallon toisella puolella ole mutta kaukana kuitenkin..) ja on siis amerikkalainen. Meillä ei ole Mitään toivoa, enkä ole ihan varma että onko tää nyt vaan ykspuolista.. siis tiedän, että se välittää miusta ja mitä kaikkea, mutta luulenpa ettei se olis valmis suhteeseen vaikka mä asuisin sen naapurissa.. Että ihan tuhoontuomittua :D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom