Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Paino ei kirveelläkään putoo, vaikka kaloreita on laskettu viimesen päälle jo tammmikuusta. Mä niin vihaan PAINOLUOKKIA!
Vituttaa, kun viime kesänä onnistuin tahtomattani massaamaan ihan liikaa ja nyt sitä saa vieläkin tiputella masentavaa 1 kg/kk tahtia. Kun diettaa, väsyttää ja kun väsyttää niin treenit menee miten menee. Kaiken huippuna on sit vielä se, että valmentajan mukaan nyt on vielä pakko keventää treeniä ja pudottaa sitä painoo reilummin. Olo on varmaan mahtava, kun joutuu vaan nököttään himassa nälkäsenä :jahas: ITKUPOTKURAIVARI :curs:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
- viisaudenhampaat! (meitä on siis muitakin!) 2 viikkoa lähetteen tekemisestä (2 viisurin poisto) eikä se oo vieläkään perillä! mikäs siinä että ties monennetako kuukautta puren poskeen ja kärsin toistuvista ientulehduksista vaikka mitä tekis! ja pureminen sattuu niin p**keleesti!!

- polvi estää harjoittelut! nyt ku viimeinki otin itteäni niskasta kiinni, rupesin syömään niinku ihmisen kuuluuki eikä vaan sitä mitä tekee mieli, aloin varovaisesti käymään lenkillä jne.. niin heti, ja nyt muuten joka kerta ku tekee _mitään_ tulee polvi kipeäks! lääkäri ei juuri osannu sanoa muutaku että älä rasita sitä.. juu ei, ei sitte tehä yhtään mitään.. ens viikolla röntgen kuva, ja murphyn tuurilla multa kielletää kaikki treeni ikuisesti ja joudun takas ranskis/hamppari-kuurille...

- piti alottaa se kuntosalijäsenyys maaliskuun alusta.. nyt on kohta puoliväli.. aina on mukamas joku syy.. voisko joku oikeasti, fyysisesti potkasta mua?

- maanantaina alkaa työt. ja niiden pitäis kiinnostaa. ja niin kiinnostaakin, mutku.. en jaksa selittää miks en oo koulus ja miks piän välivuotta. enkä jaksa ihmisiä muutenkaa. voiski vaan mennä yksin nurkkaan tekemään töitä, mutku ite halusin tälle h**vetin hoitoalalle. ja joo tykkään siitä, mut en jaksa aina ihmisiä.. onko pakko jos ei taho??

juu en tiedä. hormonit heittelee ja aiheuttaa hallitsematonta avautumista keskiyöllä täydenkuun aikaan.. :hyper:
 
Viimeksi muokattu:
Joo, valittelinkin jo tonne yleisen puolen threadiin viisaudenhampaastani. Tai siis siitä, mitä ei enää ole kun se leikattiin viime ma. Yhtä tuskaa. Siis oikeesti. Mielestäni en ole kovin kipuherkkä ihminen mut nyt alkaa pää hajoomaan tän säryn kanssa.

Tiistaiyöstä lähtien sellanen jomotus ettei burana 800mg ja Panacod yhdistelmäkään vie kipua pois kun reiluks pariks tunniks. Sitte ootellaankin 3h et voi ottaa uuden satsin ja särkee niin PERKELEESTI!!! En muista milloin olisin viimeks itkeny fyysisen kivun takia, mut nyt on kyllä tullu useammatkin itkut.
 
Otan osaa. Been there, done that. Vitutti minuakin.

Pääsin eilen illalla lääkärille, 200€ laskun heitti. En voi sanoa etteikö vituttaisi kaksin verroin :D
Ei vaan voinut odottaa maanantaille vaan oli pakko heti päästä yksityiselle. Ahdisti.
 
Tuleva työharjoittelu, joka kestää 3vk..kun olen jo orientoitunut siihen, että kävi pääsykokeissa miten kävi, että en jatka enää opiskeluja syksylä, niin on aika hemmetinmoisen vaikeaa saada itsensä motivoitumaan jostain harjoittelusta, jossa pitää olla läsnä 8h per päivä...
 
Tiistaiyöstä lähtien sellanen jomotus ettei burana 800mg ja Panacod yhdistelmäkään vie kipua pois kun reiluks pariks tunniks. Sitte ootellaankin 3h et voi ottaa uuden satsin ja särkee niin PERKELEESTI!!! En muista milloin olisin viimeks itkeny fyysisen kivun takia, mut nyt on kyllä tullu useammatkin itkut.

Soitapa hammaslääkärin kipupäivystykseen ja kerro tuosta. Mulla ekan viisurileikkauksen jälkeen oli sama homma kuten tonne toiseen ketjuun kirjoitinkin, edes vettä en pystynyt juomaan kun nieleminenkin sattui ja kipu säteili alaetuhampaisiin. Monena yönä heräsin itkemään kun se kipu oli jotain niin käsittämätöntä. Kahdella Panacodilla sain nupin sen verran sekaisin että nukuin ~5 tuntia. Sen kahden viikon jälkeen kipu loppui kuin seinään.

Ihan oikeasti ei kannata kärsiä riittämättömän lääkityksen kanssa.
 
Joo, valittelinkin jo tonne yleisen puolen threadiin viisaudenhampaastani. Tai siis siitä, mitä ei enää ole kun se leikattiin viime ma. Yhtä tuskaa. Siis oikeesti. Mielestäni en ole kovin kipuherkkä ihminen mut nyt alkaa pää hajoomaan tän säryn kanssa.

Tiistaiyöstä lähtien sellanen jomotus ettei burana 800mg ja Panacod yhdistelmäkään vie kipua pois kun reiluks pariks tunniks. Sitte ootellaankin 3h et voi ottaa uuden satsin ja särkee niin PERKELEESTI!!! En muista milloin olisin viimeks itkeny fyysisen kivun takia, mut nyt on kyllä tullu useammatkin itkut.

Voi myös olla, että tarvit esim. antibiootin siihen viisuriin. Itse ainakin totesin, että omani oli varmaan tulehtunut ja juttelin (työpaikkaetuna) töissä anestesialääkärin kanssa, joka määräsi antibiootin. Lopulta kun kipu ei hellittänyt niin juttelin myös suukirurgin kanssa. Tällöin huuhtelin kevyesti viisurin poiston jälkeistä reikää keittosuolalla (ruiskulla ja tylpällä neulalla...keittis ei kirvele niin kuin vesi). Kirugi totesi myös, ettei kannata koko ajan huuhtoa ettei huuhdoa samalla sitä alkavaa kunnon paranemisprosessiakin mutta puhtaana se tosiaan kannattaa pitää. Mulla ainakin ruokaa ja muuta sontaa jäi sinne kuoppaan särkemään entisestään. Kirurgi sanoi, että jos ei kovasti haise se reikä niin ei tarvi tehdä mitään erityistä (olisi katsonut mun suuhuni tarkemmin ja huuhtonut sen reiän kunnolla).

Voisin kuvitella, ettei ne paljon kovempaa lääkettä anna kuin panacod, mutta kaikillehan se kodeiiniosa panacodista ei tehoa. Silloin se vastaa ihan perus parasetamolia.

Sen hampaan repineeseen hammaslääkäriin kannattaa ottaa yhteyttä jos olet tuskainen ja luulet sen reiän tulehtuneen.

Ymmärrän sua hyvin!!! Toi on niin hirveää tuskaa. Jaksamista!!! Mä hullu yritin sinnitellä sen kolme viikkoa töissä enkä ottanut saikkua. Kyllä meni niin täydessä sumussa se aika. Mulla vatsa kestää hyvin lääkkeitä mutta ton kolmen viikon ja täysannosten jälkeen sekin alkoi temppuilemaan.

Panacodia voit ottaa kerralla pari kappaletta ja noin kolme kertaa päivässä (näiden kanssa ei saa ottaa parasetamolia koska sisältävät jo sitä ja liika-annos on maksatoksinen). Ne kyllä on kolmiolääkkeitä, joten auto ym. ei kannata ajella. Itse kun en moisia normaalisti syö niin töissä ei olisi tullut kuulonkaan olla niiden alaisena.
 
Paino ei kirveelläkään putoo, vaikka kaloreita on laskettu viimesen päälle jo tammmikuusta. Mä niin vihaan PAINOLUOKKIA!
Vituttaa, kun viime kesänä onnistuin tahtomattani massaamaan ihan liikaa ja nyt sitä saa vieläkin tiputella masentavaa 1 kg/kk tahtia. Kun diettaa, väsyttää ja kun väsyttää niin treenit menee miten menee.

Otan osaa... tiedän tunteen. Onko paljonkin liikaa? Mulla on itsellä nyt kanssa ihan oman laiskuuden ja tyhmyyden vuoksi painoa vähän liikaa, joten seuraavaan kisaan pitää kuitenkin taas vetää. Treenin keventäminen voi kuitenkin joskus auttaa siinä painonpudotuksessa! Jossain vaiheessa voi yllättäenkin humahtaa pari kiloa pois. Vittumaisin neuvo, jonka voi antaa, on: älä stressaa niin paino putoaa. Joten en anna sitä neuvoa. :D Ja onhan niihin SM-kisoihin vielä aikaa. ;)
Saatoin muuten just vahingossa äkätä kuka oot, tai sitten en... ehkä en sittenkään.

Ja sitten asiaan. Vituttaa: oma saamattomuus, väsymys ja mässäily. Tosiaan ois taas itselläkin muutama kilo ylitte ton kisapainon. Ei se oikeastaan vituta, jos en ois näin väsynyt ja vittuuntunut niin saisi sen painon putoamaankin. Mutta kun ei vaan huvita. Perkele. Töitä ois vaikka muille jakaa ja rahat loppuu silti. Melkein tekisi mieli mennä päiväunille. Taas. Eli samat asiat oikeastaan vituttaa kuin eilenkin, eli ei oikeastaan mitään kunnon syytä.
 
By Venla:
Otan osaa... tiedän tunteen. Onko paljonkin liikaa? Mulla on itsellä nyt kanssa ihan oman laiskuuden ja tyhmyyden vuoksi painoa vähän liikaa, joten seuraavaan kisaan pitää kuitenkin taas vetää. Treenin keventäminen voi kuitenkin joskus auttaa siinä painonpudotuksessa! Jossain vaiheessa voi yllättäenkin humahtaa pari kiloa pois. Vittumaisin neuvo, jonka voi antaa, on: älä stressaa niin paino putoaa. Joten en anna sitä neuvoa. Ja onhan niihin SM-kisoihin vielä aikaa.
Saatoin muuten just vahingossa äkätä kuka oot, tai sitten en... ehkä en sittenkään.

Ja sitten asiaan. Vituttaa: oma saamattomuus, väsymys ja mässäily. Tosiaan ois taas itselläkin muutama kilo ylitte ton kisapainon. Ei se oikeastaan vituta, jos en ois näin väsynyt ja vittuuntunut niin saisi sen painon putoamaankin. Mutta kun ei vaan huvita. Perkele. Töitä ois vaikka muille jakaa ja rahat loppuu silti. Melkein tekisi mieli mennä päiväunille. Taas. Eli samat asiat oikeastaan vituttaa kuin eilenkin, eli ei oikeastaan mitään kunnon syytä.

Ei näissä piireissä niin hirveesti porukkaa pyöri, jotein ei mikään ihme, jos bongaa jonkun tutun foorumeilta ;)

Painoo on nyt joku kolmisen kiloo ylimäärästä. Toi "on kisoihin vielä aikaa" on oikeestaan jo mun mantra, vaikka se ei enää juuri lohduta. Mä tiedän, että joudun taas jälleen kerran vetään painoja kisoihin. Syynä juuri oma saamattomuus...

Oon muuten huomannnu, että kun hommat (siis kaikki koulutyöt, kisapaineet yms.) sellaset kasaantuu, niin kaikki alkaa vituttaa. Ei sais ottaa paineita ihan kaikista asiosta, mutta perfektionisti mikä perfektionisti... Itsekritiikillä saa asian kun asian vituttaan. Tällä hetkellä vitutus tuntuu olevan pysyvä mielentila :jahas:
 
Painoo on nyt joku kolmisen kiloo ylimäärästä. Toi "on kisoihin vielä aikaa" on oikeestaan jo mun mantra, vaikka se ei enää juuri lohduta. Mä tiedän, että joudun taas jälleen kerran vetään painoja kisoihin.
Ollaankohan me jopa samassa sarjassa. Hihii.

No joo, vain muutama tärkeä kisa on sellainen, että olisi "pakko" olla omassa sarjassa. Nykyisin, kun mulla ei oo kovia vetoja ollut, olen mielelläni ihan siinä omassa sarjassani jo pienemmissäkin kisoissa. Juuri muutama viikko sitten näytti siltä, että en joudu 1-2 kiloa enempää pudotteleen seuraavaan kisaan... vaan joudunpa kuitenkin :D. On taa fiksu laji.

Ja nyt, aiheeseen: pitäisi sitten mennä nukkumaan, ongelmana tänään: meseen jumittaminen - ei siis se, etten saisi unta. Heh.
 
Hohhoi, kyllä kyrpii. Eilen lähdin baariin, tarkoitus olla vesilinjalla. Pyysin kaverin tuomaan vissyä, eivätköhän tuoneet mulle siideriä (lightia sentään). En onneksi juonut neljää enempää (tarpeeksi siinäkin), mutta kotiin tullessa piti vielä syödä hillittömät ruokamäärät, kiitos kuningas alkoholin joka sai aikaan kestämättömät ruokahimot. Onneksi ihan terveellistä ruokaa kuitenkin; (älyttömän) paljon tonnikalaa, vihanneksia, marjoja ja puuroa, mutta kalorit kipusi koko päivän syömiset yhteen laskettuna jonnekin kolmeen tuhanteen.

Kyllä ketuttaa. Maha meni aivan tukkoon yöllisestä tankkauksesta ja nyt turvottaa. :jahas:

(Yritän rauhoitella itseäni - "massakaudella ollaan".. Vissiin otan vähän turhankin kirjaimellisesti tuon määreen..)
 
Tuon kissan rääkyminen alkaa jo käydä hermoille!:curs: Sillä on juoksu, ja muutenkin tosi paha ääni. Saa taas nukkua muutaman yön korvatulppien kanssa, mikä taas on aivan mahtavaa, kun töissäkin joutuu käyttämään. Mulla on siis "kuulo päälllä" muutaman tunnin päivässä.:jahas: Ja tätä tapahtuu parin viikon välein niin kauan kunnes saadaan se astutettua. Jipii.
 
Aivan turha viikko takana. Maanantaina leikattiin viisaudenhammas (sympatiani kaikille tässä ketjussa aiemmin valittaneille) ja juuri kun toivuin siitä sain tilalle flunssan.
 
Mies lähti takaisin omaan kotiinsa, välimatka kasvoi satoihin kilometreihin. Enkä tiedä koska pystyn taas irrottautumaan viikonlopuksi... Kerpele.
 
En tajua mikä h*lvetti mua taas vaivaa. Ei jaksaisi kiinnostaa opiskelu (jakso vaihtumassa, eli tenttiviikko menossa ja deadlinet pukkaa päälle..), opiskelutoveritkin ottaa päähän, ikävä miestä (ei olla nähty moneen viikkoon). Ja toi kelikin on ihan peestä! :wall: :itku:

Kutsuisin parhaan ystävän kylään jutustelemaan, mutta sekin on matkoilla. Sentään jotain piristystä, kun tod.näk. meen viikonlopuksi helsinkiläisen kaverin luo kyläilemään. Ja ensi viikolla on pääsiäinenkin, silloin pääsee porukoille moneksi päiväksi rentoutumaan. Ehkä tämä tästä kuitenkin. :)
 
Mua ketutta niiiiiiiin paljon tää flash-kurssi koulussa. Pitäs väsätä joku animaatio. Tarinan keksiminen oli se helppo osa, mutta sen piirtäminen animaatioks on sit toinen asia.. En osaa enkä myöskään tykkää piirtää yhtään mitään ja hermo menee ! :curs:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom