Punttimimmien virallinen "Mikä tänään vituttaa?" -thread

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PMLats
  • Aloitettu Aloitettu
Jo lähes pari viikkoa kestänyt flunssa katkaisi hyvän treeniputken ja hyvin alkaneen dietin. Eikä vieläkään tunnu siltä, että tää olis menossa ohi.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Prkl...flunssa jatkuu täälläkin jo neljättä viikkoa:curs: Kävin juuri neljännen kerran lääkärissä, poskiontelotulehdushan se siellä ja TAAS antibiootit....sitten antibioottien jälkeen pukkaakin taas odotetusti hiivatulehdus, I can`t wate...ei auta enää maitohappobakteeritkaan siihen:( Salille ei mitään tietoa vielä piiitkään aikaan.
 
Vituttaa tän firman kirjanpitäjä ihan sikana! Saatana pitäis tehdä puolet sen hommista täällä työmaalla, kun se ei itse kehtaa laskea mitään! Saatana, jos mulle maksettais kirjanpidän tekemisestä niin laskisin ne, mutta kun ei makseta niin saa kyllä itse tehä... :curs::curs::curs::itku:

Lisäksi olen niin kyllästynyt tähän työpaikaa, haluaako joku vaihtaa? Anyone?
 
Mua vituttaa ihan homona mun selkä. Se on jumahtanu ton vasemmanpuoleisen lapaluun kohdilta jostain ihan totaalisesti,vasemman käden nostaminenki sattuu:curs::curs: just niin tyypillistä mulle, vähän ku liikkuu enemmän ni eiköhän se kostaudu..no,odotellaan tässä aikaa hierojalle..
 
Vituttaa, kun keitin kahvia ja vasta sitten huomasin, ettei jääkaapissa ole pisaraakaan maitoa:curs: Maitokahvia sen olla pitää...

Oikeasti miuta vituttaa kai koko elämä. Ja oma saamattomuus sen muuttamiseen. Ukko tuli opiskelupaikkakunnalta käymään ja omien aikataulujen muuttuminen ärsyttää. Miks miun pitää raahautua aina (joskus kyllä voisin)sen vanhempien luokse? Siks, koska miun kämpille ei voi tulla, tääl on suksia eteisessä ja punttivaatteet roikkumassa tuolilla. Ja jääkaapissa rahkaa ja kaikkea "ei-hyvää". Paitsi ei näköjään maitoa, vittu.

Semmosen huomasin ittessäni, et oon täs pari päivää ollu koko ajan ns. valmiustilassa ärähtämään jotain ilkeetä, jos miun liikkumisia ja syömisiä kommentoidaan. Ärsyttävää, mie oon oikeesti kiltti ihmine, nyt vaan mietin vastailkeilyjä...
 
Oispa ollut tentti, mutta lapsi just sopivasti kipeänä. Upea ilma, ja minä neljän seinän sisällä. Elämä on laiffii.
 
Kaikki vituttaa. Elämä olisi niin paljon helpompaa, jos maailmassa ei olisi muita ihmisiä, niin ei tarvitsisi miettiä sellaisia asioita kuin ihmissuhteet yleensä.
 
Hyvin sujunut treeniputki katkesi flunssaan, joka kestää ja kestää. Luulin, että alkais helpottaa, mutta tänään taas kotona lepäämässä ja toivomassa, että pääsis salille ja lenkkarit jalassa ulos kirmaamaan. Tää on niin tätä. :curs:
 
Kitisin tuossa parisen sivua aiemmin kipeästä polvestani.. kävin eilen ortopedillä ja kierukka on revennyt.. joten tähystys edessä... jippii.. ei jaksa ees enää oikeastaan vituttaa toisaalta, kun tietää että sen saa kuntoon.. ja nopeasti, kiitos siitä isän v.1990 ottaman vakuutuksen, joka kattaa koko helahoidon, eikä edes omavastuuta tarvitse maksaa!! Tää ei välttämättä ees kuulu vitutus-ketjuun :D
 
Enoni oli löydetty kuolleena kotoaan.

Äidiltä juuri muutama kuukausi sitten viimeksi kuoli sukulainen. Alkaisi jo riittää.
 
Venla, nyt mie oon huolissani siusta, tuntuu niin paljon ikäviä asioita siulle sattuvan lyhyen ajan sisään :( Koita jaksaa!

Joo, mies pihtaa ja sit vielä tämä!1!

No ei. Juttelin äidin kanssa ja se on aika ok, ja kyllä mäkin olen. On tässä tapahtunut just pari aika kivaakin juttua, ja ne peittoavat nämä vitutukset melko hyvin :). Mutta kiitos huolenpidosta.
 
Kitisin tuossa parisen sivua aiemmin kipeästä polvestani.. kävin eilen ortopedillä ja kierukka on revennyt.. joten tähystys edessä... jippii.. ei jaksa ees enää oikeastaan vituttaa toisaalta, kun tietää että sen saa kuntoon.. ja nopeasti, kiitos siitä isän v.1990 ottaman vakuutuksen, joka kattaa koko helahoidon, eikä edes omavastuuta tarvitse maksaa!! Tää ei välttämättä ees kuulu vitutus-ketjuun :D


En halua pelotella, enkä semmoista ilkeää mielialaa lietsoa, mutta äiteellä aikanaan repes kierukka työtapaturmassa. Polvi operoitiin sit joskus sen jälkeen eikä se tule koskaan olemaan kunnossa. Tapahtumasta on jo aikaa varmaan n.8-10 vuotta mutta polvi oireilee edelleen. Välillä todella pahastikin. Onneksi kuitenkin sun kohdalla näyttäis siltä ettei vakuutusyhtiö pakene vastuutaan, meillä väitettiin että polvessa on vain iän aiheuttama rappio, ei sua mikään elukka ole polveen potkassu..

Mut tsemppiä, toivottavasti polvi tulee kuntoon!!

Itseä vituttaa se että olen tällainen pelkuri. Hirveä olotila ja vain tiuskin viattomille, todella ilkeästikin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom