Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Oon ollut täällä reilun vuorokauden, ahdistaa ja vituttaa nyt jo. Aivan uskomatonta että kestin täällä joskus 16 vuotta... Nyt haluan vaan pois, takaisin omaan kotiin ja omaan elämään. Äiti ja siskot on ihan kivoja, isäkin vaihteeksi ihan ok, mutta tähän paikkaan liittyy niin paljon huonoja muistoja etten vaan halua olla täällä.

Onneksi ollaan jo sovittu että lähden perjantaina, melkein puolet siis jo kärsitty.

Samma här. Ihmettelen ettei täällä asuttujen 19 vuoden aikana mielenterveyteni ole sen enempää sekoillut. Nyt olen jo ihan seonnut kolmessa päivässä. No enää onneks huominen ja lauantaina takaisin omaan kotiin.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Äiti ja siskot on ihan kivoja, isäkin vaihteeksi ihan ok, mutta tähän paikkaan liittyy niin paljon huonoja muistoja etten vaan halua olla täällä.

Pitikin mennä sanomaan.
Heräsin joulupäivänä kymmeneltä siihen, kun äiti ja isä tappelivat täyttä kurkkua alakerrassa. Perus huorittelut sun muut, samaa settiä ollaan kuunneltu jo monta vuotta... Lähdettiin sitten aika aikaisin kaupunkiasunnolle, ei siellä kestänyt enää olla... Vituttaa tollanen kun toinen on NIIN idiootti. Kuolis pois, tekis meille kaikille palveluksen.
 
Miehet. Voisin suolestaa ne kaikki.
 
Mun pakarat ei kestä päivänvaloa. Kolmen viikon treenaamattomuus ja jouluruuat on jättäneet jälkensä. Onneks alkaa jo vihdoin olla kaikki flunssan aiheuttamat tulehdukset tainnutettuna ja pääsee salille ihan pian <3
 
Unettomuus. Yö oli taas helvettiä, nukuin varmaan pari tuntia ja tiedän o nyt että päivän treenit menee päin helvettiä, aamulenkki jäi jo välistä...:(
 
Mies. Mä en jaksaisi sitä nyt yhtään. Lähtisi edes lenkille perkele tai jotain, mut ei, fudista kattoo sohvaan liimaantuneena. Ainoaa omaa aikaa saa kun treenaan itse, mut olis kiva välillä olla himassakin. Ja HYI, mä entajua miten joku voi istua sisällä 3 päivää tekemättä mitään. :urjo: <-olo olis just tollanen.
 
Mä en herää ollenkaan!! Tuntuu että unta riittäis vaikka maailman tappiin asti. Voisin vaan loikoa peiton alla ja katsoa telkkua koko päivän, ei huvita mikään. Lisäksi jostain syystä vituttaa äärettömästi nuo Tipaton Tammikuu radiomainokset. Vituttaa kun koira kiskoo vaatteita naulakosta ja jyrsii ne pilalle. Vituttaa kun telkkarista tulee mäkihyppyä.
 
Mä en herää ollenkaan!! Tuntuu että unta riittäis vaikka maailman tappiin asti. Voisin vaan loikoa peiton alla ja katsoa telkkua koko päivän, ei huvita mikään.

Sama, en tajua mikä on. Normaalisti olen tikkana kuudelta vaikka lyhyidenkin yöunien jälkeen, mutta nyt takana on neljä 10-11 tunnin yöunta ja silti vaan koomatuttaa varsinkin aamuisin.
 
Kämppis soitti tunti sitten ja kertoi muuttavansa poikakaverinsa kanssa yhteen kaksioon helmikuussa. Missähän minä mahdan tuolloin sitten asustaa? Ei oikein riitä varat tän kaksion vuokraan yksin. Soluasunto odottaa taas.:( Oli kyllä tämäkin asia tiedossa,mutta puhetta oli vasta kesän jälkeisestä toimenpiteestä..asuntotarjous oli kuitenkin tullut jo nyt.
 
Auto meni rikki eilen kehä III tienoilla:curs:, ja jossain Espoossa se on nyt korjaamolla. Onneksi on kaveri auto lainassa ja kultsi käy huomenna hakemassa mun oman työpaivän aikana. Miksi minulla menee aina kaikki rikki?! Töissä oli epämukavia hommia, ja niin tulee kait olemaan huomenna ja ylihuomennakin.
 
Kiertäjäkalvosimentulehdus tms, plääh! Just, kun ois alkanu viikon loma ja vihdoin ois kerinny taas salille :( Eniten ärsyttää se, ettei saa nukuttua kunnolla, kun joka kerta asentoa vaihtaessa herää siihen, kun olkapäähän sattuu.
 
Tää väsymys alkaa ottaa jo päähän... Millon tää loppuu? Nyt oon jopa nukkunu aika pitkii yöunii, tosin heräilen taas öisin. Aamulla vaa ei pääse ylös sängystä ja puoleepäivää asti iha unessa. :jahas: Lisäks taas selkä oireillu nyt pari päivää... Noh kohta alkaa parin päivän loma, jos sit sais ees unirytmin kuntoo...
 
Joulumässäilyn takia nousi paino 1,5 kiloa, olo kuin virtahevolla, eikä tunnu liikunta tähän helpottavan. En jaksanut eilen tehdä ruokaa, joten tänään pitää sitten lähteä ulos syömään jotain skeidaa... YÄK!!!!! Viikon mehupaasto vois tehdä hyvää, mutta sitten ei vois reenata kovaa.
 
Taskuamatsonille lohdutukseksi että luultavasti se kaikki on ihan vaan nestettä ja lähtee kiertoon heti ku palaa normaaliin elämään :)

Itteä ketuttaa ku asiat meni päin persettä asunnolla.. nyt pitää sit tehdä pohjosesta ylimääränen lenkki Jyväskylään vaan yhden autolastillisen takia. Taidan käydä shoppaamassa samalla..
 
Sama, en tajua mikä on. Normaalisti olen tikkana kuudelta vaikka lyhyidenkin yöunien jälkeen, mutta nyt takana on neljä 10-11 tunnin yöunta ja silti vaan koomatuttaa varsinkin aamuisin.
Tämä on joku epidemia. Joulunpyhinä nukuin pitkään ja silti piti vielä erikseen mennä pitkille päiväunille. Muutaman päivän kova treenipäivä tosin muutti tilanteen hetkeksi - tosin vain siten, että päiväunien nukkuminen ja nukahtaminen yleensäkin vaikeutuivat. Liekö tämä sitten jotain viimeistä kaamoksen tuskaa, ehkäpä tilanne kevään myötä helpottaa.

Vittumainen ahdistuneisuus on vaivannut viime aikoina. Ihan kuin olisin vajoamassa taas. Oloa ei helpota turvotuskaan, mutta kaipa kyse on niistä paljonpuhutuista joulukiloista nyt. Mikään ei kiinnosta, mies ei halua minua, hoidettavat asiat jäävät roikkumaan ja huominen töihinpaluu ahdistaa asiaankuulumattoman paljon. Tilannetta ei helpota muuten sekään, että tulevaisuus on taloudellisen tilanteen kannalta synkeään päin kallellaan.
 
Jouluna tuli 2,5kg painoo.. Uskomatonta että sen 7,5kg:n tiputtamiseen meni hemmetin 4 kuukautta - sitten reilussa viikossa kolmannes siitä palaa! Takaisin ruotuun NYT, olen varma että se on vaan turvotusta:evil:
 
Mua raivostuttaa ihmisten välinpitämättömyys! Monet ei tee mitään ilmastonmuutoksen hillitsemiseks, vaikka voisi pieneillä valinnoilla vaikuttaa omalta osaltaan asiaan. :curs: Toinen mikä saa meikäläisen niskakarvat pystyyn on epäterveellisten elämäntapojen opettaminen lapsille. Tää on mun mielestä hälyttävää :( Kotona vedetään valmisruokia ja karkkia ym roskapaskaa saa vetää niin paljon ku napa vetää ja autolla kuskataan joka paikkaan!! Mun mielestä se osoittaa, ettei paljoakaan välitetä siitä, millaisia tapoja lapsi oppii, saati sit siitä, mitä se ajan mittaan tekee ympäristölle.. Kolmas asia (ehkä pienin) on toi naisten ym lehtien jatkuva "näin saat helposti 5 kg pois" tai "pikaohjeet litteämpään vatsaan". Luuleeko ihmiset oikeesti, että laihtumiseen ja elämäntaparemonttiin on jokin pikaohje?! Melkeinpä naurattaa..
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom