Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Sinttu sanoi:
Eleonoora, miten olis koiranpentu?:D Se vois viedä sun hoivaamishalut vähäks aikaa, ja saat aikaa suorittaa opintojasi loppuun ja muutenkin varmistaa että sä ja elämäsi ootte "valmiita" niinkin suureen muutokseen kuin vauva on :thumbs:

Hyvä idea sinänsä :) , mutta mä en ole niin innoissani noista koirista, että sellaisen ottaisin. Eikä tähän asuntoon saa eläimiä tuoda. Ja avo on koirille vähän allerginen..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vihlonta hengittäessä

ei nyt niinkään vituta, mut vähän ottaa kuiteski päähän (en nyt jaksa omaa keskustelua asiasta kehittää), mutta tänä aamuna kun heräsin vähän aikaa sitten, sattuu hengittäminen aivan kympillä :itku: :itku: . taikka lähinnä vasemmalle puolelle hengittäessä vihloo niin paljon, että pintahengittämiseksi menee. täysin sisäänhengittäminen ei onnistu, kun tuntuu että joku pistää puukolla vasemmalle puolelle juuri rinnan alle kylkeen:( onkohan jokin lihaskramppi, kun suoristaa itsensä on tuntuu kuin lihakset jotenki kramppaisivat? on helpompi olla hieman kumarassa. saakeli sentään :curs: . hyvä lähteä nyt töihin sitten tässä kunnossa. "tervepä terve, mä tässä vain hengittelen. NOT."

Aylah sanoi:
ei nyt niinkään vituta, mut vähän ottaa kuiteski päähän (en nyt jaksa omaa keskustelua asiasta kehittää), mutta tänä aamuna kun heräsin vähän aikaa sitten, sattuu hengittäminen aivan kympillä :itku: :itku: . taikka lähinnä vasemmalle puolelle hengittäessä vihloo niin paljon, että pintahengittämiseksi menee. täysin sisäänhengittäminen ei onnistu, kun tuntuu että joku pistää puukolla vasemmalle puolelle juuri rinnan alle kylkeen:( onkohan jokin lihaskramppi, kun suoristaa itsensä on tuntuu kuin lihakset jotenki kramppaisivat? on helpompi olla hieman kumarassa. saakeli sentään :curs: . hyvä lähteä nyt töihin sitten tässä kunnossa. "tervepä terve, mä tässä vain hengittelen. NOT."

Hui. Toivottavasti tuo ei ole mitään vakavaa ja menisi nopeasti ohi! Kuulostaa nimittäin aika pahalta. Mut jospa se tosiaan olisi jokin lihaskramppi.

Mua vituttaa tänään se, että en meinannu päästä edes sängystä ylös. Kävin eilen jonkinmoisen tauon jälkeen salilla ja nyt on jokainen lihas ihan jumissa. :curs: Tiesin, että lihakset tulee kipeiksi, joten en tehnyt millään "isoilla" painoilla, mutta kävin kuitenkin suunnilleen koko kropan läpi. Pitäisi kai olla iloinen, kun tietää, että jotain on ainakin tullut tehty, mutta ei tämä nyt kuitenkaan hirvittävän kivaa ole. Ja kun tuo niska-hartia seutu on kans ihan jumissa. Ollut jo pitkään ja avo on sitä yrittänyt välillä hieroa, mutta siitä on vain hetkellinen apu. Pitäisi kai varata aika hierojalle..

Jyväskylään ralleihin lähtö edessä iltapäivällä ja ilma on aivan hirvee! Se siitä nautinnosta katsoa itse rallia kun reitit on mutalöllöä ja kura roiskuu :( Mutta yritetään ottaa tämäkin positiivisesti ja keskitytään rallin sijaan drinkkien maisteluun, uusiin ihmisiin ja meininkiin Jyskälän yössä! :kippis1:

Aylah sanoi:
sattuu hengittäminen...
Minulla oli täysin samanlaiset oireet viime syksynä. Vaiva ilmaantui jonkun jalkatreenin jälkeen - treenin aikana ei tuntunut mitään ihmeellistä, mutta jossain vaiheessa sen jälkeen huomasin tuollaisen pistoksen ja yön aikana se sitten paheni. Säikäytti kovasti ja työnteosta ei tullut kyllä mitään, kun ei voinut kunnolla hengittää. Kävin lekurissa ja otettiin sydänfilmikin, mutta eihän siellä mitään sitten ollut. Diagnoosiksi jäi joku lihaskramppi ja sain muistaakseni kipulääkettä. Vaiva alkoi sitten vähitellen parantua ja olisikohan neljän-viiden päivän kuluttua hävinnyt sitten kokonaan. Oli kyllä tosi ikävä vaiva ja jäi vähäksi aikaa sellainen kammo, että ei tehnyt mieli vetää syvään henkeä.

Ei siis ole välttämättä mitään vaarallista, mutta kannattaa varmaan silti käydä lääkärissä, jos yhtään siltä tuntuu! Mullekin kaikki sanoivat, että tuo on varmaan vaan joku lihaskramppi, kyllä se siitä... mutta ei sitä oikeasti uskaltanut siihen luottaa, niin pahalta se tuntui.

Aylah sanoi:
... sattuu hengittäminen aivan kympillä ..."

Minulla on ollut myös samanlaista pistosta muutamia kertoja. Yleensä se on tullut iltaisin ennen nukkumaanmenoa ja aamulla on ollut jo poissa. Nukkuminen on ollut aivan hirveää koska kyljen kääntäminenkään ei onnistunut kuin toiseen suuntaan... Mutta jokin lihaskramppi tämä ainakin on ollut. Pelottavaa silti, joka kerta käy mielessä että nytkö tulee slaagi... Treenaamiseen jotenkin olen tämän yhdistänyt.

Aylah sanoi:
ei nyt niinkään vituta, mut vähän ottaa kuiteski päähän (en nyt jaksa omaa keskustelua asiasta kehittää), mutta tänä aamuna kun heräsin vähän aikaa sitten, sattuu hengittäminen aivan kympillä :itku: :itku: NOT."

Mikäs on kierron vaihe? Toivottavasti ja luultavasti on joku kramppi. Itsellä on endometriooma palleaa vasten ja kun se on kipeä niin hengitetään niinkus jenkkiohjelmien synnytysvalmennuksessa.

kyl vieläkin vihloo vasemmalle puolelle rinnan alapuolelle, kun hengittää :itku: . ei tosin niin paljon kuin muutama päivä sitten, koska nyt kirjoitinkaan. mutta kuitenkin tarpeeksi, että huolestuttaa. on tullut sellainen painon tunne siihen kohtaan mistä vihloo. eli what the fuck on taas kyseessä?! hieman kyllä pelästyttää kun ei tiedä sit onko tullut jotain sydänperäistä juttua. täytynee katsoa vkl:n ylitse ja soitella tk:hon, mikäli ens viikolla jatkuu. hengästymistä on vältettävä, eli bye bye salikäynneille siksi aikaa :curs: . ja juuri kun siihen rytmiin taas pääsi mukaan.

AARGH, koira aloitti vinkumisen tunti sitten, puol tuntia sitten käytin sen tarpeillaan (kyllä oli kova hätä) ja nyt EI NUKUTA YHTÄÄN. Tein avokille eväät duuniin ja pitää varmaan itekin alkaa aamupuuroa keittelemään. Ei tässä muuten mitään mutta kun pitää huomenna taas herätä 6.00 ja mennä töihin ja unirytmi sotkeentui.

Aylah sanoi:
kyl vieläkin vihloo vasemmalle puolelle rinnan alapuolelle, kun hengittää

Tuttavilla ja työkavereilla on vastaavaa aiheuttanut lihaskramppi sekä jokin nikamalukko rintarangassa tms. Harvoin noi kai sydänperäsiä vaivoja on, mutta parempihan sekin tarkastuttaa, jos epäilee. Työkaveri tosiaan oli käyny ties mitkä lääkärit ja muut läpi ja sillä ihan tosissaan luultiin sydänvaivoja, kunnes se meni johonki niksauttajalle, joka totes, että koko selkäranka lukossa.

Angelica-82 sanoi:
Tuttavilla ja työkavereilla on vastaavaa aiheuttanut lihaskramppi sekä jokin nikamalukko rintarangassa tms. Harvoin noi kai sydänperäsiä vaivoja on, mutta parempihan sekin tarkastuttaa, jos epäilee. Työkaveri tosiaan oli käyny ties mitkä lääkärit ja muut läpi ja sillä ihan tosissaan luultiin sydänvaivoja, kunnes se meni johonki niksauttajalle, joka totes, että koko selkäranka lukossa.
joo, eilen tajuttiin että jonkintason lihaskramppi on. kulta hieroi eilen selkää ja löysi vasemmasta kyljestä sellaisen lukon, että oksat pois. sitten tosin vasemmalta puolelta, kun kokeilee rinnan alta kylkiluita, jokin ihme siellä muljahtelee sormien alla kun hieroo. wtf? nyt sitten tänään töissä juuri se ko. paikka on hieman vihlonut selästä hengittäessä. joten täytynee lähteä heti miten niksauttajalle. tosi inhottava tunne tulee vain, kun alkaa heti miettimään pahinta mahdollista.

Voi itku

Ei hyvin mene! Oon seurustellu pari vuotta ja nyt ollaan oltu etäsuhteessa pari kuukautta. Tarkoitus oli muuttaa kullan luo syksyllä. Ilmeisesti kuitenkin hän ei enää mua rakasta. Sillä yllättäen hän ei enää vapaa-aikana vastaa minulle eikä soita. Nyt meni taas viikonloppu, ettei vastannut eikä soittanut. Kun olen kysynyt asiasta, hän väittää rakastavansa ja haluavansa olla mun kans, ja vannoo ettei petä. Mutta mie en enää ymmärrä moista käytöstä. Oikeastaan tämä ei vituta, vaan itkettää ja ahdistaa....
Pääsisi edes tästä antibioottikierteestä pois,että voisi alkaa kunnolla treenata, saisi edes salilla kunnolla rääkätä itseään.
Ja miten ihmeessä voi olla niin vaikeaa löytää harrastuskavereita. Olen yrittänyt löytää salikaveria ja sen lisäksi kaveria bodypumpiin, spinningiin, kävelylle, uimaan jne. Mutta kukaan kavereista ei harrasta mitään. Tai ne yrittää harrastaa, mutta into lopahtaa.Kaverini hankki salikortin samalle salille ja vannotti, että mun pitää aina pyytää sitä ja tsempata. Kokonaista kolme kertaa sain sen sinne, muuten aina ollu jotain ihmetekosyitä.Enhän mie voi sitä väkisin sinne tukastakaan raahata.
Ovatko muut saliharrastajat yksinäisiä susia? Minäkin menetin harjoittelukaverini, kun muuttivat toiselle paikkakunnalle töiden perässä. Olisi niin kiva, kun olisi kaveri varmistamassa...
Tällä hetkellä on kyllä niin surkea olo. Hitto noitten miesten kans! :itku:

Unnukka sanoi:
Ja miten ihmeessä voi olla niin vaikeaa löytää harrastuskavereita. Olen yrittänyt löytää salikaveria ja sen lisäksi kaveria bodypumpiin, spinningiin, kävelylle, uimaan jne. Mutta kukaan kavereista ei harrasta mitään.
Tässä asiassa neuvoisin koittamaan tutustumaan siellä salilla (tai jumpalla jne.) JO KÄYVIIN ihmisiin, ei niinkään käännyttämään jo olemassa olevia kavereita uuden harrastuksen pariin, se kun useimmiten on melko vaikeaa, sillä tuon kipinän täytyy lähteä jokaisesta itsestään. Vaikka välillä tuntuu siltä, että näin vanhemmiten uusiin ihmisiin tutustuu yhä huonommin, niin kannattaa välillä ottaa riski ja kokeilla tehdä tuttavuutta muitten sali-immeisten kanssa - saattaa vaikka yllättyä miten hyviä ystäviä sieltä voi saada :thumbs: (terqquja Fättikselle ja Faidralle :worship: )

Emmah sanoi:
Tässä asiassa neuvoisin koittamaan tutustumaan siellä salilla (tai jumpalla jne.) JO KÄYVIIN ihmisiin, ei niinkään käännyttämään jo olemassa olevia kavereita uuden harrastuksen pariin, se kun useimmiten on melko vaikeaa, sillä tuon kipinän täytyy lähteä jokaisesta itsestään. Vaikka välillä tuntuu siltä, että näin vanhemmiten uusiin ihmisiin tutustuu yhä huonommin, niin kannattaa välillä ottaa riski ja kokeilla tehdä tuttavuutta muitten sali-immeisten kanssa - saattaa vaikka yllättyä miten hyviä ystäviä sieltä voi saada :thumbs: (terqquja Fättikselle ja Faidralle :worship: )
No, voi vitsi! Mä oon käynyt samalla salilla vuoden verran, enkä oo tutustunut yhteenkään tyyppiin. Mä oon kyllä tosi huono tutustumaan ihmisiin ja toisaalta mun salilla käy paljon niitä lähentäjä-loitontaja-100 toistoa -naisia, joita mä en kyllä treeniseuraksi haluaisikaan. Yhden kaverin oon pari kertaa saanut mukaan uimaan, mutta se on aina halunnut lähteä vartin jälkeen pois.

Viikonloppu meni juodessa ja syödessä.. .AAArrgh :kippis1:
Ja tänään töitä yöhön asti, joten ei pääse edes salille... :wall:

Emmah sanoi:

Vuoden tosiaan kävin samalla salilla viisi-kuusi kertaa viikossa ja en saanut yhtään treenikaveria. Muutamiin ihmisiin tutustuin, mutta kun ne naiset on juuri niitä lähentäjä-loitontaja naisia, jotka jäisivät penkissä jo pelkän tangon alle, joten ei niistä kauheasti apua.
Sitten ne tuumailee,että:"Hui kamalaa, ei toi oo yhtään naisellista ja päivittelee mun käsivarsia, joissa ei ole vielä niin mahdottomasti massaa!"
Porukka tuijottaa ihan törkeesti, kun väännän siellä naama punaisena, hiki valuen ja muristen :hyper:
Mutta tämä taitaa olla pienempien kaupunkien ongelma, samanhenkisen porukan löytäminen on kuin neulaa etsisi heinäsuovasta.

Juuri kun sain selkäni kuntoon, niin eikös pukannut flunssan :curs: Ja kissalla taitaa olla korvatulehdus (tai vähintäänkin joku ihottuma korvassa) :(

Noh.. taas on kait sitten työpaikan vaihto edessä. Johan sitä onkin melkein kolme kuukautta oltu tässä paikassa. Varmasta vakipaikasta vaihdoin kun tarjosivat sellasia hommia mitä olen aina halunnut tehdä. No nyt kolmen kuukauden jälkeen niitä keikkoja on ollut yksi kymmenien paskojen keikkojen joukossa. Ja pomo valittaa kaikesta.. ja nyt on sitten irtisanomassa koeajan jälkeen. Vittu olis pitäny tajuta jo silloin keväällä että tämä paikka ei pidä... Tää on jo kolmas työpaikka tämän vuoden puolella ja jostain se neljäskin on sitten löydyttävä. Just ollaan talon rakentamista aloittelemassa niin ei ole varaa työttömäksikään jäädä, etenkään kun ollaan vielä neljän kuukauden päässä liiton rahoista. Olenko mä niin saatanan taukki etten ymmärrä tästä elämästä mitään?

Törppö sanoi:
Olenko mä niin saatanan taukki etten ymmärrä tästä elämästä mitään?

Et ole :) Mä olin alkukesästä ihan paniikissa/kusessa/vittuunnuksissa (ihan miten haluaa) nykyisen työpaikkani kans mut tiettyjä asioita on nyt muuttunu eikä olo firmassa enää kauhistuta. Edelleenkään en aio kyseiseen firmaan koko iäkseni jäädä mutta kunhan nyt hetken saa olla aloillaan ja pääsee valmistuun joskus jne.

Kyllä noi työpaikkojen vaihdot, työttymyyspelko yms on vittumaisia asioita elämässä, mutta niistäkin kertyy omanlaistaa kokemusta.

Angelica-82 sanoi:
Kyllä noi työpaikkojen vaihdot, työttymyyspelko yms on vittumaisia asioita elämässä, mutta niistäkin kertyy omanlaistaa kokemusta.

Alkaa vaan olemaan kokemusta noista jutuista jo ihan tarpeeksi. Hiki hatussa olen vääntäny töitä koko kesän sillä aikaa kun muut on lomaillu ja sit ehdotellaan irtisanomista. Ylitöitä tehny ihan sikana. Viimesen viikon ajan ollu koko ajan paha olo stressistä ja huolesta. Mitään muuta ei saa edes ajateltua kun sitä saamarin täyslahoa pomoa.

Mut sentäs salilla tulee tehtyä uusia ennätyksiä kaiken vitutuksen keskellä. Harmi vaan että salimeininki vie pahan olon pois vaan hetkeksi..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom