Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Oon kyllä vähän ootellut, että milloin Mike puuttuu tähän... sen verran jo ollut marinaa samasta aiheesta :rolleyes: Sitä jaksaa vaan ihmetellä, kuinka jotkut jauhaa edelleen sitä samaa kun toiset täällä yrittää puhua sen puolesta että se touhu loppuisi.

Muistutan nyt vielä kaikkia syömishäiriöisiä, SAIRAUS EI KATOA VAIN SEN OIREITA TUIJOTTAMALLA, TS. JOS HALUATTE PARANTUA, NIIN "ONGELMASYÖJIEN MITÄ SÖIT TÄNÄÄN/EILEN" -KETJUUN KIRJOITTAMINEN EI OLE SE RATKAISU. SE ON VAAN YKSI TAPA KONTROLLOIDA EDELLEEN OMIA SYÖMISIÄ. PARANTUMINEN LÄHTEE JOSTAIN SYVEMMÄLTÄ. HAKEKAA APUA "OIKEASTA MAAILMASTA", AMMATTIAUTTAJALTA. NETTI ON MYÖS PULLOLLAAN APUA TARJOAVIA SIVUSTOJA SYÖMISHÄIRIÖTÄ SAIRASTAVILLE (esim.syli). Täältä kannattaa pyytää syömisiin neuvoja vasta siinä vaiheessa, kun on pää kunnossa ja pystyy oikeasti myös noudattamaan saamiaan neuvoja.

Mun mielestä ton ongelmasyöjien ketjun vois ihan OIKEESTI sulkea. Mua se ei juuri häiritse, koska vältän sen lukemista, mutta kannatan sen sulkemista koska se ei palvele yhtäkään syömishäiriöstä toipuvaa - ainakaan jos siellä keskustelut huokuu enemmän sitä sairautta kuin siitä toipumisen halua. Tää on mun osalta viimeinen kerta kun jauhan aiheesta... toivottavasti jotain tapahtuis :rolleyes:

Amen to that.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
no ei tarvi varmaan mitään adressia alkaa väsäämään "ongelmasyöjien" deletoimiseksi, riittää ku selaa esim. tätä thrediä vähän taakse päin..
 
Vituttaa asua kaukana koulusta Vantaalla, mistä en tykkää yhtään. Vituttaa myöskin se, että yksiöt Helsingissä ovat niin järkyttävän kalliita. No, hyvästä saa aina maksaa.
 
MUTTA KOSKA hän sattuu olemaan entinen opettajani, sekä ikää tällä henkilöllä on 37 ja kun itse olen 21v..
kun en hemmetti soikoon tiedä että mitä se mies meinaa.. hän on erittäin kuuluisa siitä, että seurustelee entisten oppilaidensa kanssa, jotka ovat huomattavasti häntä nuorempia..En ymmärrä miten hän voi olla edes ystävänä kiinnostunut minusta, sillä hän on erittäin sosiaalinen sekä liiankin sivistynyt

Hohhoi, tuli tuosta Kukkiksen tekstistä oitis mieleen oma entinen opettajani, joka on ikään kuin stalkannut minua jo pian yhdeksän vuotta (selvittänyt useamman sähköpostiosoitteeni, ilmoitellut jos on nähnyt minua jossain ja ehdottelee muutamaan otteeseen vuodessa tapaamisia ja kertoo posteissa henk. koht. asioistaan), eli siitä asti kun valmistuin tuosta oppilaitoksesta. En ole suostunut tapaamisiin vaan ilmoittanut aina viileästi ettei kiinnosta tai en ole vastannut ollenkaan. Ällöttävä ukko, suunnilleen saman ikäinen kuin Kukkiksen toveri ja myös tunnettu seurustelustaan ex-oppilaiden kanssa. Mies vielä toimii vapaa-ajallaankin nuorten kanssa, esim. valmentaa urheilujoukkueita. Selkeästi kiinnostunut ainoastaan itseään selvästi nuoremmista naisista. Viimeisin yhteydenotto tuli muutama viikko sitten ja mies ilmoitti muuttaneensa nykyiseen kotikaupunkiini.

Jotenkin kalvaa mielenpohjalla, että mitä jos se vakoilee mua tai jotain muuta hämärää..kuulostaa varmaan hullulta, mutta olen jo vuosia ollut ahdistunut kun hän ottaa yhteyttä. Koska hänen viesteissään ei koskaan ole mitään tietyn rajan ylittävää häirintää tms., ei asialle varmaan mitään voi. Inhottaa.
 
HAHHAHHAHHAHAAAAAA!!!!!11! Lämminvesivaraaja pamahti just rikki, vedet alko suihkuamaan vessan lattialle!!:dance2::dance2::dance2::hyvä::hyvä::hyvä::dance2::dance2::dance2:

Ihanaa, mahtavaa! Onneks meille on tulossa putkimies muutenkin käymään huomenna, kun liitytään kunnan veteen. Vesipumppukin on taas menossa rikki (oikeastaan on jo, mutta vettä tulee silti..). :worship::worship::worship: Ihanaa päästä eroon noista kerran vuodessa rikkoutuvista pumpuista, samalla veden laatukin paranee. Mutta pitikö tuon varaajankin hajota just nyt???:curs: Onneksi on pihasauna. Pakkosaunomista huomenna!:kippis1:

(Pää hajoaa muutenkin rakennusprojektin keskellä, tämä nyt on vaan tällainen mukava lisämauste, joka aiheuttaa lähinnä itseironista hirnumista. Paskanko väliä!:D Alkaa vissiin hulluus hiipimään pintaan.:lol2:)
 
Kämppä-angsti, osa 2: Olin menossa pesemään pyykkiä talonyhtiön pesulaan, kun ovessa oli lappu "Pesula toimii vain avainkorteilla, joista jaettiin tiedote kotiin 3.11. Muuten pesulaan ei pääse. Voit hakea korttisi koivukylän aluetoimistosta."

Jaa kun en mie vaan mitään tiedotetta ole nähnyt.

Ei sitten pestä pyykkiä.
 
HAHHAHHAHHAHAAAAAA!!!!!11! Lämminvesivaraaja pamahti just rikki, vedet alko suihkuamaan vessan lattialle!!:dance2::dance2::dance2::hyvä::hyvä::hyvä::dance2::dance2::dance2:

Ihanaa, mahtavaa! Onneks meille on tulossa putkimies muutenkin käymään huomenna, kun liitytään kunnan veteen. Vesipumppukin on taas menossa rikki (oikeastaan on jo, mutta vettä tulee silti..). :worship::worship::worship: Ihanaa päästä eroon noista kerran vuodessa rikkoutuvista pumpuista, samalla veden laatukin paranee. Mutta pitikö tuon varaajankin hajota just nyt???:curs: Onneksi on pihasauna. Pakkosaunomista huomenna!:kippis1:

(Pää hajoaa muutenkin rakennusprojektin keskellä, tämä nyt on vaan tällainen mukava lisämauste, joka aiheuttaa lähinnä itseironista hirnumista. Paskanko väliä!:D Alkaa vissiin hulluus hiipimään pintaan.:lol2:)

Voi eiii...
 
Nilkka vituttaa, kun on edelleen kipeä ja vähän turvoksissa. Nivelside venyi vähän liikaa viime viikolla, ja paraneminen on liian hidasta. :jahas:
 
Mun unirytmit on ihan lenkallaan.. menin nukkumaan joskus kolmen jälkeen ja heräsin tänään siinä puoli yhden maissa.. aamun luennot olikin sitten jo menneet ohi, ihan kuin eilen ja toissapäivänäkin. Voihan kiesus.
 
Mä niin vihaan yhtä ihmistä. Oikeasti, VIHAAN. Miten joku ihminen voi olla oikeasti paha?! Tai sitten vaan todella hoidon tarpeessa. :curs:
 
Unohdin kännykän töihin.:curs: Lämmintä vettä tulee vasta viikon päästä.:curs:
 
Eipäs ole tullukaan kirjoitettua tänne pitkään aikaan. Pakko kuitenkin jonnekin avautua.
Miksi mulle aina tulee huono omatunto kun kieltäydyn viikonlopputöistä? Olen painanut ihan sairasta työviikkoa ja en haluaisi tehdä muuta huomenna kuin nukkua. Onneksi pomo ymmärsi ja nyt ei tarvitse tulla töihin mutta kuitenkin vituttaa että pitää perustella miksi haluan pitää pari päivää vapaata.
Onpa taas harvinaisen selvää tekstiä. Mutta yks lysti. Vielä 45min töitä sitten kotiin koisimaan. Nannaa...
 
Selkä nyrjähti... Vaatteita päälle laittaessa O_o "Mikä tänään ilostuttaa" -säikeeseen voisi kirjoittaa, että lääkäri kielsi reenit vain siksi aikaa kun kipu sen estää. Rivien välistä saattoi tosin tulkita, ettei tiennyt kauanko se on.
 
En tiedä, pitäisikö edes nimetä vitutukseksi - lähinnä pieneksi ärtymykseksi. EIlen sattumoisin ollessani kuskina minulle heitettiin tyylikästä v-alkuista kommenttia, kun en ottanut neljää ihmistä takapenkille. "Vitun nipo, tämä muistetaan, en koskaan ota sua kyytiin. Mene vaan v**** juomaan sitä proteiinijuomaas." :D
 
Mittasin muutama viikko sitten verenpaineen kotikotona, 82/117. Nyt liikuntalääketiedettä lukiessa mietin pitääkö mun olla huolissani. Olen kelaillut jo kaikki vaihtoehdot; toki meillä on verenpainetautia suvussa, mutta elämäntapani ovat kyllä aika optimaaliset..paitsi että nykyään en tosiaan harrasta aerobista liikuntaa paljoa, enkä pääse purkamaan stressiäni mihinkään. Olen armoton stressaaja ja tuolloin itseasiassa menin kotikotiin rauhoittumaan tenttisuman keskeltä..mutta voiko se näkyä arvoissakin noin? Mittasin lukemat aamulla.
 
Mittasin muutama viikko sitten verenpaineen kotikotona, 82/117. Nyt liikuntalääketiedettä lukiessa mietin pitääkö mun olla huolissani.

Ömm.. Niin mikähän tuossa verenpaineessasi mahtaa olla vikana?

Edit: Vai meinaatko, että yläpaine on 82 ja alapaine 117? Se vois jo kuulostaa huolestuttavalta.
 
Nuohan on hyvät. Matalammilla alkaa varmaan jo huimata ylösnousemiset, niin kuin meikäläisellä usein. Nuo arvot myös vaihtelee, ei kannata paljon perustaa yhdelle mittauskerralle.:thumbs:

Edit. korjaan, ei hyvät, vaan uskomattoman lähellä ihannearvoja:

"Verenpaineen ihannearvona pidetään nykyään alle 120/80 mmHg. Normaaliksi verenpainearvoksi aikuisella katsotaan alle 130/85 mmHg. Tähän pyritään sydänsairauksien ehkäisemiseksi. Varsinaisena kohonneena verenpaineena pidetään kuitenkin vasta painetta, joka ylittää 140/90 mmHg."
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom