Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Niin, eikös yläpaineen pitäisikin olla karkeasti arvioiden 100+ oma ikä... Itelläni oli viimeksi mitattaessa 109/65, eli melkoisen alhainen. Ihmekös sitten kun vituttaakin koko ajan?! :D

Edit: Uwish olikin kerinnyt korjata...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nuohan on hyvät. Matalammilla alkaa varmaan jo huimata ylösnousemiset, niin kuin meikäläisellä usein. Nuo arvot myös vaihtelee, ei kannata paljon perustaa yhdelle mittauskerralle.:thumbs:

Edit. korjaan, ei hyvät, vaan uskomattoman lähellä ihannearvoja:

"Verenpaineen ihannearvona pidetään nykyään alle 120/80 mmHg. Normaaliksi verenpainearvoksi aikuisella katsotaan alle 130/85 mmHg. Tähän pyritään sydänsairauksien ehkäisemiseksi. Varsinaisena kohonneena verenpaineena pidetään kuitenkin vasta painetta, joka ylittää 140/90 mmHg."

Tuotahan minäkin, eli nuohan ovat aivan ihannearvot. Minulla paineet ovat muistaakseni jotakin 120/70, ja tuo jo aiheuttaa kaikkia niitä mukavia alhaisen verenpaineen viiteoireita: nopeiden liikkeiden aiheuttamaa huimausta ja pyörrytystä, rasitustärinää jne. En ole kyllä koskaan kuullutkaan, että liikkumisen pitäisi alentaa verenpainetta viitearvojen alapuolelle. Sykkeeseenhän sitten urheilulla on vaikutusta.
 
Mulla on viimeksi mitattuna taas se 95/60.. Alkaakohan tuohon tottua, kun mua ei huimaa nykyään läheskään niin paljon, kun ennen, vaikka toki viikottaista tuo on edelleen :D

Tänään vituttaa iltavuoro.
 
Vittu mikä aamu taas. Ei huvittais tehdä yhtään mitään, kaikkein vähiten lähteä kouluun. Jouduin juomaan aamukahvin ilman maitoa, jäädyn vieläkin suihkun jäljiltä, koulussa on luvassa vaan tylsiä tunteja... Ei mee hyvin. Kaiken lisäksi tili on yhtä tyhjä kuin jääkaappikin, tästä tulee ihana viikko.

e. Perun ton tilin tyhjyys-purnauksen. Kävin äsken kattomassa ja sinne oli tullu rahaa :wtf: Nojoo, en valita.
 
Tykkään lukea Figure Athletea ja useimmat jutut ovatkin varsin hyviä. Mutta mitä helvettiä nämä Wet Wolfin artikkelit oikein ovat olevinaan? Sekä uusimman että sen edellisen (Final Verdict on Training's Biggest Myth) kohdalla olen joutunut useamman kerran miettimään, onko kirjoittaja tosissaan. Toivottavasti ei. :jahas:
 
Tällä hetkellä vituttaa tää palsta ja tyhjäpäiset ihmiset. :curs: Mä en vain voi ymmärtää, miten on niin vaikeata itse ottaa oikeasti selvää asioista, nähdä vähän vaivaa tiedon eteen ja siten sivistää itseään. Perkeleen ärsyttäviä nämä tyhjänpäiväiset kyselyt siitä, missä on eniten proteiinia ja vähiten hiilaria, miten saan laihdutettua, mitä ruoka-ainetta voi syödä, onko tämä ruokavalio hyvä yms... Eikö ihan oikeasti kukaan osaa selvittää itse mitään?! Nykyaikana kun on netti ja Google, niin kaikki tieto on lähellä ja saatavilla parin näppäilyn välityksellä. Ehkä näihin nettipalstoille on vain sitten keskittynyt kaikista tyhmimmät ja avuttomimmat yksilöt... Että sellaista vitutusta tänään.
 
ärsyttää!viime viikolla treeni kulki ja kroppa näytti ihan erilaiselta,
mutta viikonloppu vanhempien luona laiskuutti, turvotti ja väsytti, joten
oli NIIN vaikeaa mennä spinnaamaan tänään.Lisäksi saatiin kilokaupalla karkkia,
joka tarkoittaa sitä, että sitä on pakko mättää :curs:
 
Marraskuu.

gramYo_Tampere_2008111114_2008111022.gif
 
Tällä hetkellä vituttaa tää palsta ja tyhjäpäiset ihmiset. :curs:

Sitähän minäkin. Tosin epäoma-aloitteisuus on netissä vallinnut niin kauan kuin muistan, ja silti se jaksaa aina nostattaa turhautuneisuutta. On se niin vaikeaa.
 
Mulla on ollut viikko taukoa salilta flunssan takia, mutta eilen ja tänään olo on ollut terve - oon aamusta asti ollut ihan fiilingeissä ja tarkoitus oli mennä treenaamaan tossa 12 aikaan. Äsken talsin salille ihan tohkeissani ja nykäisin ovea --> ei aukea. Ja just kun mulla on kortti ummessa (olis pitänyt tänään ladata se). Sali aukeaa vasta klo14 ja mun pitää lähteä siskon kanssa tallille jo klo15. Saatana soikoon :wall: No, mennään sitten vasta huomenna :curs:
 
Vituttaa tämä päivä, sateenvarjon rikki meneminen, sade ylipäänsä ja kävely joka hemmetin paikkaan. Ja se, ettei salimotivaatiota tänään todellakaan ollut (eikä eilen) mutta tänään kun vihdoin sinne raahauduin KÄVELLEN oli se tietenkin opetuskäytössä. Jahas, pitäisiköhän suosiolla höllentää ja relata muutama päivä? Ehkä motivaatio tekemisiin kasvaa kun ajattelee, etteipä tarvitse tehdä mitään pakolla.
 
Sade, HOASin uusi pyykkitupa ja markkinoinnin tehtävän lähettäminen mikä ei onnistunut. Ja kipeät niskat koska raahasin super painavaa treenikassia koko päivän :P
 
Piilari on jostain syystä kömpinyt tuonne silmän väärälle puolelle.. Ei ole ensimmäinen kerta mutta nyt se ei näköjään suostu tulemaan sieltä pois ollenkaan :( hieman alkaa ottee päähän tuollainen toiminta! Tarttee odotella pari päivää ja sitten käydä lekurilla tongituttamassa se veke, jos ei itse kerran suostu tulemaan sieltä! Lisäks tuo yleinen pimeys / sateisuus alkaa hieman vituttaan, eilen kastelin itseni ihan totaalisesti, onneksi en tullut kipeäksi! Koputanpa vielä puuta varmuuden vuoksi :)
 
Ihmiset jotka eivät huolehdi eläimistään - erityisesti nyt ne koirat ja niiden lihavuus (!!!).
Tänään sain työn alle perheen jossa koira on "sopivasti lihava" ja kahden tunnin aikana kuulin sata erinomaista selitystä sille MIKSI koiran KUULUU olla "vähän" pyöreä. Sitten ihmetellään kun koiran terveys on perseellään, turkin kunto huono, jaksaminen miinuksen puolella..
Ja tähän päälle vielä perheen pomottaminen.
Eikä se ole tietenkään kenenkään vika. Kai he olettivat, että käyn pari kertaa viikossa opettamassa koiralle sirkustemppuja ja vien vaikka rasvaimuun niin simsalapim - he saivat unelmien koiran.

:jahas:
 
Nyt vituttaa, tai ehkä tätä ei voi sanoa vitutukseksi vaan ennemminkin suruksi, mutta kuitenkin... Ystävinäni pitämäni ihmiset eivät enää osaa arvostaa uusia elämänarvojani: terveellinen ruokavalio, riittävä liikunta, säännöllinen vuorokausirytmi yms. Yksikin kaveri sanoi: "Kaipaan sitä Elynaa, joka veti perseet vaikka aamulla piti mennä töihin tai söi roskaruokaa kaloreista huolimatta..." Hei, come on! Itse en kaipaa tuota elämäntyyliä yhtään, mutta ystävät haluaisin pitää rinnallani terveellisistä elämäntavoista huolimatta. Toivoisin vähän ymmärrystä sun muuta, mutta EI. Kukaan ei pyydä enää mihinkään, koska "olen kuitenkin punttisalilla tai thaiboxingtreeneissä" & "enhän mä edes käytä alkoholia samalla tavalla kuin ennen!"

:itku:
 
jos ystäväsi ovat kateellisia siitä, että olet ottanut itseäsi niskasta kiinni?

Mukaan voi lähteä dokaamattakin ja kyllä niiden treenien jälkeen on aikaa tehdä kaikkea kivaa.
ei se, että mätetään yhdessä hamppareita ja ranskalaisia naamaan ole ystävyyden merkki,
vaan se että erilaisuudesta huolimatta saa asiat natsaamaan kohdalleen ja hyväksytään ystävien uudet ja vanhat piirteet.
 
Nyt vituttaa, tai ehkä tätä ei voi sanoa vitutukseksi vaan ennemminkin suruksi, mutta kuitenkin... Ystävinäni pitämäni ihmiset eivät enää osaa arvostaa uusia elämänarvojani: terveellinen ruokavalio, riittävä liikunta, säännöllinen vuorokausirytmi yms. Yksikin kaveri sanoi: "Kaipaan sitä Elynaa, joka veti perseet vaikka aamulla piti mennä töihin tai söi roskaruokaa kaloreista huolimatta..." Hei, come on! Itse en kaipaa tuota elämäntyyliä yhtään, mutta ystävät haluaisin pitää rinnallani terveellisistä elämäntavoista huolimatta. Toivoisin vähän ymmärrystä sun muuta, mutta EI. Kukaan ei pyydä enää mihinkään, koska "olen kuitenkin punttisalilla tai thaiboxingtreeneissä" & "enhän mä edes käytä alkoholia samalla tavalla kuin ennen!"

:itku:

Toi on tosi ikävää :( Mulle kävi muutaman "ystävän" kanssa samalla tavalla kun elämäntavat muuttuivat... vaikka olin valmis lähtemään iltamenoihin, niin en ollut enää "sama vanha ****" kun en ryypännyt :eek: Todella harmillista, että hyvällä asialla on tuollaisia vaikutuksia läheisiin ihmissuhteisiin...
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom