Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
ja nyt rupes ärsyttään se kun kaverilla on häät lauantaina ja olin ajatellut laittaa uudet suorat mustat housut (kokoa36) käyttämättömät, nii ne on maagisesti liian isot! ostin housut puol vuotta sitten, miten ne on voinut siellä kaapissa kasvaa kokoa kun muut housut ovat saman kokoiset kuin ennenkin?
:curs:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Häistä ja housuista puheenollen, mitähän perkelettä sitä pistäis päälleen juurikin kaverin naittajaisiin? Aihe saa aikaan suunnatonta ahdistusta, nimittäin en omista sitten niin minkäänlaisia juhlavaatteita, eikä mulla ole suurempia ambitioita sellaisia hankkiakaan. Sitä paitsi henkilökohtaisista mieltymyksistäni johtuen mekot, hameet tai korkkarit voi jättää vaihtoehtojen listalta pois, enkä lämpene millekään puistattaville mummojakkupuvuillekaan, joten etsintöjen lähtökohdat on aika epätoivoiset. Jos olisin järjestämässä vastaavia kekkereitä, määrittelisin pukukoodiksi farkut ja t-paidan - täydessä tällingissä paikalle pyrkijät käännytettäisiin kylmästi ovelta takaisin kotio.
 
Häistä ja housuista puheenollen, mitähän perkelettä sitä pistäis päälleen juurikin kaverin naittajaisiin?

Suorat housut ja kauluspaita kera matalien balleriinojen?

Ps. Vituttaa pieleen menneet vlopun suunnitelmat. Vietän siis vlopun yksin, kun mieskin menee kaverinsa polttareihin... ARGH!
 
Viimeksi muokattu:
Häistä ja housuista puheenollen, mitähän perkelettä sitä pistäis päälleen juurikin kaverin naittajaisiin? Aihe saa aikaan suunnatonta ahdistusta, nimittäin en omista sitten niin minkäänlaisia juhlavaatteita, eikä mulla ole suurempia ambitioita sellaisia hankkiakaan. Sitä paitsi henkilökohtaisista mieltymyksistäni johtuen mekot, hameet tai korkkarit voi jättää vaihtoehtojen listalta pois, enkä lämpene millekään puistattaville mummojakkupuvuillekaan, joten etsintöjen lähtökohdat on aika epätoivoiset. Jos olisin järjestämässä vastaavia kekkereitä, määrittelisin pukukoodiksi farkut ja t-paidan - täydessä tällingissä paikalle pyrkijät käännytettäisiin kylmästi ovelta takaisin kotio.


kysy morsiammelta kuinka "rennosti" saa pukeutua.. itellä kammo pukee hame päälle, mun puolesta maailma saa räjähtää ennemmin ku laitan hameen/mekon. ite pukeudun suoriin mustiin housuihin (jotka löysin kaupasta tunti sitte) ja mustaan toppiin jossa punasia ruusuja.kysyin morsmaikulta lluvan mustiin pukeutumiseen, sano vaa et laita vaikka jätesäkki kuhan tuut paikalle :)
 
Suorat housut ja kauluspaita kera matalien balleriinojen?
Johonkin vastaavaan yhdistelmään on varmaan tyytyminen, ettei olo käy liian epämukavaksi. Nyt pitäis sitten vielä löytää ne housut ja se paita/toppi (muistin, että kengäthän mulla on jo jossain jemmassa). Vaatteiden hankkiminen vaan on niin vastenmielistä puuhaa kaikkine metsästys- ja sovitusprosesseineen, että joudun ensin keksimään jonkun lahjomis-/uhkailu-/kiristämiskeinon, jolla saan houkuteltua itteni kauppaan. En käsitä, miten tämmöiset pohjimmiltaan hyvinkin yksinkertaiset asiat voi olla mulle lähes ylitsepääsemättömän vaikeita :D
 
mene hiljaiseen aikaan ja sano myyjälle mitä haluat ja kävelet perässä, kun ehdotuksia satelee.
Huomattavasti helpompaa, kun ruuhkassa rynniminen ja kasojen tonkiminen :D

edit. musta on tullut selkeesti vitutuksenpoistaja (tai sen yrittäjä) täällä!
 
mene hiljaiseen aikaan ja sano myyjälle mitä haluat ja kävelet perässä, kun ehdotuksia satelee.
Huomattavasti helpompaa, kun ruuhkassa rynniminen ja kasojen tonkiminen :D

edit. musta on tullut selkeesti vitutuksenpoistaja (tai sen yrittäjä) täällä!
Tuo on epäilemättä ainoa keino selviytyä urakasta järjissään. Oon oikeasti avuttomampi ja helpommin hermonsa menettävä rättikaupan asiakas kuin suurin osa tuntemistani miehistä (otos sisältää kaikkea muuta kuin muotitietoisia metroseksuaaleja, mm. yli viisikymppisen isäni), joten siitä voi päätellä jo paljonkin.

Ja sehän on vaan ihailtavan altruistista, että joku viitsii vastata esim. omiin kohtuullisen turhanpäiväisiin kitinöihini muutenkin kuin vittuilemalla takaisin :D
 
tuli kirje sairaalasta. "teille on varattu leikkausaika 20.8.2008!!!" YLI KUUKAUDEN PÄÄSTÄ!!! MITEN VITUSSA MÄ PASKON SIIHEN ASTI??? :evil::evil::evil::evil::curs::curs::curs::curs:
 
Pelasin ensimmäisen kerran squashia keskiviikkona ja käsi on edelleen kipeä. Puristusvoima on heikko ja kirjottaminenkin vihloo. Vituttaa. Lisäksi istun töissä viidettä päivää peräkkäin ratkomassa ristikkoa ja pelaamassa Älypäätä, kun ei ole mitään tekemistä. Vituttaa.
 
Johonkin vastaavaan yhdistelmään on varmaan tyytyminen, ettei olo käy liian epämukavaksi. Nyt pitäis sitten vielä löytää ne housut ja se paita/toppi (muistin, että kengäthän mulla on jo jossain jemmassa). Vaatteiden hankkiminen vaan on niin vastenmielistä puuhaa kaikkine metsästys- ja sovitusprosesseineen, että joudun ensin keksimään jonkun lahjomis-/uhkailu-/kiristämiskeinon, jolla saan houkuteltua itteni kauppaan. En käsitä, miten tämmöiset pohjimmiltaan hyvinkin yksinkertaiset asiat voi olla mulle lähes ylitsepääsemättömän vaikeita :D

Tiedän tuon tunteen, mitä enemmän treenaat ja kropan muoto muuttuu, sitä vähemmän haluan mennä vaatekauppoihin itseäni kiusaamaan... Tuo jayan mainitsema keino, että kiskaise myyjää hihasta on kaikista paras tapa. Myyjät muistaa mitä vaatteita niillä on ja useimmat myyjät osaa vielä kaupan päälle katsoa mikä sulle sopii ja mikä ei.
 
Stockalla ainakin on pukeutumisneuvonta, joka on ihan huippu palvelu. Mä en jaksa kierrellä kaupoissa (paitsi ulkomailla) enkä edes ehdi ikinä. Pukeutumisneuvojat tuntee etiketin ja osaa katsoa vartalotyypille sopivat leikkaukset jne. Esim. jonkun bisnesvaatetuksen ettiminen itse on mulle yhtä helvettiä. Pukeutumispalvelussa otetaan ensin mitat ja sitten palvelija tsiigaa sopivat vaatteet ja sovitellaan. Suosittelen lämpimästi. Ottavat hyvin huomioon oman tyylin, eikä tilanne ole mitään pakkomyyntiä. Juhlasesonkina kannattaa varata aika ajoissa.

OT: Huomenna menen häävieraaksi ja puen ihanan pinkin vintage-mekko. Ei vituta.
 
Stockalla ainakin on pukeutumisneuvonta, joka on ihan huippu palvelu. Mä en jaksa kierrellä kaupoissa (paitsi ulkomailla) enkä edes ehdi ikinä. Pukeutumisneuvojat tuntee etiketin ja osaa katsoa vartalotyypille sopivat leikkaukset jne. Esim. jonkun bisnesvaatetuksen ettiminen itse on mulle yhtä helvettiä. Pukeutumispalvelussa otetaan ensin mitat ja sitten palvelija tsiigaa sopivat vaatteet ja sovitellaan. Suosittelen lämpimästi. Ottavat hyvin huomioon oman tyylin, eikä tilanne ole mitään pakkomyyntiä.

:offtopic: Onko kallis palvelu vai kuuluuko ns. kauppaan? Tuollainen ois niin ihana, harmi vaan, että toi stockka tahtoo olla kallis ja on kaukana...
 
hamara: Ei siis maksa mitään, eikä ole ostopakkoa. Palvelu löytyy myös isoista Sokoksista.

Lisää offtopiccia: Kalleus on suhteellista. Mulle aika on kallista, kun on koulut, duunit ja treenit. Ei tunnu pahalta maksaa joskus jostain pikkusen enemmän, jos sillä säästän itseäni ympäri kyliä ramppaamiselta ja epäonnistuneilta ostoksilta. Vartsinkin, jos tekee jotain isoja vaatehankintoja opiskelijabudjetilla, niin haluan löytää kerralla mieleisen, istuvan ja laadukkaan.
Pääseekö tuntipalkoille, jos meni koko päivä, mutta säästi vaikka 20 %, kun etsi itse putiikit läpeensä? Jotkut tykkää "shoppailla" ja joillakin on siihen aikaa. Mulla ei.
 
:offtopic: ite olin vaatemyyjänä eräässä ketjussa ja mulle tuli asiakas kysymään neuvoa mitä vaatteita hän voisi ostaa (n.50v) värillä ei väliä kunhan vaatteet ovat hänelle leikkaukselta/tyyliltään/malliltaan hyvät. nappasin hyllystä parit housut, hameen ja tunikan. nainen meni kiltisti sovituskoppiin ja oli tyytyväinen kaikkiin vaihtoehtoihin. mutta sitten:

N: onkohan nämä liian nuorekkaat minulle?
Mä: ei ollenkaan vaan valitsin sellaiset vaatteet mitkä sopii teille. väriltään ja muodoltaan.
N: (käänsi hintalaput) :wtf: siis nämähän ovat kalliit (esim.paita~19.90e ja housut ~39.90e) sähän yrität vain rahastaa mua, ihan saman minkänäkönen on kuhan saat rahat kassaan.
Mä: :rolleyes: eikös se aira samulinkin ole aika "vanha" ja hällä on punanen tukka ja hyvät vaatteet.vähän riippuu ihmisestä mikä on nuorekasta ja mikä ei.
voin tietenki käydä katsomassa jotain muuta vaihtoehtoa..?

Nainen mietti vähän aikaa ja sitten sitä alkokin hymyilyttään:
N: ehkä mä vähän yli reagoin :rolleyes:
Ja otti kuitenki paidan ja housut..
 
hamara: Ei siis maksa mitään, eikä ole ostopakkoa. Palvelu löytyy myös isoista Sokoksista.

Lisää offtopiccia: Kalleus on suhteellista. Mulle aika on kallista, kun on koulut, duunit ja treenit. Ei tunnu pahalta maksaa joskus jostain pikkusen enemmän, jos sillä säästän itseäni ympäri kyliä ramppaamiselta ja epäonnistuneilta ostoksilta. Vartsinkin, jos tekee jotain isoja vaatehankintoja opiskelijabudjetilla, niin haluan löytää kerralla mieleisen, istuvan ja laadukkaan.
Pääseekö tuntipalkoille, jos meni koko päivä, mutta säästi vaikka 20 %, kun etsi itse putiikit läpeensä? Jotkut tykkää "shoppailla" ja joillakin on siihen aikaa. Mulla ei.

Onpas hieno palvelu, mitenhän olen onnistunut välttämään tuon? Nyt mä tiedän mistä mä haen seuraavan kerran juhlavaatteita! Kiitos vinkistä ninia!

Sä olet niin oikeassa tuossa asiassa, että kalleus on suhteellista! Jos löytyy hyvät ja itselle sopivat vaatteet, joita voi pitää useammin kuin kerran ja ilman suhteettoman aikaa vievää katsele-näänny kauppaan kierrosta, niin se on kyllä koko rahan väärti!
 
Viimeksi muokattu:
Murrrr :curs:

Miun piti lähtee lenkille ajat sitte mut erehyin lukemaan pakkista. Tosin, hyvät kiukut saa ajatellen sitä, et miulla on vetoja tiedossa. Vetoja, jotka piti tehä jo aamulla mut joku velttoili. No, ei se oo niin nuukaa, venyy vaan taas illasta.

Kiukku kohosi tästä. Ihmiset, jotka ei syö kunnolla, itkee syömisiään. Ihmiset, jotka treenaa liikaa, itkee treenaamisiaan. Mutta muutoksia ei olla valmiita tekemään. Huoh.

Miun luo vois tulla pari neurootikkoa, opeteltas miten vedetään napa täyteen ilman tunnontuskia ja käytäs lenkillä toooosi hitaasti. Loppupäivä vedettäs lonkkaa hyvällä omallatunnolla :lol2: Seuraavana päivänä voitas räväyttää pari vetoa ja sit taas SYÖTÄS ja LAISKOTELTAS :hyper: Sitten lepopäivä ja ruokaa....

Tai jotain...nyt hiihtämään :whip: sit ruokaa, sit pyöräilemään kotia ja syömään pullaa ja mantsikoita (ruoan lisäks, tietenki)

namnam.
 
Nii. Miekin kyllä syön päin persettä ja treenaan liian vähän, mutta tajuunpa prkl olla valittamatta siitä edes :D Tuommonen nillitys kyllä on ärsyttävää... Pakkiksella sentäs voi laittaa selaimen kiinni jos alkaa ärsyttää, mutta livenä kun joutuu kuuntelemaan, niin sitten nousee sauhu päästä ja jos ottaa hatkat, niin sitten pitävät paskana ihmisenä...
 
Nii. Miekin kyllä syön päin persettä ja treenaan liian vähän, mutta tajuunpa prkl olla valittamatta siitä edes :D

:D En mie siuta tarkottanukkaa :lol2:

Tuommonen nillitys kyllä on ärsyttävää... Pakkiksella sentäs voi laittaa selaimen kiinni jos alkaa ärsyttää, mutta livenä kun joutuu kuuntelemaan, niin sitten nousee sauhu päästä ja jos ottaa hatkat, niin sitten pitävät paskana ihmisenä...

Totta, pitäs vaan olla lukematta. Sisko mokoma, kun harrastaa samanlaista, ni livevalituksetkin on tuttua kauraa. Eikä tässä itsekään mitään herranenkeleitä olla, syödä terveellisesti ja treenata aina sen ohjelman mukaan. Ääh, jotenki vaan ratkes. Söis vaan ihmiset riittävästi ja muistasivat levätä, ei se voi olla niin vaikeeta. Eihän?
 
Ääh, jotenki vaan ratkes. Söis vaan ihmiset riittävästi ja muistasivat levätä, ei se voi olla niin vaikeeta. Eihän?
Kyllä se vaan voi... Mulla iskee ajottain sellasia ruokahaluttomuuskausia, että ennemmin selkäänsä ottais kun mitään söis. Hirveetä väkisinsyömistä, ja kyllä, se on vaikeeta. Alkuviikosta lueskelin tuota ongelmasyöjien ketjua, ja totesin että syön tällä hetkellä neljänä päivänä viikosta vähemmän kun siihen ketjuun kirjottavat. No, jos jotain positiivista haetaan, niin maltan olla inisemättä siitä. Paitsi siis nyt ja tässä.

Ja jottei menisi ohi aiheen, niin v**aa kun syömiset on ihan päin h***iä.
 
Ei oo vaikeeta ei. Ja jos ei kerran onnistu ja omasta päästä kiinni, niin tyytyisivät kohtaloonsa, tai ottaisivat neuvot vastaan ja tekisivät jotain, eikä vaan narisisi!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom