Ensin vastaus edelliseen : pumpkinseed, älä vaan anna sen syömishäiriön yllättää. Terve on kaunista, eikä sellainen "pari sataa luuta nahkasäkissä"-look, mikä malleilla tuntuu olevan yleistä. Koita jaksaa, vaikka se ei aina ole helppoa. Kovat ajat eivät kestä, mutta kovat ihmiset kestävät ;)
Sit siihen, mikä vi***aa meikäläistä: pikkusisko, joka on taas saanu koko päivän pilalle käytöksellään. :itku:
Sillä on ikunen prinsessasyndrooma, sävystettynä kiittämättömyydellä ja uskomattomalla taidolla lopettaa kuunteleminen, kun joku toinen puhuu. Tätä erikoistaitoa se käyttää lähinnä silloin, kun se on kysynyt itse jotain, mutta ei jaksa kuunnella loppuun :jahas:
Sen pinna on lyhyt, toisin kuin minulla. Mulla mitta täytyy kerran tai kaks vuodessa, kiitos yleensä juuri systerin :curs:
Tänään sit taas räjähti ja mua ottaa kupoliin pitkän kaavan mukaan tappeleminen :wall:
Miksi siskosten pitää aina olla niinku yö ja päivä? Meillä vastakohdat ei ainakaan täydennä toisiaan... :(
Sisko tulee kuitenkin aina olemaan sisko, mutta ois kivempi tulla sen kanssa toimeen...