Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuommoselle työntekijälle saisi antaa kenkää persaukseen saman tien! En itsekkään asiakaspalvelutyössä olevana voisi kuvitellakkaan edes harkitsevani moista käytöstä. Mur!

Noh.. Mua vituttaa mies joka on viime viikosta asti ollu ex. Tai ei ehkä niinkään tämä mies itsessään vaan se että päästin kuin päästinkin hänet niin lähelle että pääsi sitte satuttamaan. Miksei sitä voi vaan luottaa niihin omiin kokemuksiin siitä että perseelleen se menee lopulta kuitenkin. Ikinä en enää usko ketään vaikka lupaisi mitä ja kuinka monesti ja vakuuttavasti tahansa. Tällä hetkellä tekisi mieli tehdä jotain todella todella inhottavaa ja paskamaista tuolle tyypille mutta taidan jättää välistä. Ei se oma olo sillä parane... Olkoon paska kun ei hyvän päälle ymmärrä.

Onneksi näitä vitutksia voi aina purkaa treeniin.
 
Motivoitte mua kirjoittelee blogia :D osasyy oli oma vitutus siihen, kun kaveri soittaa aamulla: "rannalle töitten jälkeen". siinä sitten nopeasti yrität tehdä karvoista rantakuntoisen kun aikaa on 2 min ettet myöhästyisi töistä. Pääset töihi niin säärikarvoja akilesjänteen vieressä :eek:

suoraan sanottuna kesässä ei vituta mikään muu kuin karvat ja kärpäset :D
 
Vituttaa, kun ihmiset eivät lue tekstiviestejään/vastaa niihin. :curs: Mä tarvitsen vastauksia ja NOPEASTI!
 
Vituttaa, kun ihmiset eivät lue tekstiviestejään/vastaa niihin. :curs: Mä tarvitsen vastauksia ja NOPEASTI!

Mua aina vituttaa jos joku kysyy kiireisiä asioita tekstareilla :D Jos on tärkeätä asiaa, niin soittamalla saa parhaiten kiinni.
 
tämä on kyllä pari päivää vanha juttu mut pakko valittaa nyt kun ei sillon kerennyt.

pohjustusta: työskentelen pohjoisessa ja käyn 1-4 päivää viikosta oulussa miehen luona ja tarvin pyörän kun kaupunkiin ja salille 10km ja bussi on kallis.

eli alle 200e pyörä oli tarkoitus ostaa. etsin netistä ym. halpaa, yli 3 vaihteista naisten kaupunkipyörää. HH:ssa oli mutta biltemassa myös ja ajattelin sieltä hakea kun on lähellä. seuraavalla viikolla kävin mutta pyörä oli loppu, piti tulla 2 viikon päästä. seuraavalla oulun reissulla päätin käydä hakemassa mutta tuleekin vasta syksyllä. kävelin sitten cittariin ostamaan kun siellä piti olla tarjouksessa mutta olivat loppu. alkoi v**uttaa rankasti kun halusin välttämättä saada sen että pääsen liikkumaan jotenkin ja lähdimme miehen kans kaupungille. moni kauppa kierrettiin läpi ja lopulta anttilasta 179e 21 vaihdetta!

ihanaa, seuraavana päivänä pyöräilin kaupunkiin salille mutta rengas tyhjeni matkalla. vein anttilaan kysymään meneekö takuuseen; pyörävastaava oli palaverissa ja lupasivat soittaa kun tulee. hengailin 1,5h kaupungilla ja lähdin bussilla vit**untuneena kotiin. illalla soitettiin ja käskettiin viedä pyöräkorjaamo piip piip:iin johon on sopimus. mies lähti kesken työpäivän viemään ja liike onkin suljettu heinäkuussa! mies etsi toisen liikkeen ja sitten piti kikkailla jotenkin laskutuksen kans ja mun piti käydä vielä kerta anttilassa hakemassa rahat. rahanhakureissulla huomasin että pyörän korjaaja oli raapassut ison naarmun pyörän kylkeen niin että maali lähti pois, sitä sitten paikkaamaan kynsilakalla. myös ketjut irtosivat kesken matkan ja sain sotkea sormeni öljyyn ku räpläsin niitä takasin.

seuraavana päivänä pyörä varastoon ja lukkoon ja äkkiä pois kaupungista. tuskin uskallan ajaa enää tuolla kun vastustaa niin maan per**leesti!
 
sannuli, sittareista ja biltemasta en kyllä ostaisi pyörää juurikin noista mainituista syistä, jos viikossa tarvitsee ajaa vähänkään enempää kuin kilometrin kauppamatkat. Pyörissä kyllä hinta takaa myös laatua (niin kuin monessa muussakin asiassa), ja se 400 euroa kahdensadan sijasta maksaa kyllä itsensä takaisin, kun pyörää ei tarvitse koko ajan uusia. Mutta aika huonoa onnea tohon tapahtumaketjuun silti tarvitaan, en kiellä!
 
Tuolla budjetilla jos on liikenteessä niin suosittelisin ostamaan jonkun käytetyn hyvän fillarin! Nyt tosin taitaa olla sannulin kohdalla myöhäistä antaa neuvoja...

Halvemmaksi tulee ostaa kerralla kunnon pyörä joko uutena tai sitten käytettynä, kuin joka vuosi uusi bilteman alle 200 € pyörä... Varsinkin vaihdepyörät tuohon hintaan on ihan susia, vaihteettoman jonkun mummon pyörän jos saa, niin sillä ehkä pystyy ajamaankin...

Ote ostin tällaisen http://bicycles-fi.tunturi.com/pages/detail_v2/s1/20000000031917-2-20000000000008.aspx Tämä siis on iloinen asia, ei v*tuta yhtään :D
 
rahaa ei ollut yhtään enempää tuhlattavana, se isoin ongelma.. ja tuossa pyörässä ei sinänsä vikaa, sisäkumi oli valmiiksi rikki ilmeisesti ja huono korjaaja rikkoi rungon. ketju irtosi kun ei tajunnut tarkastaa sitä itse ja fiksata vähän. edellinen halpispyörä kesti 5v ennen ku varastettiin :D
pyörällä ajan kesällä jotain 10-50km viikossa ja muullon en ollenkaan joten ei tuolla kauhean montaa kilometriä tule ajettua kesän aikana kuitenkaan. sitten ku hajoaa niin oon varautunut ja säästänyt valmiiksi parempaa pyörää varten :lol2:
 
Vituttaa kun oon taas mässännyt koko viikonlopun, ja painoakin taas tullut lisää. Pitäis jostain saada sitä tahdonvoimaa ettei söis herkkuja ja alkoholikin pitäis jättää pois kun mulla kestää nykyään krapulakin 2 päivää. Ihan ällöttää oma olemus. Nyt ajattelin ottaa itteäni niskasta kiinni kovalla kädellä. Pakkohan se on, ei muuten tuloksia saa. Ikävää mutta totta... :(
 
Minuu risoo ihan järettömästi!!! Perkale sentää ku asiat on taas nii päi helevettiä enkä vahingossakaa saa tätä leipämonttua auki että vois kertoo muilleki. Lähinnä siis asianosaisille.
 
Selvisi syy siihen, miksei vatsa ole toiminut aikoihin; Peräsuolen luiskahdus... eli siis peräsuoli luiskahtaa aina ulos, kun yrittää mennä kakkoselle ja tällätavoin estää koko touhun. Ykkös-kiireellisen lähetteen tekivät meilahden sairaalaan ja varoittivat jopa leikkauksesta. Leikkaisivatkin vaan koko suolen pois, niin olisi yksi murheenkryyni vähemmän! saatana sentään.
 
ollaan soiteltu meilahteen lähetteen perään ja siellä on kuulemma ISOT jonot jopa 1.kiireellisille lähetteille, joten tuskin on helpotusta oloon tiedossa ihan äkkiä... Kirurgi lupasi huomena soitella ja kertoa vähän tilanteesta, mutta mahdollisuus on, että joudun odottamaan hoitoa jopa kuun loppuun!!!

Tää homma on jopa KIRJAIMELLISESTI ihan perseestä...
 
Eilen reväytin/venäytin lonkankoukistajan sprinttaillessa. Tai sitten vika voi olla paskassa alaselässä. Katellaan, mutta jalkatreenit ja aerobiset jää aika tehokkaasti nyt väliin.
 
Vittu ottaa aivoon, kun olen tällainen selkärangaton nyhvö:curs: Olen aina ylitunnollinen ja kiltti työntekijä enkä raaski edes vapaapäiviä pyytää, koska olen niin vitun tunnollinen tai koskaan valittaa mistään, vaikka työvuorot on perseestä ja palkka maailman paskin. Ärsyttää kun en osaa panna asioissa vastaan ja tapella, koska alan vihaisena aina itkemään ja lisäksi jonkun helvetin lapsuudentrauman takia pelkään vihaisia ihmisiä. Niinpä aina myötäilen ja hymyilen ja nielen kaiken paskan. Olisi kiva pyytää esim. kesätöissä vähän lomaa, mutta en vain rohkene.

Kaiken lisäksi rahatilanne on paska kuten aina. Ajatus rahasta masentaa, koska sitä ei ole eikä sitä ole koskaan ollutkaan. En edes pysty kuvittelemaan elämää, jossa voisin ostaa jotain tuntematta ahdistusta jälkeen päin. Kaverit valittaa köyhyyttä jos on tilillä jotain 2000 ja mä en ole semmoista summaa edes koskaan nähnyt...
 
Nukkuminen!

Todella rasittavaa, ettei saa ittestään sen vertaa irti, että heräis vähän aikasemmin. Tänään heräsin sitten yhentoista aikaan ja nyt oon vielä aamukahvilla. Töihin pitäs lähteä noin puolen tunnin päästä ja kotona oonkin sitten taas yheksän jälkeen. Kiva. Kiva.
 
Tänään vika työpäivä kohtuullisen mukavassa työssä (okei ainut hyvä puoli on loistavat työkaverit ja se, että homma sujuu rutiinilla). Huomenna vaihto samassa yrityksessä eri tehtäviin ja vähän masentaa. Onneksi ei ole enää kuin kuukausi tätä kakkaa jäljellä..
 
Ostin kylpyhuoneeseen kulmahyllyn joka maksoi reilut 30 e. Paketissa oli maininta, että maksimi korkeus on 250cm, mininimi korkeudesta ei ollut mainintaa. Noh, eihän se tietty mahdu meidän kylppäriin!! Soitin liikkeeseen ja kysyin voinko palauttaa tuotteen ja se ei kuulemma onnistu kun paketti on avattu!

On kuulemma niin halpa, että kannattaa keksiä sille jokin toinen käyttöpaikka! (kylpyhuoneen hyllylle, just just... :rolleyes:) Olisi kuulemma pitänyt itse mitata hylly jo kaupassa. (Milläs mittaat kun se oli paketissa) :curs: Prkl kun pistää vihaksi!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom