Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
ja mullakin tämä isoin irvistelijä on (puoleksi)kasvissyöjä ja joutui odottaan ikuisuuden et pääsi paistelemaan soijanakkeja kun muut söi oikeaa makkaraa :) halutti niin kommentoida jotain mutta en alennu samalle tasolle..
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minulla oli suuria vaikeuksia saada unta viime yönä. (Taisi olla täysikuu.) Lisäksi vitutti miehen pleikkarin pelaaminen niin paljon, että kiukuttelin ja suututin hänet. Nyt on ilmeisesti mykkäkoulu menossa. En ole ihan varma. Olen tyhmä, kun hermostun jostain pelaamisesta. Öisin - ja varsinkin kun en saa unta - kilahtelen muutenkin oudoista asioista. (Toisaalta ajattelen, että ihan hyvin tuollaisesta voikin suuttua.) Ikävää, jos meistä on tulossa pariskunta, joille muutaman viikon yhtäaikainen loma tekee tällaista. Todella ikävää.
 
joo hieman pistää vituttamaan kun en päässyt kouluun!! :( ja mietityttää vaan että mihin sitten menis tai pääsis töihin kun ei niitä työpaikkoja ihan hirveästi oo tarjolla varsinkaan kun ei oo koulutusta tai lukio on käytynä mutta sillä ei paljo juhlita...
 
Minulla oli suuria vaikeuksia saada unta viime yönä. (Taisi olla täysikuu.)

Mulla oli sama. Järkeilin sen johtuva 85-prosenttisesta tummasta suklaasta illalla, mutta tuo täysikuukin on ihan mahdollinen selitys!
 
Mua aika harvoin vituttaa niin paljon, että lähtisin siitä kirjoittelemaan minnekään, mutta tällä kertaa kyllä ottaa melkoisesti aivoon.

- Lähdettiin lasten kanssa mummulaa kohti, niin eikös nuorempi oksenna jo ekalla bussimatkalla itsensä, bussipenkin ja mut yltäpäältä oksennukseen. Käytiin siis kaupungissa kääntymässä, saatettiin isompi lapsi junamatkalle ja lähdettiin nuoremman kanssa takas kotiin. Tossa se on ny niinku ei mitään olis ollukkaan. Jäi sit sukulaiset näkemättä, mikä ottaa sen takia päähän, että mää en muutenkaan niitä liian usein näe, vaikka haluaisinkin.
 
- Lähdettiin lasten kanssa mummulaa kohti, niin eikös nuorempi oksenna jo ekalla bussimatkalla itsensä, bussipenkin ja mut yltäpäältä oksennukseen. Käytiin siis kaupungissa kääntymässä, saatettiin isompi lapsi junamatkalle ja lähdettiin nuoremman kanssa takas kotiin. Tossa se on ny niinku ei mitään olis ollukkaan. Jäi sit sukulaiset näkemättä, mikä ottaa sen takia päähän, että mää en muutenkaan niitä liian usein näe, vaikka haluaisinkin.

Onhan tilanne toki harmillinen, mutta varmaan olet kuullut, että matkapahoinvoinnissa se oksu tulee aika nopeasti ja harvemmin tuolle reaktiolle mitään ehtii tehdä (ainakaan lapsena).
 
Stash, ei sillä oo koskaan ollu matkapahoinvointia minkäänsortin kulkuvälineessä ja koko aamun se oli jotenkin oudon hiljainen, nukahti päiväunille heti aamupalan jälkeen (tätä ei oo ikinä ennen tapahtunu), eikä suostunu syömään lounasta (tätäkään ei oo koskaan ennen tapahtunu). Eli ihan vatsatauti on kyseessä. Mut, kuten edelliselläkin kerralla, meni näköjään ohi melko vähillä oksennuksilla... sairastumisille ei mitään voi, eikä tarvikkaan voida. Mut vituttaa silti se, että me todella harvoin voidaan minnekään lähteä heikon rahatilanteen vuoksi ja sit ne harvatkin kerrat jää käymättä. En muista koska oon viimeks päässy viemään lapsia mummulaan. Viime kesänä vissiin.
 
Stash, ei sillä oo koskaan ollu matkapahoinvointia minkäänsortin kulkuvälineessä ja koko aamun se oli jotenkin oudon hiljainen, nukahti päiväunille heti aamupalan jälkeen (tätä ei oo ikinä ennen tapahtunu), eikä suostunu syömään lounasta (tätäkään ei oo koskaan ennen tapahtunu). Eli ihan vatsatauti on kyseessä. Mut, kuten edelliselläkin kerralla, meni näköjään ohi melko vähillä oksennuksilla... sairastumisille ei mitään voi, eikä tarvikkaan voida. Mut vituttaa silti se, että me todella harvoin voidaan minnekään lähteä heikon rahatilanteen vuoksi ja sit ne harvatkin kerrat jää käymättä. En muista koska oon viimeks päässy viemään lapsia mummulaan. Viime kesänä vissiin.

Ok, joten automaattisesti ajattelin, että on kyse matkapahoinvoinnista. Ei voi olla ajattelematta, että tuohon tilanteeseen sitten liittyy jotakin jännittävää tai muuten sellaista, että siihen täytyy reagoida noin. Vai onko päällä pahin uhmaikä ja huomionhaku, joka ilmenee sitten ihan fyysisesti? :rolleyes: Harmi juttu kuitenkin.
 
Mikä tänään vituttaa, no se etten yksinkertaisesti uskalla treenata tai edes lähteä juoksemaan koska kurkussani on ollut epämukava ja vihjaileva tunne on usean päivän ajan: flunssa meinaa iskeä päälle. Hinku päästä treenaamaan olis suuri :puntti: , mutta en viitsi leikkiä asialla joka pitäisi ottaa vakavasti. Pitänet ottaa suosiolla ihan rauhassa, ettei pahene tämä flunssan poikanen. Niin ja pitkästä aikaa olis 3 päivän vapaa, joten ei oikein innostais olla sairaana kotona koko vapaata. :hyper:
 
Valtan yleensa valituspalstaa, yritan ajatella positiivisia asioita, mutta menkoon..

Vi**ttaa vahan kaikki, olen niin kypsa kaikkeen. En voi sille mitaan, olen vaan. Ajattelen kamalia asioita, paani sisalla asuu myrkyllinen kiukkupussi joka kiroilee ja jota arsyttaa kaikki ja jokainen.

Ja olen siis Thaimaassa ja pitaisi olla 'elamani seikkailu' ja tuntuu, etta tapan vaan aikaa, huvittaisi lahtea oikeastaan huitsin nevadaan. :jahas:

Valitsemani laji ei kiinnosta, muiden seura ei kiinnosta, ei kiinnosta olla sosiaalinen eika yksinkaan. Mahdoton olen.

..ainakin pyoraily ja treeni muissa muodoissa maittaa. Ja hyva musiikki, ruoka ja aurinko (tosin olen kyllastynyt helteeseen, sita on nyt jatkunut jo ihan tarpeeksi).

On koti-ikava ja aitia ikava ja haluaisin laittaa sukat ja kunnon vaatteet paalle eika aina vaan hikiset sortsit ja t-paita ja sandaalit.

Huh, helpotti (nyt jo naurattaa.. vahan.)
 
Viime päivinä on vituttanut melkein kaikki asiat. Ihan kamalat fiilikset päällä 24/7! Tänään on ärsyttänyt tuo sade, polvivammat (en pääse juoksemaan), oma saamattomuus, ihmissuhdeasiat, ikävä ex:ää kohtaan jne. Aaaargh.
 
Edelleen vituttaa olla kokoajan kärsiä rasitusvammoista. Mulla oli ennen iskiaskipu vasemmassa jalassa. Nyt se on kätevästi vaihtanu oikeeseen.. Herättää yöllä, ei tietookaan että menis ylispaguja tai että vois ylipäätään tehä jotai jalanheittoja... Istua ei voi hetkeäkään, huomenna lähen reissuun, pakko mennä junalla ku en pysty ajaa autoa.. Ja matkahan sit tulee maksmaan edes takasin 84e... Jee, tosi kiva. VITTU MIKS EN VOI IKINÄ OLLA TERVE????
 
En tiedä mitä tää on, liekö PMSää vai oonko muuten vaan niin hajalla, mutta tuntuu että itku on koko ajan ihan kauheen herkässä. Esim. tänään mua vastaan käveli nainen, jolla oli mukanaan koira joka oli ihan saman rotuinen kun meidän koira (nykyisin kuollut) ja mä purskahdin itkuun kun näin sen. Tuolla sitten kävelin ihmisten ilmoilla ja itkeä vollotin. Oli kyllä vastaankulkijoiden ilmeet aika :wtf:. Tää on ihan outoa, koska mä en normaalisti ole näin herkkä enkä muista että oisin koskaan aikaisemmin ollutkaan.

e: ja tosiaan tuli vielä mieleen sellainen tilanne, jossa humalainen mies kosi mua ruokakaupassa muutama päivä sitten. Meinasin siitäkin alkaa vollottaa. En sillä, että oisin ollut jotenkin onnesta sekaisin vaan tuli jotenkin sellainen säälittävä "tähänkö on tultu"-olo, vaikka normaalisti olisin vastaavan ottanut ihan huumorilla.

e2: ihana purkautua tänne. Ihan kuin joku päiväkirja :haart:
 
Kivojen kesälomareissujen jälkeen paluu arkeen ei oikein toimi. Tuntuu tuplasti ankeammalta alkaa paahtaa taas läpi jotain tenttikirjaa ja raapustaa esseetä evvk aiheesta. Mut ku pakko ne hiton paperit on vain saada. Olis vaan niin ihanaa elää normaalia elämää, jossa sais vain olla ja elää ilman jatkuvaa pänttäämistä ja raapustamista. Sais matkustella ja tavata ystäviä niin paljon ku haluaa. Mulla menee kyllä varmaan eka vuosi valmistumisen jälkeen äkkilähtöjen parissa, kun otan kiinni kaiken sen elämän, mikä jää väliin paahtamisen takia. Kaipaan ihan hulluna tollasta vapaata elämää ilman aikatauluja. Kun mun arki on niin kurinalaista. Ja nyt se nyppii ihan kympillä. Pitää varmaan mennä mollin sivuille lukeen työpaikkailmotuksia että kirkastuu mieleen taas ne omat tavoitteet, jos toi viimiset sata sivua englanniksi sit menis nopeemmin. On tää niin tämmöstä aina välillä. Tänään on kyl niin takki auki että.
 
Mua ei vituta, mutta ahdistaa, että tästä(kin) mainiosta palstasta tulee enemmän ja enemmän pelkästään syömishäiriöisten foorumi. Yritän tietoisesti vältellä ko aihetta oman sairaan menneisyyteni takia ja nyt tuntuu, että täältäkin on kohta lähdettävä pois. :(
 
Mua ei vituta, mutta ahdistaa, että tästä(kin) mainiosta palstasta tulee enemmän ja enemmän pelkästään syömishäiriöisten foorumi. Yritän tietoisesti vältellä ko aihetta oman sairaan menneisyyteni takia ja nyt tuntuu, että täältäkin on kohta lähdettävä pois. :(

Tavallaan ymmarran ahdistuksen, mutta.. liikunta/kehonmuokkaus/ravinto ovat sellaisia aihealueita, etta niiden ymparilla (valitettavasti) pyorii syomishairioitakin. Kasi ylos, kenella ei koskaan ole ollut ongelmia syomisen kanssa? Ei kai taalla voi sanoa, etta suu kiinni, jos sinulla on hairio.

Jos tanne joku syomishairioinen eksyy, niin mielestani apuakin voi tarjota, jos osaa/jaksaa. Joskus tekee ihan hyvaa auttaa muita sen sijaan, etta miettisi vain omia asioita. Ei kai tasta nyt mitaan syomishairiofoorumia saa silti tekemallakaan, kun niin monella on halua ja tavoitteita elaa tervetta elamaa.

Ja syomishairioisestakin voi kehittya terve punttimimmi jos siihen annetan mahdollisuus, eiks niin?

Ei kannata vetaa hernetta nenaan. Jos ahdistaa muiden 'ongelmaisuus', niin ruutu kiinni hetkeksi tai stten voi ajatella, etta olemme kaikki elamassamme eri pisteessa ja onpas hyva, ettei minun tarvitse enaa kamppailla noiden juttujen kanssa.

EDIT! Tuli viela mieleen, etta jos yleinen mielipide on se, etta tasta on hiljalleen muodostumassa syomishairioisten tukipalsta, ehka admin voisi laittaa palstan kulmaan ilmoituksen 'pakkis/punttimimmit ajavat terveyden ja hyvan olon asiaa jaadijaa, tama ei ole tukipalsta syomishairioisille, haun kautta saattaa saada vastauksen moniin kysymyksiin, eika ketaan kaannyteta pois, mutta.. jaadijaa', ehka saitte pointista kiinni.

Jottei olisi ihan :offtopic: niin paiva on vasta alkanut, mutta voisinpa paattaa, etta tanaan ei sitten vituta mikaan. Ja eteenpain..
 
Apuahan täällä on annettu kilotolkulla, mutta mua ainakin kyrsii, että siitä ei oteta sitten opiksi. Musta se on ajan hukkaa alkaa auttamaan toisia, kun selvästikään paraneminen ei kiinnosta ja aina löytyy kyllä litania tekosyitä miksi ei voi tehdä sitä ja tätä paranemista edistävää aktiviteettiä. Mä en sano, että kaikki täällä pyörivät syömishäiriökeissit olis sellasia, mutta aika suuri osa on kyllä ollut.
 
Apuahan täällä on annettu kilotolkulla, mutta mua ainakin kyrsii, että siitä ei oteta sitten opiksi. Musta se on ajan hukkaa alkaa auttamaan toisia, kun selvästikään paraneminen ei kiinnosta ja aina löytyy kyllä litania tekosyitä miksi ei voi tehdä sitä ja tätä paranemista edistävää aktiviteettiä. Mä en sano, että kaikki täällä pyörivät syömishäiriökeissit olis sellasia, mutta aika suuri osa on kyllä ollut.

Eipa kai kyseessa olisi hairio, jos se tosta vaan oikenisi. Anyway.. ehka admin voisi laittaa pysyvan viestin, etta tama ei ole syomishairioisten tukemiseen erikoistunut palsta, tukea loytyy muualta ja parit linkit peraan. MUTTA mikali haluaa keskustella yleisesti ravintoon ja liikuntaan liittyvista asioista, sita taalla voi tehda.
 
Apuahan täällä on annettu kilotolkulla, mutta mua ainakin kyrsii, että siitä ei oteta sitten opiksi. Musta se on ajan hukkaa alkaa auttamaan toisia, kun selvästikään paraneminen ei kiinnosta ja aina löytyy kyllä litania tekosyitä miksi ei voi tehdä sitä ja tätä paranemista edistävää aktiviteettiä. Mä en sano, että kaikki täällä pyörivät syömishäiriökeissit olis sellasia, mutta aika suuri osa on kyllä ollut.

Täysin samaa mieltä Jepun kanssa!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom