Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Helvetti että nolottaa ja vituttaa. Jostain syystä tänään oli huono treeni ja jäin penkkitangon alle.. Viimeinen punnerrus ei sitten noussutkaan enää. Kannattelin tankoa rintakehän päällä ja vaivihkaa katselin ympärille, että ei kai kukaan näe. Sitten eräs vanhempi herrasmies päästi minut pälkähästä. En todellakaan tiedä mitä olisin tehnyt, jos olisin ollut yksin salilla. Voi vittu että ottaa päähän!! Tyhmä minä kun huomasin jo alkulämmittelyssä, etten ole missään parhaimmassa terässä. Vähän hävettää mennä taas huomenna treenaamaan.

Mä oon päässyt ite kuudenkympinkin alta pois.
Se toteutuu näin:
Huomaat jääväsi tangon alle. Jännitä vatsalihaksesi NIiN tiukaksi kun ikinä saat ja hujauta tanko viimeisillä voimillasi reisien päälle (siis rinnalta vatsalle ja reisille). Siitä onkin helppo kampeutua alta pois.
Toinen ja vaarallisempi vaihtoehto on se, että kippaat painot lattialle ensin toiselle, sitten toiselle puolelle, mutta siinä on niin monta loukkaantumis- ja muuta riskiä, että en oo ite kokeillut.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No niin... Hemoglobiini 104 :curs: Selvisi sekin väsymyksen ja heikkouden tunne, mitä olen kokenut viime aikoina liikunnan harrastamisen yhteydessä.
 
karmee väsymys, ja lamaantuminen kaikkien kouluhommien kanssa. vähän väliä menee itkuksi kun oon niin loppu. miks elämä tuntuu näin rankalta just nyt.
 
karmee väsymys, ja lamaantuminen kaikkien kouluhommien kanssa. vähän väliä menee itkuksi kun oon niin loppu. miks elämä tuntuu näin rankalta just nyt.

Niinpä..nyt kun kevät alkaa jo vihdoin tulla ja pitäisi olla pursuavaa energiaa pitkän kaamoksen jälkeen..niin pitäISI..

Stressi painaa päälle tulevan pääsykokeen myötä, kun vielä samalla yritän kunnialla jossain määrin suorittaa entiseen opinahjoon suorituksia, tai yritin ainakin tähän päivään saakka. Tänään sain sellaisen piilovittuilu, arvostelu pläjäyksen päin naamaa, joka kyllä oli ihan aiheellista, mutta kriittisen palautteen voi antaa niin monella tapaa..Rakentavasti perustellen tai sitten suoraan henkilökohtaisuuksin mennen..No mutta elämä on onneksi koulinut minusta erittäin tunnekylmän ja rautaisen persoonan, jota ei luokkatovereideni ikuiseksi harmiksi saa millään solvauksella murtumaan..:jahas:
 
Voimia Sohvelille! Ite olin samassa tilanteessa pari kk sitten, mutta sitten vaihtui jakso ja elämä alko taas voittaa (kun oli oikeasti aikaa myös sille oikealle elämälle, eikä vaan opiskelulle).

Mutta asiaan... Tänään, eilen, kuukausi sitten ja luultavasti myös huomenna ja ylihuomenna minua v*tuttaa meidän alakerran naapurit! :curs: Siellä asuu äiti ja kaksi kouluikäistä lasta, joista lähtee ihan jumalaton mekkala. Ja siitä mekkalasta saa kärsiä melkein joka päivä! Ei ole ollenkaan harvinaista, että näihin pentujen ääniin herää aamuisin heti kuuden jälkeen. Pistää ihan kunnolla vihaksi, jos on itsellä myöhäisempi kouluunmeno tai on viikonloppu. Meillä kävi eräs viikonloppu vieraita, jotka ihmettelivät kuinka kestämme tuota ja sanoivat, etteivät itse asuisi tässä hetkeäkään. Ei asuttais mekään, jos tilanne olis toinen. Kyllä minä ymmärrän, että lapsista lähtee ääntä, mutta tämä menee jo häiriköinnin puolelle. En missään nimessä ole mikään lastenvihaaja, päinvastoin. Minä haluaisin vaan omassa kodissa olla ja elää omassa rauhassa ilman jatkuvaa naapurista tulevaa häiriköintiä. Ollaan tästä asiasta käyty heille keskustelemassa, joka vähäksi aikaa auttoi, mutta nykyään se mekastaminen on taas jokapäiväistä. Tuntuu, että nämä alakerran naapurit eivät huomioi millään tavalla, että asuvat kerrostalossa ja että siinä kerrostalossa asuu muitakin ihmisiä. Tai sitten ei vaan välitetä paskan vertaa... :(
 
Tämä räkätauti kun ei ota laantuakseen. Kohta 3 viikkoa mennyt, eikä parantumisesta tietoa :( Olemattoman vähäiset reenitkin menee harakoille kun jo rappuja noustessa hikeä puskee ämpäritolkulla :jahas:
 
Fiilis on ollu uskomattoman hyvä monta päivää, kunnes sitten eilen satuin astumaan pienen kiven päälle, joka pyöri sisällä treeni salilla :jahas:
Kipeetähän se siinä vaiheessa teki ja niin tekee prkl vieläkin. Kannalle ei voi astua ilman, että vihloo ihan mielettömästi :itku:
Tää on niin mun tuuria, että kisoja viimesellä treeniviikolla ennen kisoja sattuu jotain tällasta.... Täytyy vaan toivoo, että kipu lakkaa mahdollisimman nopiaan :(
 
Olin haastattelussa pari viikkoo sitten yhdessä työpaikassa. Meni hirmu hyvin, mutta nyt sieltä ei ole vieläkään otettu yhteyttä... :( Tällä viikolla niitten pitäisi soittaa jos olen päässyt sinne, mutta kun stressaa niin helvetisti... Miks ne ei oo vielä soittanu. Haluan sen työpaikan. Jos en saa kesätöitä niin olen kyllä ihan pississä, koska en saa rahaa sitten mistään. PAKKO NIITTEN ON OTTAA MINUT SINNE! Miksi puhelin ei soiiii??!?!?! Menetän järkeni.:itku:
 
Mun vitutus ei nyt varsinaisesti enää tänään suututa, mutta eilen sitäkin enemmän. Olin salilla ja porukkaa oli kohtuullisen paljon. Ensin tein rinnallevedot ja vauhtipunnerrukset ja koko ajan tsekkailin kyykkytelinettä, että milloin se olis vapaa. Lopulta koitti mun tilaisuus ja laitoin tangon valmiiksi. Ehdin siinä muutaman "lämmittelysarjan" tehdä ennen kuin tulin sarjapainoon. Olin ottamassa tankoa selkään, kun kyykkytelineen viereen alkoi kerääntymään epämääräisen näköistä sakkia sellaiset jumppamatot käsissään. Neljä poikaa asettui siihen jalkoihin sitten tekemään vatsoja. Kaverit veti nappikuulokkeet korvilleen ja alkoivat vääntää. Kyllä siinä muutama tyyppi (mut mukaan lukien) jäi tuijottamaan niiden touhua suu auki. Mä meinasin ottaa tangon selkään ja tiputtaa sen selästä niiden päälle. Missä helvetissä kaikki tyypit aina opettelee salikäyttäytymistä...?

No, ajattelin siinä odotella hetken, josko ne lopettais ja ajattelin, että pyydän niitä siirtymään hieman loitommalle (jo oman turvallisuutensa takiakin). Eipä vaan tullut taukoa poikien vatsojen vääntämiseen. Sitten meni totaalisesti hermo, tyhjäsin tangon sillai, että rautakiekot kolisi. Yksi niistä pojista oli asettunut vatsoja vääntämään niin, että se oli koipinensa sen kyykkytelineen kyljessä kiinni. Telineen kyljessä oli sellaisia tappeja painojen säilyttämistä varten. Siinä kun aloin tyhjäämään tankoa, poika katsoi mua todella murhaavasti, kun joutui keskeyttämään vatsojen teon siksi aikaa, kunnes sain painot telineeseen. Mun teki niin mieli huutaa sille, että vittuako siinä mulkoilet, itse tulit mun tielle.

Seuraavalla kerralla, kun näen ko. miehet, taidan mennä niiden jalkoihin kiinni vääntämään jotain liikettä... ihan vaan kiusallanikin. Toivottavasti ne tekis seuraavalla kerralla kyykkyä...
 
voi jumalauta... mistä helvetistä tää mun viha kumpuaa, en oo koskaan käyttäytynyt näin agressiivisesti. Nyt oikeesti vihaan muutamia henkilöitä niin paljon...
 
Maha kipeenä! En tiiä sitte johtuuko menkoista, ennen ei kyllä oo näin turkasesti sattunut (paitsi joskus teininä ennen pillereiden aloittamista). Aamuyöstäkin jouduin jo ottamaan särkylääkettä että sain nukuttua. Ja tänään pitää jaksaa ajaa autolla 150 kilsaa siskon lapset takapenkillä...
 
Vituttaa kun pesukone meni rikki. Kesken pesun kuulu pamaus ja sitten hirvee käry hais koko pesuhuoneessa. Takuu on onneksi voimassa. Korjaaja haki sen äsken, mut kaikki pyykit jäi kyllä sinne pesukoneen sisään... :( Jospa saisin ne kohta pois sieltä. Sen piti soittaa kun voin hakee ne pyykit pois.
 
Huono olo. Epämääräinen huono olo. Huippaa, tosin eipä se pyörrytyksen tunne mikään ihme ole silloin, kun nousen nopeasti ylös makuulta, nyt sitä on vain tapahtunut entistä enemmän. Lievää pahoinvointia (en oo sentään oksentanut). Torstaina meinas treeneissäkin silmissä sumeta, ja muutenkin olen ollut aika särkyisä osteopaatin käsittelyjen jälkeen. En osaa ees oikein selittää, mikä nyt muka on vikana, mutta en ainakaan ole hyvässä kunnossa, ja kohta pitäis lähteä ottamaan matsi. Ei tää muuten sit oo jännitystäkään, enkä oo raskaana. Merkillistä.
 
Typerät naiset ärsyttää...Satuin tänään olemaan samaan aikaan salilla tyhmän kanan ja kyseisen kanan miesystävän kanssa. Nainen ilmestyi salille mahdollisimman vähissä vaatteissa vaikkei kaikesta päätellen edes yrittänyt saada hikeä pintaan. Nainen ihmetteli kikatellen erilaisia laitteita ja mietti, kuinka ne toimivat. Mies oli ylpeä, että sai opastaa naista ja loistaa kaikkitietäväisyydessään. Nainen leikki hengästynyttä ja yritti huohottaa seksikkäästi suoritusten aikana. Siihen asti sain jotenkin vitutuksen piilotettua ja näytin tyyneltä. Sitten mies alkoi neuvoa naista, kun tämä teki kyykkyä kuulemma raskaalla tangolla (20kg)" kannattaa tehdä pitkiä sarjoja kevyillä painoilla, että saa kireyttä jalkoihin, vaikka 20 toistoa kertaa kolme. Voi tietty tehdä lyhyitä sarjoja isoilla painoilla, mutta se ei sovi naisille." Siinä vaiheessa purin hampaita yhteen ja teki mieli heittää kädessäni oleva 20 kg käsipaino miehen päähän...

Kyseinen sali on yksityinen tai siis vain tietyn oppilaitoksen oppilaille tarkoitettu. Kyseessä on siis aika "miesmäinen" sali, jossa ei ole paljon fittness-kana-laitteita. Jotenkin sinne vaan eksyy tollaisia idiootteja naureskelemaan tosissaan treenaaville...Mies itse kehui kovaan ääneen saavansa 180 kg kyykystä. Sitten katsoin häntä ja hänen jalkojaan ja tämä myönsi sittenkin vain laskeneen leikkiä.
Eniten ehkä ärsyttää se, miksi miehet tykkäävät tällaisista ääliöistä? Nainen ei ollut erikoisen kaunis, muistutti hieman korppikotkan persettä oikeastaan...Surullista, että tällaiset ääliöt saavat yleensäkin toimia yhteiskunnassa. Tällaiset ihmiset äänestävät vaaleissa Tony Halmea tai Aku Ankkaa. Samaan aikaan jossain päin maailmaa ihmiset nääntyvät ja kokevat kauheuksia, mutta tällaiset ihmiset viisveisaavat siitä. Heille on vain tärkeää säilyttää oma egonsa ja saada mainetta kunniaa. Ja tyhmä kana kainaloon tietenkin...
Jos saisin toteuttaa salaisen unelmani, perustaisin kaasukammion typerille ihmisille, koska maailma olisi paljon parempi ilman heitä.
 
Jos saisin toteuttaa salaisen unelmani, perustaisin kaasukammion typerille ihmisille, koska maailma olisi paljon parempi ilman heitä.
Olen kimpassa..
 
Huono olo. Epämääräinen huono olo. Huippaa, tosin eipä se pyörrytyksen tunne mikään ihme ole silloin, kun nousen nopeasti ylös makuulta, nyt sitä on vain tapahtunut entistä enemmän. Lievää pahoinvointia (en oo sentään oksentanut). Torstaina meinas treeneissäkin silmissä sumeta, ja muutenkin olen ollut aika särkyisä osteopaatin käsittelyjen jälkeen. En osaa ees oikein selittää, mikä nyt muka on vikana, mutta en ainakaan ole hyvässä kunnossa, ja kohta pitäis lähteä ottamaan matsi. Ei tää muuten sit oo jännitystäkään, enkä oo raskaana. Merkillistä.

Venla, käy terveyskeskuksessa terveydenhoitajalla tarkistaan hemoglobiini.( Tai vedä varoiks rautakuuri päälle.)

Itsellä laski viime kaudella hemoglobiini kohtuullisen nopeasti alle sadan ja olo oli tosi epämääräinen. Ei hemoglobiininmittaamisesta haittaakaan ole, varsinkaan, kun on kohtuullisen tärkeet kisat tulosssa... Jos tiedät jo, et se ei johdu hg-arvoista, niin millon oot viimeks mitannu verenpainetta? Toivottavasti selviää mikä vaivaa ja saat itses kuntoon :thumbs:

Menee aika :offtopic:, joten voin myös mainita, et mua ihan olemattoman vähän vi***taa, kun Kärpät voittaa taas mestaruuden.
 
Jos tiedät jo, et se ei johdu hg-arvoista, niin millon oot viimeks mitannu verenpainetta? Toivottavasti selviää mikä vaivaa ja saat itses kuntoon.

Hemoglobiinin pitäisi olla kunnossa, mutta itselläkin kävi mielessä että verenpaine voisi olla jotenkin... pielessä. En tiiä. Kyllä mä siitä taas enimmäkseen tokenin, mitä lie ollut. Nyt vituttaa se, että heräsin, niska on kipeä ja olen tyhmä, lapsellinen kiukkupää, joka on huonoa seuraa eikä ikinä lähde kotoa mihinkään. Paitsi kisoihin.
 
Hemoglobiinin pitäisi olla kunnossa, mutta itselläkin kävi mielessä että verenpaine voisi olla jotenkin... pielessä. En tiiä. Kyllä mä siitä taas enimmäkseen tokenin, mitä lie ollut. Nyt vituttaa se, että heräsin, niska on kipeä ja olen tyhmä, lapsellinen kiukkupää, joka on huonoa seuraa eikä ikinä lähde kotoa mihinkään. Paitsi kisoihin.

Kuulostaa aivan miun jokapäiväisiltä oireilta. Miulla on verenpaine n. 95/60.

Itteäni vituttaa ku henkeä ahdistaa. Allergiaa? Tuntuu, että happi on koko ajan vähissä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom