Just noi pikaohjeet ärsyttää minuakin ja muutenkin tällaisen "perusnaisten" asenne ...noh... laihtumiseen. Just tuossa eräs sukulaisnainen nillitti joulun alla miten pitäs saada kiloja pois. Kuulemma pääsis salillakin käymään työpaikan puolesta, mutta ei kehtaa sinne mennä kun ei tiedä miten laitteita käytetään eikä oo opastajaa! Periaatteessa kun ei vemputtimilla kovin väärin voi joku kuntoilija tehdä, remputtas vaikka joka ikistä laitetta sen 3*15 jollain painolla, parempi sekin nyt on ku maata sohvalla mussuttamassa suklaata! Ja sitten vielä kun ruokapöydässä minä tökerösti vaivihkaa kattelin, että paljonkos tässä margariinissa on rasvaa, kyseli, että ootko sinäkin jollekin dietille alkanut. Ajatteli että katon että varmasti mahd vähän rasvaa, vaikka katoin, että onkohan tää nyt tästä valikoimasta se, jossa on jotain muutakin ku 20 % rasvaa ja loput jotain epämääräistä lisäainetta.
Ihan kyllä samaa mieltä tuosta muustakin... Ja se vielä, että olevinaan opetetaan lapselle hyviä elämäntapoja, kannustetaan liikkumaan ja syömään hyvin, mutta itse sitten maataan sohvalla ja syödään suklaata! Enemmän se oma esimerkki vaikuttaa ku se mitä sanoo, ei voi olla niin vaikeeta tajuta.
Ihan kyllä samaa mieltä tuosta muustakin... Ja se vielä, että olevinaan opetetaan lapselle hyviä elämäntapoja, kannustetaan liikkumaan ja syömään hyvin, mutta itse sitten maataan sohvalla ja syödään suklaata! Enemmän se oma esimerkki vaikuttaa ku se mitä sanoo, ei voi olla niin vaikeeta tajuta.