Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
sain tietää et yks ihminen puhuu musta sikana paskaa selän takana. mistähän olen saanut tämän kunnian että olen tämän ihmisen huulilla niin usein, paskansekaisten aromien kera höystettynä :haart:

tosi lapsellista täst tekee se, et mulle pitää tietenkin vetää roolia ja esittää kohtuu ystävällistä. ja sen jälkee sitte pitää puhua ihmisille (keitä mä en ees tunne) paskaa musta. kiva et kaikki kelle se mua haukkuu varmaa ajattelee must samoin. hitto että ottaa päähän!

:curs:

Se on sitä kateutta. Siihen törmää joskus, mutta onneksi siitä ei tarvitse välittää (tietty se ottaa päähän).
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miksi kaikki on aina kateutta. Minusta tuollainen paskanjauhaminen vaan on idioottimaisuutta.

Vituttaa tuo kateuskortti.

Vituttaa kun pitää lähteä töihin.

Vituttaa kun kaikki muut "pääsee" lomautukselle, mutta minä en.
 
Ympärilläni olevat ihmiset puhuvat iloisesti alkavasta/ alkaneesta pitkästä lomasta, mutta tämä mimmi vaan painaa pitkää päivää. :curs: :itku:
 
Eka lomapaiva tanaan ja piti menna tekemaan kunnon hikitreenit, mutta olen ollut koko paivan ihan veto veks ja oli pakko raahautua hakemaan lahja- ja tuliaistarpeita ja treenit jai. Ja paata sarkee ja vatsaan sattuu ja valivali. Voi kun huomenna olisi kiva ja virkea olo ja paasisi tekemaan kunnon kauden paatostreenit. :rolleyes:
 
Tulin sitten kipeäksi heti näin joululoman alussa :curs: Ihana poikaystäväni päätti toissa yönä unissaan omia koko peiton itselleen, nukuin sit varmaan puol yötä ilman peittoa :rolleyes: Viime yönä pidinkin sit peitosta niin hyvin kii, ettei yöllä tarvinu edes korjailla peittoa!
 
Hieman myöhäisheränneenä reply tähän, mutta... IMO, suoranainen ihme olisi, jos olet kyennyt vääntämään todellisen kunnon mukaan mahataudin jälkeen. Aina on vara (ja pitääkin olla) parantaa omaa suoritusta, mutta uskallan kyllä epäillä, että siinä on pakosta hieman tautikin vaikuttanut voimatasoihin... Ens kerralla sit ns. täysissä ruumiin voimissa kohti mitaleja :)!

Itseä kans tympäisee tää pieni lämpö & flunssailu, joka ystävällismielisesti teki comebackin n. kolmen vk:n terveenä olon jälkeen.
Mullakin taas netti toimii, kylläpä muuten vitutti kun meni kone sököks.
Joo, kyllä se tauti vaikutti. Vasen käsi oli ihan tyhjä. Edellispäivänä en syönyt muuta kuin yhden banaanin ja mehuja. Ja nekin tuli nesteenä ulos.:D Oikeella meni kyllä paremmin, ja olisi mennyt vielä paremmin jos olisin ollut kunnossa ja tekniikka kohdallaan. Tuli katsottua videolta omia vääntöjä, ja kyllä oli pari asiaa niin perseellään ettei mitään rajaa. Pitää ruveta videoimaan treenejä (nyt kun mulla on se kamera tuliaisina:dance:) ja muuttaa paria juttua asennossa, sillä voi olla aika iso merkitys. Ens vuonna Bulgariassa EM ja Italiassa MM, kyllä sietäis mitalia tulla.:evil:
 
Se, että taidan olla allerginen hiusvärille. Nyt loppu sit värjääminen ja oikea tukan väri on hiidenharmaa. Pikkasen nyt vi.uttaa!
 
Se, että taidan olla allerginen hiusvärille. Nyt loppu sit värjääminen ja oikea tukan väri on hiidenharmaa. Pikkasen nyt vi.uttaa!

Onhan niitä semmosia luomuvärejä olemassa. Ne värit koostuu vissiin jostain värjäävistä luonnon aineista :) Kannattaa ottaa selvää, ei ole peli menetetty vielä!
 
vituttaa ku jouluna pitää riidellä, jälleen kerran. nyt aaton aattona edelleen epäselvää missä ollaan aattona! Hommaa höystää, että jouduin juuri taas havahtumaan huomaamaan, että äitini on alkoholisti... tip-tap-tip-tap -rytmit liittyy enemmän kyynelten ääniin kuin hauskanpitoon:(
 
Vituttaa kun mies on ulkomailla eikä sit viitsi olla missään yhteydessä muhun, kavereihinsa kyllä. Vituttaa muuten aika lahjakkaasti nyt. Melkein tässä päätin jo etten kahteen viikkoon vastaa tolle mitään.... Mut ehkä mä lepyn sit ku sielt viimein tulee jotain.
 
Oon ollut täällä reilun vuorokauden, ahdistaa ja vituttaa nyt jo. Aivan uskomatonta että kestin täällä joskus 16 vuotta... Nyt haluan vaan pois, takaisin omaan kotiin ja omaan elämään. Äiti ja siskot on ihan kivoja, isäkin vaihteeksi ihan ok, mutta tähän paikkaan liittyy niin paljon huonoja muistoja etten vaan halua olla täällä.

Onneksi ollaan jo sovittu että lähden perjantaina, melkein puolet siis jo kärsitty.
 
Vituttaa ihmiset, jotka ei poista turhia numeroita kännyköistään. Tänä jouluna tullut jo useampi jouluntoivotusviesti joltain epämääräisiltä vuosien takaisilta tuttavuuksilta. Olettaisin, että viestit on lähetetty ryhmäjakelulla koko puhelinmuistiolle. Tai sitten tässä tapauksessa myös varsin todennäköinen vaihtoehto, että tyypeillä vaan viiraa päässä.
 
avokki vituttaa...ei varmaan yhtäkään yhteistä joulua tai uuttavuotta olla selvitty ilman tappelua tän neljän vuoden aikana...ja aina vika on tottakai yksin mussa.
 
Tää tauti on nyt iskeny muhunkin ihan täysillä. Kaikenlaista pitäis jaksaa tehdä, mutta päässä heittää ja tekis vaan mieli nukkua. Kuvittelin että kun vietän joulun ja uuden vuoden porukoiden luona, että täällä saisi kaikessa rauhassa nukkua.. ei! Koko ajan huudetaan että tee sitä, hae tuota, mene sinne.. Eikö nuo tajua että mulla ottaa sydämestä jo pelkkä tuolilla istuminen, seisominen paikallaan aiheuttaa jo hikoilua ja ahdistusta..? Ei ilmeisesti.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom