Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Flunssa ja siitä johtuva treenamaan pääsemättömyys ottaa päähän aika ankarasti. Kevyen viikon aika ei olisi ollut vielä....ääh.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Flunssaa podetaan täälläkin, taitaapa olla vielä ihan ehta influenssa. Ja pahimpaan mahdolliseen aikaan: gradua pitäisi edistää juuri nyt hurjaa vauhtia, ja muuttokin edessä...Treenitauko ottaa aina päähän, ja mulla kipeenä oleminen ei ainakaan vähennä ruokahalua toisin kuin useimmilla muilla. Koko ajan tekis mieli mussuttaa jotain, ja tietysti vielä suklaata ja karkkia ja muita hötöruokia.
 
Mua vituttaa ku ...

- en saa itteeni niskasta kii ... mässäilykausi jatkuu :urjo:
- puntit ei nouse niinku haluaisin ... prkl :curs: en täl menolla koskaan pääse sinne lavalle :(

- välillä työ tökkii ... on niin kiire et ei mukavaa
 
Treeni ei kulkenut tänään. Ei ollut inspistä mennä salille ja sitten kun sieltä lähti niin tuntui ettei tehnyt mitään, vaikka tavoitteet saavutettiin. Kevätmasennus nostaa taas rumaa päätään.
 
Treeni-intoa olisi vaikka muille jakaa, mutta ulkona pyryttää, myrskyää ja tuulee niin, että lumen ja jään väliltä oleva sade menee vaakasuorassa. Salipäivä ei ole tänään vaan vasta huomenna joten täytyy hypätä kuntopyörän selkään...
 
Mä oon kipee. Mä en ikinä oo kipee, joten sen kerran ku oon, vituttaa ehkä siitäkin edestä. Onneks on just kevennys treeneissä. :) ...koska salillehan ei ole asiaa... Mut ens viikolla on kisat, joita oon oottanut ku kuuta nousevaa ja ootan yhä, joten ois parempi PARANTUA HETI!!! Ei sinne niiskuttamaan mennä vaan nostamaan!!!! Prkl. Ulkona on kyllä niin kauhea pyry, että sikäli ei harmita yhtään että jäin tänään kotiin.
 
Mulla ei vaan lähde paino nousemaan,ei sit millään. Harmittaa älyttömästi ku teen parhaani mut se ei näköjään riitä.
Sen pari kiloo saan nostettuu,sit siihen se jää junnaamaan. arrrg!
 
Toi sää... Poljin äsken 7km vastatuulee ja lunta 20cm. Vituttaa, toisaalta ei tarvi illalla lähtee juoksee, sen verta taistelua oli toi polkeminen :curs:

Lisäks pääsiäisestä jäi mässäily päälle ja koko ajan himoon makeeta :(
 
Lisäks pääsiäisestä jäi mässäily päälle ja koko ajan himoon makeeta :(

Sama! Tai siis suklaamunaputki varsinkin :nolo:... No taitaapa taas nekin olla tuloillaan, että on silläkin vaikutusta. Mutta ärsyttää kun on taas repsahtanut tää suht karkiton linja tähän yksi muna päivässä linjaan (tosin lasken ne mukaan kaloreihin, mutta vois ne kalorit ehkä terveemminkin käyttää...).
 
Tämä kuukausi erityisesti ottaa päähän.. Kyynerpään pikku murtuma on sentään paranemassa ja nenäkin alkaa näyttämään normaalilta, kaupan päälle tuli elämäni karmein flunssa joka on jatkunut nyt reilun viikon. Tämän päivän tuomiona angiina sekä korvatulehdus, johan tässä hurja kuume laski ja keuhkoputkentulehdus häipyi:). On vissiin liikkeellä.:D
 
Ensin puolentoista viikon mittainen salitauko motivaatiopulan vuoksi. Sitten uusi ohjelma, hirveä into salille ja yhden treenikerran jälkeen tulin kipeäksi. Kuumetta lähes 39 jo neljättä päivää eikä osoita hiipumisen merkkejä. Hirveä yskä, kurkkukipu, lihassärky. Toipumiseen menee varmasti viikkokausia! Juuri kun piti tehdä loppurutistus kesään... :(
 
Saikku ohi, töihin päästy ja pirtsakkana heräsin tänään neljältä mennäkseni pitkästä aikaa salille, ennen töitä - niin eihän se hemmetin kulkukortti päästänyt mua sisälle, vaikka maksut kyllä on kunnossa - ja sitten lumikinoksia potkien takaisin kämpille!
 
Eka työpäivä viikon saikun jälkeen. Vittu kun noiden mulkvistien pitää viedä toisten työtuolit, potkulaudat(meillä on iiiiso varasto, jaksa kävellä:D), kaikki heti kun joku on poissa. "Vähän lainaan, ei se huomaa" ja kukaan palauta mitään.
Reiluu. :curs:
 
Se vituttaa tällä hetkellä kun reväytin noin kuukausi sitten takareiteni ja se on ihan jäykkä ja venytellessä siihen sattuu yms. kivaa... :( Ei pysty tekemään mitään oikeeta jalkatreeniä. Vain kuntouttavaa... Ja alkuviikosta sain vielä kurkkuni kipeeksi. Nyt siihen koskee, mutta onneksi ei mitään muuta ole ilmaantunut (kuten nuhaa tai yskää). Miks pitää olla näin sairas! Haluan treenaamaan PRKL! :curs:
 
Mua on jo pitkän aikaa pännineet ihmiset, jotka valittavat olevansa läskejä yms, ja kuulemma haluavansa täydellisen kropan - mutta eivät tietenkään ole valmiita tekemään asian eteen mitään, ruokavaliota ei haluta siistiä eikä liikuntaa haluta harrastaa. Ei tässä muuten mitään, mutta ärsyttää kuunnella sitä jatkuvaa valitusta omasta tilastaan, kun ei kuitenkaan mitään ei olla valmiita tekemään, vaan kaikki pitäisi saada kuin apteekin hyllyltä.. :jahas: Hävettää ajatella, että itsekin on käyttäytynyt joskus noin!
 
Mua on jo pitkän aikaa pännineet ihmiset, jotka valittavat olevansa läskejä yms, ja kuulemma haluavansa täydellisen kropan - mutta eivät tietenkään ole valmiita tekemään asian eteen mitään, ruokavaliota ei haluta siistiä eikä liikuntaa haluta harrastaa. Ei tässä muuten mitään, mutta ärsyttää kuunnella sitä jatkuvaa valitusta omasta tilastaan, kun ei kuitenkaan mitään ei olla valmiita tekemään, vaan kaikki pitäisi saada kuin apteekin hyllyltä.. :jahas: Hävettää ajatella, että itsekin on käyttäytynyt joskus noin!

Kuulostaapa tutulta! Mulla on juurikin muutama kaveri jotka koko ajan "mulla on niin levee perse! mulla on selluliittia! Mun maha on kauheen löllykkä!" Sitten kun annan neuvoja, että miten asiaa voi parantaa niin aivan kun kuuroille korville puhuis. Sitten taas vähän ajan päästä alkaa valitus. Se kyllä vituttaa. En kyllä edes vaivaudu nykyään antamaan minkään valtakunnan ohjeita heille kun eivät kuuntele. :curs: JUMANKAUTA!
 
Joo! Ja jos ihan HYVÄÄ HYVYYTTÄÄN yrittää auttaa, vaikka että "pelkällä ruokavalion siistimisellä saa paljon aikaan" saa osakseen paheksuvia katseita ja voin melkein kuulla heidän ajatuksensa "tossaki toi yks pätee" ... Noh, olen ajatellut, että esim. luokkalaisia on kiva nähdä kesän jälkeen, kun palaa kouluun (toivottavasti :D) timmimpänä :rolleyes: Veikkaan että silloin niitä vinkkejä pyydetään..
 
No näin minäkin sen olen ajatellut, että kyllä sitten kun vetäsen pienen kiristelyn päälle (jossain vaiheessa, kunhan on alla jotain) ja kuorin esiin tulokset niin varmasti alkaa kyselyt "Miten sä oot oikein laihtunu? Mitä/Miten sä oot tehny?" (Tai sitten vain kateellisina katsovat ja ajattelevat että: "Tolla nyt onkin paremmat geenit kun mulla..." niihinhän ne aina vetoaa.)

Joo ja huomaa, että oon kipee kun vähän väliä täällä. Kerrostalo elämä kun on niin hohdokasta muutenkin. Ilman punttia tulisin varmaan hulluks... ja läskiks.
 
Harvinaisen sitkeä flunssa päällä. Yleensä nämä kestää n. viikon, sitten seuraa keuhkoputkitulehdus (tai keuhkoputkentulehdus. Kumpi noista edes on oikein, kun molempia käytetään?) joka sitten paranee itsekseen omaan tahtiin. Vaan eipä nyt! Ensinnä sai odottaa 12 päivää että se alkaa, ja sitten se tulee uuden kuumeen kanssa, jipii! Mulla ei olekaan ollut tällaista 39 asteen kuumetta aikuisiällä kuin pari kertaa. Tuntuu että keuhkot repeää joka kerta kun tulee yskänkohtaus. Elämäni ensimmäinen antibioottikuuri!:kippis1: Edes lapsena ei ollut korvatulehduksia tai mitään mihin tuota kamalaa normaaliflooran tappajaa olisi joutunut syömään. Kaikista ärsyttävintä on, että kun hyvällä omallatunnolla saa olla kotona, niin pitää siitäkin vielä olla jotenkin ahdistunut kun on poissa töistä (vaikka olematon palkka juoksee..). Ei sen kokoinen firma yhtä seppää kaipaa. Itse asiassa työnjohtaja ei edes kertonut että lähtee Thaimakseen lomalle, ja se jolle sitten olen ilmoittanut kulloisenkin tilanteen ei edes vittu vastaa mun tekstareihin! Paitsi että tänään vastasi kun oikein pyysin.:evil: Äijät.. No eipä tässä muuta tällä erää. Harvinaisen paljon viestejä mulla tässäkin threadissä vaikka olen (joidenkin mukaan:jahas:) niiiiiin positiivinen! Kukkia kaikille! (No siis olen, perusluonteeltani, mutta sitäkin vittuuntuneempi kun on aihetta.)
 
..Ja huomenna keuhkokuvaan jos ei kuume ole laskenut. Ja ehkä siltikin. Enpä ole ikinä ollut näin pitkään ja pahasti kipeä.:itku:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom