Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Kuinka kauan penikkataudin paraneminen kestää? Pitäisikö siitä käydä lääkärissä? Miksi se on niin v*tun kipeä!?

Nyt jo viikon verran purrut hammasta yhteen näiden kanssa prkl. Mitään en siis ole enää harrastanut sen jälkeen kun nämä alkoi kunnolla oireilemaan - kosketusarat.
Aluksi kun en tajunnut sen olevan mitään vakavampaa.

Hemmetti kun hyvät lomatreenit menee pilalle tämmösen takia :itku:
Ja kun ne on kipeeeeeeet.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
eyd: Jokin aika sitten juttelin yhden kaverin kanssa joka kärsi penikoista, ja sille tehtiin se mukava operaatio.. Jossa mennään ihon läpi lihaksen ylä- ja alapäästä ja sitten sellaisella sukkapuikon tapaisella vehkeellä revitään se lihaskalvo koko matkalta auki. Sattu kuulema ihan kivasti sekin, mutta parani. Ehkä kannattaa mennä lääkäriin jos tarpeeksi vaivaa?
 
Ai niin, meinasi ihan unohtua tämä oma vitutuksen aihe. Selkäkipu. Mielestäni 178cm pitkää ihmistä ei ole tarkoitettu työskentelemään tilassa joka on 80cm korkea. Varsinkaan päivätolkulla. Terkkarikin oli vittumainen, mutta ei siitä sen enempää. Huomenna pitäisi olla Helsingissä vääntämässä kättä.. ja minähän olen, sattui tai ei. Onneksi sentään alkoi kesäloma ja pääsen bilettää Prideille.:kippis1:
 
Kuinka kauan penikkataudin paraneminen kestää? Pitäisikö siitä käydä lääkärissä? Miksi se on niin v*tun kipeä!?

Nyt jo viikon verran purrut hammasta yhteen näiden kanssa prkl. Mitään en siis ole enää harrastanut sen jälkeen kun nämä alkoi kunnolla oireilemaan - kosketusarat.
Aluksi kun en tajunnut sen olevan mitään vakavampaa.

Hemmetti kun hyvät lomatreenit menee pilalle tämmösen takia :itku:
Ja kun ne on kipeeeeeeet.

Kauan. Mikään asiantuntija en ole, mutta omieni kanssa olen tapellut nyt kuukauden - aivan täysin en ole kyennyt rasittamista välttämään, mutta 95-% kyllä. Sehän tuossa taudissa niin pirullista onkin, että sen tajuaa yleensä vasta aivan liian myöhään.
 
"ei sillä oo väliä minkänäköstä siellä on", "mene sä vaan", "ihan sama".

Kuulostaa mun mieheltä. Paitsi, että se aina joskus valittaa, kun kaikki tavarat on mun ja koko koti on ihan mun näköinen. Me ollaan muuttamassa taas kuukauden päästä ja kyselin miestä mun kanssa tapetteja katsomaan niin ei herraa kiinnostanut taaskaan.
 
Vittu menee hermot. Mun pitäs lähteä venyttelytunnille, mutta mies vaan vetää sikeetä enkä saa sitä herätettyä.

Jos se ei herää ajoissa niin kosto elää ja sitten juoksen koko sen kesäloman JOKA ILTA jossain jumpassa.

Perkele.
 
Vittu menee hermot. Mun pitäs lähteä venyttelytunnille, mutta mies vaan vetää sikeetä enkä saa sitä herätettyä.

Jos se ei herää ajoissa niin kosto elää ja sitten juoksen koko sen kesäloman JOKA ILTA jossain jumpassa.

Perkele.

No heräshän se ja pääsin tunnille.
 
Ylikunto. Hirveesti tekis mieli salille ja muutenkin urheilemaan, mutta täytyy nyt ottaa iisisti, kun keho ei kestä... :( Onneks sentään saan rauhallisesti liikkua; kävelyä ja pyöräilyä. Lääkäri kielsi raskaan liikunnan, mikä on hankalaa, koska mulla on asenne, että täysillä mennään ja että liikkuessa täytyy tulla hien pintaan. Ahistaa!
 
Nyt suivii ja täysillä. Sekä omasta autosta että naapurin autosta oli takarengas tyhjennetty viime yönä. Lisäksi saman naapurin ulko-oven lukkoon oli tungettu jokin helkutin metallitikku, minkä vuoksi naapuri joutui keskellä yötä kutsumaan lukkosepän paikalle. Nyt pitäisi viimeisistä rahoista meikäläisen sitten maksella renkaan paikkaus. (Pitäisikö vielä samaan hengenvetoon sanoa siitäkin, että rahatilanne vituttaa, koska tilinauhani perusteella mulle ei ole tulossa sellaista reilun satasen urakkapalkkaa, jonka piti tässä tilissä tietääkseni tulla?) Vittu kun arjen pitää aina olla tällaista kaikenlaisten ylimääräisten ongelmien ja huolten selvittelemistä, kun yhdestä päästään niin jo on seuraava ahdinko edessä. Lisäksi mietin, että pitääkö tässä nyt enemmänkin alkaa pelätä jotain ilkivaltaa, eihän tästä kuitenkaan kukaan kiinni jää joten tekijät voivat rauhassa mellastaa vielä lisää.
 
Miehet :curs:
 
Nyt pitäisi viimeisistä rahoista meikäläisen sitten maksella renkaan paikkaus.
Olin väärässä. Ei ollut Venlan viimeisistä rahoista paljon apua; ei sitä rengasta korjata voinut, pitää ostaa uusi. Lukuisia puheluita rengasliikkeeseen, vakuutusyhtiöön, miehelle ja taas sama kierros alusta uudelleen. Ja sitten vielä tämä helvetin sairasloma, joka jo melkein loppui mutta jatkuu nyt kuitenkin, ja saa nähdä kuinka pahasti se vie mahdollisuuden osallistua nyrkkeilyleirille, jota olen odottanut puoli vuotta, tietenkin innoissani. Vituttaa niin suunnattomasti, että itku tulee.
 
Kuumuus. Lenkit menee aivan pilalle kun tuolla paahteessa saa viiden kilometrin juoksun jälkeen lämpöhalvauksen. Pystyy liikkumaan vain puolella teholla kun yleensä menee 10 :(. Tässä melkein kaipaa jo niitä 20 asteen pakkasiakin verrattuna tähän. Ikinä ei kylmyys estänyt juoksemasta.
Aamulla olisi viileä joskus 8-9 aikaan mutta laiskiaisen tekee mieli nukkua ne +10 tuntia. Ja iltalenkit ei taas sovi kuvioihin.

No, pitää yrittää kompensoida pyöräilemällä tai jotain. Ainakin vilpoisempaa liikuntaa.
 
Kiva kiva...tänään lekurissa selvisi, että tulossa on leikkaus ja sairasloman pituus välillä 2-5 viikkoa, ennen leikkausta ei voi vielä sanoa, paljonko saikkua lopulta tulee... Ei siinä muuten mitään, mutta kun oon jo nyt saanut sanomista mun älyttömästän suuresta sairaslomapäivien määrästä. Oon siis ollut tänä vuonna kaks kertaa alkuvuodesta kuumeflunssassa (3+2 päivää), kerran oksennustaudissa (1 päivä), kerran kuumeessa kovan päänsäryn kera (3 päivää) ja kerran tämän nykyisen vaivan takia (1 päivä). Ookoo, tuleehan tuosta jo kymmenen sairaslomapäivää puolelle vuodelle, mutta mitä mä sille voin, että olen kipeänä? Sanoinkin jo työterveydessä viime flunssan yhteydessä, että mun kroppa varmaan reagoi työstressiä... Kiva, kun syyllistetään siitä, että on sairas. Työkavereita vaan taputellaan selkään, kun tulevat töihin vaikka ovat flunssassa, kun "pitäähän sitä ne tärkeimmät hommat kuitenkin hoitaa".

Ahdistaa ja pelottaa jo nyt mennä huomenna töihin ja varoittaa tulevasta leikkauksesta...tulee varmaan aika kylmä vastaanotto, huoh... :itku:
 
Miksi auton ilmastointilaite hajoaa juuri tällaisena vuodenaikana? Miksi huoltoon on monen viikon jono? Miksei minulla ole näpsäkkää urhoa, joka vaihtaisi suitsait jonkun f*****g kompressorin? Miksi sellainen f*****g kompressori maksaa ziljoonan? :curs: :curs: :curs:
 
Kiva kiva...tänään lekurissa selvisi, että tulossa on leikkaus ja sairasloman pituus välillä 2-5 viikkoa, ennen leikkausta ei voi vielä sanoa, paljonko saikkua lopulta tulee... Ei siinä muuten mitään, mutta kun oon jo nyt saanut sanomista mun älyttömästän suuresta sairaslomapäivien määrästä. Oon siis ollut tänä vuonna kaks kertaa alkuvuodesta kuumeflunssassa (3+2 päivää), kerran oksennustaudissa (1 päivä), kerran kuumeessa kovan päänsäryn kera (3 päivää) ja kerran tämän nykyisen vaivan takia (1 päivä). Ookoo, tuleehan tuosta jo kymmenen sairaslomapäivää puolelle vuodelle, mutta mitä mä sille voin, että olen kipeänä? Sanoinkin jo työterveydessä viime flunssan yhteydessä, että mun kroppa varmaan reagoi työstressiä... Kiva, kun syyllistetään siitä, että on sairas. Työkavereita vaan taputellaan selkään, kun tulevat töihin vaikka ovat flunssassa, kun "pitäähän sitä ne tärkeimmät hommat kuitenkin hoitaa".

Ahdistaa ja pelottaa jo nyt mennä huomenna töihin ja varoittaa tulevasta leikkauksesta...tulee varmaan aika kylmä vastaanotto, huoh... :itku:

Se ei todellakaan ole kenenkaan asia huomautella sairaspaivien maarasta, luultavasti jopa laitonta. Ala edes hetkauta korviasi, se ei kuulu kenellekaan. Tyo on tyota ja jos ei pysty tekemaan toita, niin sitten ei tehda. Ei maailma siihen kaadu. Tama lansimainen tyomoraali vaan on vankkumaton, hehe. Mitapa jos hommaisit ison pinon kirjoja, joita olet aina halunnut lukea ja ihan 'torkeasti' vaan otat 'kaiken irti' sairaslomasta. Tai teet ruokaa pakkaseen. Otat parvekkeella aurinkoa.. elamaa se vaan on, eiks niin?

Alaka edes kuvittele pyytavasi anteeksi sairaanaoloasi, ilmoitat van asian ja silla siisti.
 
Edelliseen liittyen: joillain työpaikoilla on ihan normaalia puuttua sairauslomiin, jos niitä on paljon, mutta silloin kyse on siitä, että työntekijän sairauspoissaolot johtuvat samasta syystä ja sitten pitäisi pohtia, mitä olisi tehtävissä jotta työntekijä saataisiin kuntoon. Silloin ei toki ole mistään vainosta kyse. Mutta tämähän nyt ei oikeastaan liittynyt tuohon asiaan millään tavoin.

Itselläni on myös valtavan huono omatunto ja valtavan suuri vitutus sairauspoissaoloista, koska poissaoloni johtuvat melkein poikkeuksetta rasitusvammoista, joiden syy on paitsi työssä myös harrastuksessa. Pomon asenne on ollut vähän sellainen, että itseäsi saat syyttää kun olet tuommoinen tyhmä urheilija. Totuus kuitenkin on, ettei yksin harrastus kuten ei yksin työkään mun paikkoja hajota. En tiedä pitäisikö tässä ihan tosissaan alkaa miettiä jotain uutta duunia, sellaista joka ei fyysisesti olisi kovin rasittavaa. Valitettavasti juuri nämä fyysiset työt ovat kovasti yleensä mieleeni.

Jouduin perumaan osallistumiseni nyrkkeilyleirille, jota olen - kuten sanottua - odottanut reilut puoli vuotta, heti kun leiristä ensimmäinen info tuli. Edelleen vituttaa aivan sanoinkuvaamattoman paljon. Lisäksi ajattelen, että tuotan vain pettymyksiä uudelle valmentajalleni ja myös työpaikan väelle. Olen tyystin epäkelpo tapaus. Itku tulee.
 
Jouduin perumaan osallistumiseni nyrkkeilyleirille, jota olen - kuten sanottua - odottanut reilut puoli vuotta, heti kun leiristä ensimmäinen info tuli. Edelleen vituttaa aivan sanoinkuvaamattoman paljon. Lisäksi ajattelen, että tuotan vain pettymyksiä uudelle valmentajalleni ja myös työpaikan väelle. Olen tyystin epäkelpo tapaus. Itku tulee.

No voihan VEE, ikava kuulla. Jos ei asialle voi mitaan, niin sitten ei voi, ala itke, ei se auta. Hae mansikkata, on kuulemma SE aika. Laita hyvaa musaa ja vaikka huuda taysia. Saattaa helpottaa. Tai naurattaa. Itseani rupesi myos vituttamaan nyt sitten kuitenkin, kavin treeneissa, eika napannut ei yhtaan. Valmentajakin vain vitutti eraasta syysta, jota en viitsi mainita. No okei, se oli pureskellut jotain koka-lehtia ja oli ihan kippurassa prkle. Etta nain taalla pain maailmaa. Loin hanta lujaa tekniikkaharjoituksissa kun otti paahan (tuli sanomista). :D Hyi. Otan fillarin ja lahden merenrantaan jaahtymaan. :jahas:
 
Jäi juoksulenkki lyhyeen kun ensimmäisten 3 km aikana vastaan tuli 3 juoppoporukkaa jotka huuteli hävyttömyyksiä. Kävi ärsyttämään niin paljon että päätin mennä takas kotiin... Iltalenkit yksin lähiössä ei sovi mulle, hermot menee! Huomenna aamulla parempi yritys!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom