Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Tämä koko v**n maanatai on aivan kauhea.Aamulla koira ei meinannu päästää lähteen duuniin. Olin päättäny mennä fillarilla...no myöhästyin tietysti. Matkalla eväät levis pyörätielle, siellä ne mun rahkat ja mansikat on sievästi, kai ne joku harakka syö. Pääsin duuniin hikisenä ja pahan tuulisena, niin eikö täällä oo pakastin jysähtäny viikonlopun aikana. Kaikki vaan roskiin! Työkaveri oli aamuilokseen keittäny 10 litran kattilallisen marjakiisseliä lapsille ja paistanu laatikollisen karjalanpiirakoita. Päiväkodin tätien työnkuvaa parhaimmillaan. Aurinkoinen päivä, jipii, mennään uimaan! Ei olis pitäny, ipanoita nurin ja säikähdys sen mukainen.

tästä on hyvä jatkaa...mitä? Energiat vähissä, paino ei laske, nälkä ja yleinen vitutus. Mitkä kisat, millon? Ai minä menossa... :D Kyllä tämä taas tästä iloksi muuttuu.

ps. kuka on kantanu kaikki laskunsa mulle? Niitä olis, nekin ahistaa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kukaan ei ole tajunnut ilmoittaa, ettei tässä talossa tule vettä!
Veski toimi vähän heikosti, kun vedin sen ja sit kun piti kädet pestä,
niin hanasta ei tullut mitään muuta ku pihinää! :eek:

Miten pestä hampaat, keittää tee/kahvi/puuro, käydä suihkussa?
Onneksi hoidin illalla jo jälkimmäisen eikä aamutee ole mikään välttämättömyys,
mutta ei tää silti kovin kiva uutinen aamulla ole :evil:
 
vatsa ei toimi... vatsa ei toimi... vatsa ei toimi... fuck fuck fuck fuck
 
Ihmiset, jotka eivät huolehti lapsistaan.
Käydessäni tänään lenkillä näin pari pikkulasta pyöräilemässä, aikuisia ei lähimaillakaan. Minkälainen äiti/isä päästää alle viisvuotiaat keskenään pyöräilemään tielle, jossa ei ole edes erillistä jalkakäytävää!!!

Eräällä pihalla oli trampoliini, ei turvaverkkoa, jossa oli kaksi poikaa (5-v?) ja ehkä kolmen vanha pikkutyttö. Pojilla oli jotkut kepakot käsissään ja siellä ne pomppi sulassa sovussa. Toki sillä tytöllä oli työ pysyä trampalla ja ei ne pojatkaan pehemmin kattonut miten kepeillään sohi. Vittu miten vastuuntunnottomia vanhempia. Ei paljoa auta ikkunasta kattominen kun jotain sattuu. hyvä mennä lasten kanssa päivystykseen sitten kun on sattunut vahinko. Mä en edes pidä lapsista ja mun kaltaisten ihmisten ei ikinä pitäis tehdäkään lapsia kun noita huonoja ja välinpitämättömiä vanhempia on jo näköjään ihan tarpeeksi!
 
On se jännä juttu, kun aina pitää kaikki mokata :wall:

Joko rikkoa tavaroita, teloa itteänsä tai aiheuttaa mielipahaa ja harmitusta muille ja itselle siinä samassa, plääh. Ja kaikkea pitää vain itekseen märehtiä. Nyt on ajatuksissa aika ruuhkasta, kun pitäs vielä kisoihinki keskittyä.

Telomisia voi sentäs valittaa suureen ääneen...nyttenki vasen etukäpälä nii perhanan kipee, et ei oikein voi painoa varata kädelle tahi sitä suoristaa/koukistaa kunnolla. Tämäkin vain siksi, kun piti itsepäisesti jatkaa rikkinäisillä treenikamoilla, jesh.
 
Väsymys. Viime yönä ennen unta pyörin 4h ihan virkkuna, aamulla aikainen herätys ja pitkä työpäivä. Paskat vuorot aiheuttaa vielä sen, että jos meinaa urheilemaan ehtiä niin pitää herätä kukonlaulun aikaan :jahas:
 
Joo-o. Lonkankoukistaja paranee pikkuhiljaa, joten tietysti oikean olkapään rasitusvamma yrittää kovasti uudelleen puhjeta: Ensin kuihdutetaan alakroppa ja sitten yläkroppa, kätevää. Tämän kruunaa kohta alkava parin viikon totaalinen salitauko, kun matkustelen. Olenkin päättänyt, että syssyllä alkaa uusi salielämä: mennään eikä meinata (ja muistetaan huoltaa armasta kroppaa ihan uudella tavalla, aamen).
 
meillä ei tule vieläkään vettä. Ihan kamalaa,kun ei saa tehtyä mitään kotona!
Onneksi tänään menee koko ilta salilla ja siellä pääsee suihkuun, en kestä olla kämpässä, jossa ei voi ees vessaa vetää!

niin ja vitutusta aiheuttaa myös työmatkalla polkien aiheutettu hiki ja nihkeys, joka ei sitten laske millään :jahas:
 
Pää toimii ylikierroksilla.

Saiskohan sitä joustaa töistä perjantain ja maanantain... Luultavasti ei, kun on lomakausi ja muutenkin kriisiä pukkaa. Kai se on vaan kestettävä.

Saas nähdä miten pitkään tän tahtista duunia jaksaa tehdä. Suattaapi olla, että muutaman vuoden päästä on niin väsynyt, että suosiolla vaihtaa johonkin rauhallisempaan hommaan...
 
Vituttaa se että mä en ikinä kuulu mihinkään vaikka yrittäisin aluks olla niinku kaikki muutkin...niin jossain vaiheessa vaan taas huomaa olevansa se ulkopuolinen.
 
Älä yritä. Parhaiten joukkoon sopeutuu, kun antaa aikaa ihmisille ottaa sut joukkoon.
Ja kuuntele, mulla oli ennen ongelmana se, että olin suunapäänä ensimmäisenä etunenässä.
Nykyisin pidän oman suuni kiinni ja "opiskelen" ihmisiä rauhassa :)
 
Oon tulossa kipeeks, eile jo jätin salin välii ja lepäsin, nyt aamulla oli entistä kamalampi olo... Nenä iha tukossa, kurkku kipee ja muutenki väsyny ja heikko olo. Nyt ei vaa yhtää vois tulla kipeeks :( Töissä oon yksin viel enski viikon ja sit taas toisessa paikassa ei oo työntekijöitä tarpeeks et vois sairastaa... Argh!
 
Vituttaa se että mä en ikinä kuulu mihinkään vaikka yrittäisin aluks olla niinku kaikki muutkin...niin jossain vaiheessa vaan taas huomaa olevansa se ulkopuolinen.
Mulla oli samaa ongelmaa. Sitten päätin rankasti, että olenpa sitten oma itseni, ja nykyisin en enää ulkopuolinen olekaan, vaikken ihan suunapäänä ja kaikkienparastakaveria kaiken keskipisteenä olekaan. Itsellekin mukavempi kun ei tartte mitään esittää.
 
Mulla on teoria: jos ei esitä mitään, vetää helposti ympärilleen sellaisia ihmisiä, jotka ovat samankaltaisia kuin sinä todellisuudessa esittämättä. Niiden kanssa taas tulee helpommin toimeen ja tuntee kuuluvansa joukkoon.

Esittämisellä saa ympärilleen ihmisiä, jotka ovat samanlaisia kuin se tyyppi jota esität, ja niihin on vaikeampi saada mitään syvempää yhteyttä.

Jotain paikkaansapitävyyttä?
 
Vitutus huipussaa. Töissä mennyt nyt ylitöiks ja reenit kusee. Eilen pääsin salilel mutta huono nukkuminen tekee tehtävänsä. Ja huonot yöunet aiheuttanu näköjää mulle vitutuksen lisäksi flunssan.

Aurinkoa ei oo koko kesänä näkynyt koska on aina töissä, joten oon valkoinen. Eräs työntekijä palas kesälomalta JA SE VASTA MULKKU ONKIN! On niin perseestä tehdä suoraansanottuna yksinkertaisen ihmisen kanssa eilen. Tuli sit latvialainen yhteistyökumppani eilen käymään töissä. Tää "alimman portaan sihteeri" tääll firmassa sai homman näyttää sille latvialaiselle misä sen tavarat on ja opastaa tietokoneelle. Keskustelu oli tätä luokkaa.

"Hi, my name is ... "
"jaa joo sä oot vissiin sit se. kiva. Tuire tossa sanokin että tuut käymää. Tulit hakee vissii näitä."
"Whaaat?"
"joo tossa "
"thänks"
"ole hyvä"
"do you know where i can read my e-mail"
"ööööööö tota ootas hetki että tero tulee tähän niin se näyttää sulle sen tietokoneen"
"you cant speak english?"
"joo ihan pieni hetki"

ja mua hävetti koko firman puolesta :( ei siinä mitää se tuli kysymää multa MITEN TIETOKONEEN NÄYTÖN SAIKAAN PÄÄLLE hän on unohtanu kesälomalla :( opeta sit atk:n alkeet kun olis omiakin töitä.

Ja töissä on niin v***n kylmä että oon ihan kananlihalle eli ei ainakaan flunssa helpota :(
 
Vatsa :curs:

Ummetusepisodin jälkeen tää on ollut ihan sekaisin. Eilinen iltapäivä meni paskoessa ja tuskissaan kieriskellessä. Epäilin että se johtui muutamasta luumusta mitä pistin poskeeni aamulla. Mutta kun nyt taas, heti lounaan syötyäni alkoi vatsassa kiertää ja koskea niin epäilyttää josko tämä olis jotain muuta sitten.

Jalkatreenitkin olis tänään mut enhän mä nyt sitä voi tässäkunnossa mennä vetämään... vaikka pakkohan se on... huoh.

Täytys varmaan elää pari päivää pelkällä puurolla ja kattoo mitä tapahtuu.
 
oon tänää juonu jo kolme kertaa "tyhjää" mukia.. raivostuttavaa ku ajattelet: vettä, nostat mukin, juot--> ei tuu mitään.

ja sit toinen: kaveri on vähä hmm.. järjenriemuvoitto.nii se soitti ja kysy: Paljo nousee penkistä? en kertonu ja se tinkas et kerro nyt.. sit vaa meni hermo ja sanoin et: OMA PERSE! meni aika vaikeeks puhelu sen jälkee :(

eilinen: (oli jalkatreenipäivä) en päässy prässiin ku joku aasi :david: varas sitä koko ajan. ootin vuoroa ja se tyypi lähti pois prässistä, lähin käveleen kohti prässiä nii tyyppi huomas sen ja juoksi takas siihe,veivas siinä jonku aikaa.no sit se teki sen uudestaan, nousi vehkeestä vaivanloisesti pois vähän venytteli ja käveli laitteesta pois päin. sit taas nousin ja lähin kävelee kohti prässiä nii tyyppi juoksee takas penkkiin istuun. tässä vaiheessa sanoin: vittu! ja menin juoksu matolle 40minuutiks juoksee. en kerenny tekee ku kyykyt ja sit juoksuks..

ja sit se kun kaverit/sukulaiset ei voi tukee tms. kun käyn kuntosalilla.. aina pitää mainita et: mitä ihmettä sä siellä oikeen käyt..
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom