Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Ostin kylpyhuoneeseen kulmahyllyn joka maksoi reilut 30 e. Paketissa oli maininta, että maksimi korkeus on 250cm, mininimi korkeudesta ei ollut mainintaa. Noh, eihän se tietty mahdu meidän kylppäriin!

Hiukan offtopic, mutta eiks sitä hyllyä saa lyhennettyä /pienennettyä?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saa, siellä on sellainen vieteri sisällä. Mutta se ei lyhene tarpeeksi, on liian pitkä... Jos ottaa yhden välikappaleen pois niin se on liian lyhyt :(
 
Saa, siellä on sellainen vieteri sisällä. Mutta se ei lyhene tarpeeksi, on liian pitkä... Jos ottaa yhden välikappaleen pois niin se on liian lyhyt :(

No voi p... voisko sitä välikappaletta lyhentää ilman, että se vieteri siellä sisällä hajoaa? Kannattaa ainakin kokeilla :)
 
Joo, ainut mahdollisuus taitaa olla sahata hieman sitä putkea... Täytyis vaan saha saada jostain, ei oo jostain syystä tullu tarvetta sellaiselle aiemmin näin kaupunkioloissa :D
 
Mua ärsyttää :curs:

- työ ... paska palkka paska duuni ... toivottavasti pomo ei käy täällä ... :arvi:
- lihakset ei kasva ... ei taida tulla lavahaaveesta mitään :0:
- palkka tuli eilen rahat meni tänään ... enää kuukausi seuraavaan palkkapäivään :david:

Olen kirjotellut samoista asioista aikasemminkin, mutta samat asiat ärsyttää päivästä toiseen.

Ai niin joo ... Jyväskyläläiset ja seutulaiset heips!!! Ois mukava sellanen miitinki järjestää jos vois vähän neuvoa kysellä lihaksikkaammilta mimmeiltä et miten vois parantaa omaa reeniä ja silleen. ... TAHTOO LIHAKSIA :whip: jos sellasesta ois apua läskiseen kroppaani ja muillekin.
 
Hajosi sitten polkupyörä ja sain nauttia sen kotiin taluttamisesta sateessa... No, muuttuipahan ainakin mun pitempään vireillä ollut uuden pyörän hankintaprosessi akuutimmaksi. Sen verran pyöräilyihminen olen, että olo tuntuu kahlitulta kun menopeli ei ole käytettävissä :(.
 
Koira söi yöllä mun puhelimen. prkl. se on nyt sellanen roudarinteipillä koottu malli. Ja aamulla kun olin suihkussa se oli kaatanu sillä välin naulakon!!! Siis neiti on kääpiöpinseri, ikää 14 viikkoo, painoa 2,5 kg ja naulakko on painava metallinen pystynaulakko!!! en ymmärrä. Noh, onneks ei käyny kuinkaan... paitsi siis huppariin purtu reikä ja laukusta hihna poikki...nooo, saahan noita uusia.
 
Voihan perse!! Kirjaimellisesti.

Mua vituttaa siis mättöpäivästä seurannut ummetuksentapainen joka johti liiallisen pinnistelyn seurauksena siihen että nyt ei pysty edes ajattelemaankaan p**kalla käyntiä ja jopa se pienempi hätä on yhtä tuskaa. Tavaraa kun tuolla matkalla olis kovasti pyrkimässä ulos mutta se ulostautuminen sattuu niin perkeleesti että silmissä sumenee ja taju menee ennenkuin mitään tapahtuu.

Raahauduin tähän koneelle etsimään jotain nettitohtorin vinkkejä millä ton möykyn saisi pehmenemään.. ei ole kiva näin dietillä ollessa kun ei oikein pysty/halua syödä tai juoda enää mitään.
 
neste pehmentää.. eli juo vaan nii paljo vettä ko pystyt


e: mua vituttaa se että Jyväskylässä ei oo mahdollisuutta opiskella oikeustiedettä
 
Voihan perse!! Kirjaimellisesti.

Mua vituttaa siis mättöpäivästä seurannut ummetuksentapainen joka johti liiallisen pinnistelyn seurauksena siihen että nyt ei pysty edes ajattelemaankaan p**kalla käyntiä ja jopa se pienempi hätä on yhtä tuskaa. Tavaraa kun tuolla matkalla olis kovasti pyrkimässä ulos mutta se ulostautuminen sattuu niin perkeleesti että silmissä sumenee ja taju menee ennenkuin mitään tapahtuu.

Raahauduin tähän koneelle etsimään jotain nettitohtorin vinkkejä millä ton möykyn saisi pehmenemään.. ei ole kiva näin dietillä ollessa kun ei oikein pysty/halua syödä tai juoda enää mitään.

otappa iso annos levolacia ja sen perään vettä... Se toimii parhaiten kyllä aamulla tyhjään vatsaan ja vielä paremmin, jos kittaat perään kahvia, mutta kyllä siitä illallakin on apua.

Josset millään kestä, niin sitten laxoberonia tai vastaavaa, mutta suosittelisin noita luontaisia, kuten levolacia. Mulla ainakin toimii.
 
Voihan perse!! Kirjaimellisesti.

Mua vituttaa siis mättöpäivästä seurannut ummetuksentapainen joka johti liiallisen pinnistelyn seurauksena siihen että nyt ei pysty edes ajattelemaankaan p**kalla käyntiä ja jopa se pienempi hätä on yhtä tuskaa. Tavaraa kun tuolla matkalla olis kovasti pyrkimässä ulos mutta se ulostautuminen sattuu niin perkeleesti että silmissä sumenee ja taju menee ennenkuin mitään tapahtuu.

Raahauduin tähän koneelle etsimään jotain nettitohtorin vinkkejä millä ton möykyn saisi pehmenemään.. ei ole kiva näin dietillä ollessa kun ei oikein pysty/halua syödä tai juoda enää mitään.

Ootko varma, että kyseessä ei voisi olla peräpukama? Usein johtuu juuri ummetuksesta ja liiasta ponnistamisesta. Apteekista löytyy tuohon kipua lievittäviä puikkoja, mutta tietty myös ulosteen saaminen löysemmäksi on tarpeen. Kuituja ja paljon vettä vaan koneeseen. Otan osaa, toi on kyllä viheliäisintä mitä maan päällä on!
 
Taratin: pari Metalaxia (varmaan nuo jo mainitutkin toimii), ja kyllä kulkee! Samaa ainetta käyttää moni painoluokkaan pudottava suolen tyhjennykseen.;)
 
Kiitti vinkeistä, mitään metalaxia en uskalla ostaa. Koska kuolisin varmasti. Kyse ei siis ole siitä etteikö tavara tulisi ulos (se pyrkii siihen kyllä ihan riittävän voimakkaasti) vaan siitä että kipu on ihan infernaalinen. Pukamat olis kai mahdollisia, mutta mitään verta ei kyllä tule. Koskee vaan pirusti..

No äsken herättyäni painuin pöntölle ja tein miehen teon (no, en olisi tehnyt mutta prosessia ei vaan voinut enää pysäyttää). Tuloksena valehtelematta 35cm kiinteä käärme jota pönttökään ei tahtonut purematta niellä --> kaamea kipu ja pyörtyminen olkkarin lattialle hetkeä myöhemmin.

Eli tosiaan jotain massaa pehmentävää varmaan tarttis hankkia, muuten oikeesti vietän päivän vaakatasossa kun se on ainut asento missä pska ei pyri pihalle. En uksalla syödä enkä oikein juodakkaan... voi hyvä sylvi... no jospa mun dietti ei nyt muutaman päivän paastoiluun kaatuis.
 
Tuloksena valehtelematta 35cm kiinteä käärme jota pönttökään ei tahtonut purematta niellä --> kaamea kipu ja pyörtyminen olkkarin lattialle hetkeä myöhemmin.

:rock: kuvaaaa? Jouduitko paloitella? :hyvä::hyper:

Mä joudun juomaan aamuisin puoli litraa kahvia ja batteryn, että saan tällä viallisella suolella YHTÄÄN mitään ulos. Kokoajan on sellainen olo, että on täynnä pskaa... Odotan vaan sitä hetkeä, kun saan kitata lääkärissä sen pullollisen sitä nestettä, millä tyhjennetään koko tyttö :rock:
 
I SO know the feeling... Mä olen aina ollut niin kahvi-addikti, että nykyään siitä on tullut aamuisin ainoa keino saada suoli toimimaan. En valita, MUTTA kun tulee tuo toleranssi niin kauhulla odotan niitä päiviä että tarvitsen sen neljä kuppia heti aamusta pelkästään p*skalla käymiseen.

... voisi kai pitää jonkun kahvitauon että voisi taas aloittaa pienemmällä annostuksella mutta enhän mä kestä jos en saa viikkoon kahvia ihan jo tuon yllämainitun faktan takia :curs:
 
Mua ärsyttää :curs:

- työ ... paska palkka paska duuni ... toivottavasti pomo ei käy täällä ... :arvi:
- lihakset ei kasva ... ei taida tulla lavahaaveesta mitään :0:
- palkka tuli eilen rahat meni tänään ... enää kuukausi seuraavaan palkkapäivään :david:

Olen kirjotellut samoista asioista aikasemminkin, mutta samat asiat ärsyttää päivästä toiseen.

Tää on niin mun suusta! Tulee joka viiko surffailtua tonne mol:in sivuille ja kirjoittamaan hakemuksia, kaikkialle muualle, ei vaan ole vielä tärpännyt :down:

Tällä hetkellä yritän vaan sinniä tonne lomaan, johon on aikaa 2 viikkoa ja 4 päivää...

Muutenkin on niiiiin maanantai, kaikki menee päin persettä, en jaksa mun työkavereita hetkeäkään. Enkä ole vieläkään saanut tehtyä itselleni uutta treeniohjelmaa, liikaa vaihtoehtoja.
 
Viimeksi muokattu:
Pukamat olis kai mahdollisia, mutta mitään verta ei kyllä tule. Koskee vaan pirusti..

No äsken herättyäni painuin pöntölle ja tein miehen teon (no, en olisi tehnyt mutta prosessia ei vaan voinut enää pysäyttää). Tuloksena valehtelematta 35cm kiinteä käärme jota pönttökään ei tahtonut purematta niellä --> kaamea kipu ja pyörtyminen olkkarin lattialle hetkeä myöhemmin.

Pukamat tai endometrioosi tai sitten toivottavasti vaan joku ohimenevä kiputila. Minulla on tuo keskimmäinen, leikattiin viimeksi nyt huhtikuussa ja nyt olen pari viikkoa aamuisin kipuillut oikeen urakalla ihan riippumatta tuotoksen koostumuksesta :curs:.

Että minä rakastan olla nainen :curs:
 
Onneks mun viallinen suoli korjataan. Huomena on tapaaminen kirurgin kanssa ja sitten ilmeisesti leikataan. Tämä mun suoli meinaan tulee ulos, jos yrittää käydä kakkosella ilman litraa kahvia (se ei oo kuulemma normaalia)... Ja mitään muuta, kuin se suoli ei sitten ulos tulekaan, sillä se blokkaa sen jöötin matkan. Jos en joisi kahvia ja olisi kokoajan ripulilla, niin mun suolessa menisi kahden metrin käärme. Tälläkin hetkellä tuntuu, että sielä on ainakin metrin verran tavaraa... jipii.
 
Jumppailin ruokatauolla harjanvarren kanssa ja selästä vihlaisi. Käveleminen onnistuu, mutta istualta nouseminen on tuskaista ja jossain asennossa meinaa lähteä jalat alta. V*tuttaa eika kympillä, toivottavasti ei tule uusintaa viime syksystä..
 
Ai niin joo, ja vituttaa koko rahan olemassaolo, onko sitä pakko olla ja miksi sen on estettävä liian paljon asioita, tahdon takaisin lastenmaailmaan kiitos.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom