Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nuohan on hyvät. Matalammilla alkaa varmaan jo huimata ylösnousemiset, niin kuin meikäläisellä usein. Nuo arvot myös vaihtelee, ei kannata paljon perustaa yhdelle mittauskerralle.:thumbs:
Edit. korjaan, ei hyvät, vaan uskomattoman lähellä ihannearvoja:
"Verenpaineen ihannearvona pidetään nykyään alle 120/80 mmHg. Normaaliksi verenpainearvoksi aikuisella katsotaan alle 130/85 mmHg. Tähän pyritään sydänsairauksien ehkäisemiseksi. Varsinaisena kohonneena verenpaineena pidetään kuitenkin vasta painetta, joka ylittää 140/90 mmHg."
Tällä hetkellä vituttaa tää palsta ja tyhjäpäiset ihmiset. :curs:
Sade, HOASin uusi pyykkitupa ja markkinoinnin tehtävän lähettäminen mikä ei onnistunut. Ja kipeät niskat koska raahasin super painavaa treenikassia koko päivän :P
Nyt vituttaa, tai ehkä tätä ei voi sanoa vitutukseksi vaan ennemminkin suruksi, mutta kuitenkin... Ystävinäni pitämäni ihmiset eivät enää osaa arvostaa uusia elämänarvojani: terveellinen ruokavalio, riittävä liikunta, säännöllinen vuorokausirytmi yms. Yksikin kaveri sanoi: "Kaipaan sitä Elynaa, joka veti perseet vaikka aamulla piti mennä töihin tai söi roskaruokaa kaloreista huolimatta..." Hei, come on! Itse en kaipaa tuota elämäntyyliä yhtään, mutta ystävät haluaisin pitää rinnallani terveellisistä elämäntavoista huolimatta. Toivoisin vähän ymmärrystä sun muuta, mutta EI. Kukaan ei pyydä enää mihinkään, koska "olen kuitenkin punttisalilla tai thaiboxingtreeneissä" & "enhän mä edes käytä alkoholia samalla tavalla kuin ennen!"
:itku: