Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
;)
Uwish, mä oon muuten ehkä ihastunu suhun! IIH. Sullon niin ihanat kädet :haart: Tavallisen tavan mukaan, mun kuuluu nyt muuttaa sun luo huomena. alright? :lol2:
Krhm.. Niin.. aivan.. niinhän sitä on tapana.. TERVETULOA!!!:haart::D (Mä oon kyllä nyt vähän pettyny, mä kun luulin et oot ihastunu siks kun oot kuullu mun exiltä et oon niin hyvä sängyssä ja kun oon niin ihanan karismaattinen ja puoleensavetävä;))
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mustahan suorastaan tapellaan täällä!:hyvä: Ottakaa matsi, mä haluun nähdä kun mätkitte toisianne kehässä..:kuola:

Oikeesti nyt kyllä vituttaakin. Kuulin juuri matkakaverilta, en lentoyhtiöltä, kun eivät kuulema olleet saaneet mua kiinni (tekosyy), että meidät lennot on muuttuneet. Ei ne ole muuttuneet, ne on muutettu! Ei lennetäkään HKI-Köpis-Seattle-Kelowna, vaan HKI-Frankfurt-Calgary. Ymmärsin niin, ettei meillä ole jatkolentoa Calgarystä Kelownaan. Toivottavasti ymmärsin väärin. Johan nyt on perkele. Onneks ostin juuri neljä kirjaa akateemisesta. Vielä suklaata kentältä ja korvatulpat mukaan kotoa, samoin puhallettava niskatyyny.. Enkä tietty ole pakannut yhtään, ja yöllä joudutaan ajamaan kentälle, kun lähtökin aikaistui 3h 20min. Jippii! Pistän terveiset Kanadasta jos pääsen hotellilla koneelle..;)

edit. Kiihkoilin taas liian äkisti, on meillä jatkolento Kelownaan. Ja tuo yöajelu omalla autolla kentälle voi olla ihan mukavaakin..
 
Mulla on kuumetta ja flunssa, ja avokki on oksennustaudissa. Mukava tilanne lähteä huomenna aamulla klo 6 lentokentälle ja sieltä lentäen Leville.
 
Lohduttaako yhtään että minä puolestani ihailen sua salaa? Tästähän tulee vielä kolmiodraama..

Karvakolmiodraama? Kyllä se lohduttaa, just tossa ylempänä ihmettelin, että lieneköhän seksuaalivähemmistöjen näkökulmasta jotenkin luotaantyöntävä, kun en tunne yhtään (tai siis kukaan ei ole tunnustanut). Tietysti toivoisin, että ihailu olisi jostain muusta syystä kuin innovatiivisesta kiroilusta, mutta sinun kohdallasi sillä ei ole oikeastaan merkitystä :haart:

Jos tässä nyt jokin vituttaa niin se, että lahjaksi saatu valkkari paljastui ekstra-makeaksi ja maistuu siksi melko kuvottavalle. Kuvittelin rentoutuvani gradunteon lomassa lasillisella, mutta aika kamalaa tämä on. Lisäksi gradu on tämän illan aikana lyhentynyt sivun. Oletan, että asiasisältö on parantunut, mutta silti. Pyh.
 
Innovatiivista kiroiluasi on kyllä hauska lukea, mutta onhan viestisi silti asiapitoisiakin, näkökulmat perusteltuja ja ulosanti täsmällistä ja sujuvaa. On hienoa kun ihminen osaa ilmaista ajatuksiaan. Arvostan verbaliikkaa. Ja kiitos;) (Oho, tulinpa vahingossa kehuneeksi. Rasti seinään..)
 
Vitutan itse itseäni. :curs: Miksi helvetissä mun pitää olla niin tunnevammainen, että panikoidun ja mokaan kaikki mun ihmissuhteet heti kun toinen haluaa vähän syvempää yhteyttä. Ja toisaalta miksi kaikki muhun sekaantuvat miehet haluavat jotain "henkistä yhteyttä" ja "parisuhdetta". Olisivat vain miehiä, nauttisivat hetkestä ja unohtaisivat ne tulevaisuudennäkymät.
 
Jaaha, Venla on unohtanut mut kokonaan.
Enkä ole! :haart:

Ei tosin pitäisi ihastua sellaisiin, joita katsoo täältä pohjamudista ylöspäin. Alemmuudentunto iskee ja tulee paha mieli.

Vituttaa, kun käyn ihan uskomattomilla ylikierroksilla. Ehkä tällainen lepopäivä ei ollutkaan niin hyvä asia. Tai ainakaan se runsas nukkuminen. Hikoiluttaa, kimpoilen kämpässä ympäriinsä ja mietin, vieläkö söisin jotakin. Likainen olo. Toisaalta olen tänään panostanut levyjen kuunteluun, siis sellaisten levyjen, joita en ole aikoihin kuunnellut. Niin kaunista, niin kaunista, varsinkin PJ Harvey.
 
Kun on taipumusta nokkosrokkoon niin tsädääääm.. Heräsin tänä aamuna ihan mielettömään syyhyyn kämmenissä. En siinä sen kummempia pohdiskellut, raavin vain ja nautiskelin aamukahvia. Seuraavaksi kun vilkaisin peiliin niin näytin ihan hakatulta, silmät turvonneet ja luomet lurpatti kurttuina silmien päällä. Sitten polviin tuli läiskiä, käsivarsia alkoi kutittaa ja lopulta annoin periksi ja otin allergialääkkeen. Viime kerralla kun en suostunut uskomaan, että taas se iski ja lopulta hengittäminenkin kävi jo vaikeaksi joten jos tällä kertaa mentäisiin helpomman kautta.

Nyt näytän jo melkein ihmiseltä.

Olipahan taas mielenkiintoinen aamu..

Ja nyt saa taas alkaa miettimään että mikä sen aiheutti. Ennestään olen jo saanut reaktion katkaravuista, yhdestä yskänlääkkeestä ja jostain mitä en enää muista.. Möh.
 
Mä oon jo pidempään tässä murehtinut sitä, etten tunnu saavani vatsaa mitenkään litteämmäksi. Ei se iso ole, eikä sitä rasvaakaan siinä enää paljoa ole. Mutta jo ihan sormella kokeilemalla huomaa, ettei se pömppömaha mitään läskiä ole; se on niin ulkoneva näköjään muutenkin koko vitun maha!! Mä en kestä! Se on nimenomaan se kohta, josta iso osa epävarmuutta juontaa juurensa (heikompina hetkinä) ja nyt näyttää siltä, etten pysty sitä ongelmaa kunnolla edes korjaamaan.

On joo pieni asia loppujen lopuksi, mutta vituttaa se silti. Pahasti. Ja vielä kun itekin tiedän, ettei se ole iso maha mutta kun tahtosin sen silti hevon kuuseen ja lituskan tilalle.

*lapsellista itkuilua*
 
Mies lähtee kohta töihin, ja seuraavan kerran tapaamme pikaisesti tiistaina. Ja nopeasti keskiviikkona ja ehkä torstainakin parin tunnin ajan! Ja sitten taas joskus ensi viikon maanantaina aamuyöllä. Kyllä se nyt vähän vituttamaan pistää.
 
Rasitusastma perkele.
Mulla sama vika...lapsena astma oli pahimmillaan ja koska oireet tulivat jonkun liikunnallisen jutun aikana aloin pelätä/inhota ja välttää liikuntaa. nykyisin oireita tulee lähinnä vain todella pitkäkestoisten liikuntasuoritusten aikana.
 
Enkä ole! :haart:

Ei tosin pitäisi ihastua sellaisiin, joita katsoo täältä pohjamudista ylöspäin. Alemmuudentunto iskee ja tulee paha mieli.

Pffff, mudat on sulla housussa. Olet ihana :haart:
 
..On joo pieni asia loppujen lopuksi, mutta vituttaa se silti. Pahasti. Ja vielä kun itekin tiedän, ettei se ole iso maha mutta kun tahtosin sen silti hevon kuuseen ja lituskan tilalle...
Jos sitä tulee seistyä hieman huonossa ryhdissä? Yllättävän paljon korjaantuu kun fysioterapautti hieman läksyttää. Selässäni oli jumeja, muuten luulin olevani ok, kaivoi tämä mies melko monta heikkoa kohtaa fysiikastani. Tiedostamalla ja työllähän ne korjataan.

Asiaan. Flunssa & seisahtunut elämäntilanne rassavat.
 
Jos sitä tulee seistyä hieman huonossa ryhdissä? Yllättävän paljon korjaantuu kun fysioterapautti hieman läksyttää. Selässäni oli jumeja, muuten luulin olevani ok, kaivoi tämä mies melko monta heikkoa kohtaa fysiikastani. Tiedostamalla ja työllähän ne korjataan.

Siis mulla on välilevyn kanssa ollu ongelmia jo useita vuosia, olen käynyt kuntoutuksessa ja fysioterapeutti on korjannut kaikkea istuma-asennosta kenkien laittoasentoon.. Ryhtiäni on sen sijaan korjattu jo pikkutytöstä asti, kun olkapääni olivat snadisti liian eteenpäin viettävät ja sain "seinänvierusseisomista" sun muuta harjoiteltavaa useiksi vuosiksi. Ryhdissäni ei mielestäni ole siis suurta ongelmaa, vaan nyt todella näyttää että toi helvetin maha puskee ulos mun kropasta ku joku vitun alien :itku:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom