Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huhhuijaa. Otettiin miehen kanssa sitten kunnon flaidikset näin juhannuksen alkajaisiksi. Voi ziisus. Toivottavasti tilanne nollautuu huomiseen mökkireissuun mennessä.
 
Alkaa pikkuhiljaa palamaan käämit tuohon kuntosaliin missä käyn. Tänään ei kortinlukija toiminut ollenkaan eli en päässyt treenaamaan.:curs:
 
Kaksinaamaiset ihmiset :curs:

Esitetään kivaa ja mukavaa, mutta selän takana puhutaan pelkkää paskaa. Raukkamaista ja lapsellista mun mielestä... :rolleyes:
 
Nyt kun paino on saavuttanut normaalin rajat, on menkatkin tullut takaisin. Ihanan kipeä pää ja vatsa ja mieletön hiilarihimo.
Onneks oon tänkin päivän nakerrellut vaan porkkanaa kun on iskenyt tarve :D
 
Stressi. Hyvät kanssasisaret, varautukaa hiuksia nostattaviin stressihormonimääriin jos alatte rakentamaan. Vaikka periaatteessa lähes koko roska perustuksia lukuunottamatta tulee samasta paikasta lähes valmiiksi koottuna, siihen liittyy ihan saakelin monta muutakin tahoa. Ja rahaa menee takuulla yli sen mihin on varautunut vaikka olisi arvioinut kaikki yläkanttiin. Jos talofirman puolelta tulee "ohjeelliset piirustukset perustuksia varten" se ei sitten ole vielä mikään muu kuin ohje sille joka piirtää esim. paalutuskartan, jos paalutetaan. Ja se maksetaan sille joka sitten sen piirtää, ja sen tyypin tuntipalkka on tod. näk. 3-4-kertainen omaasi verrattuna. Ja se piirtää niitä koko päivän taikka pari. Muutamaa paalun paikkaa!!! Sama kuin sähköistyksessä; sähköasentaja tekee töitä ehkä pari päivää ja laskuttaa sen verran mitä sinä tienaat 2 kuukaudessa!!! Mikä on ihmeellistä, koska sähköasentajan palkka ei tolastojen mukaan ole niin paljon. Mutta sehän onkin toimitusjohtajan palkka jos on oma firma.:hyvä: Ja sitten tulee tyyppi joka siirtää kaivinkoneella maata ja tyyppi joka iskee ne paalut jollain koneella ja tyyppi joka valaa jotkin betonijutut niiden paalujen päälle.. Ja sitten on rakennusmestaria ja rakennustarkastajaa ja pankkikin vaatii dokumentteina väliaikatietoja että varmasti käytetään ne lainarahat tähän tarkoitukseen eikä ostella mersuja. Just joo. Joudutaan kait kinuamaan vielä lisääkin juuri tähän! Sitten on kuulema oltava sellaiset alumiiniset tms. rakennustelineet, puiset ei käy, vuokraa! Tällä hetkellä vasta odotellaan lopullisia lupapiirroksia, joiden piirtäjä on tämän viikon kesälomalla, ja voisin vaikka lyödä vetoa että kun ne piirrokset tulee niin rakennustarkastaja on kesälomalla, ja kun minä olen kesälomalla se menee lapionvarressa.. Ai niin, tässä vaiheessahan tontilla ei vielä ole tapahtunut mitään. Pitäisi yksi sähköistetty liiteri purkaa pois alta ensin ja kaataa pari puuta. Leka heiluu siis pian sekä töissä että kotona. Siinä vaiheessa kun keskustellaan siitä minkä väriseksi lattia petsataan, en varmaan saa enää sanaa suustani.

Lisäksi olen onnistunut hankkimaan jostain aikuisiän lentopelon (lapsena se oli vaan kivaa), ja huomisaamuna pääsen hikoilemaan tuskan hikeä sydän pamppaillen Finnairin kyytiin. Vieläköhän adrenaliinia riittää itse kisoihin? Rytmihäiriöitä vähintään..
 
En tajua miten selviän tulevasta kuukaudesta. Miljardi asiaa jotka pitäisi hoitaa ja nyt tuntuu etten kykene yhteenkään. Väsyttää, itkettää, ahistaa. Treeni ei kulje.
 
Ketuttaa suunnattomasti kun koko elämä tuntuu taas (hetkittäin) pyörivän pelkästää syömisen tai pikemminkin syömättömyyden ympärillä. Mulla on viimepäivät ollut kokoajan nälkä, tai vähintäänkin armoton himo syödä kokoajan. Mielihalujani en tietenkään voi dietin vuoksi toteuttaa.

Ei siinä muuten mitään, mutta entisenä syömishäiriöisenä tällaiset "jos nyt repsahtaa niin ahmin koko kämpän ja lähikaupan tyhjäksi"- tyyppiset tuntemukset ja ylipäänsä se että ajatukset pyörii jatkuvasti ruuan ympärillä ovat melkeinpä huolestuttavia.

No ei auta muu kuin koittaa saada muuta ajateltavaa. Eihän tässä diettiäkään ole jälkellä enää kuin 100 päivää.
 
väsymys. työt. turvonnut olo kropassa kun en ole liikkunut muutamaan päivään juurikaan.
kaikkein eniten ottaa päähän oma saamattomuus. päätän samoja asioita tuhannet kerrat (esim. nyt loppu tupakointi, syön terveellisesti, liikun yms yms) ja aina repsahdan. en oo löytäny kultaista keskitietä. ei kestä kantti. ei oo pokkaa. :itku:
huoooh. väsymys laittaa vituttamaan enntisestään.
 
Se normi meininki eli työt ja siihen liittyvät asiat. Mulla on tällä hetkellä kaverina kesätyöläinen, jonka kanssa en jaksa olla enää hetkeäkään töissä. Se puhuu asiakkaille mun mielestä tosi töykeästi, se ei pysty tekemään yhtään mitään päätöstä itsenäisesti, vaan kaikki pitää varmistaa pariin kolmeen kertaan multa = asiakas odottaa koko ajan ilman minkäänlaista selitystä, se puhuu niin nopeesti ja hiljaa ettei kukaan, minä mukaan lukien, saa mitään selvää... miks mä saan aina kaikista meidän tuuraajista parikseni sen joka ei yhtään luota itseensä, eikä saa mitään aikaiseksi ilman valvontaa...
nimimerkillä lomaan 5 viikkoa ja 1 päivä...
 
Reeni kulki harvinaisen huonosti tänään :(
Heti ekan liikkeen kohdalla tuntui, että ei riitä puhti, aivan hönkä loppui. Muista liikkeistä ei sitte viittis ees puhua; meni NIIIIIN päin helkkaria!!
 
Ei vituta mutta... mietityttää. Ahistaa? Kaveri meni kihloihin. Osa vanhoista kavereista on jo naimisissa. Joillain on jo lapsia. Ja mä vaan... opiskelen. Junnaan vuodesta toiseen samassa elämäntilanteessa. Kuvittelen olevani nuori ja teini ja "mulla on vielä aikaa" mutta kaveripiirissä on kohta kaikki jo perheellisiä työssäkäyviä vakiintuneita omakotitalossa asuvia velkaantuneita Aikuisia. Mä en oo jotenkin kypsä vielä mihinkään. Lapset on ihania ja haluan oman kodin ja naimisiin jne mutta "sit joskus". Koittaakohan se mun "sit joskus" ikinä? :rolleyes:

Eka ikäkriisi taitaa olla ovella. :D
 
Hartiat ihan uskomattoman jumissa ja kipeät :( Töiden takia - minkäs muunkaan. Pitää huomenna nakittaa joku niitä hieromaan, ei tästä muuten mitään tule.
 
Ei vituta mutta... mietityttää. Ahistaa? Kaveri meni kihloihin. Osa vanhoista kavereista on jo naimisissa. Joillain on jo lapsia. Ja mä vaan... opiskelen. Junnaan vuodesta toiseen samassa elämäntilanteessa. Kuvittelen olevani nuori ja teini ja "mulla on vielä aikaa" mutta kaveripiirissä on kohta kaikki jo perheellisiä työssäkäyviä vakiintuneita omakotitalossa asuvia velkaantuneita Aikuisia. Mä en oo jotenkin kypsä vielä mihinkään. Lapset on ihania ja haluan oman kodin ja naimisiin jne mutta "sit joskus". Koittaakohan se mun "sit joskus" ikinä? :rolleyes:

Eka ikäkriisi taitaa olla ovella. :D

Sama juttu. Mies löytyy ja paritalon puolikas, mutta mikään naimisiin meno ja kakarat ei vois vähempää kiinnostaa, paitsi sitten "joskus".
 
Surkea asiakaspalvelu Nordeassa eilen.

Menin pankkiin kun se avattiin kymmeneltä, otin vuoronumeron neuvontapalveluihin. Pääsin luonnollisesti ensimmäisenä palvelupaikalle. Taakseni tuli samalla nainen, joka halusi miehensä moottoripyörälleen vakuutuksen. Virkailija, jonka edessä istuin, ei millään tavalla huomioinut minua, vaan hoiti etuilevan naisen asioita 10 minuuttia suoraan pääni yli. Mitään anteeksipyyntöä ei tullut. Kun tämä etuillut nainen häipyi, virkailija tokaisi "No mitäs sinulla oli." Selitin asiani, halusin osaketililleni oma salkku -palvelun, joka minua oli aiemmin Nordeassa kehotettu ottamaan. Virkailija tiuski että "Oletko edes täysi-ikäinen" ja muita epäileviä kommentteja. Kävi ilmi, että en saa palvelua, koska en saa säännöllisiä tuloja tai eläkettä. "Opintotuki ei riitä, hei hei", sanoi virkailija töykeästi viimeiseksi, jolloin häivyin.

Kun ite on asiakaspalvelualalla töissä, tuollainen käytös suututtaa. Ei tulisi itse ikinä mieleenkään kohdella epäystävällisesti asiakkaita ilman mitään syytä. Nytkin selvästi vaikutti se, että olin nuori ja köyhä opiskelija, joka ei kanna Nordeaan mitään rahaa. Kannattaisi kuitenkin miettiä, että kymmenen vuoden kuluttua tilanne voisi olla toinen. Siitä olen varma kuitenkin, että valitan tapauksesta.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom