Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Tänään koko maailma tuntuu kaatuvan niskaan. Paino vaan nousee tai pysyy samassa, vaikka sen pitäis laskea (jotain diettiä yritän pitää)! Mulle on ilmestynyt vatsamakkara, mietin painoani lähes koko ajan ja saan siitä vaan päänsärkyä.. ääh! Tänään on TODELLA paska päivä :(
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kukaan ei ole koskaan kertonut miten toimia tämmöisessa tilanteessa.
 
Kamera lähti miehen matkaan johonkin polttaririentoihin, tajusin vasta liian myöhään että mun piti kuvata tänään vähän nyrgeilyä. Kohta pitäs lähtee ajelemaan, kesärenkaat yhä autossa. Enkä tajua sitä että ennen niitä polttareitakin piti istua iltaa sulhon kanssa, kuulemma siksi että saadaan hyvät pohjat. No se onkin hienoa, kun on jotain koneenkäyttöä luvassa. Eipä siinä, olemmehan mekin miehen kanssa nähneet jopa tunnin verran päivässä tällä viikolla. Näyttää vähän siltä, että koko loppuviikon on ollut pelkkää vitutusta ja ahdistusta. Tiiän kyllä muutamia syitä tähän. Jos olisin eilen saanut kunnolla munaa niin varmasti olisi parempi mieli. Hahaa. Oon vaan niin kyllästynyt olemaan koko ajan väsynyt. Tyypillistä syksyä. Muistelen, että viime vuonna samaan aikaan olin koko ajan äkäinen ja ahdistunut.
 
Olen kipeä. Huomenna pitäis olla järkkääs yhtä tapahtumaa. Tältä aamulta piti jo peruuttaa jotain järkkäilyjä. Illalla ois keikka, jota oon venannut aika kauan. Ulkona olisi kiva lenkkeilysää, mutta paljon tässä nyt mihinkään lähtee :(

Kameroista tuli mieleen: mun kamerani ladattavissa pattereissa on jotain hämärää. Vaikka lataisi kuinka huolella, ne loppuvat alta aikayksikön :( Koetan lepäillä tän päivän ja mennä keikalle. Joskus tuli pogoiltua lievä kuume pois. Katsoo, miten tilanne etenee.
 
aaapuuaaaa...olen kohta, siis puolen tunnin päästä menossa rään "tuttavan" luo tekemään yhdessä ruokaa..eli kyseessä on siis miespuolinen henkilö, jonka kanssa olen paljon salilla ollessa jutellut..nooh hän kuitenkin pyyti ihan ystävä luokseen tekemään ruokaa ja siinä samassa viettämään aikaa, kun meillä juttu luistaa ihan kiitettävästi..
no, eihän siinä mitä, voihan mies ja nainen ystäviä olla eikö? Mutta vähän epäilys heräsi kun hän ilmoitti hakevansa minut, kun sanoin tulevani autolla,koska hän ajatteli että ruuan ohessa ottaisimme lasin pari viiniä..
No eihän tässä muuta olisikaan, kun että kiva että joku on kiinnostunut, MUTTA KOSKA hän sattuu olemaan entinen opettajani, sekä ikää tällä henkilöllä on 37 ja kun itse olen 21v..
kun en hemmetti soikoon tiedä että mitä se mies meinaa..:jahas: hän on erittäin kuuluisa siitä, että seurustelee entisten oppilaidensa kanssa, jotka ovat huomattavasti häntä nuorempia..En ymmärrä miten hän voi olla edes ystävänä kiinnostunut minusta, sillä hän on erittäin sosiaalinen sekä liiankin sivistynyt, joten pelkään munaavani itseni kokonaan..pelottaa etenkin että miten minun niiden parin viinilasin jälkeen käy...:D
 
Kukkis kerro sit kuinka mäni..! :D ja pidät vaan tiukan linjan jos itestäs siltä tuntuu ja se rupee liian tuttavalliseks. Hihii. Mulla on täällä kotosalla ehkä maailman tylsin päivä..jotenki turhauttava tällanen lauantaipyhä ku ei tästä tulle ees yhtään ylimäärästä vapaapäivää viikolle..buh.:jahas:
 
Auto. Pari kertaa melkein jättänyt käynnistymättä, välillä taas ihan normaalisti. Onhan se vika sytytystulpissa, onhan?!:itku: Niitä löytyy kotoa ja pian vaihdetaan naapurin äijän kanssa.. Mä hyppään tonne jokeen jos se vika on jossain muualla.. Täältä korvesta ei edes pääse mihinkään ilman autoa. Loistavaa. Suht lähellä asuu eräs eläkkeellä oleva autonkorjaaja, mutta sillä on selkä niin paskana ettei voi auttaa.:curs: Ne naisille tarkoitetut autonhuolto- tms. kurssit alkaa houkuttaa..
 
Kukkis: oletko sä ihastunut siiheen mieheen? Meinaan vaan, että yleensä ihminen miettii toisen "paremmuutta" ja jännittää tyhjästä jos kyseessä on muuta kuin orastava kaveruus. ja jos tyypillä on kyseenalainen maine, jossa on perää niin kannattaa todellakin miettiä ne tarkoitusperät selväksi. Tai voihan se olla, että sä haluat jonon jatkoksi.
 
Loppujen lopuksi mä en halua elämältä mitään muuta kuin olla onnellinen. Miksi se on niin vitun vaikeeta?:itku:
 
Onhan noi Uwishin avatarissa* olevat kädet Uwishin omat kädet? Kiihotun niistä. :D Ihanat.

Suivii, kun pitäisi vaihtaa ne saakelin talvirenkaat autoon. Kahteen autoon itse asiassa. Enemmän suivii se, että aionko mää oikeasti odottaa (krapulaista) miestä kotiin ennen kuin alan vaihtaa niitä. Viime vuonna vaihdoin omaan autoon jo renkaat, kolme neljästä renkaasta ihan itse. Silti jännittää.

Muutenkin talventulo vituttaa auton kannalta, meikäläisen Orion ei oikein kestä talvea. Tarvii varmaan alkaa herätä vähintään varttia aikaisemmin kun pakkaset tulevat ja purevat pikku Oswaldia.

*) Tiukan treenin jälkeen olen alkanut taivuttaa avatar-sanaa tällä tavalla, enkä enää kuningatar-sanan mallin mukaisesti 'avattaressa'. :(
 
tänään ei pääse salille, juoksemaan tai muutenkaan treenaamaan, kun se eilinen illastelu päätyi baarin puolelle ja kotia 3.00..mutta koska olen yrittänyt toitottaa itselleni että myös minäkin olen vain ihminen, niin en edes tunne kauhean huono omaatuntoa siitä, että eilinen meni pitkäksi ja tämä päivä menee kankkulan kaivoon..:D
Mutta se itse vitutus nyt vaan johtuu sitten siitä, että en kyllä yhtään tiedä miten kohdata tämä henkilö seuraavan kerran..No onneksi hän jää sairaslomalle viikoksi, joten emme nää edes salilla..Vaikka koko ilta meni ihan jämptisti, siis mitään ei tapahtunut, mutta hän ei kyllä hirveästi arvailujen varaan jättänyt minkälaista ystävyyttä hän kaipaa...
No mutta jos pieni tauko tapaamisessa/yhteydenotossa auttaisi pölyä laskeutumaan..
Se pitää iloisena asiana mainita, että oli kyllä aivan luksusta saada miehen tekemää ruokaa...:dance2:
 
Onhan noi Uwishin avatarissa* olevat kädet Uwishin omat kädet? Kiihotun niistä. :D Ihanat.
Uuh.. varopas sanojasi, nainen!;) Siis on ne.
 
Varmaan vaihteeksi vituttaa se, että olen taas liikuntakoukussa, ja kroppa ei enää toimi. :( Tällä viikolla on tullut joka päivä liikuttua. Salia 4 x viikossa, 2 x tanssitreeni, 2 x stepperitreeni 60 min, 5 x kävelylenkki, 1 x juoksulenkki & loikat. Huh, tuntuu, että liikunta vie nyt enemmän voimia kuin antaa. Pelottaa vain vähentää: psyykkinen juttu. Oikeasti; pitäisi opetella liikkumaan kerran päivässä, olisi ihan riiittävää.
 
Varmaan vaihteeksi vituttaa se, että olen taas liikuntakoukussa, ja kroppa ei enää toimi. :( Tällä viikolla on tullut joka päivä liikuttua. Salia 4 x viikossa, 2 x tanssitreeni, 2 x stepperitreeni 60 min, 5 x kävelylenkki, 1 x juoksulenkki & loikat. Huh, tuntuu, että liikunta vie nyt enemmän voimia kuin antaa. Pelottaa vain vähentää: psyykkinen juttu. Oikeasti; pitäisi opetella liikkumaan kerran päivässä, olisi ihan riiittävää.

Miksi et mene keskustelemaan asiasta ammattilaisen kanssa?
Liikunta ei vie voimia, jos SÖISIT.
 
Hiusmurtuma kylkiluussa. Ei paha, mutta vaikeuttaa tiettyjä asioita kuten lakaisemista ja rätillä pyyhkimistä. Ja nythän sairasloman kunniaksi ja vierasta odotellessa pitäisi siivota, eihän siitä meinaa mitään tulla. Kipu ei haittaa, mutta tieto siitä, että pitkitän vaivan paranemista hieman harmittaa. Enhän mää voi olla kunnon vaimo jos en edes siivoamaan pysty. Nyyyyh. Muutenkin kumma juttu, pystyn lyömään ainakin suorat normaalisti (kipeämmän puolen koukkuja en ole hirveästi heitellyt), mutta joku LAKAISEMINEN koituu sitten ongelmaksi. Enhän mä muuten olisi ottanut sairaslomaakaan, mutta kun tuota ns. taitoa tarvitsen töissä niin ei onnistu ei.
 
Nyt muakin on alkanut vituttaa täällä paljon purnattu sh-villitys. Pakkis on vittu viimeinen paikka, mistä jaksan lukea sellasta paskaa. Omat ongelmat ovat kaukana takanapäin, mutta silti tulee sh-posteja lukiessa aina sellanen pieni "mitä jos mäkin taas...". Ihan vitun ärsyttävää. Jos mua kiinnostaa muiden syömisongelmat, menen googleen ja haen sanoilla "PRO" ja "ANA". Olis ok, jos niille olis ihan kokonaan oma ketju tms., mutta nyt niitä on kaikkialla!

Toinen vitutus: Ihmiset. Ihmiset valehtelee ja pettää ja kiukuttelee, enkä mahda sille mitään.
 
Mä olin tulossa kirjottamaan samasta kun Alyssa.
Mulla ei vaan tule sellasta "mitä jos mäkin taas"-fiilistä, vaan lähinnä "onneksi en ole enää ihan vitun tyhmä".
Imo Mike voisi alkaa puuttua tohon jo.

Lisäksi vituttaa, etten taas yhtään tiedä mistään mitään työjuttujen/tulevaisuuden suhteen. On se hankalaa kun ei tiedä mitä hittoa sitä haluaa :(
 
Nyt muakin on alkanut vituttaa täällä paljon purnattu sh-villitys. Pakkis on vittu viimeinen paikka, mistä jaksan lukea sellasta paskaa.

jepu-ankka sanoi:
Imo Mike voisi alkaa puuttua tohon jo.

Oon kyllä vähän ootellut, että milloin Mike puuttuu tähän... sen verran jo ollut marinaa samasta aiheesta :rolleyes: Sitä jaksaa vaan ihmetellä, kuinka jotkut jauhaa edelleen sitä samaa kun toiset täällä yrittää puhua sen puolesta että se touhu loppuisi.

Muistutan nyt vielä kaikkia syömishäiriöisiä, SAIRAUS EI KATOA VAIN SEN OIREITA TUIJOTTAMALLA, TS. JOS HALUATTE PARANTUA, NIIN "ONGELMASYÖJIEN MITÄ SÖIT TÄNÄÄN/EILEN" -KETJUUN KIRJOITTAMINEN EI OLE SE RATKAISU. SE ON VAAN YKSI TAPA KONTROLLOIDA EDELLEEN OMIA SYÖMISIÄ. PARANTUMINEN LÄHTEE JOSTAIN SYVEMMÄLTÄ. HAKEKAA APUA "OIKEASTA MAAILMASTA", AMMATTIAUTTAJALTA. NETTI ON MYÖS PULLOLLAAN APUA TARJOAVIA SIVUSTOJA SYÖMISHÄIRIÖTÄ SAIRASTAVILLE (esim.syli). Täältä kannattaa pyytää syömisiin neuvoja vasta siinä vaiheessa, kun on pää kunnossa ja pystyy oikeasti myös noudattamaan saamiaan neuvoja.

Mun mielestä ton ongelmasyöjien ketjun vois ihan OIKEESTI sulkea. Mua se ei juuri häiritse, koska vältän sen lukemista, mutta kannatan sen sulkemista koska se ei palvele yhtäkään syömishäiriöstä toipuvaa - ainakaan jos siellä keskustelut huokuu enemmän sitä sairautta kuin siitä toipumisen halua. Tää on mun osalta viimeinen kerta kun jauhan aiheesta... toivottavasti jotain tapahtuis :rolleyes:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom