Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:( Rakkaalla mummollani on tapana sanoa, että kulta ei ikinä häviä ikuisuuksiksi, vaan aina se jonkun ajan kuluttua löytyy..Harmi, jos kyseessä on vielä tunnearvoltaan tärkeä koru..Hävitin kultasormuksen tallireissulla :curs:
emminem, kuulostaa NIIN tutulta. Voin sanoa, että ymmärrän sinua täysin. Minulla oli omalla työharjoittelujaksollani aivan sama tilanne. Lisäksi, kun sitä omaa työpanostusta ei edes arvostettu, koska olinhan VAIN harjoittelija ( joka tekee työt, joita kukaan muu ei ehdi/jaksa/halua tehdä :jahas: ) . Onneksi se paska on nyt takana päin! Tsemppiä sinulle, yritä jaksaa, tiedän miten vituttavaa tuo on. :curs:
EDIT: sinulla tosin on varmaankin aivan erilainen elämäntilanne kun minulla ( itse asustelen vielä vanhempien luona ), mutta silti!
Poikaystävä onnistui sitten tartuttamaan tautinsa minuunkin. Ja varmasti se, että kävimme eilen hänen vanhempiensa luona palelemassa auttoi asiaa. (en vain voi käsittää, miten vaikeaa voi olla lämmittää talo inhimillisen lämpöiseksi, sanotaan vaikka edes 17 astetta sisällä).