Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt on kyllä aika räjähdysaltis olo. Olin maalaamassa hyllyjä sellaisella
tummanruskealla puulakalla, kun tuo katosta roikkunut lauta tippui suoraan
lakkapurkin päälle kaataen ja pudottaen sen kengilleni. :jahas:

Sekä autotallin lattia, että noin sadan euron lenkkarit ovat aika heikossa
hapessa. Vittu että meni maku koko remontoinnista.. :itku:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Surua sydämessä. Annoin itselleni luvan kanssa aikaa itkeä vielä lauantain ja sunnuntain, ja itkinkin oikein huutamalla tuskaa ulos kaks päivää. Tänään piti ryhdistäytyä ja reipastua ja antaa maailmalle takas samalla mitalla. Mutta vitut tämä helpota yhtään. S A T T U U! ja kirjottaminen on edelleenkin mulle parasta terapiaa, siksi valitan taas täälä. Ja hei heti irtoo hymy :) Sataa kaatamalla, mä lähden pihalle.Mitä kipeämpää tekee, mitä huonommin menee, sitä enemmän saan aikaan. Eiks vaan? :)

Ei nyt sanan varsinaisessa merkityksessä vituta, vaan olo on enemmänkin surumielinen. Tajusin tässä juuri, että kun parhaat kaverit (3 kpl) muuttavat Ouluun opiskelemaan, niin mulla ei tule olemaan mitään elämää. Mä en käy keneenkään muitten kanssa kapakoissa, sillä muijat sattuvat olemaan parasta kapakkareissua, kun niilläkään tärkeintä ei ole ryyppääminen vaan hauskan pitäminen. Mä en myöskään käy keneenkään muiden luona kylässä kuin niitten. Onhan mulla nyt koulussa kavereita, mutta ne ovat kavereita eivät ystäviä. Tulee pirun tylsä ensi lukuvuodesta. Koulussa olisi yksi kaveri, jonka kanssa vietin vielä viime syksynä enempi aikaa, mutta poikakaveri vie nykyään kaiken ajan. Ei paljon huvita mennä koulun kahvilassa viereen istumaan, kun jätkä heti katsoo että "painuu vittuun siitä." Huah.
Noh, kohta mun elämässä ei ole mitään muuta kuin koulu ja punttis.

Viikonloppunakin sai todeta sen, että meikä ei kelpaa kenellekään (en minä nyt sentään kuitenkaan ihan kenen kanssa lähde, mutta silti). Miesrintamalla ei ole koskaan ollut vipinää ja eikä koskaan näköjään tule olemaankaan. Paska. Rupeaa vaan pikkuhiljaa vituttamaan, kun aina saa pakkeja :curs: ...

Ihan aikuisen oikeasti, kuinka helvetin vaikeaa on oikein saada treenikaveri? :curs:

kroppa vittuilee mulle...

Kävin eilen lääkärissä. Pyysin uuden lähetteen fysioterapiaan, kun selkäni on taas kipeä. Lääkäri totesi kannustavasti, että tuossa iässä pitäisi pärjätä ilman ft:aa. Ikään kun en sitä tietäisi...

Lisäksi selvisi, miksi olen aina niin väsynyt. Minussa on anemia. Loistavaa. Luoja tietää, miten pitkään sekin on ollut; verenluovutuksessa lukemat on aina olleet hyvät, ilmeisesti ne sormenpäästä otettavat kokeet eivät ilmeisesti ole luotettavia. Kaikki rauta-arvot oli alakanttiin, ja vieläpä laskeneet edellisestä (hutikuussa mitattiin.) Nyt sitten syödään rautaa, ja ellei tilanne korjaannu, pääsen nielemään letkua. No, se on tuttua juttua keliakian takia. TOIVON, että tämä johtuu jostain vahingossa gluteenille altistumisesta, eikä esim. vuotavasta mahahaavasta...(En yhtään ihmettelisi, vaikka minulla olisi sellainenkin.

Näen tänään miesystävän kahden viikon tauon jälkeen, emmekä ole ehtineet oikein edes puhelimessa puhua tässä välillä. Tuntuu, että mies on ihan vieras ihminen. (kaiketi korjaantuu heti, kun nähdään.)

sataa sataa ropisee jne. vois jo vähitellen arska näyttäytyä. neljä päivää satanut aivan putkeen ja tuullut kahta kauheammin :curs: . pyörällä polkeminen on todella kivaa silloin. NOT! koulu tökkii vaikka jäljellä enää kaksi kuukautta. pitää yrittää jaksaa. ja kaiken lisäksi päänsärkyä ollut maanantaista lähtien, ei kiva nyt yhtään! :curs: ihan vähän vituttaa. :itku: ja taas niin pienistä asioista maailma kaatuu niskaan. :jahas:

Närästys. Mistä hitosta mulle nyt yht'äkkiä keksii tulla närästys??! Ihan kamala olo mahassa! Hyi! Ja vielä pitäs koira käyttää iltalenkillä, mut ku ei vaan pysty tämän mahan kanssa kävelemään. Pitää kittailla piimää loppuilta, muitakin hyviä närästyksentappokeinoja otetaan vastaan :jahas:

Missukka sanoi:
muitakin hyviä närästyksentappokeinoja otetaan vastaan :jahas:

Rennie tai Pepsid duo apteekista :)

Mua vituttaa olla töissä. Viimeiset päivät ennen lomaa tuntuu matelevan etanaakin hitaampaa. Kello käyttää varmana 2 tuntia yhden tunnin kierrokseen. Kaikista paskinta on, ettei töitä edes oo kun asiakkaat ei suostu ilmaantumaan ja henkilökuntaa on sitäkin enemmän.

Missukka sanoi:
Närästys. Mistä hitosta mulle nyt yht'äkkiä keksii tulla närästys??! Ihan kamala olo mahassa! Hyi! Ja vielä pitäs koira käyttää iltalenkillä, mut ku ei vaan pysty tämän mahan kanssa kävelemään. Pitää kittailla piimää loppuilta, muitakin hyviä närästyksentappokeinoja otetaan vastaan :jahas:

En oo koittanut, mutta muistaakseni tuolla Treeni ja ravinto -osiolla oli joskus juttua närästyksestä... täällä. Koitas tota ja raportoi toimiko :)

Kiitoksia vaan vinkeistä. Join tuossa juuri litran piimää ja nyt on taas hyvä olo. Lenkilläkin pääsin käymään koirulaisen kanssa. Onneksi on erittäin harvinainen vieras tämä vaiva, joten tuskin tulee tuota maizenaa kokeiltua ainakaan lähiaikoina :) :koputtaa puuta:

Vituttaa tämä sairastelu! Taas kuumeessa ja poissa töistä. Helvetillinen yskä, lima on niin tiukassa että lopulta yskiminen menee oksentamiseksi. :urjo: Ja mä vihaan oksentamista!

Avo oli ostanu mun palkintopokaaleille hienon vitriinin.. Ei siinä mtn, kiva ajatus ja vihdoinkin saadaan pokaalit sun muut pois varastosta lojumasta, mutta.. Se pölykerros niiden tarvaroiden päällä. Ei jumankauta. Enkä millään jaksais alkaa niitä puhdistamaan. :wall: Sinänsä kyllä aika pieni murhe, mutta vituttaa kuitenkin. :rolleyes: Toinen mikä vituttaa on tuo kipeä selkä. :curs:

Aamulla puuroa laitellessani huomasin salitreenin jälkeisessä zombietilassa ostaneeni normaalia sokerillista mehukeittoa vähäkalorisen sijaan :jahas:

Halo sanoi:
Aamulla puuroa laitellessani huomasin salitreenin jälkeisessä zombietilassa ostaneeni normaalia sokerillista mehukeittoa vähäkalorisen sijaan :jahas:

Auts! Toi on vittumaista, tiedänn...
Joskus on tullu ostettua laittilimun sijaan tavallista, ja huomasin sen vasta ku olin jo kulauttanu huiviin koko sokeri paukun... Onneks oli massakausi :lol2: Vähän keljutti mutta ei menny pasmat kovin sekasi. Ostin sitä punasta tavallista (verigreippi?) jaffaa sen vesimeloniappelsiinihässäkkä laitin sijasta. Varokaa.

Flunssa jyllää nyt kunnolla, mutta onneksi ei ole kuumetta. Nenä vuotaa, yskittää ja korvat ovat pirun kipiät. Siisti tunne, kun korvissa vain hurisee :D.

Toinen vitutuksen syy on se, että mä en pysty syömään kunnolla, kun alahampaat ovat niin kipiät. Eilen nimittäin sain alas raudat ja nyt kun vetäminen rupeaa tuntumaan, niin auts. Ei paljon pureskennella.

Töissäkäyminen haittaa harrastamista/treenaamista!!! :itku: Ihan sippi! Piti mennä silti salille, vaikka ei yhtään löydy tehoja. Todella painava olo ja päätä särkee, ja se ei salilla parane! Hyvä ku jaksaa kunnolla raajoja nostaa ja liikuttaa.

Aivan täysin eri meininki vaikkapa viikonloppuaamuna treenata hyvien yöunien jälkeen, huhuh, täysin eri!!! Mä oon ihan eri muotoinenkin sillon! :rolleyes: Arkena 8h toimistotyön jälkeen ihan pelkkä turvonnu läjä. Todella paska olo nyt. Ilman duunia kehittyisinkin ehkä joskus. Välillä tuntuu, että onkohan tää puolitehonen vääntö ihan hyödytöntä hommaa..

Myöhästyin sitten ekan kerran töistä tänään :wall: Päivän ensimmäinen vuoro jäi siis ajamatta. prkl.

Avokki valehteli päin naamaa. Asia sinänsä melko mitätön, mutta mietityttää vaan, mitä kaikkee paskaa se mulle suoltaa päin näköö, kun noin helposti käy :curs:

Yhtä#Hauista sanoi:
Auts! Toi on vittumaista, tiedänn...
Joskus on tullu ostettua laittilimun sijaan tavallista, ja huomasin sen vasta ku olin jo kulauttanu huiviin koko sokeri paukun... Onneks oli massakausi :lol2: Vähän keljutti mutta ei menny pasmat kovin sekasi. Ostin sitä punasta tavallista (verigreippi?) jaffaa sen vesimeloniappelsiinihässäkkä laitin sijasta. Varokaa.

Parasta on tietysti se, kun mä oon niitä ihmisiä joilla menee tunti kaupassa kun en osaa päättää Pirkka-myslin ja Euroshopper-myslin väliltä ja luen kaikki tuoteselosteet kolmeen kertaan ja vertaan kilohintaa jne. Sit dissaan aina mutsia, kun se ostaa huomaamattaan jotain mangokalkkunafileitä tai hylamaitoa tai valkosipulimaustettua leipäjuustoa... Ja sit ostan väärää mehukeittoa :rolleyes:

Halo sanoi:
Parasta on tietysti se, kun mä oon niitä ihmisiä joilla menee tunti kaupassa kun en osaa päättää Pirkka-myslin ja Euroshopper-myslin väliltä ja luen kaikki tuoteselosteet kolmeen kertaan ja vertaan kilohintaa jne. Sit dissaan aina mutsia, kun se ostaa huomaamattaan jotain mangokalkkunafileitä tai hylamaitoa tai valkosipulimaustettua leipäjuustoa... Ja sit ostan väärää mehukeittoa :rolleyes:

Vau, onko muitakin joilla on sama "ongelma" kuin mulla...? Ihana kuulla. Heh, aina kun avokki hakee kaupassa kinkkua, se ottaa jotain pippuri-naudanpaistia... varmaan 20 € kilolta.. Itse haen aina sitä tavallista 7-8 €/kilo kinkkua. AXA:n hedelmämyslistä en kuitenkaan luovu, vaikka halvempia versioitakin löytyisi! Muuten, se Lidl:n kalliimpi hedelmämysli (2,99 musta pussi) on täynnä hedelmiä... muistaakseni 45 %. Namnam!

Muumineito sanoi:
Muuten, se Lidl:n kalliimpi hedelmämysli (2,99 musta pussi) on täynnä hedelmiä... muistaakseni 45 %. Namnam!
VAROITUKSEN SANA! Kun sen pussin aukaisee... ei sitä saa kiinni ihan heti ja ne hedelmät löytyy massusta. Ja pähkinät kans :kuola:

Ja se mikä tänään vitutta on, etten ole pysynyt puhtaassa bodiruoassa pariin päivään :( Turvottaa niin että ei tiä miten päin olis. Kaloritki jäi eilen laskematta ku ei vaan ollu motivaatiota. Töistä olin niin väsynyt (taas semmonen 7,5h päivä seisomista, jonka aikana istuin 5min.) että sali jäi haaveeksi vaan. Eilen illalla tulikin sitte sikailtua anoppilassa sipuli-sienipiirakalla ja mustikkapiirakalla... Onneks ne oli gluteenittomia ja perunapohjaisia ja vähäsokerisia. Joku lohtu tässäkin elämässä :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom