- Ikä
- 43
Oon kyllä vähän ootellut, että milloin Mike puuttuu tähän... sen verran jo ollut marinaa samasta aiheesta Sitä jaksaa vaan ihmetellä, kuinka jotkut jauhaa edelleen sitä samaa kun toiset täällä yrittää puhua sen puolesta että se touhu loppuisi.
Muistutan nyt vielä kaikkia syömishäiriöisiä, SAIRAUS EI KATOA VAIN SEN OIREITA TUIJOTTAMALLA, TS. JOS HALUATTE PARANTUA, NIIN "ONGELMASYÖJIEN MITÄ SÖIT TÄNÄÄN/EILEN" -KETJUUN KIRJOITTAMINEN EI OLE SE RATKAISU. SE ON VAAN YKSI TAPA KONTROLLOIDA EDELLEEN OMIA SYÖMISIÄ. PARANTUMINEN LÄHTEE JOSTAIN SYVEMMÄLTÄ. HAKEKAA APUA "OIKEASTA MAAILMASTA", AMMATTIAUTTAJALTA. NETTI ON MYÖS PULLOLLAAN APUA TARJOAVIA SIVUSTOJA SYÖMISHÄIRIÖTÄ SAIRASTAVILLE (esim.syli). Täältä kannattaa pyytää syömisiin neuvoja vasta siinä vaiheessa, kun on pää kunnossa ja pystyy oikeasti myös noudattamaan saamiaan neuvoja.
Mun mielestä ton ongelmasyöjien ketjun vois ihan OIKEESTI sulkea. Mua se ei juuri häiritse, koska vältän sen lukemista, mutta kannatan sen sulkemista koska se ei palvele yhtäkään syömishäiriöstä toipuvaa - ainakaan jos siellä keskustelut huokuu enemmän sitä sairautta kuin siitä toipumisen halua. Tää on mun osalta viimeinen kerta kun jauhan aiheesta... toivottavasti jotain tapahtuis
Amen to that.