Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Aamulla on kaheksalta työhaastattelu, eikä mulla ole hajuakaan mikä paikka se on mihin mua haastatellaan. Ei se haastattelija raaskinut puhelimessa sen vertaa valaista. Argh.
Olishan se kiva tietää millaseen hommaan on itteään tyrkyttämässä..
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis sitä työtehtävää juurikin, sen firman sain sentään selville mikä on. Kysyin puhelimessa että millaiseen hommaan työntekijää ovat etsimässä ja sain vastaukseksi vaan jotain epämääräistä. Työkkäristä kai se tyyppi oli puhelinnumeroni saanut.

On ollut pari haastattelua nyt viikon aikana ja molemmat ovat olleet vähintään omituisia. Missä ne kaikki normaalityöpaikat luuraa vai eikö niitä ole? En paljoa vaatisi, normaalit työajat ja normaali palkkaus, mutta kun ei.

Toivottavasti tuo huominen olisi parempi juttu kuin millaisen kuvan siitä sai.
 
Jaahas, yksi konflikti taas takanapäin, tosin väärinymmärrykset on onneksi selvitetty. Harmittaa silti, kun ei ole ensimmäinen kerta. Yleisesti ottaen otan muiden mielipiteet pitkälti huomioon ja olen kiltti pohjimmiltani. Väsyneenä pääsee joskus sammakoita suusta ja kyseessä on aina ne ihmiset, jotka eniten merkkaavat minulle. Kyse lienee ilmaisutavasta, ei niinkään sanomisesta. Muut saavat käsityksen, että pidän heitä tyhminä. Väsyneenä ilmaisen vain mielipiteeni turhaan kärkkäästi ja haluan nähdä perusteluja. Kyse ei ole niinkään muiden mielipiteiden tyrmäämisestä. Itseä tässä saa syyttää. Harmittaa vaan, kun ei ota opikseen.
 
Odotan niin kovin, että nämä "uudenvuoden lupauksen tehneet" pissikset kaikkoavat istuskelemasta laitteista, että pääsee taas treenaamaan normaalisti. Kivaahan se on, että naamat vaihtuu, mutta treenaisivat edes näennäisesti, eivätkä siis vaan juoruilisivat ja varailisivat laitteita turhaan. Kohtahan uudenvuoden lupaus pettää, ja ne jäävät sohvan perukoille, ja normaali salielämä balanssi jatkuu... Voi autuus ja ihanuus. :D.
 
Nyt vatuttaa kun joutuu oottelemaan tota haastattelutulosta, tai siis että valitaanko mut. Työhaastattelu siis olikin oikein jees ja paikka semmonen johon menisin oikein mielelläni. Odottelu on ärsyttävää.
 
Ainainen aamuväsymys :curs: Kun ei aamulla tunnu virkeältä olo, vaikka olisi kuinka hyvin ja tarpeeksi nukkunut. Aamu-tv:ssä tänään joku ukko sanoi että hyvän unen tunnistaa siitä että on virkeä aamuisin. Ei taida kuulua aamu-uniseen 30%:een ihmiskunnasta se.

Nuorempana sitä ees oli vastapainoksi virkeä iltaisin, mutta kun nykyään on samanlaisessa pöpperössä aamut illat.
 
Marttuuli: Mulla kans sama juttu, sanon aina vähän liiankin kärkkäästi asiat kun oon väsyny tai vituttaa. Monesti jälkeenpäin harmittaa kun asiat olis voinu sanoa kauniimminkin. Avokki saa kärsiä siitä valitettavan usein ja sit se suuttuu mulle. Itseeni saan vain syyttää, pitäs opetella laskemaan kymmeneen ennenkuin sanoo asian.

Tällä hetkellä vituttaa auto kun siihen menee niin helkutisti koko ajan rahaa (vakuutusmaksu, dieselvero, dieselit, öljynvaihdot, katsastus ym. lista on loputon) :curs: saamarin peltiromu, ai kun pärjäiskin ilman sitä mutta töihin on pakko päästä. Nekin siihen menevät järkyttävät rahasummat käyttäisin mielellään itseeni.
Toinen asia mikä vituttaa ja ihmetyttää on asiakkaat joilla on selvä ongelma ja jotka tulee hakemaan siihen apua mutta sitten ei osta mitään mikä auttaisi ja mistä saisi helpotusta ongelmaan. Kärsikööt sitten! Ihmetyttää myös kaikki jojolaihduttajat ja tyypit jotka yrittää mennä helpoimman kautta kun yritetään pudottaa painoa. Ei mee ruokavalio- ja liikuntavinkit jakeluun kun halutaan vaan pilleriä millä saa nopeasti monta kiloa pois liikuttamatta evääkään ja vaivaamatta päätään syömisillä. :curs:
 
Ärsyttää ihan tyhmät asiat. Esim. se, että jopa hyvin nukutun yön jälkeen silmänvalkuaiset verestää ja näytän ihan kamalalta. :rolleyes: Ja sekin ärsyttää, että kaikilla muilla ihmisillä näyttää olevan kauniit käsivarret ja mulla tällaiset pötköt, jotain iho-ongelmaakin niissä on (punaisenkirjavuutta) joten ei toudellakaan kehtaa pitää mitään t-paitoja/toppeja. Ihanaa olla näin turhamainen. :david:
 
Ainainen aamuväsymys :curs: Kun ei aamulla tunnu virkeältä olo, vaikka olisi kuinka hyvin ja tarpeeksi nukkunut. Aamu-tv:ssä tänään joku ukko sanoi että hyvän unen tunnistaa siitä että on virkeä aamuisin. Ei taida kuulua aamu-uniseen 30%:een ihmiskunnasta se.

Mäkin oon aamu-uninen, joten herätyksen jälkeen meen suihkuun torkkumaan ja jatkan rauhallisella aamiaisella. Kyllä se päivä siitä lähtee siihen mennessä, kun töihin asti pääsee. Hätäinen kiire jos aamulla on jostain syystä, niin päivä on melko varmasti pilalla.
 
Haha, me oltiin sitten vissiin samalla luennolla :D Mäkin ihmettelin kyllä itsekseni tuota kommenttia.

Mäkin olin tolla luennolla, hehee. Kiira Korpi = Trendsetter? No siis ihan sama sille mutta mun mielestä taas noi kaksi luentoa on olleet parhaimmistoa kurssilla. Ihan siksi, ettei vaan käydä jostain luentomonisteesta samoja juttua miljuunaan kertaan (tyyliin "toiset näkee vaikeuksia ongelmissa, toiset mahdollisuuksia") vaan jotain muuta välillä.
 
Nyt vatuttaa kun joutuu oottelemaan tota haastattelutulosta, tai siis että valitaanko mut. Työhaastattelu siis olikin oikein jees ja paikka semmonen johon menisin oikein mielelläni. Odottelu on ärsyttävää.

Allekirjoitan! Onneks saan huomenna ite tietää hyvin samanlaiseen tilanteeseen vastauksen! :)
 
Vituttaa: Pitäs nyt vihdoinkin alottaa dietti, mutta en osaa suunnitella järkeväksi ja toimivaksi sellaista.
lisäksi olen tänään mussuttanut jo vähintäänkin koko päivän(ellen kahdenkin) kcal-määrän syömällä pahkinöitä ja kuivattuja hedelmiä...itseasiassa mua vituttaa suunnilleen kaikki...vois ehkä mennä kirjoittamaan jatkoa tonne pms-oireita? -threadiin :rolleyes:
 
v*tuttanu/MASENTANU jo pari kuukautta... Siinä ei mitään uutta että v*tuttaa mutta tuo masentaminen on ... masentavaa... ja outoa... ei vaan kiinnosta mikään...
 
v*tuttanu/MASENTANU jo pari kuukautta... Siinä ei mitään uutta että v*tuttaa mutta tuo masentaminen on ... masentavaa... ja outoa... ei vaan kiinnosta mikään...

Mä olen ollut masentunut jo niin kauan että en edes muista...tai en oikeastaan tiedä :( (puhutaan kuitenkin useista vuosista). Se onkin paska kierre, kun ei kiinnosta mikään ei tule tehtyä mitään ja kun ei tee mitään niin kiinnostaa vielä vähemmän.
 
Mäkin oon aamu-uninen, joten herätyksen jälkeen meen suihkuun torkkumaan ja jatkan rauhallisella aamiaisella. Kyllä se päivä siitä lähtee siihen mennessä, kun töihin asti pääsee. Hätäinen kiire jos aamulla on jostain syystä, niin päivä on melko varmasti pilalla.

Mulla tulee arkiaamuisin aina kiire, koska käyn silloin niin helvetin hitaalla vaihteella. Kaikki kestää kaksi kertaa sen mitä normaalisti. Tuntuu, että olen oikeasti hereillä vasta istuttuani tunnin työpöydän ääressä. Ennen myös myöhästelin jatkuvasti mutta nykyään olen sentään oppinut kampeamaan itseni sängystä ajoissa, niin että on koomausvaraa...

Toi aamusuihku olisi kyllä hyvä ja mun pitäisi sitä kokeilla. Joskus harvoin kun olen käynyt, niin se kyllä vähän auttaa unisuuteen. Tuntuu vaan vaikealta lisätä enää "elementtejä" muutenkin pitkään aamuun. Tosin jos sit loput toimet nopeutuisi, niin voisihan se kannattaa... ;)
 
Järkyttävä väsymys päällä. Tänä aamuna en meinannut millään päästä sängystä ylös. Vielä ois kaks herätystä, kun lupasin mennä lauantainakin töihin. Sunnuntaina aion nukkua piiiiiitkääääään.
 
Vituttaa: Pitäs nyt vihdoinkin alottaa dietti, mutta en osaa suunnitella järkeväksi ja toimivaksi sellaista.
lisäksi olen tänään mussuttanut jo vähintäänkin koko päivän(ellen kahdenkin) kcal-määrän syömällä pahkinöitä ja kuivattuja hedelmiä...itseasiassa mua vituttaa suunnilleen kaikki...vois ehkä mennä kirjoittamaan jatkoa tonne pms-oireita? -threadiin :rolleyes:

Kysyt joltain ammattilaiselta apua? Ei kaikkea tartte tehdä itse, jos ei osaa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom