Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Just noi pikaohjeet ärsyttää minuakin ja muutenkin tällaisen "perusnaisten" asenne ...noh... laihtumiseen. Just tuossa eräs sukulaisnainen nillitti joulun alla miten pitäs saada kiloja pois. Kuulemma pääsis salillakin käymään työpaikan puolesta, mutta ei kehtaa sinne mennä kun ei tiedä miten laitteita käytetään eikä oo opastajaa! Periaatteessa kun ei vemputtimilla kovin väärin voi joku kuntoilija tehdä, remputtas vaikka joka ikistä laitetta sen 3*15 jollain painolla, parempi sekin nyt on ku maata sohvalla mussuttamassa suklaata! Ja sitten vielä kun ruokapöydässä minä tökerösti vaivihkaa kattelin, että paljonkos tässä margariinissa on rasvaa, kyseli, että ootko sinäkin jollekin dietille alkanut. Ajatteli että katon että varmasti mahd vähän rasvaa, vaikka katoin, että onkohan tää nyt tästä valikoimasta se, jossa on jotain muutakin ku 20 % rasvaa ja loput jotain epämääräistä lisäainetta.

Ihan kyllä samaa mieltä tuosta muustakin... Ja se vielä, että olevinaan opetetaan lapselle hyviä elämäntapoja, kannustetaan liikkumaan ja syömään hyvin, mutta itse sitten maataan sohvalla ja syödään suklaata! Enemmän se oma esimerkki vaikuttaa ku se mitä sanoo, ei voi olla niin vaikeeta tajuta.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lyhykäisen elämäni aikana kukaan ei ole koskaan sanonut minua lihavaksi,läskiksi tai pullukaksi. Enkä ole koskaan osannut edes ajatella kuinka paljon se kolahtaa.

Tänään sitten tultiin siskon ja tätini kanssa meille, vaihdoin farkut lököttäviin shortseihin ja aloin lappomaan ruokia jääkaappiin. Tätini oli koko matkan vouhottanut siskoni kalpeudesta ja laihuudesta (170cm ja 48kg, hiphei.). Sitten se alkoi vahtaamaan minua (etenkin reisiäni) ja tokaisi lopulta kuuluvaan ääneen "Ootsää tyttö kyllä aika pullukka!". Ja eihän se toki riittänyt, hän menee äidilleni tokaisemaan saman asian ja toistelee sitä vielä muutamaan kertaan ja ihmettelee sitä tosiasiaa samalla kun katselee inhoava katse silmissään kroppaani.

Olen kyllä siskoani vankempi mutta helkkarisoikoon tiedän etten ole lihava. Omistan tukkireidet mutta niissä on lihaa. Omistan läskiä mutta en liikaa. Ja sitten joku saatana kehtaa tulla haukkumaan päin naamaa ja nauraa räkäisesti kun yritän selitellä faktoja. Pitäis kuulemma jättää uudenvuoden herkut syömättä ja katsoa joskus peiliin. Sanoipa vielä äidilleni, että on se ihme kun siskokset voi olla noinkin eri näköisiä. Voi niinpä.

Ja kyllä muuten syön tänään jäätelöä, niin että perse repee.

Tiedän kyllä ettei tuollaisia saisi ottaa kuuleviin korviinsa mutta joo.. ei vaan osaa.
 
Eyd, tiedän miten pahalta tuo tuntuu :(. Siskosi mitoissa ei minusta ole mitään kehuttavaa. Meillä on myös tuo sama asetelma, kun sisko on sellainen 176 senttinen amatsoni jonka laihuutta kaikki palvovat. Onko tädilläsi varaa arvostella sinua, luulisi ettei hänkään ole rouva täydellinen.
 
eyd, ikävä juttu :/ itse olen saanut vuosien varrella kuulla olevani ties mitä. läskiperseestä riukukoipeen.

mua raivostuttaa vaatekaupoissa käyminen. kokeilin zarassa paitoja. tuttuja kokoja eli m ja l. m:ssä alkoi olkapäiden kohdalta ahistaa ja olin wtf. tiedän painoni nousseen pari kiloa, mutta olo on parempi ja näytänkin paremmalta, kun on ruokaa massussa, joten läskikin jakautuu tasaisemmin :D hetken ehdin ajatella, että tässä sitä ollaan matkalla lihavaksi ja ehdin jo miettiä kaiken maailman laihdutushommeleita. sitten tulin ajatelleeksi, että ehkä yläkroppa on hieman levistynyt salitreenin ansiosta. kesällä yks ihana tyttö sanoi mulle, että ajattele, että massa on voimaa. no, niin olen ajatellut ja miettinyt, vaikka tuota fläsää on, ni mitä siitä välittää, kun kerran jaksaa paahtaa ja nykyisin, kun ruokailukin onnistuu vallan mallikkaasti. raivostuttaa, kun aika ajoin sh-hirviö nostaa päätään. yhdessä vaatekaupassa olin seota, kun sanottiin, että kyllä täällä on kaikkia kokoja jne. Käänsin tämän tietenkin päässäni, että sopivia vaatteita myös munkaltaiselle paksukaiselle. Suurin mekko oli ahistava sekä hartioista että kylkiluiden kohdalla. Mietin, että pitäisikö tässä kylkiluita katkoa. Noh, mietin, että mihin mie tarvin mekkoa, joka ei istu päälleni. Nyt on pää taas selkeä ja mietin, miksi helvetissä pitäisi olla kauhia riuku saadakseen nättejä vaatteita. Perhana, kohta alan ompelemaan taas itse.

Sit yks ärsytyksenaihe on heteronormatiivinen ajattelumalli. Yks mimmi just sanoi, että ei hän halua isoja lihaksia, että kyllä poikaystävän pitää olla lihaksikkaampi. Okei, en ihan ymmärrä. Mutta enpä mä taida juuri mitään muutakaan ymmärtää :D
 
Naisten käsitykset kauneudesta on kyllä maailman ristiriitasin asia. Ensin saa kuunnella tyttöporukassa keskustelua siitä "Kuinka lihaksikkaat naiset on iljettäviä" josta jatketaan saunaan ja saan kuulla kehuja vatsalihaksistani. Mä en jaksa enää keskustella koko aiheesta ei-bodyhenkisten ihmisten kanssa.

Eyd; Vaikka olisi mitä negatiivista mieltä kenenkään ulkonäöstä niin täytyy olla aika tilannetajuton ja häijy, että menee sen ääneen seurassa sanomaan. Tosi lapsellista käytöstä tädiltäsi. Kliseistä mutta totta, huono itsetunto saa ihmiset sanomaan epätoivoisia asioita. Tsemppiä, koita kestää tätiäsi!
 
oharit

Mua vituttaa kaikki viimeaikaiset oharit, joita mulle on tehty. Tää viimeisin erityisesti. Mun molemmat opiskelijapoikani (20-vuotias ja 22-vuotias) jättivät eilen illalla tulematta ja ILMOITTAMATTA etteivät tule aiemmin sovituille uudenvuoden päivällisille. Jos kyseessä olis ollut miesystävä tai puoliso tai kaveri, niin vois sanoo suoraan päin naamaa että tosi paska temppu ja että jos haluut mun rakkauden ja kunnioituksen säilyttää niin tsemppaat jatkossa ettei tällaista pääse tapahtumaan. Mut jos sanon noin mun lapsille, ne ei ehkä halua olla mun kanssa tekemisissä seuraavaan kymmeneen vuoteen. Tosi paska fiilis tapahtuneen johdosta.
 
Mua vituttaa kaikki viimeaikaiset oharit, joita mulle on tehty. Tää viimeisin erityisesti. Mun molemmat opiskelijapoikani (20-vuotias ja 22-vuotias) jättivät eilen illalla tulematta ja ILMOITTAMATTA etteivät tule aiemmin sovituille uudenvuoden päivällisille. Jos kyseessä olis ollut miesystävä tai puoliso tai kaveri, niin vois sanoo suoraan päin naamaa että tosi paska temppu ja että jos haluut mun rakkauden ja kunnioituksen säilyttää niin tsemppaat jatkossa ettei tällaista pääse tapahtumaan. Mut jos sanon noin mun lapsille, ne ei ehkä halua olla mun kanssa tekemisissä seuraavaan kymmeneen vuoteen. Tosi paska fiilis tapahtuneen johdosta.
Ihan varmasti on paska fiilis, oharit oikeesti pitäis lailla kieltää:curs: Mun lapsi on vasta 7, mutta hänen isänsä oli.. hän ELI tekemistään ohareista, en usko että olisi voinut pitää lupaustaan, vaikka olisi ollut henki kyseessä:( Joitain kavereita on tullut karsittua elämästä pois epäluotettavuuden ja nimenomaan niiden oharien takia.
Mutta varsinainen vitutus kumpuaa tämänpäiväisistä asiakkaista kahvilassa; LUULEEKO NE HEMMETIN DORKAT, ETTÄ SE KASSANEITI PÄÄTTÄÄ NE HINNAT SIELLÄ KAHVILASSA JA ETTÄ SILLE SAA.. EI VAAN TÄYTYY KIUKUTELLA "SIKAMAISISTA" ym. HINNOISTA (ja eri naisellisesti/miehekkäästi vielä kiroilla päälle.) Tiedoksi; ei se kassaneiti niitä päätä, haukutte väärää puuta!:curs::curs::curs:
 
Piti tanaan palata kotiin ja jattaa Suomi taakse, harmittaa tosi paljon, tuli ihan tippa linssiin. Oli pakko lahtea salille pahaa oloa purkamaan ja se typera sali oli kiinni! :curs: Nyt en tieda miten pain olisin, lahtisinko juoksemaan vai mita, ahdistaa. :( Ja tahan samaan syssyyn, etta maanantaina pitaa taas palata toihin eika huvita ei yhtaan. Nelja kuukautta vaan toita jaljella ja sitten koittaa kaikkea kivaa, mutta.. :itku:
 
Kiva oli palata töihin, mut odotin että huomennaki ois voinu tehhä hommia ja samalla tehhä tunteja sisään. Mut ei, eipä oo mitään mitä tehä. Samalla ois sitten voinu olla tänki päivän viellä poissa.
Vois vähä noille päälliköille avautua aiheesta.

Ja sit tänään pitää kaverin kanssa lähteä baariin, muuten sen suuttuu. Ei usko vaikka kuinka sanon etten meinaa juopotella tms.
Juuh, hauskaa iltaa vaan tänne. Vituttaa ja väsyttää...
 
Paluu toihin ahdistaa ja tekee mieli huutaa!! :curs: Ihan kamalaa. Kamalaa on se, etta tama on mun ihan oma paansisainen juttu, asenneongelma. En vaan halua enaa pehvaani kuluttaa kontoorituolissa. :itku: Viela 86 tyopaivaa edessa. Sen ehdin tanaan laskea. :(
 
Ilmeisesti olen onnistunut hankkimaan itselleni virtsatietulehduksen, hip hei hurraa, kohta labraan näytteenottoon! :itku:
 
^

Se on muuten todella paskamainen vaiva. Mulla oli pari vuotta takaperin jatkuvalla syötöllä kyseinen ongelma, söin kolme eri antibioottikuuria putkeen, kun ei lähtenyt pois.
Onneks on nyt pysynyt poissa.
 
^

Se on muuten todella paskamainen vaiva. Mulla oli pari vuotta takaperin jatkuvalla syötöllä kyseinen ongelma, söin kolme eri antibioottikuuria putkeen, kun ei lähtenyt pois.
Onneks on nyt pysynyt poissa.

Sama. Veemäisintä on se, että nuo peräkkäiset antibioottikuurit tekevät ihan pysyvää hallaa vastustuskyvylle (itse epäilen niitä vahvasti myös vatsavaivojeni yhdeksi aiheuttajaksi). Olisi pitänyt tajuta ne itsehoidolliset (ennaltaehkäisevät) keinot jo aiemmin kuin kolmannella sairastumiskerralla..
 
Eikos virtsis yleensa johdu vilkkaasta seksielamasta..? :lol2:

heh, joo kyllähän se on vissiinkin yleisin syy, mutta voi sen käsittääkseni saada muutenkin.

Stash, Joo mä kans vittuunnuin niihin antibioottikuureihin, ja kun vikan kerran sain ton tulehduksen pois, niin sen jälkeen onnistuin ennaltaehkäisemään ihan kotikonstein eli karpalomehulla ja nostamalla c-vitskun määrää. niinkin yksinkertaiselta ku kuullostaa niin toimi.
 
Mulla uusi virtsis aikoinaan 6 kertaa perättäin, ja voin sanoa että kyllä muuten kyrpi! Lääkkeillä sen sai aina aisoihin, mutta ei jumalauta seuraavana päivänä kuurin jälkeen aina tippa linssissä päivystyksessä jonottamassa.. Ja vielä vieraassa kaupungissa :/
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom