Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainainen aamuväsymys :curs: Kun ei aamulla tunnu virkeältä olo, vaikka olisi kuinka hyvin ja tarpeeksi nukkunut. Aamu-tv:ssä tänään joku ukko sanoi että hyvän unen tunnistaa siitä että on virkeä aamuisin. Ei taida kuulua aamu-uniseen 30%:een ihmiskunnasta se.
Haha, me oltiin sitten vissiin samalla luennolla :D Mäkin ihmettelin kyllä itsekseni tuota kommenttia.
Nyt vatuttaa kun joutuu oottelemaan tota haastattelutulosta, tai siis että valitaanko mut. Työhaastattelu siis olikin oikein jees ja paikka semmonen johon menisin oikein mielelläni. Odottelu on ärsyttävää.
v*tuttanu/MASENTANU jo pari kuukautta... Siinä ei mitään uutta että v*tuttaa mutta tuo masentaminen on ... masentavaa... ja outoa... ei vaan kiinnosta mikään...
Mäkin oon aamu-uninen, joten herätyksen jälkeen meen suihkuun torkkumaan ja jatkan rauhallisella aamiaisella. Kyllä se päivä siitä lähtee siihen mennessä, kun töihin asti pääsee. Hätäinen kiire jos aamulla on jostain syystä, niin päivä on melko varmasti pilalla.
Vituttaa: Pitäs nyt vihdoinkin alottaa dietti, mutta en osaa suunnitella järkeväksi ja toimivaksi sellaista.
lisäksi olen tänään mussuttanut jo vähintäänkin koko päivän(ellen kahdenkin) kcal-määrän syömällä pahkinöitä ja kuivattuja hedelmiä...itseasiassa mua vituttaa suunnilleen kaikki...vois ehkä mennä kirjoittamaan jatkoa tonne pms-oireita? -threadiin