Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Mene heti yksityiselle leikkauttamaan ja ennen kaikkea hyvälle ortopedille!!!

Joo yksityisellä oon koko asian hoidattanutkin, en oo koskaan luottanut julkiseen terveydenhoitoon ja kun kerran yksityiselläkin voin käydä! Ja ortopedin pitäisi olla kyllä erittäin osaava kaveri...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tällä hetkellä tai siis aika useasti vituttaa heikko luonteen laatuni..En vain pysty pitämään itselleni lupaamiani päätöksiä, kuten esim. diettaaminen ym. Mutta tällä hetkellä vituttaa se, että taas jälleen kerran antauduin exäni lirkutteluile ja tuloksena olemme taas yhden kerran lähdössä "treffeille" ja itse asiassa koko ajan tässä hermostuksissani odotan että hän tulee ystävänsä kera minua hakemaan..:jahas:
 
Nyt iskee loman jälkeinen post-traumaattinen stressi...

Tajusin vasta noin tunti sitten, että huomenna alkaa maaliskuu :eek: Erilaiset deadlinet lähestyvät, työt kasaantuvat. Pitäisi tehdä esitys espanjan tunnille ja kirjoittaa kaksi esseetäkin espanjaksi, proseminaarityö pitäisi korjata ja palauttaa, kirjoitusviestinnän tentti lähestyy, pääsykokeet lähestyvät, erään IT-kurssin kurssityöt huutavat minulle koneelta, yksi demokin on tekemättä, menin lupautumaan mukaan erääseen ainejärjestön "euroviisushow'hun" ja hitto sekin stressaa kun ei oikeasti ole siihen aikaa. Ensi viikonloppuna taitaa kaveri tulla kylään, niin menee sekin luppoaika siinä. Sitä seuraava viikonloppu menee Helsingissä miekkailukurssilla, sitä seuraava on pääsiäinen ja pitää lähteä käymään vanhempien luona. Kesätöitä pitäisi hakea, etsiä kämpälle alivuokralainen. Pitäisi treenata vielä tässä sivussa Naisten Kympille ja muutenkin. Pitäisi tehdä liikuntakurssi lioppuun, jotta saisin tarpeeksi pisteitä kasaan kandin tutkintoa varten. Pitäisi tehdä seuralle taas vaatetilaus enkä tiedä mistä ne vaatteet tilattaisiin ja missä niitä painatettaisiin, pitäisi lähteä hintoja kyselemään.

:(:itku:

Hirveän huono omatunto siitä, että olen loman ajaksi unohtanut tämän kaiken. Perhana tästä keväästä tulee kiireinen. Kaipaan jo nyt uutta lomaa.
 
Selkäjumi!! Kestänyt jo ihan liian kauan, vaikka olen palannut treenien pariin jo täysin normaalisti flunssan jälkeen. Yleensä jumi helpottaa, kun pääsee riehumaan, mutta ei näköjään nyt.. Kohta piikille, jos tämä ei tästä jumpalla lähde :curs:
 
Huoh.. paiva pilalla heti aamutuimaan
olen viimeisen vuoden ajan taistellut syomishairiotani vastaan seka psyykkisesti etta fyysisesti. Siis pikkuhiljaa "2 askelta eteen ja 1 taakse" periaatteella oppinut hyvaksymaan muuttuvan kehoni ja yrittanyt keskittya parantuneeseen terveyteen ym..
ja sitten nettilehden muotisivuilla kasvoilleni lavahtaa entisen tyokaverini naama ja ennen kaikkea edelleen laiha kroppa. Paris Fashion Week fall/winter 08/09. Voi v****u. Olen niin aidosti kateellinen ja katkera kuin vain voi olla. Ja tassa aamupuuroa syodessa paani "sairas puoli" suunnittelee laihduttamista, paastoa, urheilua. Enhan ma niita suunnitelmia toteuta, mutta eipa paljon ilostuta huomata miten huonolla tolalla itsetunto ja mielenterveys vielakin ovat :(
 
Ensin vastaus edelliseen : pumpkinseed, älä vaan anna sen syömishäiriön yllättää. Terve on kaunista, eikä sellainen "pari sataa luuta nahkasäkissä"-look, mikä malleilla tuntuu olevan yleistä. Koita jaksaa, vaikka se ei aina ole helppoa. Kovat ajat eivät kestä, mutta kovat ihmiset kestävät ;)

Sit siihen, mikä vi***aa meikäläistä: pikkusisko, joka on taas saanu koko päivän pilalle käytöksellään. :itku:
Sillä on ikunen prinsessasyndrooma, sävystettynä kiittämättömyydellä ja uskomattomalla taidolla lopettaa kuunteleminen, kun joku toinen puhuu. Tätä erikoistaitoa se käyttää lähinnä silloin, kun se on kysynyt itse jotain, mutta ei jaksa kuunnella loppuun :jahas:

Sen pinna on lyhyt, toisin kuin minulla. Mulla mitta täytyy kerran tai kaks vuodessa, kiitos yleensä juuri systerin :curs:
Tänään sit taas räjähti ja mua ottaa kupoliin pitkän kaavan mukaan tappeleminen :wall:

Miksi siskosten pitää aina olla niinku yö ja päivä? Meillä vastakohdat ei ainakaan täydennä toisiaan... :(

Sisko tulee kuitenkin aina olemaan sisko, mutta ois kivempi tulla sen kanssa toimeen...
 
Miksi siskosten pitää aina olla niinku yö ja päivä? Meillä vastakohdat ei ainakaan täydennä toisiaan... :(

Sanopa muuta. Myö ei siskon kans enää tapella(ollaan kai jo riittävän vanhoja;) ) mut sanotaanko, et semmone taustalla oleva epävire on olemassa. Siskosta sais hyvän lenkkikaverin mut kun ei niin ei, tosi harvoin. Toivottavast mie saisin treeniseuraa ees joskus muualta. Jotenkin tällä mielialalla sekin tuntuu aika toivottomalta...

Itteäni vituttaa suunnattomasti tällä hetkellä se, että tänään ois kisapäivä (piti olla kiva päivä) mut kiveäkin kiinnostas varmaan enemmän. Vittu. Eilinen meni muuten ok niin kauan kun sain omassa rauhassa puuhailla ilman hoputteluja. Sitten omien tekemisten oikeutuksen hakeminen sai surulliseksi. Miten tää elämä voikin olla niin vaikeeta, tuo vastakohtien täydentäminen ei todellakaan toimi missään. Yö meni pyöriessä ja miettiessä kaikkea mitä nyt on viime päivinä tullut eteen. Tunnin päästä pitäs olla menossa...juupajuu. Ajatuskin luistaa tosi hyvin, saakohan tästä sepustuksesta mitään tolkkua. Mitähän mie täs oikeen haikailen...
 
Voi perskeen perskele. Alaselkä kivut taas vaivaavat. Teenköhän mä jonkin liikkeen ihan väärin kun alkavat taas ilmaantua nuo kivut, kun palasin lomalta ja tein salitreenin lauantaina. Ärrrssyttävää.
 
Voihan vee, alakerran tytsy alkoi taas hoilaamaan...klassista... Ja pitäis lukea graduun teoriaa, englanniksi... Helppoa ku mikä :curs:
 
Ei oo digiboksia. Tai on, mut vääränalainen. Ja tänään tulee salkkarit ja huippumalli haussa ja täydelliset naiset ja L-koodi, on täydellinen tarina-, rentoutumis- ja telkkari-ilta, mutta ei vittu katota telkkaria sitten. Itkettää, mut ei kahtaa itkeä kun on säälittävää olla näin koukussa sarjoihin. Eikä niitä näe edes myöhemmin mistään. Vittu paskaa perseestä. Lapsellista mutta ihan sama.
 
Hain ulkomaille kesätöihin/työharjoitteluun, ja valintojen piti tulla helmikuun puolivälissä. No, mitäänhän sieltä ei (silloin) kuulunut, joten näppäränä ajattelin että selvä, otetaan vaihtoehtosuunnitelmat käyttöön ja allekirjoitin työmääräyksen/sopimuksen (millä nimellä sitä yliopistomaailmassa sitten kutsutaankaan). No, nyt sitten tuli onnittelukirje, että minut olikin valittu.

Tässäpä voi sitten miettiä, tunkatako täällä oleva työpaikka (mielenkiintoinen, eli siltoja en tahtoisi polttaa), vaiko tyytyä omaan tyhmyyteensä ja hakea ensi vuonna uudestaan (toivoen, että silloin ei ole enemmän/parempia hakijoita)

Tiivistettynä, vituttaa.
 
tollasella uuella fiskarsin puukolla sipulia pilkkoessani rupes silmiä kirveleen ja katoin muualle, ni samantien *NapS* ja peukalon päästä pieni pala pois.. Ei saa*ana ku otti kipeetä! Ja vasta kerkes entinen haava parantua (loukkasin käteni ku avasin tonnikalapurkkia) tekevälle vi**u sattuu joo :curs:
 
Töissä kaikki. Vittu suunnittele tässä mitään kun mikään ei pidä paikkaansa. Mulla on niin paska mieli tulla tänne töihin. Eikä yhtään helpota aamun ilmoitus, että saan kesäksi meidän 3 kesäsijaisesta kaveriksi, sen jonka kanssa en tule toimeen ja joka ei tee yhtään mitään! Vittu mieluummin istun yksin täällä kuin sen kanssa! Hienosti otetaan henkilökemiat ja toiveet huomioon! Se ei varmaan näy asiakkaille, kun työkaverit ottaa ihan sikana päähän. Vituttaa taas kaikki.
 
Raivostuttaa aivan silmittömästi se, että ensi viikolla alkaa kirjotukset, enkä ole panostanut niihin sitten paskaakaan! Ei oo laudatureita tiedossa ei. Oma mokahan se on, jos en haluttuja arvosanoja saa, kun en ole viettänyt aikaa tarpeeksi nenä kiinni kirjassa. Mutta onko siitäkään sitten hyötyä, että väkisin yrittää päntätä, jos motivaatiota vaan yksinkertaisesti ei ole? Äsh, kai se on tästä lähdettävä lukemaan.

Ai niin ja sekin vituttaa, ettei poikaystävä pääse viikonloppuna lomille, vaikka alunperin ois ehkä pitäny. Menipä viikonlopun suunnitelmat uusiks, damn. Mut toisaalta, ehkä hyvä näin, jos sitä vaikka yrittäis viikonlopun lukea tosissaan.
 
Mieheltä saatu tuki, tai se, että sitä ei siis ole lainkaan. Vitun ukko valittaa että MÄ EN TUE SITÄ SEN DUUNISSA. Haloo, en oo ikinä koskaan sanonut yhtäkään pahaa sanaa siitä mitä se tekee. Se sen sijaan kehtaa arvostella mua päin naamaa, ja on vielä väärässä.:itku::itku:
 
Puraisin juuri haarukkaa ja lähti pala irti etuhampaasta. Iso. En voisi sanoa etteikö vituttaisi.
 
Suunnaton v*tutus sai minut liittymään tännekin ja hakemaan henkistä tukea treenille...
Eli eilen vanha mörkö nimeltä ahmimishäiriö nosti päätään ensimmäistä kertaa yli vuoteen. Söin mahani kipeäksi oletettavasti n. 5000 kcal. Kyllä ihminen voi olla tyhmä.
 
Yleisvitutus. Nukuin pitkät päiväunet ja taas väsyttäisi. Treeneissä kulki huonosti, juttutuokio seuran johdon kanssa oli kaikkea muuta kuin hedelmällinen, mies on viikonlopun poissa, ikävä on nyt jo, ja mulla ois pirusti töitä ja kai täällä jonkun joskus siivotakin pitäisi eli tietenkin mun (silloin kun mä olen viikonloput poissa niin ei kyllä siivoa kukaan). Kadehdin tommosia saunailtoja ja muita reissuja, itellä ei oikein oo semmosta porukkaa (joukkuetta), jonka kanssa niitä voisi järjestää. Haluisin olla poika ja harrastaa jotain joukkuelajia! (No en kyllä oikeasti haluaisi... kai.) Ja sitä paitsi mua alkaa vituttaa se, että mua vituttaa vaikka ei ole mitään kunnollista vittuuntumisen aihetta! :curs:

Edit: sitten muistin taas kerran tämän: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1000234&postcount=7805 avautumisen, eikä mua vituta enää yhtään niin paljon.
 
Viisaudenhampaat...ei ole ihme, että on nielu ollu turvoksissa jo vaikka kuinka kauan...josko pääsis poistattamaan ne ensi viikolla:eek:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom